Echt kans gemist ditquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:53 schreef leeell het volgende:
[..]
jaa, ik dacht toen die filmactie begon en jij was aanwezig en ik dacht, maak nu mn move, helaas kon het niet zo er komen
Speeeeesquote:
Dank dank, maar ik word over een paar maanden toch echt 40quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Volgens mij wel
Ermahgerd. JE ZIET ER HEUL NIET OUD UIT
Je ben t in de war met eyfalafffalaffajoekel ofzietsquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
En ik dacht dat hij de ijslandse vulkaan was, moestie z'n usernaam uitleggen
Jij hebt me vorig jaar op de foto gesleept, en daarom veracht ik je nog steeds.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja weet ik veel of mensen me nog herkennen van een vorige keer![]()
grote kans dat ik dat wasquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:55 schreef Rebubbled het volgende:
Wie was dat koetsiekoetsie blond haar jongetje?
Neinz, we stonden ook gewoon heel erg in de weg te staanquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank dank, maar ik word over een paar maanden toch echt 40![]()
Was ik erg streng toen ik je de zaal in stuurde?![]()
Dat zei je nog tegen mij! geen idee over wie je het had.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:55 schreef Stefan het volgende:
Die dikke man in dat cafe vond ons vervelend, Serieus, ik wilde er lang en toen zei hij dat hij er voor zn rust kwam
Oh nee, iloveyou is dat. Zooo cute!quote:
Erhm. Jij het koesjie koets DVD meisje?quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:55 schreef Rebubbled het volgende:
Wie was dat koetsiekoetsie blond haar jongetje?
Wie was het die mijn telefoon scandequote:Op woensdag 13 maart 2013 00:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt kans gemist ditWel leuk voor je
[..]
Speeeees
Ik ben zijn naam allang vergetenquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wie was het die mijn telefoon scande
MrManiakquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wie was het die mijn telefoon scande
Oh, plaatje vergeten, maakt niet uit, je blijft een lul.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:56 schreef yvonne het volgende:
Hé Doedens, je bent een lul. Afz: een FOK!ker
Ik weet goddomme nieteens wie je bent, gek.
Wij dachten de laatste bus gemist te hebben, raast ie na 100meter lopen ons voorbij.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, treinen rijden altijd. Bussen daarentegen.
binnenkort je buurman in Noordquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:56 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Oh nee, iloveyou is dat. Zooo cute!
Si. Alleen ben ik in het echte leven 26 en jij like 17 right?quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:56 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Erhm. Jij het koesjie koets DVD meisje?
Als je gewoon naar huis kan lopen heb je ook geen bus nodig, godverdomme.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wij dachten de laatste bus gemist te hebben, raast ie na 100meter lopen ons voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |