quote:As a software tester, there is no way they did not spotted the dissapearing cargo-truck bug if they did any proper testing.
http://www.reddit.com/r/S(...)y_not_profiting_see/
What happens is:
- Some building asks for resources
- multiple trucks set out to ensure the resources are delivered.
- only two loads will fit.
- the others turn around and enter the cargobay of a random trade depot.
- the goods they had on board are lost forever
This is actually worse then the Double-Price bug.
Dat werkt dus alleen bij avenues en niet bij normale wegen, bij normale wegen paktie niet de max density van 2 maximale gebouwen naast elkaar.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:43 schreef mschol het volgende:
[..]
nope... guidelines worden neergezet op basis van de laatste 2 wegen waar je met je muis overheen bent gegaan.. (en met die guidlines wordt rekening gehouden met de max density...)
Ja dat bedoel ik ook juistquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom niet een stad beginnen met erts en kolen?? Dan kan je het gewoon in je eigen stad maken.
Is niet altijd mogelijk. Ik zit nu in een private regio met 7 verbonden steden en de steden met grondstoffen hebben er elke keer maar één. Ik loop nu tegen hetzelfde aan als Vinno en _NZT_.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom niet een stad beginnen met erts en kolen?? Dan kan je het gewoon in je eigen stad maken.
Dat heb ik gisteravond dus gedaan. Hele stad op die manier aangelegd. Bleek telkens dat ik het donkergroene streepje verwarde met het lichtgroene streepje... Zat ik uiteindelijk opgescheept met een complete stad met een hoge dichtheid en landwaarde, maar nèt niet genoeg uitbreidingsruimte om een wolkenkrabber / flat te worden...quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:52 schreef jogy het volgende:
[..]
ook niet waar.
[ afbeelding ]
Lichtgroene streepje is maximaal upgradebaar. Het enige echte voordeel is extra capaciteit en een keer trambanen in het midden. (ook grote voordelen). Het blijft belangrijk en het is inderdaad hinderlijk om een halve stad later te moeten slopen voor het aanleggen van een avenue naderhand.
Ghe, ik wil het in ieder geval zodanig regelen dat het er zo direct ongeveer zo uit ziet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:00 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteravond dus gedaan. Hele stad op die manier aangelegd. Bleek telkens dat ik het donkergroene streepje verwarde met het lichtgroene streepje... Zat ik uiteindelijk opgescheept met een complete stad met een hoge dichtheid en landwaarde, maar nèt niet genoeg uitbreidingsruimte om een wolkenkrabber / flat te worden...
Dacht dat het een rood streepje zou worden ofzo.
Dat kan dus niet met normale wegen omdat je het niet zo kan uitlijnen met de guidelinesquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Ghe, ik wil het in ieder geval zodanig regelen dat het er zo direct ongeveer zo uit ziet. [ afbeelding ]
Lees dan vooral dit topic door!quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Mijn drang om SC4 te spelen is nu groter dan om de nieuwe te spelen. Echt niet te geloven.
Mais heeft er tien jaar aan gewerkt, eerst aan Glassbox. Ik dnek dat je je vergist. Die mensen die eraan gewerkt hebben zijn superenthousiast en weten hoeveel de mensen dit spel spelen. Geloof me, ik heb ze gesproken en dat zijn geen PR-mensen, eerder gamers die toevallig ook nog C++ kunnenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:36 schreef FredvZ het volgende:
Lijkt er steeds meer op dat ze bij EA half werk hebben geleverd.
Ze hebben wel bedacht dat SIM's van A naar B gaan, maar ze hebben verzuimd om fatsoenlijke routeringsprincipes te maken.
Dat gedoe met die agents levert natuurlijk wel een realistische simulatie op, maar ze zijn de failsafe vergeten: een timeout die de agents overruled als overduidelijk goederen van A naar B moeten en dat niet gebeurd.
[..]
Nee, ze hebben bij EA een totaal verkeerd beeld van hoe SimCity wordt gespeeld.
Volgensmij rekenen ze op ongeveer een uur gamen per keer en dan een paar keer per week.
En dan duurt het heel lang voordat je stad echt groot is en je tegen dit soort problemen aan loopt.
Waarschijnlijk gingen ze er vanuit dat je tegen tijd wel een andere game bent gaan spelen.
Het kan haast niet anders dan dat er iemand met enorme oogkleppen rond loopt bij EA die in zijn eigen droomwereld leeft. Want als je ziet hoeveel tijd spelers in SC4 stoppen, dan kan je wel verwachten dat ze dat ook bij SC5 gaan doen.
Zal me niks verbazen dat ze pas over een maanden realiseren bij EA dat het kapitalen kost om de servers in de lucht te houden, terwijl er geen nieuwe inkomsten tegenover staan.
Ik weet niet precies wat je voor tvs nodig hebt? Maar voor die Chips heb je legeringen en plastic nodig.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:58 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook juist
Maar kan ik het dus dan naar een andere stad sturen waar er materialen van worden gemaakt voor TV's?
Chill, veel zaken komen wel goed. En ik denk ook nog eens op de korte/middellange termijn. Eerst servers helemaal in orde, dan de gamebreakers en daarna de irritaties. Maar ik heb iig nog steeds veel lol in het spelen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Des te meer ik lees over de bugs en de blijkbaar simpele engine die hier onder zit des te meer ik me gewoon WEER keihard genaaid voel door EA. En niet alleen door EA dit keer, maar ook door Maxis met hun beloftes voor een super diepe simulatie en enorme details. Ik krijg hier echt een vuile smaak van in mijn bek, dat je je loyale fans zulke leugens kan voorhouden. Maxis stond ooit hoog in mijn lijstje van geweldige developers maar door deze stunts beginnen ze echt in rap tempo te zakken.
Ik weet nu wat er allemaal mis is met dit spel en hoe het allemaal werkt. Mijn drang om SC4 te spelen is nu groter dan om de nieuwe te spelen. Echt niet te geloven.
Moet jij eens opletten, gaat me lukkenquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:03 schreef kensei het volgende:
[..]
Dat kan dus niet met normale wegen omdat je het niet zo kan uitlijnen met de guidelines
Zie mijn post ernaquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten, gaat me lukken.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:42 schreef kensei het volgende:
[..]
Werkt dat ook met 100/150k inwoners?
Engine is nog steeds redelijk geavanceerd, echter het hoog van de toren blazen door Maxis is zeer misplaatst, daarnaast snap ik de keuze voor kleine regio's steeds minder naarmate ik erachter kom dat de diepe simulatie toch niet zo diep is. Had het al in m'n achterhoofd, maar is nu toch echt wel bevestigd, dat de kleine maps ervoor zorgen dat DLC straks extra aantrekkelijk is. Ik kots van het business model van EA en al helemaal dat een developer als Maxis hierin meegaat, en z'n hele fanbase toch echt wel een dikke vinger geeft.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Des te meer ik lees over de bugs en de blijkbaar simpele engine die hier onder zit des te meer ik me gewoon WEER keihard genaaid voel door EA. En niet alleen door EA dit keer, maar ook door Maxis met hun beloftes voor een super diepe simulatie en enorme details. Ik krijg hier echt een vuile smaak van in mijn bek, dat je je loyale fans zulke leugens kan voorhouden. Maxis stond ooit hoog in mijn lijstje van geweldige developers maar door deze stunts beginnen ze echt in rap tempo te zakken.
Ik weet nu wat er allemaal mis is met dit spel en hoe het allemaal werkt. Mijn drang om SC4 te spelen is nu groter dan om de nieuwe te spelen. Echt niet te geloven.
Guidelines kan je uitzetten hequote:Op woensdag 13 maart 2013 15:04 schreef kensei het volgende:
De onderste situatie zou dus ideaal zijn qua dekking maar het is gewoon niet netjes te doen omdat de guidlines dat tegenwerken.
[ afbeelding ]
Of gewoon glas(sbox)hard negerenquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Guidelines kan je uitzetten he
Dan is het helemaal onmogelijk omdat normale wegen niet de maximale capaciteit aangeven met dat groene balkjequote:Op woensdag 13 maart 2013 15:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Guidelines kan je uitzetten he
Ik geloof ook wel dat de engine zoals ze hem ontworpen hebben tot veeeeel meer in staat is en echt een fundering is waar ze nog tientallen jaren games mee kunnen bouwen. Maar het spel zoals het er nu bij staat werkt gewoon niet, ze hebben al die geavanceerde shit die het spel juist zo aantrekkelijk maakte uitgezet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:07 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Engine is nog steeds redelijk geavanceerd, echter het hoog van de toren blazen door Maxis is zeer misplaatst, daarnaast snap ik de keuze voor kleine regio's steeds minder naarmate ik erachter kom dat de diepe simulatie toch niet zo diep is. Had het al in m'n achterhoofd, maar is nu toch echt wel bevestigd, dat de kleine maps ervoor zorgen dat DLC straks extra aantrekkelijk is. Ik kots van het business model van EA en al helemaal dat een developer als Maxis hierin meegaat, en z'n hele fanbase toch echt wel een dikke vinger geeft.
Waar haal je die 'info' vandaan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:10 schreef kensei het volgende:
[..]
Dan is het helemaal onmogelijk omdat normale wegen niet de maximale capaciteit aangeven met dat groene balkje
40 uur gameplay misschien?quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Waar haal je die 'info' vandaan?. Dat groene balkje is er altijd, de enig mogelijke uitdaging die ik zie is het verdubbelen van die afstand zodat twee grote gebouwen strak naast elkaar kunnen staan zonder weggetje ertussen.
Nevermind zat nog met wegen en guidelines in mn hoofd, je hebt gelijk jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Waar haal je die 'info' vandaan?. Dat groene balkje is er altijd, de enig mogelijke uitdaging die ik zie is het verdubbelen van die afstand zodat twee grote gebouwen strak naast elkaar kunnen staan zonder weggetje ertussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |