En als echte fokker durf je er alleen maar over te praten op het forumquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:18 schreef So_Surreal het volgende:
Viel het jullie ook op dat er verrassend veel mooie meiden waren?
Niet alleen Yvonne, maar ook een hele hoop andere dus.
Mwah, zag ze alleen binnenlopen toen ik al op mijn plaats zat.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:37 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
En als echte fokker durf je er alleen maar over te praten op het forum
Ik schreeuwde het nog door de rij voor de uitgang.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:37 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
En als echte fokker durf je er alleen maar over te praten op het forum
Wees blij dat ze dit topic niet groot op scherm hadden gezetquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:44 schreef KomtTijd... het volgende:
het was wel tekenend dat 500 FOKers in een zaal alleen maar konden communiceren via tekstberichtjes op een groot scherm
Zoals ieder ander restaurant daarquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:44 schreef robdriessen het volgende:
Hadden ook een movie-deal: 20 euro p.p. voor een flinke Bento-box en een Pathé vrijkaartje.
Ja hallo, dat was eng hoor zo'n zaal vol met andere mensen. Zo veel zie je er nooit op een zolderkamerquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:44 schreef KomtTijd... het volgende:
het was wel tekenend dat 500 FOKers in een zaal alleen maar konden communiceren via tekstberichtjes op een groot scherm
Dat was nog mooier geweest ja.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:45 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wees blij dat ze dit topic niet groot op scherm hadden gezet
Dat tentje schuin tegenover Pathe was ook niet mis. Ik vroeg aan die dame van "wat kan ik allemaal met bacon krijgen".quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:44 schreef robdriessen het volgende:
Trouwens, de Japanner recht tegenover de Pathé is een aanrader (e-ichi). Binnen een halfuurtje snel en goed gegeten. Hadden ook een movie-deal: 20 euro p.p. voor een flinke Bento-box en een Pathé vrijkaartje.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:50 schreef Candaasje het volgende:
[..]Het duurde inderdaad eventjes, maar het werkte!
(Stond jij links, gezien vanaf de rij?)
En de enige die durft te praten wordt door een toetsenbordheld voor autist uitgemaaktquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hallo, dat was eng hoor zo'n zaal vol met andere mensen. Zo veel zie je er nooit op een zolderkamer.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij merkte ik wel zoiets op, maar jij was in gesprek met iemand dus hoorde me blijkbaar niet.
Dat was mijn tekstquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:44 schreef KomtTijd... het volgende:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:05 schreef MrManiak het volgende:
En daar is de review!
Oz: The Great and Powerful
Wij willen de foto's!quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:05 schreef MrManiak het volgende:
En daar is de review!
Mond-op-mondreclamequote:Op woensdag 13 maart 2013 10:05 schreef MrManiak het volgende:
En daar is de review!
Hoiquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:07 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Mysteries mysteries.. Oh well, zeg even hoi als je me weer ziet.
Nicequote:Op woensdag 13 maart 2013 10:05 schreef MrManiak het volgende:
En daar is de review!
imax 3d is inderdaad veel beter dan 'gewone' 3d. De filters in de brilletjes zijn vooral veel effectiever. Althans zolang je je hoofd rechtop houdt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:09 schreef zarGon het volgende:
Eerste dat ik tevreden ben met 3D, was ook de eerste ervaring met 'IMAX 3D'. Alleen de snelle scènes waren onaangenaam voor m'n ogen. Ik heb (had?) een teringhekel aan 3D.
Puicke avond (gehad)!
Yv. en Liesje,.
Dat ja. Als ik bier dronk werd alles wazig.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
imax 3d is inderdaad veel beter dan 'gewone' 3d. De filters in de brilletjes zijn vooral veel effectiever. Althans zolang je je hoofd rechtop houdt.
quote:
Mono hete guy!quote:
Ik zat toch voor de film bij jou en Heatwave aan tafel, of was dat iemand andersquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:26 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Mono hete guy!Doe eens uit de doeken over het drama tegen tante Yvonne en mij.
ik woon 20 min van de pathe af dus was er zoquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:21 schreef Monopoly het volgende:
Was een gezellig avondje. Ik was pas om half 4 thuis
Wel via de twittermuur neem ik aan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En de enige die durft te praten wordt door een toetsenbordheld voor autist uitgemaakt
Ligt eraan, was jij die dudemans die zoveel praatte dat hij zijn bord kipsate bijna niet tijdig leeg kreeg?quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:27 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik zat toch voor de film bij jou en Heatwave aan tafel, of was dat iemand anders?
Dat klinkt als Watertornado.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:31 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ligt eraan, was jij die dudemans die zoveel praatte dat hij zijn bord kipsate bijna niet tijdig leeg kreeg?In dat geval ja!
Hmm nee ik kwam later pas, zat rechts van jou geloof ik.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:31 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ligt eraan, was jij die dudemans die zoveel praatte dat hij zijn bord kipsate bijna niet tijdig leeg kreeg?In dat geval ja!
Sterker nog, het was Watertornado.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:56 schreef yvonne het volgende:
Ik weet goddomme nieteens wie je bent, gek.
Was je nog een beetje op tijd thuis ?quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Sterker nog, het was Watertornado.
Ik hou niet zo van roddelenquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:26 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Mono hete guy!Doe eens uit de doeken over het drama tegen tante Yvonne en mij.
Eerst die FOK!stok nog ergens aan een bord geslingerd en toen waren we rond 11 uur thuis.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:36 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Was je nog een beetje op tijd thuis ?
Ik ben maar een uur later mijn bed uitgegaan ipv 5:15
Wat is het toch ook een eindbaas.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waar bleef je nou met je rauwe bieten. Ik wou bietenbowlen verdomme.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |