Nee, boeiend. Er is iets moois van gekomenquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Niemand die het verontrustend vindt dat een FA posts van 24 uur geleden loopt terug te lezen?
RIP KLB SC.
Je stagebegeleider kan vast wel wat dingen bedenken, hehe.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
guy wat moet ik anders doen plz
noquote:
Wat denk je zelf, pisvlek.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Niemand die het verontrustend vindt dat een FA posts van 24 uur geleden loopt terug te lezen?
RIP KLB SC.
Dat wordt volgens mij al heel lang gedaan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
RIP KLB SC.
jij vindt het mooi dat mijn bb wordt neergezet als een ordinaire drugsgebruiker :S?quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, boeiend. Er is iets moois van gekomen
Pisvlek.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, pisvlek.Er stond een TR en toen viel mijn blik op die reactie van Panzer.
maar wrm geen kleurtjequote:Op woensdag 13 maart 2013 10:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, pisvlek.Er stond een TR en toen viel mijn blik op die reactie van Panzer.
Akkoord.quote:
Jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
jij vindt het mooi dat mijn bb wordt neergezet als een ordinaire drugsgebruiker :S?
quote:
Geel pisvlekkleurtjequote:
Heb je eigenlijk wel door dat je nu ook zwart bent?quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:21 schreef Zosk het volgende:
Werkt dat normaal wel, wd? Je zin doordrammen?
wat nou weer?quote:
Dan doe ik het gewoon meteen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]bij jou wel, je doet altijd wat ik zeg als ik vraag om candy crush bijvoorbeeld
Nee, niksquote:
eh jawelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |