Ben wel benieuwd hoe! Werk er zelf net 2 maanden, maar wat ik doe heeft weinig met sport te maken...quote:Dankzij talloze wedstrijdanalyses en software van het bedrijf Ortec worden voetbalbeelden vertaald naar cijfers en statistieken. “Door slim gebruik te maken van deze expertise van de econometristen en wiskundigen van Ortec, vallen de resultaten van het team aanzienlijk te verbeteren.”
en die spelen waar? Amsterdam, Venlo??quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:50 schreef VMSDKR het volgende:
Baanbrekende aanpak? De Oakland Athletics deden het in 2001 / 2002 al.
Oaklandquote:Op maandag 18 maart 2013 08:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en die spelen waar? Amsterdam, Venlo??
Honkbal en voetbal zijn dan ook zó vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:50 schreef VMSDKR het volgende:
quote:Op maandag 18 maart 2013 08:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en die spelen waar? Amsterdam, Venlo??
Daar gaat het niet om, het wordt gebracht alsof ze iets nieuws hebben ontdekt, en dat hebben ze niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Honkbal en voetbal zijn dan ook zó vergelijkbaar.
Misschien is het in voetbal wel nieuw.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Daar gaat het niet om, het wordt gebracht alsof ze iets nieuws hebben ontdekt, en dat hebben ze niet.
Goed, wat jij wil. Ik zeg alleen dat de aanpak niet baanbrekend is.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Misschien is het in voetbal wel nieuw.
Zijn ze Heerenveen en Heracles vergeten ?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:17 schreef Karina het volgende:
Sparta zorgt met RTL 7-soap voor landelijke primeur
Birmingham City in Engeland.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:50 schreef VMSDKR het volgende:
Nee dus.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh, dus dan is het gewoon baanbrekend in NL
Wie of wat is dat ?quote:
Waarom niet?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Goed, wat jij wil. Ik zeg alleen dat de aanpak niet baanbrekend is.
Eerst Heerenveen daarna Heracles. Wat ik al postte.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Welke club deed het eerder in Nederland?
Ook paar jaar geleden. Was extra leuk toen de voorzitster een relatie kreeg met één van de spelers.quote:
Wie heeft er niet 1quote:
Mwah, de kern nog wel verder is het zo'n lelijk 13 in een dozijn ding wat je overal in dit land ziet.quote:
Klopt, maar als je de gracht weg haalt zou dat een hoop schelen. Maar alsnog vind ik dat we een mooier stadion hebben dan vele andere clubs in NL.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, de kern nog wel verder is het zo'n lelijk 13 in een dozijn ding wat je overal in dit land ziet.
Zeker. Maar ik ben een beetje allergisch geworden voor die grachten met trappetjes onderaan de tribune zoals je overal ziet en dan ook nog eens die prefab materialenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:53 schreef Mars88 het volgende:
[..]
Klopt, maar als je de gracht weg haalt zou dat een hoop schelen. Maar alsnog vind ik dat we een mooier stadion hebben dan vele andere clubs in NL.
Er was een tijdje spraken van dat ze over na zaten te denken op de gracht weg te halen. Niks meer van gehoord natuurlijk.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik ben een beetje allergisch geworden voor die grachten met trappetjes onderaan de tribune zoals je overal ziet en dan ook nog eens die prefab materialen
En we willen kampioen wordenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Programma in kort: Wat is Sparta toch geweldig
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Sparta heeft de wat normalere supporters.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |