abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:02:49 #251
397972 Aleoni
vs Ymntle
pi_124006369
Ik zie dat er nogal wat verlaten steden zijn in de f.nl six regio. Ik zou er graag eentje overnemen! Mijn username is Ymntle-Aleoni
pi_124006384
quote:
14s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:02 schreef jogy het volgende:

[..]

Ghe, ik wil het in ieder geval zodanig regelen dat het er zo direct ongeveer zo uit ziet. [ afbeelding ]
Dat kan dus niet met normale wegen omdat je het niet zo kan uitlijnen met de guidelines
pi_124006399
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Mijn drang om SC4 te spelen is nu groter dan om de nieuwe te spelen. Echt niet te geloven. :r
Lees dan vooral dit topic door!

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_124006424
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 14:36 schreef FredvZ het volgende:
Lijkt er steeds meer op dat ze bij EA half werk hebben geleverd.

Ze hebben wel bedacht dat SIM's van A naar B gaan, maar ze hebben verzuimd om fatsoenlijke routeringsprincipes te maken.

Dat gedoe met die agents levert natuurlijk wel een realistische simulatie op, maar ze zijn de failsafe vergeten: een timeout die de agents overruled als overduidelijk goederen van A naar B moeten en dat niet gebeurd.

[..]

Nee, ze hebben bij EA een totaal verkeerd beeld van hoe SimCity wordt gespeeld.
Volgensmij rekenen ze op ongeveer een uur gamen per keer en dan een paar keer per week.
En dan duurt het heel lang voordat je stad echt groot is en je tegen dit soort problemen aan loopt.
Waarschijnlijk gingen ze er vanuit dat je tegen tijd wel een andere game bent gaan spelen.

Het kan haast niet anders dan dat er iemand met enorme oogkleppen rond loopt bij EA die in zijn eigen droomwereld leeft. Want als je ziet hoeveel tijd spelers in SC4 stoppen, dan kan je wel verwachten dat ze dat ook bij SC5 gaan doen.

Zal me niks verbazen dat ze pas over een maanden realiseren bij EA dat het kapitalen kost om de servers in de lucht te houden, terwijl er geen nieuwe inkomsten tegenover staan. :')
Mais heeft er tien jaar aan gewerkt, eerst aan Glassbox. Ik dnek dat je je vergist. Die mensen die eraan gewerkt hebben zijn superenthousiast en weten hoeveel de mensen dit spel spelen. Geloof me, ik heb ze gesproken en dat zijn geen PR-mensen, eerder gamers die toevallig ook nog C++ kunnen :+ . Het gedoe bij PR-mensen druipt er namelijk vaak wel heel snel vanaf en anders na tien minuten :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  FOK!fotograaf woensdag 13 maart 2013 @ 15:04:16 #255
364681 over_hedge
pi_124006425
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 14:58 schreef Vinno het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik ook juist :)

Maar kan ik het dus dan naar een andere stad sturen waar er materialen van worden gemaakt voor TV's?
Ik weet niet precies wat je voor tvs nodig hebt? Maar voor die Chips heb je legeringen en plastic nodig.

Legeringen maak je uit kolen + erts.
Plastic kan je winnen door te recyclen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_124006431
De onderste situatie zou dus ideaal zijn qua dekking maar het is gewoon niet netjes te doen omdat de guidlines dat tegenwerken.

  woensdag 13 maart 2013 @ 15:04:37 #257
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_124006439
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Des te meer ik lees over de bugs en de blijkbaar simpele engine die hier onder zit des te meer ik me gewoon WEER keihard genaaid voel door EA. En niet alleen door EA dit keer, maar ook door Maxis met hun beloftes voor een super diepe simulatie en enorme details. Ik krijg hier echt een vuile smaak van in mijn bek, dat je je loyale fans zulke leugens kan voorhouden. Maxis stond ooit hoog in mijn lijstje van geweldige developers maar door deze stunts beginnen ze echt in rap tempo te zakken.

Ik weet nu wat er allemaal mis is met dit spel en hoe het allemaal werkt. Mijn drang om SC4 te spelen is nu groter dan om de nieuwe te spelen. Echt niet te geloven. :r
Chill, veel zaken komen wel goed. En ik denk ook nog eens op de korte/middellange termijn. Eerst servers helemaal in orde, dan de gamebreakers en daarna de irritaties. Maar ik heb iig nog steeds veel lol in het spelen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:05:29 #258
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_124006470
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:03 schreef kensei het volgende:

[..]

Dat kan dus niet met normale wegen omdat je het niet zo kan uitlijnen met de guidelines
Moet jij eens opletten, gaat me lukken :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_124006479
quote:
14s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:05 schreef jogy het volgende:

[..]

Moet jij eens opletten, gaat me lukken :).
Zie mijn post erna :P
pi_124006491
quote:
14s.gif Op woensdag 13 maart 2013 12:42 schreef kensei het volgende:

[..]

Werkt dat ook met 100/150k inwoners?
pi_124006518
quote:
10s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:06 schreef Plantagehouder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Baas _O_

Ik ga het ook proberen
pi_124006532
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:07 schreef kensei het volgende:

[..]

Baas _O_

Ik ga het ook proberen
Let vooral op je politie/brandweer/ambulance. :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:07:47 #263
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_124006541
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Des te meer ik lees over de bugs en de blijkbaar simpele engine die hier onder zit des te meer ik me gewoon WEER keihard genaaid voel door EA. En niet alleen door EA dit keer, maar ook door Maxis met hun beloftes voor een super diepe simulatie en enorme details. Ik krijg hier echt een vuile smaak van in mijn bek, dat je je loyale fans zulke leugens kan voorhouden. Maxis stond ooit hoog in mijn lijstje van geweldige developers maar door deze stunts beginnen ze echt in rap tempo te zakken.

Ik weet nu wat er allemaal mis is met dit spel en hoe het allemaal werkt. Mijn drang om SC4 te spelen is nu groter dan om de nieuwe te spelen. Echt niet te geloven. :r
Engine is nog steeds redelijk geavanceerd, echter het hoog van de toren blazen door Maxis is zeer misplaatst, daarnaast snap ik de keuze voor kleine regio's steeds minder naarmate ik erachter kom dat de diepe simulatie toch niet zo diep is. Had het al in m'n achterhoofd, maar is nu toch echt wel bevestigd, dat de kleine maps ervoor zorgen dat DLC straks extra aantrekkelijk is. Ik kots van het business model van EA en al helemaal dat een developer als Maxis hierin meegaat, en z'n hele fanbase toch echt wel een dikke vinger geeft.
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:09:44 #264
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_124006624
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:04 schreef kensei het volgende:
De onderste situatie zou dus ideaal zijn qua dekking maar het is gewoon niet netjes te doen omdat de guidlines dat tegenwerken.

[ afbeelding ]
Guidelines kan je uitzetten he
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:10:21 #265
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_124006649
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Guidelines kan je uitzetten he
Of gewoon glas(sbox)hard negeren B-).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_124006667
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Guidelines kan je uitzetten he
Dan is het helemaal onmogelijk omdat normale wegen niet de maximale capaciteit aangeven met dat groene balkje
pi_124006729
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:07 schreef _NZT_ het volgende:

[..]

Engine is nog steeds redelijk geavanceerd, echter het hoog van de toren blazen door Maxis is zeer misplaatst, daarnaast snap ik de keuze voor kleine regio's steeds minder naarmate ik erachter kom dat de diepe simulatie toch niet zo diep is. Had het al in m'n achterhoofd, maar is nu toch echt wel bevestigd, dat de kleine maps ervoor zorgen dat DLC straks extra aantrekkelijk is. Ik kots van het business model van EA en al helemaal dat een developer als Maxis hierin meegaat, en z'n hele fanbase toch echt wel een dikke vinger geeft.
Ik geloof ook wel dat de engine zoals ze hem ontworpen hebben tot veeeeel meer in staat is en echt een fundering is waar ze nog tientallen jaren games mee kunnen bouwen. Maar het spel zoals het er nu bij staat werkt gewoon niet, ze hebben al die geavanceerde shit die het spel juist zo aantrekkelijk maakte uitgezet.

In SimCity 4 moest je tijdens het bouwen altijd rekening houden met de engine omdat daar bepaalde grenzen aan zaten en daar bepaalde workarounds voor waren. In deze SimCity hoopte ik daar eigenlijk vanaf te zijn en gewoon eens een enigsinds realistische stad bouwen waarbij alles ook werkt. Maar dat kan gewoon, 10 jaar later, nog steeds niet.
No amount of money ever bought a second of time.
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:14:01 #268
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_124006786
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:10 schreef kensei het volgende:

[..]

Dan is het helemaal onmogelijk omdat normale wegen niet de maximale capaciteit aangeven met dat groene balkje
Waar haal je die 'info' vandaan? :'). Dat groene balkje is er altijd, de enig mogelijke uitdaging die ik zie is het verdubbelen van die afstand zodat twee grote gebouwen strak naast elkaar kunnen staan zonder weggetje ertussen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_124006868
quote:
14s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:14 schreef jogy het volgende:

[..]

Waar haal je die 'info' vandaan? :'). Dat groene balkje is er altijd, de enig mogelijke uitdaging die ik zie is het verdubbelen van die afstand zodat twee grote gebouwen strak naast elkaar kunnen staan zonder weggetje ertussen.
40 uur gameplay misschien? :')

Bij normale wegen geeft de zoning niet de maximale ruimt aan
pi_124006954
quote:
14s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:14 schreef jogy het volgende:

[..]

Waar haal je die 'info' vandaan? :'). Dat groene balkje is er altijd, de enig mogelijke uitdaging die ik zie is het verdubbelen van die afstand zodat twee grote gebouwen strak naast elkaar kunnen staan zonder weggetje ertussen.
Nevermind zat nog met wegen en guidelines in mn hoofd, je hebt gelijk ja :P

Dat is ook het punt wat ik de hele tijd probeer te maken, je moet daar zelf mee gaan klooien terwijl het gewoon met een guideline beschikbaar zou moeten zijn.
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:19:51 #271
35189 Troel
scherp en bot
pi_124006975
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:19 schreef kensei het volgende:

[..]

Nevermind zat nog met wegen en guidelines in mn hooft, je hebt gelijk ja :P
auw :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_124006999
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:16 schreef kensei het volgende:

[..]

40 uur gameplay misschien? :')

Bij normale wegen geeft de zoning niet de maximale ruimt aan
Minder gamen met de ogen dicht dan maar :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:21:00 #273
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_124007016
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:12 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Ik geloof ook wel dat de engine zoals ze hem ontworpen hebben tot veeeeel meer in staat is en echt een fundering is waar ze nog tientallen jaren games mee kunnen bouwen. Maar het spel zoals het er nu bij staat werkt gewoon niet, ze hebben al die geavanceerde shit die het spel juist zo aantrekkelijk maakte uitgezet.

In SimCity 4 moest je tijdens het bouwen altijd rekening houden met de engine omdat daar bepaalde grenzen aan zaten en daar bepaalde workarounds voor waren. In deze SimCity hoopte ik daar eigenlijk vanaf te zijn en gewoon eens een enigsinds realistische stad bouwen waarbij alles ook werkt. Maar dat kan gewoon, 10 jaar later, nog steeds niet.
Probleem is dat engine net nieuw is, alles is nu nog zeer beperkt. Naarmate men verder in de tijd komt kunnen ze meer uit de engine halen. Kijk naar GTA. San Andreas was zeer uitgebreid en qua gameplay erg nice. GTA IV kwam uit en zag er veel beter uit, toch viel die game wat tegen vergeleken met San Andreas. GTA V borduurt verder op de engine en zal dus veel meer performance halen uit die engine, omdat er ook gewoon meer tijd is. Daarom stoor ik me ook niet echt dat Maxis nog niet gebruik heeft gemaakt van volle potentie van Glassbox. Daar was gewoon niet genoeg tijd voor. Wel ben ik pissed dat ze ons lekker maken met verhalen die dus gedeeltelijk niet waar zijn..
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
pi_124007046
quote:
10s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:20 schreef Pheno het volgende:

[..]

Minder gamen met de ogen dicht dan maar :P
Beter je topic updaten :'(
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:21:54 #275
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_124007053
Hoe kan je eigenlijk geld geven andere steden?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_124007085
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:21 schreef kensei het volgende:

[..]

Beter je topic updaten :'(
Allang gelezen, toch minder met de ogen dicht spelen :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_124007101
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Hoe kan je eigenlijk geld geven andere steden?
In regioview op het cadeautje klikken :+
pi_124007107
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Hoe kan je eigenlijk geld geven andere steden?
ESC: view manual. Echt, alles staat er in :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:23:29 #279
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_124007128
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:22 schreef kensei het volgende:

[..]

In regioview op het cadeautje klikken :+
Wist ik. :7
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_124007153
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Wist ik. :7
Waarom vraag je het dan :P
pi_124007335
iemand al een nieuwe english patch?
"Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "
pi_124007531
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 14:55 schreef kensei het volgende:

[..]

Dat werkt dus alleen bij avenues en niet bij normale wegen, bij normale wegen paktie niet de max density van 2 maximale gebouwen naast elkaar.
je bedoelt dat je maar aan 1 kant kan zonen?, dus:

R = road, B = bouwgrond, A = avenue:

R BBBB R BBBB R

terwijl avenue dit doet:
A BBBBBBBB A BBBBBBBB A
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:34:10 #283
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_124007564
Irritant ook dat je niet upgrades van gebouwen weer kan weghalen of unlocks veranderen. Had bij mijn Tech de upgrade naar commercie gedaan om bij mijn grote handelsgeval die processor depots te kunnen plempen, werden die niet unlocked :( Nu moet ik nog die laatste Tech upgrade unlocken om consumentenzooi te maken...
The more debt, the better
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:36:58 #284
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_124007651
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:34 schreef flyguy het volgende:
Irritant ook dat je niet upgrades van gebouwen weer kan weghalen of unlocks veranderen. Had bij mijn Tech de upgrade naar commercie gedaan om bij mijn grote handelsgeval die processor depots te kunnen plempen, werden die niet unlocked :( Nu moet ik nog die laatste Tech upgrade unlocken om consumentenzooi te maken...
Klikken op bewerken en dan met je bulldozertje kan je je geplaatste unlocks weghalen zonder je HQ te slope. Als je bijvoorbeeld klaslokaal te veel hebt bij gradeschool kan je op deze manier ook een lokaal weghalen
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:40:21 #285
384187 DeGemaskerdeMuchacho
Blinde paniek zij met ons.
pi_124007758
Snap er niks van. Zie de wereld aan vrachtwagens met legeringen en brandstof naar de space center rijden om te leveren en ze rijden vrolijk weer terug zonder te leveren. Heb in mn depots plaatselijk aangevinkt staan.. gewoon bug? Of doe ik iets niet goed.
pi_124007770
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:33 schreef mschol het volgende:

[..]

je bedoelt dat je maar aan 1 kant kan zonen?, dus:

R = road, B = bouwgrond, A = avenue:

R BBBB R BBBB R

terwijl avenue dit doet:
A BBBBBBBB A BBBBBBBB A
Ik kan aan een road toch ook aan twee zijden zonen als ik zou willen. Of bedoel je dat de huizen 2x zo groot zijn bij avenues?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_124007774
je kan trouwens ook het bewerken icoontje op parken gebruiken om rond de parken zelf een stel snappoints te krijgen..
pi_124007801
quote:
7s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:40 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik kan aan een road toch ook aan twee zijden zonen als ik zou willen. Of bedoel je dat de huizen 2x zo groot zijn bij avenues?
ik bedoel dat de guidelines bij roads uitgaan van weg-huis-weg
en bij avenues: avenue - huis - huis - avenue
pi_124007833
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:41 schreef mschol het volgende:

[..]

ik bedoel dat de guidelines bij roads uitgaan van weg-huis-weg
en bij avenues: avenue - huis - huis - avenue
Ja dat dus, heel irritant
pi_124007900
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:42 schreef kensei het volgende:

[..]

Ja dat dus, heel irritant
mwha, sinds ik dat door heb sla ik gewoon 1 guideline over als ik roads plaats en ik het ook zo wil indelen
pi_124007958
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:43 schreef mschol het volgende:

[..]

mwha, sinds ik dat door heb sla ik gewoon 1 guideline over als ik roads plaats en ik het ook zo wil indelen
Op die manier verspil je dan toch weer de ruimte die je wint bij het gebruiken van wegen ipv avenues? :P
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:46:16 #292
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_124007992
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:36 schreef _NZT_ het volgende:

[..]

Klikken op bewerken en dan met je bulldozertje kan je je geplaatste unlocks weghalen zonder je HQ te slope. Als je bijvoorbeeld klaslokaal te veel hebt bij gradeschool kan je op deze manier ook een lokaal weghalen
Dank u
The more debt, the better
pi_124008003
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:45 schreef kensei het volgende:

[..]

Op die manier verspil je dan toch weer de ruimte die je wint bij het gebruiken van wegen ipv avenues? :P
nee want de gebouw diepte blijft hetzelfde..

dat eerdere plaatje wat jij liet zien was roads aanleggen op de guides van avenues.. ja, dan verlies je ruimte omdat avenues ietsjes breder zijn
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:47:13 #294
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_124008033
Wat ik ook irritant vind is dat bij zonen dat groene streepje voor de density niet blijft na het zonen
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
pi_124008059
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:46 schreef mschol het volgende:

[..]

nee want de gebouw diepte blijft hetzelfde..

dat eerdere plaatje wat jij liet zien was roads aanleggen op de guides van avenues.. ja, dan verlies je ruimte omdat avenues ietsjes breder zijn
Maar met loze ruimte ertussen toch
pi_124008061
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:47 schreef _NZT_ het volgende:
Wat ik ook irritant vind is dat bij zonen dat groene streepje voor de density niet blijft na het zonen
dat zou inderdaad fijn zijn als je het hele vlak zou blijven zien, maar daar komen je guides weer van pas :D
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:49:35 #297
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_124008116
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:47 schreef mschol het volgende:

[..]

dat zou inderdaad fijn zijn als je het hele vlak zou blijven zien, maar daar komen je guides weer van pas :D
Maar die guides zijn vaak fucked up + ik heb geen zin om alle wegen evenredig aan elkaar te leggen, de een recht, de ander met ee bocht enz..
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
  FOK!fotograaf woensdag 13 maart 2013 @ 15:50:53 #298
364681 over_hedge
pi_124008180
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:40 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Snap er niks van. Zie de wereld aan vrachtwagens met legeringen en brandstof naar de space center rijden om te leveren en ze rijden vrolijk weer terug zonder te leveren. Heb in mn depots plaatselijk aangevinkt staan.. gewoon bug? Of doe ik iets niet goed.
Als je over paar uur terug komt zit het er opeens wel in.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_124008197
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:47 schreef kensei het volgende:

[..]

Maar met loze ruimte ertussen toch
niet als je alleen roads aanlegt..

als je op de guidelines van avenue's roads legt => ruimte verlies (avenue's zijn breder)
als je op guidelines van roads roads legt => 100% dekking
als je op guidelines van roads avenue's legt => er kan geen wolkenkrabber (even uitgaande dat dat de diepste variant is) gebouwd worden omdat avenue's breder zijn en er dus minder ruimte overblijft
pi_124008228
RIP dit topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')