Ik heb geen enkel ideequote:Op woensdag 13 maart 2013 10:47 schreef TwyLight het volgende:
En ik weet nog bijna zeker dat het in yvonne's geval een leugen is ook nog
Webhawkjuh.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:58 schreef Monopoly het volgende:
Wie was die FIPO roeper aan het begin van de film eigenlijk
Hey Mono, nog bedankt voor de Special Edition BluRay versies van John Carter en Avengers. En dat extra filmpje dat je er in hebt gestopt. Waar heb jij in hemelsnaam een Indische liliputter en een tandeloze oma gevonden om samen met jou een homevideo te maken?quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:58 schreef Monopoly het volgende:
Ah welnee, kan best goed volk tussen zitten, dit is alleen een redelijk kansloze opmerking, laat het dan staan ofzo of denk na voordat je iets Tweetquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je in GTST speelt moet dat toch al wel genoeg zeggen_!
Verklaard een hoopquote:
Mijn rondreis door Rotterdam Zuid gaf mij 450 nieuwe vrienden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hey Mono, nog bedankt voor de Special Edition BluRay versies van John Carter en Avengers. En dat extra filmpje dat je er in hebt gestopt. Waar heb jij in hemelsnaam een Indische liliputter en een tandeloze oma gevonden om samen met jou een homevideo te maken?
Beetje afgezaagde grap dit jaarquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:58 schreef Monopoly het volgende:
Wat een vooroordelen en wat ben jij zuur zegquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:42 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat is alleen triest als je je aangesproken voelt. Lekker boeiend andersMisschien heeft die we gelijk ook, ik was er niet bij. De mensen die op gratis feestjes afstormen zijn meestal niet de meest classy mensen
Hij heeft een aantal keer fipo zitten roepenquote:
Ik wilde nog slotje roepen op het eind maar dat mocht niet van fiets.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vind het anders wel een leuke (matige) grap voor in de bioscoop eigenlijk.
Ahhhhhwquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wilde nog slotje roepen op het eind maar dat mocht niet van fiets.
Tofheidquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:54 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik heb geknuffeld met Yvonnejeejj
En vervolgens mijn dvds vergeten in het café
wie luistert er dan ook naar fiets!quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wilde nog slotje roepen op het eind maar dat mocht niet van fiets.
Kanovinniequote:Op woensdag 13 maart 2013 11:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wie luistert er dan ook naar fiets!
Ik. Hij is eng in het echt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wie luistert er dan ook naar fiets!
Pertinent onwaar. Fiets knuffelt ze allemaal en hosselt ze tegelijk. Bij hem is één blik voldoende om vrouwen te laten smelten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Welnee man! Zet hem tussen 15 vrouwen en hij durft niets meer
Dat was mijn kontjequote:Op woensdag 13 maart 2013 11:10 schreef Puala het volgende:
Mono, volgens mij stond jij bij de loper ook nog heel verlekkerd naar het lekkere kontje van een BN-er te kijken. Of zag ik dat verkeerd?
Ja klopt. Die blonde dame. Sytske van der Bijl meen ik. Wat een lekker ding was datquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:10 schreef Puala het volgende:
Mono, volgens mij stond jij bij de loper ook nog heel verlekkerd naar het lekkere kontje van een BN-er te kijken. Of zag ik dat verkeerd?
Error. Pip Pellens. En ik ben het met je eensquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja klopt. Die blonde dame. Sytske van der Bijl meen ik. Wat een lekker ding was dat
Mooie bips ook. Dan moet ik wel even de ogen de kost geven natuurlijk
I work out.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan heb je een verdomd lekker vrouwelijk goedgevormd kontje
Ik vond de 3D juist echt supergaafquote:Hij weet duidelijk waar hij mee bezig is en zelfs de 3D is op sommige momenten… leuk. Ook niet meer dan dat. Nee, eigenlijk is het niks, want het is een makkelijke manier om snel geld te verdienen.
Wat is hij verandert in een jaar tijdquote:
En jouw kontje mag er ook zeker wezen hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Error. Pip Pellens. En ik ben het met je eens![]()
Jij weet.quote:
Net gedouchtquote:
Deze reactie had ik al verwachtquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En jouw kontje mag er ook zeker wezen hoor
Stiekem ook naar gekeken toen Kano niet in de buurt was
Ik lift tegenwoordig 2 pannen kaasfondue terwijl ik een bak gortdroge mariakaakjes eet en mij in mijn gezicht laat tuffen door 2 homoseksuele opa's.quote:
ik heb mijn telefoonnummer in de jaszak van diva MayDay gedaan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Pertinent onwaar. Fiets knuffelt ze allemaal en hosselt ze tegelijk. Bij hem is één blik voldoende om vrouwen te laten smelten.
Ik heb anders iets anders gezien!quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Pertinent onwaar. Fiets knuffelt ze allemaal en hosselt ze tegelijk. Bij hem is één blik voldoende om vrouwen te laten smelten.
Eens, ik vond het ook heel mooi gemaakt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:12 schreef SiIk het volgende:
Wat is dit in die FOK!-review?
[..]
Ik vond de 3D juist echt supergaafEn meer mensen met mij volgens mij.
[..]
Wat is hij verandert in een jaar tijdHerkende hem eerst bijna niet
You dirty girlquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik heb mijn telefoonnummer in de jaszak van diva MayDay gedaan.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik lift tegenwoordig 2 pannen kaasfondue terwijl ik een bak gortdroge mariakaakjes eet en mij in mijn gezicht laat tuffen door 2 homoseksuele opa's.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En jouw kontje mag er ook zeker wezen hoor
Stiekem ook naar gekeken toen Kano niet in de buurt was
Was dat die blonde versie van Patty Brard?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik heb mijn telefoonnummer in de jaszak van diva MayDay gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |