Klik op je bewonersaantal en dan het 2e tabblad.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar kan je dat überhaupt zien, die totalen?
dan wordt dat vermomd als moeilijkheidsgraad: easy: brainiac, hard herpederpquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:02 schreef jogy het volgende:
Dan moeten ze maar gewoon een optie in je lokale cliënt maken die je laat kiezen hoe slim je agents kunnen zijn. van herpederp tot brainiac
Zou zo maar kunnenquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:05 schreef mschol het volgende:
[..]
dan wordt dat vermomd als moeilijkheidsgraad: easy: brainiac, hard herpederp
Die regio ben ik ook begonnen in mijn eentje!quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:09 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
mijn met de hand gelegde (curvy roads tool) vierkantje
ik ook dusquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Die regio ben ik ook begonnen in mijn eentje!.
dat zag ik inderdaad al aan je buur-stad plaatjes.quote:
5de pas ofzo?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:12 schreef ArnosL het volgende:
Alweer een update, de hoeveelste is dat al wel niet?
Ik krijg niet eens 1 stad goed draaiend.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen. Maar ik ben nu lekker begonnen met een eigen 7 steden regio met één great work plek en iedereen aan elkaar aangesloten en heb 4 dorpjes opgezet. Nu kan ik lekker als stad-hoppend mijn regio maken zoals ik het wil
. En ben meteen begonnen met het leggen van de avenues (met zoveel mogelijk bochten
). Regionaal traden is ook 'lokaal' trouwens?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:12 schreef ArnosL het volgende:
Alweer een update, de hoeveelste is dat al wel niet?
Oh, valt nog wel mee dan, ik had het idee dat het er al meer waren.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:13 schreef NextTVH het volgende:
Ze mogen in plaats van dat gratis spel ook wel gewoon de aankomende DLC's gratis geven
Ik start gewoon meerdere kleine dorpjes op en switch daartussen, zo kunnen ze elkaar beïnvloeden met wat ze nodig hebben. Zit nu op 4 dorpjes met ongeveer 500 inwoners per stuk en ga door tot de 7 en vanaf daar ga ik specialiserenquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens 1 stad goed draaiend.
Steeds gezeur om werknemers terwijl ik zat inwoners heb.
Steeds gezeur om te weinig shoppers.
ect ect
opleidingsgraad omhoog krijgen met city college/universiteit zodat de industrie naar het minder vervuilende high-tech gaat.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:14 schreef jackson het volgende:
Wat doe ik aan luchtvervuiling eigenlijk?
Dat klinkt wel als een goed verhaal... Dan werken die beginnen steden elkaar een beetje op.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik start gewoon meerdere kleine dorpjes op en switch daartussen, zo kunnen ze elkaar beïnvloeden met wat ze nodig hebben. Zit nu op 4 dorpjes met ongeveer 500 inwoners per stuk en ga door tot de 7 en vanaf daar ga ik specialiseren.
Dat gaat in mijn geval (heb nu 15K inwoners) nog wel even durenquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:16 schreef jogy het volgende:
[..]
opleidingsgraad omhoog krijgen met city college/universiteit zodat de industrie naar het minder vervuilende high-tech gaat.
Wegen upgraden, en parken neerzetten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:18 schreef abruzzese het volgende:
Hoe kan ik er voor zorgen dat de huizen ( dichtheid ) groeien naar groter appartementen ??
heb momenteel 7000 inwoners en de dichtheid is zeer laag .
De wegen zijn simpel ( goedkoop ) .
Heb basis scholen en bibliotheken .
Graag antwoord hoe dichtheid sneller kan groeien .
Wat mschol zegt en ook nog ff controleren of je wel genoeg groeiruimte hebt voor een hogere density, zo niet moet je (VOORZICHTIG!) hier en daar een weg verwijderen voor meer groeimogelijkheden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:18 schreef abruzzese het volgende:
Hoe kan ik er voor zorgen dat de huizen ( dichtheid ) groeien naar groter appartementen ??
heb momenteel 7000 inwoners en de dichtheid is zeer laag .
De wegen zijn simpel ( goedkoop ) .
Heb basis scholen en bibliotheken .
Graag antwoord hoe dichtheid sneller kan groeien .
Met name parken doen goed werk... Ook als je mindere wegen hebtquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wegen upgraden, en parken neerzetten.
Jup en nu heb ik twee dorpjes die electra/water/rioolservice regelen en de rest neemt dat af van ze. Nu rustig bouwen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een goed verhaal... Dan werken die beginnen steden elkaar een beetje op.
Voorzichtig, dat is het gedeelte waar het bij mij vaak mis gaatquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat mschol zegt en ook nog ff controleren of je wel genoeg groeiruimte hebt voor een hogere density, zo niet moet je (VOORZICHTIG!) hier en daar een weg verwijderen voor meer groeimogelijkheden.
Werkt tot nu toe dus lekker mag je stellen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Jup en nu heb ik twee dorpjes die electra/water/rioolservice regelen en de rest neemt dat af van ze. Nu rustig bouwen.
Nee, want dat zou op de server gebeurenquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:16 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik vraag het me af, want het systeem moet compleet omgegooid worden. Nu zijn agents slechts een visuele weergave van volks-stromen(volksstromen zoals ze er in eerdere simcitys ook waren), in het systeem zoals wij het verwachten zou élke van de 150.000+ bewoners een apart object zijn met eigen identiteit, werk, huis etc. Voor elke agent moet elke processortik beslissingen gemaakt worden.
Het is echt zo enorm anders, dat gaat echt niet gebeuren, en als het gebeurd, dan gaan de systeemeisen door het dak heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |