Ik start gewoon meerdere kleine dorpjes op en switch daartussen, zo kunnen ze elkaar beïnvloeden met wat ze nodig hebben. Zit nu op 4 dorpjes met ongeveer 500 inwoners per stuk en ga door tot de 7 en vanaf daar ga ik specialiserenquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens 1 stad goed draaiend.
Steeds gezeur om werknemers terwijl ik zat inwoners heb.
Steeds gezeur om te weinig shoppers.
ect ect
opleidingsgraad omhoog krijgen met city college/universiteit zodat de industrie naar het minder vervuilende high-tech gaat.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:14 schreef jackson het volgende:
Wat doe ik aan luchtvervuiling eigenlijk?
Dat klinkt wel als een goed verhaal... Dan werken die beginnen steden elkaar een beetje op.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik start gewoon meerdere kleine dorpjes op en switch daartussen, zo kunnen ze elkaar beïnvloeden met wat ze nodig hebben. Zit nu op 4 dorpjes met ongeveer 500 inwoners per stuk en ga door tot de 7 en vanaf daar ga ik specialiseren.
Dat gaat in mijn geval (heb nu 15K inwoners) nog wel even durenquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:16 schreef jogy het volgende:
[..]
opleidingsgraad omhoog krijgen met city college/universiteit zodat de industrie naar het minder vervuilende high-tech gaat.
Wegen upgraden, en parken neerzetten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:18 schreef abruzzese het volgende:
Hoe kan ik er voor zorgen dat de huizen ( dichtheid ) groeien naar groter appartementen ??
heb momenteel 7000 inwoners en de dichtheid is zeer laag .
De wegen zijn simpel ( goedkoop ) .
Heb basis scholen en bibliotheken .
Graag antwoord hoe dichtheid sneller kan groeien .
Wat mschol zegt en ook nog ff controleren of je wel genoeg groeiruimte hebt voor een hogere density, zo niet moet je (VOORZICHTIG!) hier en daar een weg verwijderen voor meer groeimogelijkheden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:18 schreef abruzzese het volgende:
Hoe kan ik er voor zorgen dat de huizen ( dichtheid ) groeien naar groter appartementen ??
heb momenteel 7000 inwoners en de dichtheid is zeer laag .
De wegen zijn simpel ( goedkoop ) .
Heb basis scholen en bibliotheken .
Graag antwoord hoe dichtheid sneller kan groeien .
Met name parken doen goed werk... Ook als je mindere wegen hebtquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wegen upgraden, en parken neerzetten.
Jup en nu heb ik twee dorpjes die electra/water/rioolservice regelen en de rest neemt dat af van ze. Nu rustig bouwen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een goed verhaal... Dan werken die beginnen steden elkaar een beetje op.
Voorzichtig, dat is het gedeelte waar het bij mij vaak mis gaatquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat mschol zegt en ook nog ff controleren of je wel genoeg groeiruimte hebt voor een hogere density, zo niet moet je (VOORZICHTIG!) hier en daar een weg verwijderen voor meer groeimogelijkheden.
Werkt tot nu toe dus lekker mag je stellen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Jup en nu heb ik twee dorpjes die electra/water/rioolservice regelen en de rest neemt dat af van ze. Nu rustig bouwen.
Nee, want dat zou op de server gebeurenquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:16 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik vraag het me af, want het systeem moet compleet omgegooid worden. Nu zijn agents slechts een visuele weergave van volks-stromen(volksstromen zoals ze er in eerdere simcitys ook waren), in het systeem zoals wij het verwachten zou élke van de 150.000+ bewoners een apart object zijn met eigen identiteit, werk, huis etc. Voor elke agent moet elke processortik beslissingen gemaakt worden.
Het is echt zo enorm anders, dat gaat echt niet gebeuren, en als het gebeurd, dan gaan de systeemeisen door het dak heen.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat mschol zegt en ook nog ff controleren of je wel genoeg groeiruimte hebt voor een hogere density, zo niet moet je (VOORZICHTIG!) hier en daar een weg verwijderen voor meer groeimogelijkheden.
Ik ga denk ik doorgroeien tot ik iets van 100 miljoen heb. Daarna alles plat gooien en er een nieuwe stad van makenquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat mschol zegt en ook nog ff controleren of je wel genoeg groeiruimte hebt voor een hogere density, zo niet moet je (VOORZICHTIG!) hier en daar een weg verwijderen voor meer groeimogelijkheden.
Ja. Had ik gisteravond met de stad in de regio die alle nutsvoorzieningen levert. Kan ff niets meer nuquote:
gelukkig geen enorm bijzondere rollback..quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Had ik gisteravond met de stad in de regio die alle nutsvoorzieningen levert. Kan ff niets meer nu
Daar zit trouwens ook een bug in, zal hem vanavond wel even laten zien. Ik gebruikte dirt-roads om mijn eerste opzet te maken waarna ik de wegen heb geupgrade, maar sommige van die gebouwen blijven klagen dat ze te weinig ruimte hebben om te groeien terwijl ernaast een complex van 5 verdiepingen staatquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:23 schreef mschol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 voorbeelden hoe je kan zien of je de max diepte qua gebouw van een bepaalde weg hebt bereikt (hi-density wegen)
Ik ben wel erg blij dat ik gewoon een normale taal heb besteld. Helaas wel (soms wat gebrekkigquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:36 schreef DeeCruise het volgende:
Ennnnnn game weer in het russisch..... Zucht..
dat is natuurlijk mogelijk als ze in de breedte niet meer kunnen groeienquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daar zit trouwens ook een bug in, zal hem vanavond wel even laten zien. Ik gebruikte dirt-roads om mijn eerste opzet te maken waarna ik de wegen heb geupgrade, maar sommige van die gebouwen blijven klagen dat ze te weinig ruimte hebben om te groeien terwijl ernaast een complex van 5 verdiepingen staat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |