Kwam direct uit m'n werk, als ik net gekleed ga denkt iedereen dat ik ga solliciterenquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:42 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat is alleen triest als je je aangesproken voelt. Lekker boeiend andersMisschien heeft die we gelijk ook, ik was er niet bij. De mensen die op gratis feestjes afstormen zijn meestal niet de meest classy mensen
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:45 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Misschien wel expres. Heel fok heeft iig de hooivorken klaar
Nee natuurlijk niet, ik ga dan gaarne met Mono (die dan in berenpak2 komt) een dansje doen en hem aanranden op plekken die hij niet kent jeweet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij wilt dat die aap je bespringt?.
So close!quote:
Kwam direct uit m'n werk, als ik slordig gekleed ga denkt iedereen dat ik naar de markt gaquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Kwam direct uit m'n werk, als ik net gekleed ga denkt iedereen dat ik ga solliciteren
Erover door blijven zeuren ook.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:46 schreef TwyLight het volgende:
Maar goed, zijn tweet buiten beschouwing gelaten: "Ik weet lekker toch niet wie je bent" is gewoon in wat voor geval dan ook kinderachtig en triest om te zeggen
Ik las het pas op het briefje wat je kreeg nadat je kaartje gescand was.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:51 schreef robdriessen het volgende:
Niet dat ik Ferry wil verdedigen (verre van...) maar... op het uiteindelijke ticket dat we bij Pathé kregen stond:
Dresscode: Great and powerful.
Dit was de eerste keer dat ik las dat er een dresscode was. Toen ik op het punt stond om in m'n gewone kloffie naar binnen te gaan. Als ik het eerder had geweten, had ik m'n hoge hoed meegenomen
Is die dresscode ooit gecommuniceerd naar de ticketwinnaars toe? Zo ja, dan heb ik er gewoon met m'n -13 overheen gelezen
quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:18 schreef So_Surreal het volgende:
Viel het jullie ook op dat er verrassend veel mooie meiden waren?
Niet alleen Yvonne, maar ook een hele hoop andere dus.
Same here.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:53 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik las het pas op het briefje wat je kreeg nadat je kaartje gescand was.
Dit ookquote:
nummer gescoord?quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een van de dvd's aan een leuk meisje gegeven die ik op het station tegenkwam.
Ah, ik was juist aan het overwegen mijn emailadres te gaan wijzigen zodat Breuls de volgende keer geen layout voor mij hoeft aan te passenquote:Op woensdag 13 maart 2013 07:40 schreef Nielsch het volgende:
Ah joy, gelijk spam van Pathe in mn inbox. Ff filter gemaakt. Straight to bin.
Ik was wel blij met The Avengersquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een van de dvd's aan een leuk meisje gegeven die ik op het station tegenkwam.
Sja, ik was ook toevallig net deze keer mijn slipjas vergeten. Anders had ik die nog wel even snel aan gedaan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:51 schreef robdriessen het volgende:
Niet dat ik Ferry wil verdedigen (verre van...) maar... op het uiteindelijke ticket dat we bij Pathé kregen stond:
Dresscode: Great and powerful.
Dit was de eerste keer dat ik las dat er een dresscode was. Toen ik op het punt stond om in m'n gewone kloffie naar binnen te gaan. Als ik het eerder had geweten, had ik m'n hoge hoed meegenomen
Is die dresscode ooit gecommuniceerd naar de ticketwinnaars toe? Zo ja, dan heb ik er gewoon met m'n -13 overheen gelezen
die briefjes kwamen van disney. voor FOK! was er geen dresscodequote:Op woensdag 13 maart 2013 10:53 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik las het pas op het briefje wat je kreeg nadat je kaartje gescand was.
Ja en dan je tweet snel verwijderen, komop zeg, laat het dan ook gewoon staan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit vind ik triester eigenlijk:
[ afbeelding ]
Nee. Ze heeft een vriendje, jeweet.quote:
Ik had hem al.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was wel blij met The Avengers
Precies, heb dan gewoon de kloten om het te laten staan zodat er op gereageerd kan worden. Laat wél perfect zien wat voor randfiguur het eigenlijk is.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja en dan je tweet snel verwijderen, komop zeg, laat het dan ook gewoon staan.
Als je in GTST speelt moet dat toch al wel genoeg zeggenquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Precies, heb dan gewoon de kloten om het te laten staan zodat er op gereageerd kan worden. Laat wél perfect zien wat voor randfiguur het eigenlijk is.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:18 schreef So_Surreal het volgende:
Viel het jullie ook op dat er verrassend veel mooie meiden waren?
Niet alleen Yvonne, maar ook een hele hoop andere dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |