K :$quote:
Bedreiging, Tr gemachtquote:
Wat een stoethaspel :Squote:Op woensdag 13 maart 2013 02:01 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dat kind gewoon een stuk taart met zijn eigen kots voeren.
Trek je paljas maar aan, dan zul je wat meemakenquote:
Maakt niet uit, ze gaat aan de lijn.. Geen genadequote:Op woensdag 13 maart 2013 02:02 schreef BobbyB het volgende:
hey dqod wil niet stoken hoor maar je wordt hier kuthoer genoemd
Hahahaha ja ik ook.. Toen die ene keer dat ik dat.. Nee nvm xD :$ gr grquote:Op woensdag 13 maart 2013 02:10 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan gewoon een treffende vergelijking maken nu, maar dat doe ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 02:14 schreef Dqod het volgende:
Sowieso.. En nu kunnen jullie allemaal m'n rondje rimmen, ik ga lekker liggen DOEI :$
kom terugquote:Op woensdag 13 maart 2013 02:14 schreef Dqod het volgende:
Sowieso.. En nu kunnen jullie allemaal m'n rondje rimmen, ik ga lekker liggen DOEI :$
quote:
Ze ligt al aan de kettingquote:Op woensdag 13 maart 2013 02:03 schreef Dqod het volgende:
Maakt niet uit, ze gaat aan de lijn.. Geen genade
Dit, ja om te huilenquote:
Laten we het daarop houden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit, ja om te huilenvan beide kanten overigens.
Hey ff normaal over Tammi jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit, ja om te huilenvan beide kanten overigens.
Ga nou niet zo doenquote:
Kan me echt niet voorstellen dat jij deze nog nooit hebt gezien, die is hier al 100 keer voorbij gekomen.quote:
allebei welquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:15 schreef Zosk het volgende:
Is FOK! nou zo kut aan het doen of ligt het aan hier?
die is goed met een paalquote:
Ja,doet kut. en idd dat paaldans gifjequote:Op woensdag 13 maart 2013 09:15 schreef Zosk het volgende:
Is FOK! nou zo kut aan het doen of ligt het aan hier?
Heb hem nog nooit eerder gezienquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan me echt niet voorstellen dat jij deze nog nooit hebt gezien, die is hier al 100 keer voorbij gekomen.![]()
Godverdomme.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja,doet kut. en idd dat paaldans gifjeso old.
Bepaal ik zelf wel.quote:
Oke, 12 jarige frits ferdinand.quote:
Daarom zei ik ook dat ze in d'r eigen SC moest blijven. Zij heeft toch een te hoog niveau voor jullie.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Alleen al hierom zou ik geen vriendin willen die ook op FOK! zit.
Ach... je kan wel een boel fokkers witheet maken zo blijktquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Alleen al hierom zou ik geen vriendin willen die ook op FOK! zit.
Ah dat is wel vervelend ja, ik heb ook altijd het gevoel dat ik mijn niveau moet verlagen om hier fatsoenlijk mee te kunnen posten. Is wel te doen op zich.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat ze in d'r eigen SC moest blijven. Zij heeft toch een te hoog niveau voor jullie.
Inderdaad.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ah dat is wel vervelend ja, ik heb ook altijd het gevoel dat ik mijn niveau moet verlagen om hier fatsoenlijk mee te kunnen posten. Is wel te doen op zich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |