Die slangen kronkelen ook zo lekker na als ze dood zijnquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:31 schreef hunter2011 het volgende:
Nu op RTL5 met slangen en een trillende OVO
Als ik maar niet naar haar hoef te kijken, buiten dit programma om.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:41 schreef hunter2011 het volgende:
Ze schijnt redelijk succesvol te zijn als model, als je ook gevraagd wordt voor New York Fashion week.
Ik vind haar lelijk.
Misschien vinden ze haar interessantb lelijk
Ach, ze leven nog.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:55 schreef StephanL het volgende:
De ene kandidaat na de ander zakt in elkaarGoed programma
![]()
En de leukste.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:22 schreef Peunage het volgende:
Van mij mag die Jill wel winnen. De meest normale van het stel.
Ik vind haar niet lelijk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:41 schreef hunter2011 het volgende:
Ze schijnt redelijk succesvol te zijn als model, als je ook gevraagd wordt voor New York Fashion week.
Ik vind haar lelijk.
Misschien vinden ze haar interessantb lelijk
grapje zeker? Claire heeft geen last van Ovo. Ovo is degene in haar team die alle spellen goed doet. zij schoot als enige raak met die hoeden. en ze doet 1 spel niet mee omdat ze ziek is. het was een individuele opdracht. als Ovo niet meedoet heeft haar team er geen last van.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel vervelend voor Claire dat Ovo zo'n vervelende ziekte heeft, ze heeft er erg veel last van, merk ik.
Jill maakte een rachitische, met der "toen kwam zeker haar oerstam gevoel naar boven" Jill is echt dom.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:22 schreef Peunage het volgende:
Van mij mag die Jill wel winnen. De meest normale van het stel.
Sarcasme inderdaad. Ze zijn, zonder uitzondering, keihard tegen Ovo. Het is inderdaad een rare tante maar degene die alle anderen tegen haar op heeft willen zetten, is daarin goed geslaagd. Wie dat is, laat ik dan maar aan een ieders interpretatie over.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:39 schreef Realitytvfan het volgende:
[..]
grapje zeker? Claire heeft geen last van Ovo. Ovo is degene in haar team die alle spellen goed doet. zij schoot als enige raak met die hoeden. en ze doet 1 spel niet mee omdat ze ziek is. het was een individuele opdracht. als Ovo niet meedoet heeft haar team er geen last van.
Juist, dat viel mij nou dus ook al op!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:21 schreef Realitytvfan het volgende:
Grappig dat iedereen zo tegen Ovo is.
Terwijl ik zie dat haar team genoten alles van haar haten wat ze ook doet.
Michella voert niets uit en wilt niks, maar niemand durft haar aan te spreken.
En als ze gewonnen hebben mag Mies mee juichen en blij zijn.
En als Ovo van haar paard valt en weer erop gaat om haar team te helpen mag ze niet blij.
Lol ik denk dat zij helemaal doorheeft wat ze precies zei. Maar dan nog is zij de minst rare.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:42 schreef Realitytvfan het volgende:
[..]
Jill maakte een rachitische, met der "toen kwam zeker haar oerstam gevoel naar boven" Jill is echt dom.
waar lieg ze dan over. geef voorbeelden, want ik heb het niet gehoordquote:Op woensdag 3 april 2013 17:11 schreef Deceit het volgende:
Ovo liegt alles bij elkaar, logisch dat je dan niet in de groep ligt
Sikkelcelziekte is later sikkelbergziekte geworden.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:21 schreef Realitytvfan het volgende:
[..]
waar lieg ze dan over. geef voorbeelden, want ik heb het niet gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |