Uitzending: RTL 5, wekelijks vanaf dinsdag 5 maart, tussen 21.30 en 22.30 uur.quote:Patty Brard op overlevingstocht met realitysterren in 'Echte Meisjes op de Prairie'
Na een zware tocht door de jungle van Suriname en een spirituele zoektocht door Nepal, stuurt RTL 5 vanaf dinsdag 5 maart tien verse realitysterren naar weer een geheel andere wereld: De Prairie. De nieuwe, achtdelige reeks ‘Echte Meisjes op de Prairie’ speelt zich af op de uitgestrekte vlakten van Utah en wordt gepresenteerd door Patty Brard.
Onder leiding van Patty moeten de luxepaardjes zich met een kudde koeien dwars door het ruige landschap van Utah bewijzen als echte die hards. Onderweg worden ze getest op hun kracht, hun uithoudingsvermogen en kennis van het Wilde Westen. Verdeeld in twee teams nemen ze het wekelijks tegen elkaar op in een reeks hilarische Wild West proeven om te bepalen wie leeft in luxe en wie in primitiviteit.
Ook krijgen de teams elke week een geldopdracht. Welk team wint het meeste geld en gaat door naar de finale? De laatste twee ‘Echte Meisjes’ nemen het tegen elkaar op om uit te maken wie er naar huis gaat met maximaal 40.000 euro.
In de eerste aflevering komen Jill, bekend van ‘Oh Oh Europa ‘, Kim uit ‘In Love With Sterretje’, ‘Benelux’ Next Top Model’ Ovo en Claire uit ‘De Gouden Kooi’ als eerste aan op de prairie en worden al direct met een grote verrassing geconfronteerd. De andere vijf echte meisjes zijn … echte jongens!
Ricardo (‘De Gouden Kooi’), Joost (‘De Modepolitie’), Sunny (‘Take Me Out’), Gio (‘Oh Oh Cherso’) en Bram (‘Barbie’s Bruiloft’) voegen zich bij de meisjes tot de volgende onverwachte wending zich aandient.
Wie is het tiende meisje? Het blijkt de meest gevreesde realityster aller tijden te zijn: Michella. De Arnhemse, bekend van ‘Dames in de Dop’ en ‘Echte Meisjes in de Jungle’ deinst voor niets en niemand terug.
Hiermee is de toon gezet en staat iedereen op scherp. Helemaal wanneer hen duidelijk wordt dat zij hun prairietocht als ware cowgirls te paard moeten afleggen. Van een echte cowboy krijgen ze een spoedcursus zadelen en berijden, wat bij de een tot grote hilariteit leidt en bij de ander tot een gigantisch drama.
Wie is de sterkste? De meest slimme? Wie gaat er uiteindelijk met het prijzengeld vandoor? ‘Echte Meisjes op de Prairie’ houdt de kijker in spanning gedurende acht afleveringen boordevol ingewikkelde situaties, humor en gevaar.
‘Echte Meisjes op de Prairie’ is ontwikkeld en geproduceerd door Eyeworks.
Tis elke serie het zelfde ..quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:06 schreef trovey het volgende:
Ik denk niet alleen vandaag als ik zo anar de foto in de OP kijk.
Zeg dat wel (zucht). Je zal dat paard maar zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2013 07:42 schreef female81 het volgende:
Op haar Twitter is Michella erg grappig. Maar als ze in real life ongeveer hetzelfde is op tv, en je verkeert in haar direct nabijheid, word je er waarschijnlijk knettergek van.![]()
"IK WIL NIET OP DAT PAARD (x 439309580 ongeveer), wat is het wááááárm, haal die koeien g*dv*rd*mme bij me vandaan, bléééégh ik word kotsmisselijk van die andere meiden, klaag zeur klaag zeur." Zoiets.
Neequote:
Je moet haar volgen op twitter, lachen?quote:
Zometeen gaat ze dat paard heus wel opquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:52 schreef quirina het volgende:
[..]
Oh dus we krijgen nog wat porties "ellende" ?
Kan ik me niet meer voor de geest halen, van de week eens de oude topics opsnorrenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:02 schreef Starlie het volgende:
Bij Hollands Next Top Model verzon ze toch ook alles bij elkaar?
Nou nee hoor, dat is niet een fijne ziekte en komt wel vaker voor bij negroïde mensen, vooral uit West-Afrikaanse landen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
aanstelleritis in normaal nederlands
Dan moet ze niet aan deze show mee doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou nee hoor, dat is niet een fijne ziekte en komt wel vaker voor bij negroïde mensen, vooral uit West-Afrikaanse landen.
Ik vind haar geniaal gecast. Ze maakt iedereen gek zonder dat geschreeuw wat anderen daarvoor nodig hebben.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moet ze niet aan deze show mee doen.
Ja ze moeten een duel aangaan met echte pistolen leuk man!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien een echte cowboy / girl confrontatie
is smaakmaker van het programmaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:25 schreef DjinN het volgende:
Ik snap niet dat ze Michella overal mee weg laten komen. Chagrijnige kut doet nergens aan mee, mekkert overal alleen maar om, en ze krijgt geen puntenaftrek bij opdrachten ofzo?
Smaakmaker? Ik vind het maar een vervelende onruststoker. En niet eens op een leuke manier ook nietquote:
Het zijn halve meidenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:30 schreef Peunage het volgende:
Ik kijk dit voor het eerst. Ik kijk pas 2 minuten en ik haat die Ricardo echt zo erg
Dit programma
Waarom zitten er mannen in?
Dat zie je.. volgende week!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:11 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja ze moeten een duel aangaan met echte pistolen leuk man!
Ah jij komt even kijken wat we allemaal over je programma te vertellen hebben of niet?quote:
Ik ben ook één van die 270.000quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:50 schreef ditisHuub het volgende:
oh kijk eens aan, ouderwets van mij:.
Nee, EMODP is niet mijn programma. Het is een programma van Eyeworks. De programma's waar ik aan meewerk, maak ik bij Talpa.
O sorry, ik had ergens gelezen dat Claire meedoet omdat jij het programma zou makenquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:50 schreef ditisHuub het volgende:
oh kijk eens aan, ouderwets van mij:.
Nee, EMODP is niet mijn programma. Het is een programma van Eyeworks. De programma's waar ik aan meewerk, maak ik bij Talpa.
Euh... dat is wat een generator doet, uit een brandstof/energiebron elektriciteit opwekken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:10 schreef dieenebart het volgende:
Ja, dat dus. Vooral die huifkar zie ik als een toevoeging
Misschien kunnen ze uit koeienpoep energie opwekken, dan heb je die generator heul nie nodig nie.
Oh ja, joh?quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Euh... dat is wat een generator doet, uit een brandstof/energiebron elektriciteit opwekken.
Lijkt me geniaal! Ik kan alleen niet paardrijden. Ik ga al janken als ik er één zie.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je zit gewoon te solliciteren naar deelname in een volgende serie, hè?
Al die reality-deelnemers kunnen niet zonder aandacht, zo lijkt het. Je tijdelijke huisgenote Mona was gister ook weer eens te zien op tv in Vier handen op één Buik. Als je het niet gezien hebt, zeker een aanradertje om even via Uitzending Gemist te kijken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:25 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Lijkt me geniaal! Ik kan alleen niet paardrijden. Ik ga al janken als ik er één zie.
Ja, de fuck!!! Ik kreeg een sms'je van Bram met als boodschap: 'Nu ned 3 kijken, je ouwe huisgenoot Mona van BB'.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Al die reality-deelnemers kunnen niet zonder aandacht, zo lijkt het. Je tijdelijke huisgenote Mona was gister ook weer eens te zien op tv in Vier handen op één Buik. Als je het niet gezien hebt, zeker een aanradertje om even via Uitzending Gemist te kijken.
De volgende serie Echte Meisjes is bij de Eskimo's. Kun je een beetje kanoën?
Ja, zo was ze vroeger ook alquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, de fuck!!! Ik kreeg een sms'je van Bram met als boodschap: 'Nu ned 3 kijken, je ouwe huisgenoot Mona van BB'.
![]()
Wauw. Mijn vriendin keek een stukje mee, die werd haast onpasselijk. De tering. Was ze vroeger ook al zo? Ik zat er midden in, dat valt na twee dagen niet meer op...
Echte meisjes met een fatsoenlijke baan? Wat bourgeois.quote:Ik wil wel meedoen aan 'Echte Meisjes met een Fatsoenlijke Baan' en dan kijken wie dat het langst volhoudt. De winnaar krijgt niet alleen zijn eigen salaris, maar ook dat van de rest.
Geen enkele, ik wil niet op tv. Als ik op straat een cameraploeg zie, loop ik al een eindje om.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:44 schreef dieenebart het volgende:
Manbijthond is vandaag op bezoek bij Scrutinizer en stelt de vraag: Aan welk reality-programma had jij wel mee willen doen?
Ik wil ook meedoen aan Echte Meisjes met een Fatsoenlijke Baan!quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, de fuck!!! Ik kreeg een sms'je van Bram met als boodschap: 'Nu ned 3 kijken, je ouwe huisgenoot Mona van BB'.
![]()
Wauw. Mijn vriendin keek een stukje mee, die werd haast onpasselijk. De tering. Was ze vroeger ook al zo? Ik zat er midden in, dat valt na twee dagen niet meer op...
Ik wil wel meedoen aan 'Echte Meisjes met een Fatsoenlijke Baan' en dan kijken wie dat het langst volhoudt. De winnaar krijgt niet alleen zijn eigen salaris, maar ook dat van de rest.
Vraagje tussendoor als oud DGK-watcher:quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:43 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ik wil ook meedoen aan Echte Meisjes met een Fatsoenlijke Baan!
ach weet je, je stelt iedereen vragen, en ik was er zelf niet bij, maar stel je maakt een vergissing, of een verspreking, en je herstelt je direct, maar in de montage haal je dan die verbetering eruit. Dan lijkt het net of je het echt niet weet. Dat is hoe het werkt, Claire is een hele lieve, empathische, intelligente moeder en ik zou mij geen betere moeder voor mijn dochter kunnen wensen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:25 schreef Prospera het volgende:
[..]
Vraagje tussendoor als oud DGK-watcher:
Claire is toch niet zo dom dat ze de afkorting van de USA niet weet?
Daarop antwoordde ze Universele Staten van Amerika.
Als het wel zo is, hoe moet dat dan met de theoretisch opvoedkundige lessen aan jouw dochter?
Really???quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:25 schreef Prospera het volgende:
[..]
Als het wel zo is, hoe moet dat dan met de theoretisch opvoedkundige lessen aan jouw dochter?
Ghehe, stelletje gekken. Morgenavond weer!quote:Op zondag 24 maart 2013 11:54 schreef dudesque het volgende:
Dieenebart. Ik moest even denken... maar toen je over mona en der ramzalige dochter begon... sjezus!!!!
Ik snap niet wat Claire in dat rijtje doet... en Jill eigenlijk ook niet.. de rest heeft dat plekje toch echt wel verdiend... En die Ovo.... BAH!!!! a horse a horse im scared of my life.... Ga toch heen... Kind komt me de strot uit!
quote:
Ja maar hij deed zijn mond openquote:
Hij ?quote:
Zij, ik zit 3 dingen tegelijk te doenquote:
Niet meer doen hèquote:
quote:
Goedzoquote:
Ja, aat ze elkaar ook schietenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:01 schreef Uccie het volgende:
Whut gaan ze hun echte wapens in handen geven
En Patty als bijvangstquote:
Genoeg vleesquote:
Aangepast op het IQ van de kandidaten!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:06 schreef donald_dick het volgende:
Domme vragen, de daltons van lucky luke of de serie
Je zou niet verwachten dat het kanquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:08 schreef Starlie het volgende:
[..]
Aangepast op het IQ van de kandidaten!
Ja, maar de vraagstelling is 3 keer nietsquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:08 schreef Starlie het volgende:
[..]
Aangepast op het IQ van de kandidaten!
Anders kan ze ze natuurlijk niet voorlezenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:12 schreef Starlie het volgende:
[..]
Patty zal de vragen wel verzinnen, dat is immers ook zo'n helder licht!
Ik heb hetzelfde angstige gevoelquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:14 schreef Uccie het volgende:
Het angstige gevoel bekruipt mij, dat joost straks ook nog raak geschoten heeft
Bijna oscarwaardig danquote:
ik verval in herhaling bij dit programma....quote:
Ik zag het ja.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik verval in herhaling bij dit programma....
maar ik val gewoon van verbazing in verbazing, elke keer weerquote:
Rochelquote:
Ik post het niet...maar ik denk het welquote:
quote:
Ja dat denk ik dus ook. ze was idd niet zo tijdens HNTM. Nu zeggen ze dat ze alles doet om aandacht, nou ik heb even de facebook en twitter van Michella Kox, Claire Recourt, Gio Diekema, Ovo Drenth en Bram de bruijn. bekeken en het valt mij op dat Ovo niet aandacht geil is In tegenstelling zelfs.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:26 schreef female81 het volgende:
WTF is er met Ovo gebeurd in de zes, zeven jaar tussen het eerste seizoen van Holland's Next Top Model, en deze reeks?
Ik kan me niet herinneren dat zij zich destijds ook al zo achterlijk gedroeg, óf ze hebben in deze reeks heel erg selectief gemonteerd. Zodat je de momenten waarop ze normaal doet amper ziet.
Omdat ze niet 100% gezond is moet ze maar alles in haar leven opgeven? en Niets bereiken? net als de andere in haar team? die geen carrière hebben? Ik vind het knap dat ze er zo goed me om gaat. Ik heb ook even Sikkelcelziekte gegoogled. is niet fijn als je dat hebt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:03 schreef quirina het volgende:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Sikkelcelanemie
Nou dan kan je beter niet meedoen met zo'n programma.
Worden ze niet eerst medisch gescreend?
Die slangen kronkelen ook zo lekker na als ze dood zijnquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:31 schreef hunter2011 het volgende:
Nu op RTL5 met slangen en een trillende OVO
Als ik maar niet naar haar hoef te kijken, buiten dit programma om.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:41 schreef hunter2011 het volgende:
Ze schijnt redelijk succesvol te zijn als model, als je ook gevraagd wordt voor New York Fashion week.
Ik vind haar lelijk.
Misschien vinden ze haar interessantb lelijk
Ach, ze leven nog.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:55 schreef StephanL het volgende:
De ene kandidaat na de ander zakt in elkaarGoed programma
![]()
En de leukste.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:22 schreef Peunage het volgende:
Van mij mag die Jill wel winnen. De meest normale van het stel.
Ik vind haar niet lelijk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:41 schreef hunter2011 het volgende:
Ze schijnt redelijk succesvol te zijn als model, als je ook gevraagd wordt voor New York Fashion week.
Ik vind haar lelijk.
Misschien vinden ze haar interessantb lelijk
grapje zeker? Claire heeft geen last van Ovo. Ovo is degene in haar team die alle spellen goed doet. zij schoot als enige raak met die hoeden. en ze doet 1 spel niet mee omdat ze ziek is. het was een individuele opdracht. als Ovo niet meedoet heeft haar team er geen last van.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel vervelend voor Claire dat Ovo zo'n vervelende ziekte heeft, ze heeft er erg veel last van, merk ik.
Jill maakte een rachitische, met der "toen kwam zeker haar oerstam gevoel naar boven" Jill is echt dom.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:22 schreef Peunage het volgende:
Van mij mag die Jill wel winnen. De meest normale van het stel.
Sarcasme inderdaad. Ze zijn, zonder uitzondering, keihard tegen Ovo. Het is inderdaad een rare tante maar degene die alle anderen tegen haar op heeft willen zetten, is daarin goed geslaagd. Wie dat is, laat ik dan maar aan een ieders interpretatie over.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:39 schreef Realitytvfan het volgende:
[..]
grapje zeker? Claire heeft geen last van Ovo. Ovo is degene in haar team die alle spellen goed doet. zij schoot als enige raak met die hoeden. en ze doet 1 spel niet mee omdat ze ziek is. het was een individuele opdracht. als Ovo niet meedoet heeft haar team er geen last van.
Juist, dat viel mij nou dus ook al op!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:21 schreef Realitytvfan het volgende:
Grappig dat iedereen zo tegen Ovo is.
Terwijl ik zie dat haar team genoten alles van haar haten wat ze ook doet.
Michella voert niets uit en wilt niks, maar niemand durft haar aan te spreken.
En als ze gewonnen hebben mag Mies mee juichen en blij zijn.
En als Ovo van haar paard valt en weer erop gaat om haar team te helpen mag ze niet blij.
Lol ik denk dat zij helemaal doorheeft wat ze precies zei. Maar dan nog is zij de minst rare.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:42 schreef Realitytvfan het volgende:
[..]
Jill maakte een rachitische, met der "toen kwam zeker haar oerstam gevoel naar boven" Jill is echt dom.
waar lieg ze dan over. geef voorbeelden, want ik heb het niet gehoordquote:Op woensdag 3 april 2013 17:11 schreef Deceit het volgende:
Ovo liegt alles bij elkaar, logisch dat je dan niet in de groep ligt
Sikkelcelziekte is later sikkelbergziekte geworden.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:21 schreef Realitytvfan het volgende:
[..]
waar lieg ze dan over. geef voorbeelden, want ik heb het niet gehoord
Volgens mij is het Jill is haar ziekte belachelijk maakt en zegt dat het sikkelbergziekte is niet Ovoquote:Op zondag 7 april 2013 08:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Sikkelcelziekte is later sikkelbergziekte geworden.
Ze kan gewoon paardrijden maar wanneer ze aandacht nodig heeft kan ze het opeens niet. Ze gaat gezond weg naar de dokter en raakt daar opeens ziek en mag een nacht in een warm bed slapen en zo.
Oké, Ovo.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:47 schreef Realitytvfan het volgende:
[..]
Volgens mij is het Jill is haar ziekte belachelijk maakt en zegt dat het sikkelbergziekte is niet Ovo
En haat team genoten zeggen dat ze paard kan rijden. maar zodra Ovo team captain wordt zegt Claire dat Ovo niet kan paard rijden. Dus Claire is degene die liegt.
Ovo gaat niet gezond naar de dokter ze zit op de grond en heeft pijn zegt ze
Dus je moet beter kijken...
Lol ik volg het ook niet echt. Ben er toevallig langs gezapt tijdens voetbal volgens mij.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:47 schreef Realitytvfan het volgende:
[..]
Volgens mij is het Jill is haar ziekte belachelijk maakt en zegt dat het sikkelbergziekte is niet Ovo
En haat team genoten zeggen dat ze paard kan rijden. maar zodra Ovo team captain wordt zegt Claire dat Ovo niet kan paard rijden. Dus Claire is degene die liegt.
Ovo gaat niet gezond naar de dokter ze zit op de grond en heeft pijn zegt ze
Dus je moet beter kijken...
Ja ik vind Ovo ook oke. maar Ricardo, joost en Gio zijn ook oke. Vind hun vet grappig en dom hahaquote:
vrdeling is 4 om 4 dusquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:38 schreef StephanL het volgende:
Joost met drie vrouwen, Ovo met drie mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |