Heb je eigenlijk wel door dat je nu ook zwart bent?quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:21 schreef Zosk het volgende:
Werkt dat normaal wel, wd? Je zin doordrammen?
wat nou weer?quote:
Dan doe ik het gewoon meteen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]bij jou wel, je doet altijd wat ik zeg als ik vraag om candy crush bijvoorbeeld
Nee, niksquote:
eh jawelquote:
DEZE PAGINA VAN DIT TOPIC WERD NEERGEPOOT DOOR 2NUTZ, ZOSK, WOLVENDAGEN, GORZALKA, OPA.BAKKEBAARD. - DE MODS VAN 'KLAAGBAAK': PHARKUS, FRANK_DREBIN, MARIE30, MORTAXX, LETHAL - ZIE DEquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Cokebarbie.Daar ga ik een tag voor maken.
quote:
Eens met deze.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:20 schreef Zosk het volgende:
Op woensdag 13 maart 2013 10:19 schreef wolvendagen het volgende:
Typisch iddquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:31 schreef Salatrel het volgende:
tja geef haar een vinger en ze wil de hele vuist
Frustaties, hèquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:28 schreef Murdera het volgende:
Jullie zeiken wel echt ontzettend veel op elkaar in deze SC he?
Je vrije tijd aan FOK! bestedenquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:33 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Frustaties, hè.
We hadden zoveel willen doen met onze levens, maar nu zitten we uren per dag op FOK!.
niks mis meequote:Op woensdag 13 maart 2013 10:31 schreef Salatrel het volgende:
tja geef haar een vinger en ze wil de hele vuist
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |