Dat laatste had ik nog niet eens aan gedacht.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach... je kan wel een boel fokkers witheet maken zo blijkt![]()
Maar zal er wel snel zat van zijn, ja. Persoonlijk. Helemaal als ze dan in alle zelfde topics komt en je shit gaat checken![]()
Maar ik bitch toch bijna nooit, dus van mij mag ze best blijven hoor.quote:
Is toch niet zo erg? Openheid en eerlijkheid. Niks mis mee.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach... je kan wel een boel fokkers witheet maken zo blijkt![]()
Maar zal er wel snel zat van zijn, ja. Persoonlijk. Helemaal als ze dan in alle zelfde topics komt en je shit gaat checken![]()
Ze durft toch niet meer te komen hier. Zo zwak is ze wel.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar ik bitch toch bijna nooit, dus van mij mag ze best blijven hoor.Vrouwen zijn altijd welkom, hehe.
Als je dit meent...quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is toch niet zo erg? Openheid en eerlijkheid. Niks mis mee.
Cokebarbie.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:21 schreef Panzermaus het volgende:
Dat verzuurde gedoe tussen die junk en die cokebarbie hier ook altijd.
Ze kan wel iets hebben toch?quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze durft toch niet meer te komen hier. Zo zwak is ze wel.
Hardop gelachen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Cokebarbie.Daar ga ik een tag voor maken.
pls doequote:Op woensdag 13 maart 2013 09:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Cokebarbie.Daar ga ik een tag voor maken.
Ja wtf, als iedereen het hier kan lezen waarom zou het dan een probleem zijn dat je vriendin het leest? Ik post sowieso geen dingen hier die geheim zijn en ze mag ook mijn WA e.d. lezen.quote:
Ik wacht al heel lang op de tag ":')" maar post hem nog niet genoeg denk ik.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:27 schreef 2NutZ het volgende:
Ik wil ook een tag eigenlijk "Debieltje" ofsolijkt me wel wat :s
Ik wil pinda tagquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:27 schreef 2NutZ het volgende:
Ik wil ook een tag eigenlijk "Debieltje" ofsolijkt me wel wat :s
Wow. Mja dunno... misschien ben ik dan wel gewoon zo, maar hou wel van een eigen hoekje... het zij thuis, werk of FOK!quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja wtf, als iedereen het hier kan lezen waarom zou het dan een probleem zijn dat je vriendin het leest? Ik post sowieso geen dingen hier die geheim zijn en ze mag ook mijn WA e.d. lezen.
Ja duh alsof ze ook maar enigszins serieus was. Ik dacht dat Chloro dat ook niet was trouwens.quote:
Oh.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja duh alsof ze ook maar enigszins serieus was. Ik dacht dat Chloro dat ook niet was trouwens.
Oh vent....quote:
Of voor jou als standaard PIquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik wacht al heel lang op de tag ":')" maar post hem nog niet genoeg denk ik.
Oh dat heb ik ook wel hoor. Het Taylor Swift forum durft ze toch niet te komen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow. Mja dunno... misschien ben ik dan wel gewoon zo, maar hou wel van een eigen hoekje... het zij thuis, werk of FOK!
Oh shi-quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ze kwam al wat zuur op me over de laatste tijd. Heb ik meteen een verklaring.
quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ze kwam al wat zuur op me over de laatste tijd. Heb ik meteen een verklaring.
Ja ik ook niet, maar ze zei dat ze wilde slapen maar e-agressief werd ofzo.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh.Ik heb geen idee, kan me niet voorstellen dat Chloro serieus was eigenlijk.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel hoor. Het Taylor Swift forum durft ze toch niet te komen.
Godverdomme.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja ik ook niet, maar ze zei dat ze wilde slapen maar e-agressief werd ofzo.
Jammerquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb haar al een iMessage gestuurd maar nog geen reactie.
Ja, erg naar weer.quote:
Bruinquote:
Er gaat niets boven Groningenquote:
jammer dat ik de rechten niet heb, had je genote tot in de eeuwigheid voor je vertragingenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |