Oh ja, joh?quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Euh... dat is wat een generator doet, uit een brandstof/energiebron elektriciteit opwekken.
Lijkt me geniaal! Ik kan alleen niet paardrijden. Ik ga al janken als ik er één zie.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je zit gewoon te solliciteren naar deelname in een volgende serie, hè?
Al die reality-deelnemers kunnen niet zonder aandacht, zo lijkt het. Je tijdelijke huisgenote Mona was gister ook weer eens te zien op tv in Vier handen op één Buik. Als je het niet gezien hebt, zeker een aanradertje om even via Uitzending Gemist te kijken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:25 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Lijkt me geniaal! Ik kan alleen niet paardrijden. Ik ga al janken als ik er één zie.
Ja, de fuck!!! Ik kreeg een sms'je van Bram met als boodschap: 'Nu ned 3 kijken, je ouwe huisgenoot Mona van BB'.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Al die reality-deelnemers kunnen niet zonder aandacht, zo lijkt het. Je tijdelijke huisgenote Mona was gister ook weer eens te zien op tv in Vier handen op één Buik. Als je het niet gezien hebt, zeker een aanradertje om even via Uitzending Gemist te kijken.
De volgende serie Echte Meisjes is bij de Eskimo's. Kun je een beetje kanoën?
Ja, zo was ze vroeger ook alquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, de fuck!!! Ik kreeg een sms'je van Bram met als boodschap: 'Nu ned 3 kijken, je ouwe huisgenoot Mona van BB'.
![]()
Wauw. Mijn vriendin keek een stukje mee, die werd haast onpasselijk. De tering. Was ze vroeger ook al zo? Ik zat er midden in, dat valt na twee dagen niet meer op...
Echte meisjes met een fatsoenlijke baan? Wat bourgeois.quote:Ik wil wel meedoen aan 'Echte Meisjes met een Fatsoenlijke Baan' en dan kijken wie dat het langst volhoudt. De winnaar krijgt niet alleen zijn eigen salaris, maar ook dat van de rest.
Geen enkele, ik wil niet op tv. Als ik op straat een cameraploeg zie, loop ik al een eindje om.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:44 schreef dieenebart het volgende:
Manbijthond is vandaag op bezoek bij Scrutinizer en stelt de vraag: Aan welk reality-programma had jij wel mee willen doen?
Ik wil ook meedoen aan Echte Meisjes met een Fatsoenlijke Baan!quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, de fuck!!! Ik kreeg een sms'je van Bram met als boodschap: 'Nu ned 3 kijken, je ouwe huisgenoot Mona van BB'.
![]()
Wauw. Mijn vriendin keek een stukje mee, die werd haast onpasselijk. De tering. Was ze vroeger ook al zo? Ik zat er midden in, dat valt na twee dagen niet meer op...
Ik wil wel meedoen aan 'Echte Meisjes met een Fatsoenlijke Baan' en dan kijken wie dat het langst volhoudt. De winnaar krijgt niet alleen zijn eigen salaris, maar ook dat van de rest.
Vraagje tussendoor als oud DGK-watcher:quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:43 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ik wil ook meedoen aan Echte Meisjes met een Fatsoenlijke Baan!
ach weet je, je stelt iedereen vragen, en ik was er zelf niet bij, maar stel je maakt een vergissing, of een verspreking, en je herstelt je direct, maar in de montage haal je dan die verbetering eruit. Dan lijkt het net of je het echt niet weet. Dat is hoe het werkt, Claire is een hele lieve, empathische, intelligente moeder en ik zou mij geen betere moeder voor mijn dochter kunnen wensen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:25 schreef Prospera het volgende:
[..]
Vraagje tussendoor als oud DGK-watcher:
Claire is toch niet zo dom dat ze de afkorting van de USA niet weet?
Daarop antwoordde ze Universele Staten van Amerika.
Als het wel zo is, hoe moet dat dan met de theoretisch opvoedkundige lessen aan jouw dochter?
Really???quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:25 schreef Prospera het volgende:
[..]
Als het wel zo is, hoe moet dat dan met de theoretisch opvoedkundige lessen aan jouw dochter?
Ghehe, stelletje gekken. Morgenavond weer!quote:Op zondag 24 maart 2013 11:54 schreef dudesque het volgende:
Dieenebart. Ik moest even denken... maar toen je over mona en der ramzalige dochter begon... sjezus!!!!
Ik snap niet wat Claire in dat rijtje doet... en Jill eigenlijk ook niet.. de rest heeft dat plekje toch echt wel verdiend... En die Ovo.... BAH!!!! a horse a horse im scared of my life.... Ga toch heen... Kind komt me de strot uit!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |