Henk staat straks op Wikipedia als de man die de naam van de PO veranderde, hij fapt er nu al op.quote:
dit zijn de harde strugles van de NPO manquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:07 schreef OProg het volgende:
Het erge van dit soort wijzigingen is nog wel de hoeveel tijd en mensen die er mee bezig geweest zijn.
Gebeurt in de private sector ook de hele tijd. Levert gewoon weer aandacht op (zoals nu) zodat ze het weer dubbel terugverdienen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:07 schreef OProg het volgende:
Het erge van dit soort wijzigingen is nog wel de hoeveel tijd en mensen die er mee bezig geweest zijn.
Alleen zo'n logo ontwerpen kost al tienduizenden euro'squote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:07 schreef OProg het volgende:
Zeker! Vandaag moet ik nog op de trapfiets zitten om de stroom aan te zwengelen zodat mijn computer scherm met een DOS menu begint te flikkeren, maar morgen kijken we NPO 1, 2 en 3 op het "internet"!quote:
uitzendinggemist.nlquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:09 schreef alors het volgende:
Ja wie weet eigenlijk waar je de programma's van de PO nu kunt vinden?
Een logo ontwerpen kost bij de publieke omroep 90 000 euro...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:07 schreef OProg het volgende:
Was hij maar bij de EO gebleven, toen had niemand last van hem, behalve Andries Knevel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:07 schreef alors het volgende:
[..]
Henk staat straks op Wikipedia als de man die de naam van de PO veranderde, hij fapt er nu al op.
Ik doe het voor 1000 euro. Weet zeker dat hij mooier wordt dan die ene van 93.000.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
93.000 euro...zo'n logo flans je toch op een regenachtige zondagmiddag in elkaar.
Hij heeft in NPO1 ding gelijk....terug kan hij niet meer. Het is een prestige dingetje geworden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:11 schreef marcodej het volgende:
Henk heeft nu pas door dat er eigenlijk geen probleem is.
Ik denk dat Henk dat nu nog niet door heeft.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:11 schreef marcodej het volgende:
Dat wist Henk allang, hij moet wel voor werkverschaffing zorgen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:11 schreef marcodej het volgende:
Ligt niet goed in de mond. N-P-OOO ččn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:13 schreef koemleit het volgende:
ik ga lekker nooit NPO zeggen lekker puh!
idd wat een faalquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
"Het heet nog altijd Radio 3 (...) Radio 3FM".
Die man weet gewoon niet waar hij het over heeft.
Oorlogswinter.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Die regisseur.. hij ziet er wel uit als een Stanley Kubrick maar welke films moet ik van hem kennen?
Oorlogswinterquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Die regisseur.. hij ziet er wel uit als een Stanley Kubrick maar welke films moet ik van hem kennen?
haha zij heeft dat allemaal nagesynchroniseerd! goed gevondenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:15 schreef Wrijfhout het volgende:
Is dat meisje altijd de stem van een anoniem persoon in dat misdaad programma van SBS6?
Ik dacht altijd dat dat gewoon met een stemvervormer was gedaan.
Martin Koolhoven - IMDbquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:16 schreef DrDentz het volgende:
niet druk over maken, plan van tafel gooienquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:16 schreef Santello het volgende:
Hier mogen we ons wel degelijk druk over maken. We hebben het hier over smijten met een ton. Dat is volstrekt kansloos als dit de beredenering is van de beste man.
Nouja het is meer interessant om over te hebben dat iemand die zo hoog in die organisatie staat zulke domme ideeën heeft. Een ton is nou niet bijzonder veel vanuit overheidsperpectief (ook niet tijdens een crisis)quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:16 schreef Santello het volgende:
Hier mogen we ons wel degelijk druk over maken. We hebben het hier over smijten met een ton. Dat is volstrekt kansloos als dit de beredenering is van de beste man.
ben jij zelf een jodin ofzo? zo impulsiefquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:18 schreef alors het volgende:
Die ginger is zelf jood alleen dat weet hij nog niet.
Omdat er tig van dit soort jongeren zijn. Die ten eerste de ''haat'' tegen de verkeerde en ten tweede die ''haat'' op niks is gebaseerd.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:18 schreef Eenskijken het volgende:
waarom is het interessant als mongooltjes het met hitler eens zijn? geen aandacht aan besteden mensen...
Dat gaat dus niet gebeuren als er geen ophef is.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:17 schreef Rickazio het volgende:
[..]
niet druk over maken, plan van tafel gooien
Feitelijk niet. Het is wel een bevestiging dat er een volledig debiele groep mensen is, maar dat wisten we eigenlijk al.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:18 schreef Eenskijken het volgende:
waarom is het interessant als mongooltjes het met hitler eens zijn?
The 33%..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:19 schreef OProg het volgende:
[..]
Feitelijk niet. Het is wel een bevestiging dat er een volledig debiele groep mensen is, maar dat wisten we eigenlijk al.
dude, mijn colaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:19 schreef Specularium het volgende:
Gaat mee naar de boot.
Kan Jeroen net doen of ie een 13-jarige pakt.
Dat ook inderdaadquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:18 schreef whitetiger300 het volgende:
[..]
Nouja het is meer interessant om over te hebben dat iemand die zo hoog in die organisatie staat zulke domme ideeën heeft. Een ton is nou niet bijzonder veel vanuit overheidsperpectief (ook niet tijdens een crisis)
Die 4 turkjes staan dus voor een grotere groep, simpele.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:20 schreef Rickazio het volgende:
je druk maken over 4 turkjes die antisemitisch zijn
en helemaal de achtergrond bekijken en analyserenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:20 schreef alors het volgende:
Die argumentering ook 'hij zal vast wel een reden hebben gehad'!!!
Marthijn komt ook kijken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:19 schreef Specularium het volgende:
Gaat mee naar de boot.
Ach.. de man is ook al een dagje ouder, zakt zo af en toe even weg.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:20 schreef Rickazio het volgende:
is Witteman een jood? hij wordt opeens wakker
dat ga je niet veranderenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die 4 turkjes staan dus voor een grotere groep, simpele.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:21 schreef Syntix het volgende:
Let op dit draait erop uit dat zij wordt aangevallen terwijl die jongens erop moeten worden aangesproken.
P&W
Paul is een goede katholiek.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:20 schreef Rickazio het volgende:
is Witteman een jood? hij wordt opeens wakker
Op de fiets naar de studioquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:14 schreef Specularium het volgende:
Ik zou wel mijn haar kammen als ik op tv kom.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:19 schreef Specularium het volgende:
Gaat mee naar de boot.
Pauw elke dagquote:
Juist.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:20 schreef Rickazio het volgende:
je druk maken over 4 turkjes die antisemitisch zijn
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:23 schreef whitetiger300 het volgende:
Henk en Ingrid mogen dit wel gewoon roepen (vanzelfsprekend niet tegen de hier besproken knuffelgelovigen) ((hoewel een gelovige al een knuffelgelovige wordt zodra hij/zij wordt aangevallen, weten ze ook eens hoe ik me voel met meerdere jehova's voor mijn deur die mij, als ongelovige, praktisch de weg naar de hellepoort wijzen in hun CIA-kostuums))
Dat is dan treurig voor die grotere groep. Wat wil je nu doen dan? Ze opvoeden is te laat, dus zeg het maarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die 4 turkjes staan dus voor een grotere groep, simpele.
Yolocaust?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:23 schreef Specularium het volgende:
Dat er op sommige scholen geen les gegeven kan worden over de Yolocaust is geen nieuws.
Helaas.
Hou je bek man. Wat voor onzin kraam je nu uit zegquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:23 schreef whitetiger300 het volgende:
Henk en Ingrid mogen dit wel gewoon roepen (vanzelfsprekend niet tegen de hier besproken knuffelgelovigen) ((hoewel een gelovige al een knuffelgelovige wordt zodra hij/zij wordt aangevallen, weten ze ook eens hoe ik me voel met meerdere jehova's voor mijn deur die mij, als ongelovige, praktisch de weg naar de hellepoort wijzen in hun CIA-kostuums))
idd.... er wordt nooit aangegeven waarom er zoveel haat is op de joden. dat is veel interessanterquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:23 schreef Rickazio het volgende:
Ze kunnen ook een keer over de geschiedenis van Joden praten, waar komt die haat vandaan
Inderdaad. Hakt er lekker inquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:25 schreef Martinello het volgende:
Laat ze maar eens een schoolreisje maken naar Auschwitz, altijd goed.
Een enkeltje Auschwitzquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:25 schreef Martinello het volgende:
peace, gezellig op reisjequote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:25 schreef Martinello het volgende:
Lol!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:26 schreef Rickazio het volgende:
[..]
peace, gezellig op reisje
[ afbeelding ]
wtfquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:26 schreef Rickazio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zat er op te wachten jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:26 schreef Rickazio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie is dat?!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:26 schreef Rickazio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Willemsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:26 schreef Rickazio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
PSVquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:26 schreef Rickazio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jepquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:29 schreef iFok. het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke sukkel.
PSV'ers zijn volgens mij wel van raar gedrag.![]()
ik denk ook dat er enig verband is met PSV jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:29 schreef iFok. het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke sukkel.
PSV'ers zijn volgens mij wel van raar gedrag.![]()
Haha inderdaad, gewoon een crimineel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Pfft smerige hacker, laat hem rotten in die cel.
Was ook een hele lieve jongen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:31 schreef Latert het volgende:
[..]
Haha inderdaad, gewoon een crimineel.
Ik weet nog dat die ouders van Joran bij Pauw aan tafel zaten...
Dat uiteraard niet, maar laten we het niet voor Amerika opnemen. Een van de meest belachelijke landen in de wereld..quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:32 schreef Latert het volgende:
LOL secret service... Zo belangrijk is je kind ook weer niet hoor mevrouw.
quote:De U.S. Secret Service is verantwoordelijk voor twee specifieke functies:
Het voorkomen en onderzoeken van vervalsing van Amerikaanse bankbiljetten en andere waardepapieren, en het onderzoeken van financiële fraude op grote schaal.
Had het inderdaad ook al gezocht op Wikipedia.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:32 schreef Baszh het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/United_States_Secret_Service
Tuurlijk. Er is Iran, Eritrea, Noord-Korea, Somalië en zo nog 50 landen, maar Amerika is wel de meest belachelijke.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:32 schreef Travel. het volgende:
[..]
Dat uiteraard niet, maar laten we het niet voor Amerika opnemen. Een van de meest belachelijke landen in de wereld..
Noem een plek zoals Guantanamo Bay, is werkelijk waar geen haar beter dan de kampen in Noord-Korea.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:36 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Tuurlijk. Er is Iran, Eritrea, Noord-Korea, Somalië en zo nog 50 landen, maar Amerika is wel de meest belachelijke.
Ik hoop dat je een grapje maakt...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:39 schreef Travel. het volgende:
[..]
Noem een plek zoals Guantanamo Bay, is werkelijk waar geen haar beter dan de kampen in Noord-Korea.
Genoeg goede NL filmsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:44 schreef Rickazio het volgende:
lijkt wel een NL film anno nu zo slecht
Een keer naar iets anders gaan dan 'Verliefd op Ibiza'.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:44 schreef Rickazio het volgende:
lijkt wel een NL film anno nu zo slecht
om een actueel voorbeeld te geven inderdaad, goed dat je mn comment bevestigdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:45 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Een keer naar iets anders gaan dan 'Verliefd op Ibiza'.
Zegt niets over de 'Nederlandse film', hooguit over het publiek.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:49 schreef Rickazio het volgende:
[..]
om een slecht actueel voorbeeld te geven inderdaad, goed dat je mn comment bevestigd
quote:
zegt er wel wat over want het is een Nederlandse filmquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:50 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Zegt niets over de 'Nederlandse film', hooguit over het publiek.
Nee jij faalt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:50 schreef Rickazio het volgende:
[..]
zegt er wel wat over want het is een Nederlandse film
je maakt geen punt
Laat maar, jij bent over dit onderwerp duidelijk geen serieuze discussiepartner.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:50 schreef Rickazio het volgende:
[..]
je maakt geen punt
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:50 schreef Rickazio het volgende:
[..]
je maakt geen punt
Waar baseer je dat op ?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:52 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Laat maar, jij bent over dit onderwerp duidelijk geen serieuze discussiepartner.
Terecht ook, wat een imbecielquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:53 schreef alors het volgende:
Hehe Koolhoven lacht die NPO gast gewoon uit
En terecht, die Hagoort heeft echt een Nederlands publiek bord voor z'n kop.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:53 schreef alors het volgende:
Hehe Koolhoven lacht die NPO gast gewoon uit
Niet voor herhaling vatbaar dus... Thksquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:56 schreef Latert het volgende:
[..]
De TT is een mooie samenvatting van de uitzending.
'The Bangboat'quote:Op woensdag 13 maart 2013 06:49 schreef Specularium het volgende:
De beruchte boot, voor in de OP.
[ afbeelding ]
quote:Abdulfatah en De Graaf
Syrische activiste en terreurexpert bespreken terreurdreiging.
Abdelkader Benali
Schrijver praat over zijn fascinatie voor kickbokser Badr Hari.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Kees Jansma
Sportpresentator gaat in op het succes van voetballer Lionel Messi.
Groeihormonen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Kees Jansma
quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Kees Jansma
quote:Op woensdag 13 maart 2013 06:49 schreef Specularium het volgende:
De beruchte boot, voor in de OP.
[ afbeelding ]
bijna.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:56 schreef DrDentz het volgende:
Het is vandaag woensdag woensdag 13 maart en dat is de dag waarop bekend werd dat Jorge Mario Bergoglio de nieuwe paus is. Goedenavond dames en heren. Goedenavond.
heerlijke beelden man, laat lekker gaan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoeft ook niet maar dat gegeil van de NOS op hem komt wel een beetje mijn anus uit.
Teveel witte rook ingeademd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:10 schreef tralalala het volgende:
Die aankondiginggast was echt dronken.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:11 schreef Hexagon het volgende:
Geen lelijke dame die Beatrice sw Graaf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar het alternatief was een negerquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Slim van de Kerk om zo'n figuur als nieuwe paus te kiezen.
alsof dit iets met de kerk te maken heeftquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Niks, het gaat alleen over de paus.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:19 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
alsof dit iets met de kerk te maken heeft
Kunnen ze straks weer in conclaafquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De paus vertegenwoordigt toch de katholieke kerk?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:19 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
alsof dit iets met de kerk te maken heeft
Dat vuile oorlog verhaal zal nog wel een tijdje dooretterenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:22 schreef iFok. het volgende:
Ben blij dat de hele gedoe rondom de paus eindelijk voorbij is na vandaag.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:26 schreef chufi het volgende:
Wel lekker bier dat Franziskaner.
[ afbeelding ]
Jopie doet goed werk ja.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:29 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dat we meer de wijken in moeten gaan om met die jongeren in contact te komen
Daar weten ze wel raad met hemquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Misschien kan die rooie van gisteren even naar Palestina om te vechten tegen het Israëlische leger
Daar is ze te gereformeerd voor denk ik.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:37 schreef Hexagon het volgende:
Die Beatrice is in bed gelijk aan een kudde wilde beesten denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |