Error. Pip Pellens. En ik ben het met je eensquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja klopt. Die blonde dame. Sytske van der Bijl meen ik. Wat een lekker ding was dat
Mooie bips ook. Dan moet ik wel even de ogen de kost geven natuurlijk
I work out.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan heb je een verdomd lekker vrouwelijk goedgevormd kontje
Ik vond de 3D juist echt supergaafquote:Hij weet duidelijk waar hij mee bezig is en zelfs de 3D is op sommige momenten… leuk. Ook niet meer dan dat. Nee, eigenlijk is het niks, want het is een makkelijke manier om snel geld te verdienen.
Wat is hij verandert in een jaar tijdquote:
En jouw kontje mag er ook zeker wezen hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Error. Pip Pellens. En ik ben het met je eens![]()
Jij weet.quote:
Net gedouchtquote:
Deze reactie had ik al verwachtquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En jouw kontje mag er ook zeker wezen hoor
Stiekem ook naar gekeken toen Kano niet in de buurt was
Ik lift tegenwoordig 2 pannen kaasfondue terwijl ik een bak gortdroge mariakaakjes eet en mij in mijn gezicht laat tuffen door 2 homoseksuele opa's.quote:
ik heb mijn telefoonnummer in de jaszak van diva MayDay gedaan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Pertinent onwaar. Fiets knuffelt ze allemaal en hosselt ze tegelijk. Bij hem is één blik voldoende om vrouwen te laten smelten.
Ik heb anders iets anders gezien!quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Pertinent onwaar. Fiets knuffelt ze allemaal en hosselt ze tegelijk. Bij hem is één blik voldoende om vrouwen te laten smelten.
Eens, ik vond het ook heel mooi gemaakt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:12 schreef SiIk het volgende:
Wat is dit in die FOK!-review?
[..]
Ik vond de 3D juist echt supergaafEn meer mensen met mij volgens mij.
[..]
Wat is hij verandert in een jaar tijdHerkende hem eerst bijna niet
You dirty girlquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik heb mijn telefoonnummer in de jaszak van diva MayDay gedaan.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik lift tegenwoordig 2 pannen kaasfondue terwijl ik een bak gortdroge mariakaakjes eet en mij in mijn gezicht laat tuffen door 2 homoseksuele opa's.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En jouw kontje mag er ook zeker wezen hoor
Stiekem ook naar gekeken toen Kano niet in de buurt was
Was dat die blonde versie van Patty Brard?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik heb mijn telefoonnummer in de jaszak van diva MayDay gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |