Mwah, de kern nog wel verder is het zo'n lelijk 13 in een dozijn ding wat je overal in dit land ziet.quote:
Klopt, maar als je de gracht weg haalt zou dat een hoop schelen. Maar alsnog vind ik dat we een mooier stadion hebben dan vele andere clubs in NL.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, de kern nog wel verder is het zo'n lelijk 13 in een dozijn ding wat je overal in dit land ziet.
Zeker. Maar ik ben een beetje allergisch geworden voor die grachten met trappetjes onderaan de tribune zoals je overal ziet en dan ook nog eens die prefab materialenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:53 schreef Mars88 het volgende:
[..]
Klopt, maar als je de gracht weg haalt zou dat een hoop schelen. Maar alsnog vind ik dat we een mooier stadion hebben dan vele andere clubs in NL.
Er was een tijdje spraken van dat ze over na zaten te denken op de gracht weg te halen. Niks meer van gehoord natuurlijk.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik ben een beetje allergisch geworden voor die grachten met trappetjes onderaan de tribune zoals je overal ziet en dan ook nog eens die prefab materialen
En we willen kampioen wordenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Programma in kort: Wat is Sparta toch geweldig
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Sparta heeft de wat normalere supporters.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |