quote:
Ja dat denk ik dus ook. ze was idd niet zo tijdens HNTM. Nu zeggen ze dat ze alles doet om aandacht, nou ik heb even de facebook en twitter van Michella Kox, Claire Recourt, Gio Diekema, Ovo Drenth en Bram de bruijn. bekeken en het valt mij op dat Ovo niet aandacht geil is In tegenstelling zelfs.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:26 schreef female81 het volgende:
WTF is er met Ovo gebeurd in de zes, zeven jaar tussen het eerste seizoen van Holland's Next Top Model, en deze reeks?
Ik kan me niet herinneren dat zij zich destijds ook al zo achterlijk gedroeg, óf ze hebben in deze reeks heel erg selectief gemonteerd. Zodat je de momenten waarop ze normaal doet amper ziet.
Omdat ze niet 100% gezond is moet ze maar alles in haar leven opgeven? en Niets bereiken? net als de andere in haar team? die geen carrière hebben? Ik vind het knap dat ze er zo goed me om gaat. Ik heb ook even Sikkelcelziekte gegoogled. is niet fijn als je dat hebt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:03 schreef quirina het volgende:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Sikkelcelanemie
Nou dan kan je beter niet meedoen met zo'n programma.
Worden ze niet eerst medisch gescreend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |