Henk staat straks op Wikipedia als de man die de naam van de PO veranderde, hij fapt er nu al op.quote:
dit zijn de harde strugles van de NPO manquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:07 schreef OProg het volgende:
Het erge van dit soort wijzigingen is nog wel de hoeveel tijd en mensen die er mee bezig geweest zijn.
Gebeurt in de private sector ook de hele tijd. Levert gewoon weer aandacht op (zoals nu) zodat ze het weer dubbel terugverdienen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:07 schreef OProg het volgende:
Het erge van dit soort wijzigingen is nog wel de hoeveel tijd en mensen die er mee bezig geweest zijn.
Alleen zo'n logo ontwerpen kost al tienduizenden euro'squote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:07 schreef OProg het volgende:
Zeker! Vandaag moet ik nog op de trapfiets zitten om de stroom aan te zwengelen zodat mijn computer scherm met een DOS menu begint te flikkeren, maar morgen kijken we NPO 1, 2 en 3 op het "internet"!quote:
uitzendinggemist.nlquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:09 schreef alors het volgende:
Ja wie weet eigenlijk waar je de programma's van de PO nu kunt vinden?
Een logo ontwerpen kost bij de publieke omroep 90 000 euro...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:07 schreef OProg het volgende:
Was hij maar bij de EO gebleven, toen had niemand last van hem, behalve Andries Knevel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:07 schreef alors het volgende:
[..]
Henk staat straks op Wikipedia als de man die de naam van de PO veranderde, hij fapt er nu al op.
Ik doe het voor 1000 euro. Weet zeker dat hij mooier wordt dan die ene van 93.000.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
93.000 euro...zo'n logo flans je toch op een regenachtige zondagmiddag in elkaar.
Hij heeft in NPO1 ding gelijk....terug kan hij niet meer. Het is een prestige dingetje geworden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:11 schreef marcodej het volgende:
Henk heeft nu pas door dat er eigenlijk geen probleem is.
Ik denk dat Henk dat nu nog niet door heeft.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:11 schreef marcodej het volgende:
Dat wist Henk allang, hij moet wel voor werkverschaffing zorgen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:11 schreef marcodej het volgende:
Ligt niet goed in de mond. N-P-OOO ččn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:13 schreef koemleit het volgende:
ik ga lekker nooit NPO zeggen lekker puh!
idd wat een faalquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
"Het heet nog altijd Radio 3 (...) Radio 3FM".
Die man weet gewoon niet waar hij het over heeft.
Oorlogswinter.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Die regisseur.. hij ziet er wel uit als een Stanley Kubrick maar welke films moet ik van hem kennen?
Oorlogswinterquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Die regisseur.. hij ziet er wel uit als een Stanley Kubrick maar welke films moet ik van hem kennen?
haha zij heeft dat allemaal nagesynchroniseerd! goed gevondenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:15 schreef Wrijfhout het volgende:
Is dat meisje altijd de stem van een anoniem persoon in dat misdaad programma van SBS6?
Ik dacht altijd dat dat gewoon met een stemvervormer was gedaan.
Martin Koolhoven - IMDbquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:16 schreef DrDentz het volgende:
niet druk over maken, plan van tafel gooienquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:16 schreef Santello het volgende:
Hier mogen we ons wel degelijk druk over maken. We hebben het hier over smijten met een ton. Dat is volstrekt kansloos als dit de beredenering is van de beste man.
Nouja het is meer interessant om over te hebben dat iemand die zo hoog in die organisatie staat zulke domme ideeën heeft. Een ton is nou niet bijzonder veel vanuit overheidsperpectief (ook niet tijdens een crisis)quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:16 schreef Santello het volgende:
Hier mogen we ons wel degelijk druk over maken. We hebben het hier over smijten met een ton. Dat is volstrekt kansloos als dit de beredenering is van de beste man.
ben jij zelf een jodin ofzo? zo impulsiefquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:18 schreef alors het volgende:
Die ginger is zelf jood alleen dat weet hij nog niet.
Omdat er tig van dit soort jongeren zijn. Die ten eerste de ''haat'' tegen de verkeerde en ten tweede die ''haat'' op niks is gebaseerd.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:18 schreef Eenskijken het volgende:
waarom is het interessant als mongooltjes het met hitler eens zijn? geen aandacht aan besteden mensen...
Dat gaat dus niet gebeuren als er geen ophef is.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:17 schreef Rickazio het volgende:
[..]
niet druk over maken, plan van tafel gooien
Feitelijk niet. Het is wel een bevestiging dat er een volledig debiele groep mensen is, maar dat wisten we eigenlijk al.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:18 schreef Eenskijken het volgende:
waarom is het interessant als mongooltjes het met hitler eens zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |