Jaaaaaaaquote:
Ik ging alleen effe snel paffen met Greys en weer naar binnen. heb je verder ook niet meer gesignaleerdquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja sjezus, waarom kwam je niet even binnen?
Die Guido kwam toen ook bij mij om op de VIP rij te zitten, ik wist ff niet of hij wel doormocht omdat ik hem niet kendequote:Op woensdag 13 maart 2013 00:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaa, BN-er
Oh,is die Guido een BN-er? ik dacht een FOK!ker
"Hoi, ik ben yvonne en wie ben jij?
Kijk het AD linkje dan met die videoquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb geen idee hoe Yvonne er uit ziet, haha. Geen nieuwe mensen ontmoet (of iig niet met (user)name), wel gezellig gekletst met oude bekenden.
LOLquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Die Guido kwam toen ook bij mij om op de VIP rij te zitten, ik wist ff niet of hij wel doormocht omdat ik hem niet kende
Was dat de GTST-er met staartje?quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Die Guido kwam toen ook bij mij om op de VIP rij te zitten, ik wist ff niet of hij wel doormocht omdat ik hem niet kende
Het zou wat zijn als ik het niet eens konquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat sprak je je username soepel uit.
Vond het wel lief hoe ze benadrukte tegen Myraela dat ze Greys wasquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie greys is
Jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Was dat de GTST-er met staartje?
Want die arme ziel werd beneden aan de balie ook al niet herkend
Lolololquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben die lange ouwequote:Op woensdag 13 maart 2013 00:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie greys is
Ik vind het echt ongelofelijk hoeveel users dat jij kentquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:48 schreef yvonne het volgende:
Ik heb gewoon zG gezoend! Ha!
Ik had nog zoveel mensen uit dit topic willen zien/spreken.
Oeh! Ik durfde alleen onzeker naar hem te zwaaien.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:48 schreef yvonne het volgende:
Ik heb gewoon zG gezoend! Ha!
Ik had nog zoveel mensen uit dit topic willen zien/spreken.
Het was wel iemand met lang bruin haar, maar niet naar schoenen gekeken en oud leek diegene ook nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben die lange ouwe
Met lang donker haar. Ik had zwarte broek aan, roze pumps.
Ja weet ik veel of mensen me nog herkennen van een vorige keerquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:48 schreef twi het volgende:
[..]
Vond het wel lief hoe ze benadrukte tegen Myraela dat ze Greys was
Jij kon anders ook best aardig glurenquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat, beide meets waren tof, hoop nieuwe users ontmoet, en een heleboel waarvan ik dacht: 'zal ik nou een handje gaan geven of niet' En een hoop lui die naar me gluurden, JA KOM DAN EVEN NAAR NME TOE grrrrr
Ik bijt niet.
Ik had em zelfs herkend en ik kijk niet eens gtstquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig zaten we niet met 30 man in het cafequote:Op woensdag 13 maart 2013 00:49 schreef Myraela het volgende:
Film was stiekem best wel tof. Had ik niet verwacht.
En ik wilde nog een wijntje doen na de film, maar ben toch maar meteen naar huis gegaan. Want we konden niemand vinden die mee wilde. #foreveralone
Liar liar pants on firequote:Op woensdag 13 maart 2013 00:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik had em zelfs herkend en ik kijk niet eens gtst
Nee blond jongetje, best klein.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zat minimaal 30 man in Cine Cafequote:Op woensdag 13 maart 2013 00:49 schreef Myraela het volgende:
Film was stiekem best wel tof. Had ik niet verwacht.
En ik wilde nog een wijntje doen na de film, maar ben toch maar meteen naar huis gegaan. Want we konden niemand vinden die mee wilde. #foreveralone
Ze heeft normaal gesproken het geheugen van een zeef, dus je mag je speciaal voelen dat ze je nog herkende. Daar heeft ze bij mij zelfs nog moeite mee.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja weet ik veel of mensen me nog herkennen van een vorige keer![]()
Ik vind dit soort dingen altijd super, al die users bijelkaarquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij kon anders ook best aardig gluren
awww, wat tof dat het er eindelijk een keer van kwam, nu nog een keer een meet samen waar we ook echt een keer kunnen praten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb jou gezien! Je bent een lieffie.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:48 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als ik het niet eens konIk wil zaterdag wel even een college geven over de uitspraak?
Maar anders maak je er gewoon O van, dat heeft Yvonne ook gedaan
Was gezellig, pikten meteen het halve café in.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig zaten we niet met 30 man in het cafe.
Die heet Ferry, geen Guido, toch?quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee blond jongetje, best klein.
Overigens vond ik zijn opmerking wel humor. Beetje haten moet kunnen, misschien moet die een account aanmaken en lekker meeposten, past er prima tussen.
30quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:51 schreef leeell het volgende:
[..]
awww, wat tof dat het er eindelijk een keer van kwam, nu nog een keer een meet samen waar we ook echt een keer kunnen praten.
en mn vriendin schatte u 30en die weet niks van FOK! af , dus geheel objectief
Ik hoopte op je date, maar als het je vriendin is, maakt niemand dis meer kansquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:51 schreef leeell het volgende:
[..]
awww, wat tof dat het er eindelijk een keer van kwam, nu nog een keer een meet samen waar we ook echt een keer kunnen praten.
Je had nog stoelen vrij gehouden, zo tof.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje verbouwen die tent en gaanquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Was gezellig, pikten meteen het halve café in.
Ik heb een foto in fobo, was ik het?quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het was wel iemand met lang bruin haar, maar niet naar schoenen gekeken en oud leek diegene ook niet
Flipsquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoopte op je date, maar als het je vriendin is, maakt niemand dis meer kans
jaa, ik dacht toen die filmactie begon en jij was aanwezig en ik dacht, maak nu mn move, helaas kon het niet zo er komenquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoopte op je date, maar als het je vriendin is, maakt niemand dis meer kans
Hij zei u, wat lief!quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:51 schreef leeell het volgende:
[..]
En ik dacht dat hij de ijslandse vulkaan was, moestie z'n usernaam uitleggenquote:
Mja, hoewel ik er eigenlijk wel vanuit ging dat daar nog wat mensen zaten. Heb ik eigenlijk niet eens meer gekeken nadat de mensen die ik vroeg naar huis gingen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Greysquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het was wel iemand met lang bruin haar, maar niet naar schoenen gekeken en oud leek diegene ook niet
ik tutoyeer nimmer tegen dames zoals Yvonnequote:
Ns?quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, hoewel ik er eigenlijk wel vanuit ging dat daar nog wat mensen zaten. Heb ik eigenlijk niet eens meer gekeken nadat de mensen die ik vroeg naar huis gingen.
Kan niet zoveel kwaad, want volgens mij hadden we als we een half uur later waren geweest niet meer thuis gekomen.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
En ik dacht dat hij de ijslandse vulkaan was, moestie z'n usernaam uitleggen
Echt kans gemist ditquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:53 schreef leeell het volgende:
[..]
jaa, ik dacht toen die filmactie begon en jij was aanwezig en ik dacht, maak nu mn move, helaas kon het niet zo er komen
Speeeeesquote:
Dank dank, maar ik word over een paar maanden toch echt 40quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Volgens mij wel
Ermahgerd. JE ZIET ER HEUL NIET OUD UIT
Je ben t in de war met eyfalafffalaffajoekel ofzietsquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
En ik dacht dat hij de ijslandse vulkaan was, moestie z'n usernaam uitleggen
Jij hebt me vorig jaar op de foto gesleept, en daarom veracht ik je nog steeds.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja weet ik veel of mensen me nog herkennen van een vorige keer![]()
grote kans dat ik dat wasquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:55 schreef Rebubbled het volgende:
Wie was dat koetsiekoetsie blond haar jongetje?
Neinz, we stonden ook gewoon heel erg in de weg te staanquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank dank, maar ik word over een paar maanden toch echt 40![]()
Was ik erg streng toen ik je de zaal in stuurde?![]()
Dat zei je nog tegen mij! geen idee over wie je het had.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:55 schreef Stefan het volgende:
Die dikke man in dat cafe vond ons vervelend, Serieus, ik wilde er lang en toen zei hij dat hij er voor zn rust kwam
Oh nee, iloveyou is dat. Zooo cute!quote:
Erhm. Jij het koesjie koets DVD meisje?quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:55 schreef Rebubbled het volgende:
Wie was dat koetsiekoetsie blond haar jongetje?
Wie was het die mijn telefoon scandequote:Op woensdag 13 maart 2013 00:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt kans gemist ditWel leuk voor je
[..]
Speeeees
Ik ben zijn naam allang vergetenquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wie was het die mijn telefoon scande
MrManiakquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wie was het die mijn telefoon scande
Oh, plaatje vergeten, maakt niet uit, je blijft een lul.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:56 schreef yvonne het volgende:
Hé Doedens, je bent een lul. Afz: een FOK!ker
Ik weet goddomme nieteens wie je bent, gek.
Wij dachten de laatste bus gemist te hebben, raast ie na 100meter lopen ons voorbij.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, treinen rijden altijd. Bussen daarentegen.
binnenkort je buurman in Noordquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:56 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Oh nee, iloveyou is dat. Zooo cute!
Si. Alleen ben ik in het echte leven 26 en jij like 17 right?quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:56 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Erhm. Jij het koesjie koets DVD meisje?
Als je gewoon naar huis kan lopen heb je ook geen bus nodig, godverdomme.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wij dachten de laatste bus gemist te hebben, raast ie na 100meter lopen ons voorbij.
Nee nee, collega. Geen buurman. Of althans, bedoel je Dastan of Heatwave?quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je gewoon naar huis kan lopen heb je ook geen bus nodig, godverdomme.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:58 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Nee nee, collega. Geen buurman. Of althans, bedoel je Dastan of Heatwave?
BETTINAquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:59 schreef twi het volgende:
De enige reden waarom ik die Ferry Doedens na afloop herkende, is omdat ik vorige week toevallig dat faalprogramma over The Best of Idols Around The World zag. Plaatsvervangende schaamte toen hij daarin filmpjes over zichzelf aankondigde.
Nee, dan waren in elk geval Bettina en Junior uit Onderweg Naar Morgen er nog
Dat was leeell. Vast!quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:58 schreef Greys het volgende:
Er was een heel lief jong blond jongetje ja
Ik ben slecht in leeftijden, maar echt een kind. Van wie was die?
he !quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:58 schreef Greys het volgende:
Doe dan ook een foto in je fobo, jij vreemdeling die mij schijnbaar kent. En ik was vanavond niet lam, want ik ben eigenlijk ziek. Dus vooral aan de ijsthee.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:59 schreef leeell het volgende:
[..]dit is een slechte plek voor dit, maar je heb me best wel vaak gezien hoor, je was wel lam maar toch
liesssjeee, ze doen naar tegen mequote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, plaatje vergeten, maakt niet uit, je blijft een lul.
[ afbeelding ]
nee, dan is de mysterie weg, je ziet me vanzelf op de pontquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:01 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Doe dan ook een foto in je fobo, jij vreemdeling die mij schijnbaar kent. En ik was vanavond niet lam, want ik ben eigenlijk ziek. Dus vooral aan de ijsthee.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:02 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Het was niet leell, die is niet schattig.
Betwijfel of hij mijn echte naam weetquote:
ouyevoli denk ikquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:58 schreef Greys het volgende:
Ik bedoel dat jongetje dat moest plassen aan het eind en die zijn bril moest inleverenquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:02 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Britt toch?quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Betwijfel of hij mijn echte naam weet
Als iemand mij de volgende keer lijstje met namen en foto's DMt, beloof ik dat ik al jullie namen weet.
phew, ik nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoel dat jongetje dat moest plassen aan het eind en die zijn bril moest inleveren
de rest heeft zich in ieder geval uitgeleefdquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik durfde niet in je wangen te knijpen. Maar wilde dat heel graag!
Jij hebt er duidelijk geen verstand van.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:02 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |