En als echte fokker durf je er alleen maar over te praten op het forumquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:18 schreef So_Surreal het volgende:
Viel het jullie ook op dat er verrassend veel mooie meiden waren?
Niet alleen Yvonne, maar ook een hele hoop andere dus.
Mwah, zag ze alleen binnenlopen toen ik al op mijn plaats zat.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:37 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
En als echte fokker durf je er alleen maar over te praten op het forum
Ik schreeuwde het nog door de rij voor de uitgang.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:37 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
En als echte fokker durf je er alleen maar over te praten op het forum
Wees blij dat ze dit topic niet groot op scherm hadden gezetquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:44 schreef KomtTijd... het volgende:
het was wel tekenend dat 500 FOKers in een zaal alleen maar konden communiceren via tekstberichtjes op een groot scherm
Zoals ieder ander restaurant daarquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:44 schreef robdriessen het volgende:
Hadden ook een movie-deal: 20 euro p.p. voor een flinke Bento-box en een Pathé vrijkaartje.
Ja hallo, dat was eng hoor zo'n zaal vol met andere mensen. Zo veel zie je er nooit op een zolderkamerquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:44 schreef KomtTijd... het volgende:
het was wel tekenend dat 500 FOKers in een zaal alleen maar konden communiceren via tekstberichtjes op een groot scherm
Dat was nog mooier geweest ja.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:45 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wees blij dat ze dit topic niet groot op scherm hadden gezet
Dat tentje schuin tegenover Pathe was ook niet mis. Ik vroeg aan die dame van "wat kan ik allemaal met bacon krijgen".quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:44 schreef robdriessen het volgende:
Trouwens, de Japanner recht tegenover de Pathé is een aanrader (e-ichi). Binnen een halfuurtje snel en goed gegeten. Hadden ook een movie-deal: 20 euro p.p. voor een flinke Bento-box en een Pathé vrijkaartje.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:50 schreef Candaasje het volgende:
[..]Het duurde inderdaad eventjes, maar het werkte!
(Stond jij links, gezien vanaf de rij?)
En de enige die durft te praten wordt door een toetsenbordheld voor autist uitgemaaktquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hallo, dat was eng hoor zo'n zaal vol met andere mensen. Zo veel zie je er nooit op een zolderkamer.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij merkte ik wel zoiets op, maar jij was in gesprek met iemand dus hoorde me blijkbaar niet.
Dat was mijn tekstquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:44 schreef KomtTijd... het volgende:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:05 schreef MrManiak het volgende:
En daar is de review!
Oz: The Great and Powerful
Wij willen de foto's!quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:05 schreef MrManiak het volgende:
En daar is de review!
Mond-op-mondreclamequote:Op woensdag 13 maart 2013 10:05 schreef MrManiak het volgende:
En daar is de review!
Hoiquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:07 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Mysteries mysteries.. Oh well, zeg even hoi als je me weer ziet.
Nicequote:Op woensdag 13 maart 2013 10:05 schreef MrManiak het volgende:
En daar is de review!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |