Volgens mij is het Jill is haar ziekte belachelijk maakt en zegt dat het sikkelbergziekte is niet Ovoquote:Op zondag 7 april 2013 08:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Sikkelcelziekte is later sikkelbergziekte geworden.
Ze kan gewoon paardrijden maar wanneer ze aandacht nodig heeft kan ze het opeens niet. Ze gaat gezond weg naar de dokter en raakt daar opeens ziek en mag een nacht in een warm bed slapen en zo.
Oké, Ovo.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:47 schreef Realitytvfan het volgende:
[..]
Volgens mij is het Jill is haar ziekte belachelijk maakt en zegt dat het sikkelbergziekte is niet Ovo
En haat team genoten zeggen dat ze paard kan rijden. maar zodra Ovo team captain wordt zegt Claire dat Ovo niet kan paard rijden. Dus Claire is degene die liegt.
Ovo gaat niet gezond naar de dokter ze zit op de grond en heeft pijn zegt ze
Dus je moet beter kijken...
Lol ik volg het ook niet echt. Ben er toevallig langs gezapt tijdens voetbal volgens mij.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:47 schreef Realitytvfan het volgende:
[..]
Volgens mij is het Jill is haar ziekte belachelijk maakt en zegt dat het sikkelbergziekte is niet Ovo
En haat team genoten zeggen dat ze paard kan rijden. maar zodra Ovo team captain wordt zegt Claire dat Ovo niet kan paard rijden. Dus Claire is degene die liegt.
Ovo gaat niet gezond naar de dokter ze zit op de grond en heeft pijn zegt ze
Dus je moet beter kijken...
Ja ik vind Ovo ook oke. maar Ricardo, joost en Gio zijn ook oke. Vind hun vet grappig en dom hahaquote:
vrdeling is 4 om 4 dusquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:38 schreef StephanL het volgende:
Joost met drie vrouwen, Ovo met drie mannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |