Wat een slet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
Geraldine Kemper valt ook op vrouwen
Lekker geile aandachtskuthoer
Allemaal!quote:
ben nog thuisquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:13 schreef Zosk het volgende:
Enige wat jij op stage doet is keukens ontwerpen in Sims zeker?
wd pls.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:17 schreef wolvendagen het volgende:
wel een idee om mn laptop mee te nemen en sims te spelen. hm
Niemand die het verontrustend vindt dat een FA posts van 24 uur geleden loopt terug te lezenquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Cokebarbie.Daar ga ik een tag voor maken.
Nee, boeiend. Er is iets moois van gekomenquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Niemand die het verontrustend vindt dat een FA posts van 24 uur geleden loopt terug te lezen?
RIP KLB SC.
Je stagebegeleider kan vast wel wat dingen bedenken, hehe.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
guy wat moet ik anders doen plz
noquote:
Wat denk je zelf, pisvlek.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Niemand die het verontrustend vindt dat een FA posts van 24 uur geleden loopt terug te lezen?
RIP KLB SC.
Dat wordt volgens mij al heel lang gedaan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
RIP KLB SC.
jij vindt het mooi dat mijn bb wordt neergezet als een ordinaire drugsgebruiker :S?quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, boeiend. Er is iets moois van gekomen
Pisvlek.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, pisvlek.Er stond een TR en toen viel mijn blik op die reactie van Panzer.
maar wrm geen kleurtjequote:Op woensdag 13 maart 2013 10:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, pisvlek.Er stond een TR en toen viel mijn blik op die reactie van Panzer.
Akkoord.quote:
Jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
jij vindt het mooi dat mijn bb wordt neergezet als een ordinaire drugsgebruiker :S?
quote:
Geel pisvlekkleurtjequote:
Heb je eigenlijk wel door dat je nu ook zwart bent?quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:21 schreef Zosk het volgende:
Werkt dat normaal wel, wd? Je zin doordrammen?
wat nou weer?quote:
Dan doe ik het gewoon meteen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]bij jou wel, je doet altijd wat ik zeg als ik vraag om candy crush bijvoorbeeld
Nee, niksquote:
eh jawelquote:
DEZE PAGINA VAN DIT TOPIC WERD NEERGEPOOT DOOR 2NUTZ, ZOSK, WOLVENDAGEN, GORZALKA, OPA.BAKKEBAARD. - DE MODS VAN 'KLAAGBAAK': PHARKUS, FRANK_DREBIN, MARIE30, MORTAXX, LETHAL - ZIE DEquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Cokebarbie.Daar ga ik een tag voor maken.
quote:
Eens met deze.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:20 schreef Zosk het volgende:
Op woensdag 13 maart 2013 10:19 schreef wolvendagen het volgende:
Typisch iddquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:31 schreef Salatrel het volgende:
tja geef haar een vinger en ze wil de hele vuist
Frustaties, hèquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:28 schreef Murdera het volgende:
Jullie zeiken wel echt ontzettend veel op elkaar in deze SC he?
Je vrije tijd aan FOK! bestedenquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:33 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Frustaties, hè.
We hadden zoveel willen doen met onze levens, maar nu zitten we uren per dag op FOK!.
niks mis meequote:Op woensdag 13 maart 2013 10:31 schreef Salatrel het volgende:
tja geef haar een vinger en ze wil de hele vuist
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Aldus de man die een half uur na te vertrekken van zijn werk weer acte de presence gaf op de FOK!squote:
Drie kwartierquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:37 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Aldus de man die een half uur na te vertrekken van zijn werk weer acte de presence gaf op de FOK!s.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:37 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Aldus de man die een half uur na te vertrekken van zijn werk weer acte de presence gaf op de FOK!s.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:37 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik zeik nooit tegen iemand. Alleen tegen Vas en Zosk. Maar dat zijn dan ook kut usersquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:28 schreef Murdera het volgende:
Jullie zeiken wel echt ontzettend veel op elkaar in deze SC he?
Maar baby dacht dat we ntb waren en alles voor elkaar zouden doenquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zeik nooit tegen iemand. Alleen tegen Vas en Zosk. Maar dat zijn dan ook kut users
Bromance.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
En niemand die het gek vind dat hij dat in de gaten houd? :s
Nee.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
wat?quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
Dat Chris 2nutz in de gaten houdt wanneer hij vertrekt van zijn werk en weer op FOK postquote:
Wow. :squote:Op woensdag 13 maart 2013 10:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zeik nooit tegen iemand. Alleen tegen Vas en Zosk. Maar dat zijn dan ook kut users
Enjoy.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:39 schreef wolvendagen het volgende:
at least i got a tag, fucking peasants
hardcorequote:Op woensdag 13 maart 2013 10:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat Chris 2nutz in de gaten houdt wanneer hij vertrekt van zijn werk en weer op FOK post
Lukt hem niet eens.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
wil niet stoken maar zou hem breken.
Het was nog op dezelfde pagina, dus dat valt te overzienquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
Zou m'n geld op Zosk zetten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:57 schreef Gorzalka het volgende:
Exclusieve beelden van een vechtpartij tussen Bobby en Zosk!
Vanwaar die haat ineens?quote:
Ze is nog steeds aan het ragen, jij hoort nu bij de vijandquote:
Geen haat bby. Ik probeer gewoon in het broekje van Zosks vriendin te komen.quote:
Pics?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen haat bby. Ik probeer gewoon in het broekje van Zosks vriendin te komen.
o, nee, niet zo raar, volgens mij onthoudt die alles.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat Chris 2nutz in de gaten houdt wanneer hij vertrekt van zijn werk en weer op FOK post
E-raging.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ze is nog steeds aan het ragen, jij hoort nu bij de vijand!
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
wil niet stoken maar zou hem breken.
Google Swedish housemaidquote:
Oh. Dan begrijp ik het. Maar kun je Zosk best gewoon zelf vragen. Die vindt dat niet zo erg. dWc mocht laatst ook een keer.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:57 schreef Gorzalka het volgende:
Exclusieve beelden van een vechtpartij tussen Bobby en Zosk!
quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jullie.quote:
Oh wow. Dan ga ik het maar uit maken. Chloro > Iedereenquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ze is nog steeds aan het ragen, jij hoort nu bij de vijand!
Allang geprobeerd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh. Dan begrijp ik het. Maar kun je Zosk best gewoon zelf vragen. Die vindt dat niet zo erg. dWc mocht laatst ook een keer.
Denk dat mijn account gehackt is dan hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh. Dan begrijp ik het. Maar kun je Zosk best gewoon zelf vragen. Die vindt dat niet zo erg. dWc mocht laatst ook een keer.
Klopt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Allang geprobeerd.Die slet wil gewoon niet dat ik z'n vriendin doe.
Beetje narrow minded van hem.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Allang geprobeerd.Die slet wil gewoon niet dat ik z'n vriendin doe.
Ik zal er verder niks geks van denken hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het was nog op dezelfde pagina, dus dat valt te overzien.
quote:
Klinkt positief in elk gevalquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh wow. Dan ga ik het maar uit maken. Chloro > Iedereen
Vanwaar dat gedrag in ene?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
E-raging.Wat heb ik gelachen zeg.
Ja, wel eh?quote:
Klopt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
chloro is volgens mij echt zo'n soabom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |