quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:56 schreef yvonne het volgende:
Hé Doedens, je bent een lul. Afz: een FOK!ker
Ik weet goddomme nieteens wie je bent, gek.
Ik weet ook niet wie het isquote:
Hé hij kreeg em ook pas 5 minuten na ons hèquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:31 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ligt eraan, was jij die dudemans die zoveel praatte dat hij zijn bord kipsate bijna niet tijdig leeg kreeg?In dat geval ja!
Dan nogquote:
Dit vind ik triester eigenlijk:quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:40 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dan nog"ik weet lekker toch niet wie je bent
" lekker puh is gewoon tering triest om te zeggen
Eigenlijk zou die Twitterwall nog ergens terug te lezen moeten zijn hequote:Op woensdag 13 maart 2013 10:39 schreef Monopoly het volgende:
Ik kwam pas binnenlopen in de zaal toen ze dat aftellen deden voor IMAX enzo. Heb de speech van Breuls en de twitterwall gemist
Dramaloze tranen. Ach oké. Maar volgende keer gooi ik er ook wat krokodillentranen uit voor private time met jou.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van roddelen
Maar was geen drama hoor.
Dat is alleen triest als je je aangesproken voelt. Lekker boeiend andersquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit vind ik triester eigenlijk:
[ afbeelding ]
True true. Hadden ze wel snel geregeld daar! Goeie service.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:38 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hé hij kreeg em ook pas 5 minuten na ons hè
Ik wilde nog wel met je op de foto maar ik kon je nergens vinden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:40 schreef SiIk het volgende:
Ik sta trouwens met helemaal niemand op de foto. Al die BNers stonden in de weg. Beetje jammer enzo wel. Had gaarne een nieuwe foto gehad met stefanhaan.
Dit wel, met gekreukeld overhemd ook nogquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:42 schreef Patje1987 het volgende:
Ferry Doedens is een slappe zak hooi. Ik had mijzelf prima gekleed en hij zag eruit als een medewerker van de MacDonalds met zijn strikje die hij wel wat strakker had mogen aanknopen.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:42 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat is alleen triest als je je aangesproken voelt. Lekker boeiend andersMisschien heeft die we gelijk ook, ik was er niet bij. De mensen die op gratis feestjes afstormen zijn meestal niet de meest classy mensen
Trek ik eens een overhemd aan, is het weer niet goed... volgende keer ga ik gewoon in een oud t-shirt of zo hoor, dat wordt blijkbaar meer gewaardeerdquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit vind ik triester eigenlijk:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:41 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Dramaloze tranen. Ach oké. Maar volgende keer gooi ik er ook wat krokodillentranen uit voor private time met jou.
Ik ga in bananenpak volgende keer, dat zal 'm lerenquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Trek ik eens een overhemd aan, is het weer niet goed... volgende keer ga ik gewoon in een oud t-shirt of zo hoor, dat wordt blijkbaar meer gewaardeerd.
Ga jij dan naar de film in 3 delig pakquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:42 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat is alleen triest als je je aangesproken voelt. Lekker boeiend andersMisschien heeft die we gelijk ook, ik was er niet bij. De mensen die op gratis feestjes afstormen zijn meestal niet de meest classy mensen
Misschien wel expres. Heel fok heeft iig de hooivorken klaarquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]heul niet, gewoon een kwal en je weet het.
Jij wilt dat die aap je bespringt?quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ga in bananenpak volgende keer, dat zal 'm leren
Ik doe dan een berenhuid aan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ga in bananenpak volgende keer, dat zal 'm leren
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:45 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb zijn tweet doorgestuurd naar RTL-boulevard.
Ze maken d'r vanavond een item over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |