Gewoon vlamhard zwaar deadliften (let op je form!). Dan hoef je echt niks anders meer te doen voor je onderrug. Sterker nog, na een goede deadlift sessie heb je een dusdanige pump in je onderrug, dat je daar echt geen zin meer in hebt. Lekker rechtop lopen like a bossquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:57 schreef vault_tec het volgende:
Morgen onderkant rug en buiktrainen. Wat zijn jullie favoriete oefeningen daarvoor? Merk dat ik buik en rug dag nogal saai vind en zoek daardoor nogal wat variatie.
Goeie. Ben zelf ook een moeilijke slaper en zit te denken aan slaap supplementen. Zit zelf te twijfelen tussen GABA, melatonin of 5-HTP.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:19 schreef smitjew het volgende:
wie gebruikt er hier GABA en is dit aan te raden , slaap al tijden heel slecht en kom niet goed in mijn rem slaap.
Probeer anders eerst een ZMA'tje. Helpt niet zozeer met het in slaap komen maar als je eenmaal slaapt dan ben je niet wakker te krijgen en je droomt super hevig.quote:Op woensdag 13 maart 2013 02:34 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Goeie. Ben zelf ook een moeilijke slaper en zit te denken aan slaap supplementen. Zit zelf te twijfelen tussen GABA, melatonin of 5-HTP.
Heb je misschien al eens gekeken naar de mogelijk oorzaak waarom je slecht slaapt? Stress, te actief vlak voor het slapen gaan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:19 schreef smitjew het volgende:
wie gebruikt er hier GABA en is dit aan te raden , slaap al tijden heel slecht en kom niet goed in mijn rem slaap.
Dit vraagt om picsquote:Op woensdag 13 maart 2013 08:37 schreef Questular het volgende:
Mijn moeder is daar een schoolvoorbeeld van, 59 jaar en gaat 4x per week fitnessen incl "krachttraining". Weegt netjes haar eten af en is geen gram te zwaar + een condititie waar je u tegen zegt
quote:
Het is echt niet voor mezelf ofzo; ik doe het eerder voor Snakeyquote:Op woensdag 13 maart 2013 08:41 schreef Questular het volgende:
Vreemd genoeg heb ik weinig behoefte om foto's van mn moeder op internet te zetten
Zeker. Droger hoeft van mij ook niet. Op hoeveel % schatten we deze?quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:13 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch wel een streeffysiekje.
Hoeveel kcal eet je dan boven je onderhoud in de bulk? Met zoveel melk zit je er al wel snel aan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, alles mag when you're bulking son. Dit is ook bij uitstek weer de periode om in pyjamaen slaapzak+dekbed combo te slapen, scheelt weer een paar kcal stookkosten.
[..]
2 - 2.5 liter
Ik denk dat hij wel rond de 10-12% zit. Prima fysiekje. Sowieso vind ik dat vele malen mooier dan Auschwitz bf praktijken. Je oogt een stuk voller/buffer.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zeker. Droger hoeft van mij ook niet. Op hoeveel % schatten we deze?
Ze hebben bij de Basic Fit hier geen losse stang en geen rack.quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het is echt niet voor mezelf ofzo; ik doe het eerder voor Snakey
En MTA; ik heb zelf weinig verstand van BP maar sowieso benchen in de smith ?
Zal ongetwijfeld te maken hebben met het feit dat ik nog niet helemaal wakker ben maar kan je het voluit schrijven?quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Beter ga je bb/db bp doen. Hier heb je niets aan.
Gisteren zal ik rond de 3500 kcal hebben gezeten. Onderhoud schat ik op iets boven 2500 kcal ofzo. Gaat inderdaad snel met melk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:06 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Hoeveel kcal eet je dan boven je onderhoud in de bulk? Met zoveel melk zit je er al wel snel aan.
Inderdaad, prachtig. Mooie volle look zonder chubby te lijken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel rond de 10-12% zit. Prima fysiekje. Sowieso vind ik dat vele malen mooier dan Auschwitz bf praktijken. Je oogt een stuk voller/buffer.
1 ga zo snel mogelijk bij basic fit wegquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ze hebben bij de Basic Fit hier geen losse stang en geen rack.
[..]
Zal ongetwijfeld te maken hebben met het feit dat ik nog niet helemaal wakker ben maar kan je het voluit schrijven?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ze hebben bij de Basic Fit hier geen losse stang en geen rack.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:18 schreef Ethanolic het volgende:
1 ga zo snel mogelijk bij basic fit weg
Beter kap je met die genetics showoff, mathafacka. Ik moet keihard cutten om uberhaupt abs te zien.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gisteren zal ik rond de 3500 kcal hebben gezeten. Onderhoud schat ik op iets boven 2500 kcal ofzo. Gaat inderdaad snel met melk.
Fijnste aan bulken vind ik dat je zoveel energie hebt. Zelfs wanneer je maar 6 uur slaap hebt gehad kun je nog flink trainen. Daarom neem ik het ook niet zo nauw met kcals tellen enzo, extra energie is alleen maar fijn en overtollig vet ben ik zo weer kwijt.
Obliques en abs met veins and not a single cardio was done that season.
[..]
Inderdaad, prachtig. Mooie volle look zonder chubby te lijken.
Precies. Ik drink nu een liter melk per dag, zou er nog wel één bij kunnen tikken maar dan heb ik na een paar weken echt een pens.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gisteren zal ik rond de 3500 kcal hebben gezeten. Onderhoud schat ik op iets boven 2500 kcal ofzo. Gaat inderdaad snel met melk.
Fijnste aan bulken vind ik dat je zoveel energie hebt. Zelfs wanneer je maar 6 uur slaap hebt gehad kun je nog flink trainen. Daarom neem ik het ook niet zo nauw met kcals tellen enzo, extra energie is alleen maar fijn en overtollig vet ben ik zo weer kwijt.
Obliques en abs met veins and not a single cardio was done that season.
[..]
Inderdaad, prachtig. Mooie volle look zonder chubby te lijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |