Dat staat onder de kop 'beeldvorming', lees nu eens iets verder door.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:53 schreef Chahna het volgende:
afname van kleine criminaliteit (toevallig die dingen waarvoor ze je voor wegsturen.
maar nu de mishandelingen en andere geweldszaken, een rapport:
http://www.bureaudriessen(...)eweld%20Nunspeet.pdf
[..]
Goed, als jij je onveilig voelt, dan kunnen onze woorden daar weinig aan veranderen. Kan alleen als tip meegeven dat je leven niet moeten leiden door wat je in de media leest of ziet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat het hier in het dorp elke week raak is? Dat mag je toch wel schering en inslag noemen lijkt mij.
Dit soort overvallen? Elke week wordt in jouw dorp een bejaarde overvallen bij het pinnen? Dan zou dat toch wel iets meer het nieuws halen denk ik? Of staat het ergens waar ik dat gemist heb?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat het hier in het dorp elke week raak is? Dat mag je toch wel schering en inslag noemen lijkt mij.
Yep. Elke week. En ik heb het dan over criminaliteit als inbraken, overvallen, mishandeling en vernieling.quote:
Maar is dat altijd door onze lieve medemensen met zongebruinde huid, of doelde je gewoon op z'n algemeenheid? Tenminste, ik zie door de negatieve tendensen hier het negatieve bos niet meer, om 't zo te noemen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Yep. Elke week. En ik heb het dan over criminaliteit als inbraken, overvallen, mishandeling en vernieling.
Dit is de laatste:
http://www.haarlemsdagbla(...)n-Hoofddorp?lref=sll
Ik neem aan dat jij in Drenthe het Hoofddorpse krantje niet leest?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit soort overvallen? Elke week wordt in jouw dorp een bejaarde overvallen bij het pinnen? Dan zou dat toch wel iets meer het nieuws halen denk ik? Of staat het ergens waar ik dat gemist heb?
Algemeen. Weet niet welke kleur ze allemaal hebben. Weet alleen dát het gebeurt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar is dat altijd door onze lieve medemensen met zongebruinde huid, of doelde je gewoon op z'n algemeenheid? Tenminste, ik zie door de negatieve tendensen hier het negatieve bos niet meer, om 't zo te noemen.
we weten allemaal dat Marokkaanse jongeren veel troep gevenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar is dat altijd door onze lieve medemensen met zongebruinde huid, of doelde je gewoon op z'n algemeenheid? Tenminste, ik zie door de negatieve tendensen hier het negatieve bos niet meer, om 't zo te noemen.
Ok.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Algemeen. Weet niet welke kleur ze allemaal hebben. Weet alleen dát het gebeurt.
De nationaliteit/afkomst zal mij eerlijk gezegd aan m'n kont roesten, iedereen dient zich te gedragen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
we weten allemaal dat Marokkaanse jongeren veel troep geven
http://www.nrcnext.nl/blo(...)gd-ooit-aangehouden/
mee eens. maar 65% wel eens aangehouden - dat lijkt me toch wel een bijzonder hoog percentage! incident -> probleem!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De nationaliteit/afkomst zal mij eerlijk gezegd aan m'n kont roesten, iedereen dient zich te gedragen.
Oh dat gebeurt hier ook wel. Laatst is er nog een snackbar overvallen. Het is echter geen reden om me onveilig te voelen. Het zijn vaak periodes waarin dit veel gebeurt. Bovendien is het niks nieuws onder de zon.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Yep. Elke week. En ik heb het dan over criminaliteit als inbraken, overvallen, mishandeling en vernieling.
Dit is de laatste:
http://www.haarlemsdagbla(...)n-Hoofddorp?lref=sll
Och dat wel, maar constant bij ieder nieuwsfeit roepen over hoe erg die bevolkingsgroep wel niet is is niet bepaald een oplossing voor het probleem.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mee eens. maar 65% wel eens aangehouden - dat lijkt me toch wel een bijzonder hoog percentage! incident -> probleem!
Is maar een stickertje, de meeste hebben het nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:06 schreef CherryOnTop het volgende:
Het zijn niet de slimste overvallers zo te zien, iedereen weet toch dat er camera's geïnstalleerd zijn bij pinautomaten?
niets doen ook niet. beter wordt het geconstateerd dan helemaal genegeerd.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och dat wel, maar constant bij ieder nieuwsfeit roepen over hoe erg die bevolkingsgroep wel niet is is niet bepaald een oplossing voor het probleem.
Verwarringquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:09 schreef Re het volgende:
apart van het feit dat hetidd gewoon ordinaire criminelen zijn zit ik me wel voor te stellen wat en waarom er een krant onder het gezicht geplaatst moest worden? iemand?
En dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
niets doen ook niet. beter wordt het geconstateerd dan helemaal genegeerd.
dan gaan we eens een discussie beginnen waar het probleem vandaan komt en hoe het valt op te lossen.quote:
STEM VVDquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:18 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Deze retoriek uit 2008 bestaat dus nog steeds?
Beginnen? Gast, heb jij onder een godse steen gelegen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dan gaan we eens een discussie beginnen waar het probleem vandaan komt en hoe het valt op te lossen.
het probleem is er blijkbaar nog. dus kan de discussie nog een keer opnieuw beginnen lijkt me, geen probleem, blijkbaar was toen jij er bij was het resultaat niet zo denderend.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beginnen? Gast, heb jij onder een godse steen gelegen?
Ik kan wel een paar dingen noemen waar je lef ofwel heel dom voor moet zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:22 schreef Re het volgende:
[..]
ik lees niets verkeerd, ik vind de toevoeging "laf" overbodig, jij blijkbaar niet
Jij denkt dat door het probleem simpelweg te benoemen en drie met je hakken te klikken, het is opgelost? Nee, ik vrees dat de invloed die de overheid kan uitoefenen in deze beperkt is. Oppakken en bestraffen, dat is het enige wat je kan doen. Probleem lost zichzelf ook wel deels op in de loop der jaren.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het probleem is er blijkbaar nog. dus kan de discussie nog een keer opnieuw beginnen lijkt me, geen probleem, blijkbaar was toen jij er bij was het resultaat niet zo denderend.
ah. ik herken hier een pvda man. goed gesprokenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij denkt dat door het probleem simpelweg te benoemen en drie met je hakken te klikken, het is opgelost? Nee, ik vrees dat de invloed die de overheid kan uitoefenen in deze beperkt is. Oppakken en bestraffen, dat is het enige wat je kan doen. Probleem lost zichzelf ook wel deels op in de loop der jaren.
dat is faal, nog niet perse heel erg dom.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:40 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik kan wel een paar dingen noemen waar je lef ofwel heel dom voor moet zijn
Een motorrijder bij het stoplicht van zijn motor willen beroven, met een mes, bijvoorbeeld; die kwam in het ziekenhuis terrecht
juistquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De nationaliteit/afkomst zal mij eerlijk gezegd aan m'n kont roesten, iedereen dient zich te gedragen.
Uuhm niet bepaald. De partij van mijn voorkeur is waarschijnlijk nog erger in jouw optiek.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ah. ik herken hier een pvda man. goed gesproken
je kunt je ook afvragen waarom zo'n kleine groep zo vaak problemen geeft. waar halen ze het idee vandaan dat ze dit gewoon mogen doen. ergens gaat er iets gruwelijk mis blijkbaar bij deze jongeren.quote:
ik ben niet zo partij-erigquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uuhm niet bepaald. De partij van mijn voorkeur is waarschijnlijk nog erger in jouw optiek.
Maar wat stel jij voor, held?
Je hebt alleen een hekel aan die Cohen, met z'n thee?quote:
niet speciaal. moet dat?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt alleen een hekel aan die Cohen, met z'n thee?
heb je ook gelijk ik maar dat neemt niet weg dat een Nederlandse tokkie ook gewoon als zodanig moet worden behandeld.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je kunt je ook afvragen waarom zo'n kleine groep zo vaak problemen geeft. waar halen ze het idee vandaan dat ze dit gewoon mogen doen. ergens gaat er iets gruwelijk mis blijkbaar bij deze jongeren.
Niks moet.quote:
Ze 'mogen' het toch ook doen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je kunt je ook afvragen waarom zo'n kleine groep zo vaak problemen geeft. waar halen ze het idee vandaan dat ze dit gewoon mogen doen. ergens gaat er iets gruwelijk mis blijkbaar bij deze jongeren.
fenotype, genotype. ik gok op de omgeving als belangrijkste oorzaak!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:51 schreef Chahna het volgende:
[..]
heb je ook gelijk ik maar dat neemt niet weg dat een Nederlandse tokkie ook gewoon als zodanig moet worden behandeld.
in dit geval, en in veel andere gevallen, zijn het marokanen.
waar dat vandaan komt, geen idee maar dat het in het gen zit lijkt mij enigzins duidelijk
Nee, helemaal waar. Geen enkele van die vele vele filmpjes war men om niks kapot geramd wordt zegt daar iets over.Al zijn het er duizenden, filmpjes kunnen niet praten, toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:57 schreef Xa1pt het volgende:
Tjongejonge, dat filmpje zegt helemaal niets over het verloop van criminaliteit in Nederland.
vroeger flikte je dat soort dingen niet omdat je wist dat je dan een gruwelijk pak slaag kreeg, dat vooruitzicht moet weer aangewakkerd worden bij dat soort types, er moet een serieuze grens zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:53 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ze 'mogen' het toch ook doen?
Niemand zegt er iets van en ze komen er bijna altijd mee weg..
Bijna goed.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef dashung het volgende:
[..]
Nee, helemaal waar. Geen enkele van die vele vele filmpjes war men om niks kapot geramd wordt zegt daar iets over.Al zijn het er duizenden, filmpjes kunnen niet praten, toch?
Dat helpt echt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:47 schreef Chahna het volgende:
[..]
precies, gewoon heel hard roepen dat het niet waar is.
Het multiculturele sprookje is ons de afgelopen 40 jaar door de strot geduwd door een klein groepje mensen. Kritiek werd afgedaan als "racisme". Nu, anno 2013, zitten we opgescheept met volk dat hier helemaal niet thuishoort en totaal geen bijdrage levert aan de samenleving. Gratis geld, een dak boven hoofd en dan nóg afgeven op de autochtone bevolking, dat is de dank.quote:Op woensdag 13 maart 2013 07:44 schreef Funkel het volgende:
Ah, weer medelanders.. Zal wel weer een incident zijn. Toch jammer dat een klein groepje het verpest voor de nette allochtoon.
[/sarcasme]
Uitzetten of ophangen
quote:
quote:Laffe rovers Hoogeveen aangehouden HOOGEVEEN - Twee van de drie laffe rovers die een bejaarde man uit Hoogeveen hebben bestolen, zijn herkend op bewakingsbeelden. De mannen zitten vast.
Twee van de drie herkent!
Het roverstrio stal duizend euro van de 83-jarige man, die pinde bij een geldautomaat in zijn woonplaats.
De Drentse politie gaf gisteren de bewakingsbeelden vrij. De beelden van de overval leidden tot woedende reacties en een klopjacht op de daders.
Op de video is te zien hoe drie jongeren de man tijdens het pinnen belagen, treiteren en uiteindelijk zijn geld afhandig maken. De overval had 15 november vorig jaar, op klaarlichte dag, plaats. De bejaarde stapte van zijn scootmobiel en wilde geld opnemen. Twee van de drie verdachten kwamen vrijwel direct om hem heen staan en probeerden hem af te leiden. Zo hielden ze kranten voor zijn gezicht en plaagden hem. De derde jongen kwam er kort daarna bij staan.
Het slachtoffer had zijn pincode al ingetoetst. Daardoor hoefden de drie alleen maar een bedrag in te vullen. Vervolgens gingen ze ervandoor met een grote som geld.
Twee van de drie verdachten zijn nu herkend door collega’s uit een andere eenheid, die onderzoek doen naar vergelijkbare berovingen. Deze twee verdachten zitten vast en zullen later worden verhoord door de politie in Hoogeveen. Het onderzoek naar de derde verdachte wordt vervolgd.
En dat gaat nooit en te nimmer gebeurenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:51 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Goed nieuws. Na hun taakstrafje van 20 uur graag z.s.m. deporteren naar land van herkomst.
Oke.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:48 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Het multiculturele sprookje is ons de afgelopen 40 jaar door de strot geduwd door een klein groepje mensen. Kritiek werd afgedaan als "racisme". Nu, anno 2013, zitten we opgescheept met volk dat hier helemaal niet thuishoort en totaal geen bijdrage levert aan de samenleving. Gratis geld, een dak boven hoofd en dan nóg afgeven op de autochtone bevolking, dat is de dank.
De cijfers en statistieken bewijzen dat criminaliteit onder vooral Marokkanen, Antilianen en Surinamers schrikbarend hoog is. De grenzen moeten echt dicht, dit land is het zat en overvol.
Er komt ooit een volksopstand, mind my words.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:53 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Dat zijn ze al jaren, maar verandert er iets?
Ja, dat is ook wel een stelling die ik aan durf. Er komt ooit ook een natuurramp, mark my words.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:53 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Er komt ooit een volksopstand, mind my words.
Is dat hele gedoe in de jaren '40 toch nog ergens goed voor geweest.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dat gaat nooit en te nimmer gebeuren
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:53 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik ook al tien jaar.quote:
Typisch zo'n trucje van een linkse bomenknuffelaar om 40-45 erbij te halen. Heeft niets met de discussie te maken. Een Godwin noemen ze zoiets geloof ik.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Is dat hele gedoe in de jaren '40 toch nog ergens goed voor geweest.
De EVRM heeft hier wel degelijk mee te maken als je het hebt over deporteren.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:01 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Typisch zo'n trucje van een linkse bomenknuffelaar om 40-45 erbij te halen. Heeft niets met de discussie te maken. Een Godwin noemen ze zoiets geloof ik.
Naar het land van herkomst, ja. Niet naar een concentratiekamp.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:02 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De EVRM heeft hier wel degelijk mee te maken als je het hebt over deporteren.
Mens, je krijgt je zin toch niet. Niemand wordt gedeporteerd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:03 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Naar het land van herkomst, ja. Niet naar een concentratiekamp.
Zoek eens op wat deporteren betekent.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:03 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Naar het land van herkomst, ja. Niet naar een concentratiekamp.
Ik weet wat het is hoor. Doen ze in de US al jaren.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:10 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zoek eens op wat deporteren betekent.
Is goed joh.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:11 schreef Chahna het volgende:
laten we het bij het onderwerp houden namelijk drie rovende baba's.
denk je dit echt?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:07 schreef BaajGuardian het volgende:
Zelfs in de crimi wereld is er een code dat je geen vrouwen kinderen en ouderen pakt, dus dat soort tuig gaat boeten.
zo ziet men maar, het loont om beelden online te zetten, ongeacht wat sommige droeftoeters roepen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:18 schreef Lavenderr het volgende:
Goed zo. Nu die laatste nog.
Wel vreemd dat ze die beelden niet eerder hebben vrijgegeven.
Gewoon lekker om jezelf af en toe te quoten ....quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:20 schreef Jian het volgende:
Gelukkig staan ze nu eindelijk op GeenStijl en zal het een kwestie van dagen zijn voor ze gepakt worden .....
Waarschijnlijk niet nee, dus is het met naam en toenaam op internet pleuren, hun naam door de slijk halen en ze brandmerken voor de toekomst een redelijk alternatief wat mij betreft.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dat gaat nooit en te nimmer gebeuren
ik heb dar wat gemengde gevoelens bij, als je ziet wat de impact is van een heksenjacht op iemand die er toevallig op lijkt of dezelfde naam heeft... aan de andere kant zou hier een preventieve werking van uit kunnen gaan, maar ja, niet overal hangen camera's dus voortaan zal men wel zorgen dat er geen in de buurt zijn (en dat ze niet zo dom zijn als deze losers natuurlijk)quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:44 schreef ocho het volgende:
Alleen nu nog de beelden wat sneller online, maar het werkt wel gelukkig.
precies, de afgelopen paar zaken hebben toch wel aangetoond dat het een supermedium is waarmee daders binnen een paar dagen worden opgespoord.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:44 schreef ocho het volgende:
Alleen nu nog de beelden wat sneller online, maar het werkt wel gelukkig.
Eventuele vergissingen kunnen best vervelend uitpakken inderdaad, maar ja, als ik zie hoe snel ze gepakt worden of zichzelf melden als ze "vogelvrij" verklaard worden op Internet, dan ben ik toch geneigd om te zeggen dat het doel de middelen heiligt!quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:48 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb dar wat gemengde gevoelens bij, als je ziet wat de impact is van een heksenjacht op iemand die er toevallig op lijkt of dezelfde naam heeft... aan de andere kant zou hier een preventieve werking van uit kunnen gaan, maar ja, niet overal hangen camera's dus voortaan zal men wel zorgen dat er geen in de buurt zijn (en dat ze niet zo dom zijn als deze losers natuurlijk)
totdat het een keertje goed fout gaat en ik weet niet wat ik dan moet denken als mensen dat blijkbaar als collateral damage zien...quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Eventuele vergissingen kunnen best vervelend uitpakken inderdaad, maar ja, als ik zie hoe snel ze gepakt worden of zichzelf melden als ze "vogelvrij" verklaard worden op Internet, dan ben ik toch geneigd om te zeggen dat het doel de middelen heiligt!
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:53 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
En is dus minder dan 10 jaar geleden. Maar in recente jaren zijn die cijfers echt niet veranderdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:07 schreef Dagonet het volgende:
Nee, je wilde recente cijfers en niet van tien jaar geleden. Dit artikel stamt uit 2005.
Minder erg dan overvallen die regelmatig "goed fout gaan" waarbij slachtoffers om het leven komen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:59 schreef Re het volgende:
[..]
totdat het een keertje goed fout gaat en ik weet niet wat ik dan moet denken als mensen dat blijkbaar als collateral damage zien...
uhmmm nee, maar ik ben bekend met je moraal hierinquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Minder erg dan overvallen die regelmatig "goed fout gaan" waarbij slachtoffers om het leven komen.
Als ie er niet aan begon... de rest snap je wel he?
Jouw seriously-fucked-up-geknuffel is alom bekend.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:06 schreef Re het volgende:
[..]
uhmmm nee, maar ik ben bekend met je moraal hierin
Nee, dat moet je zien als (zeer) betreurenswaardig, maar ja ook in het onderhavige geval heeft e.e.a. al in november plaatsgevonden en nu staat het filmpje online en binnen 2 dagen hebben ze er al 2. Ik bedoel het is tot op heden wel erg succesvol.....quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:59 schreef Re het volgende:
[..]
totdat het een keertje goed fout gaat en ik weet niet wat ik dan moet denken als mensen dat blijkbaar als collateral damage zien...
oh, vertel... jij zegt hier expliciet dat het wel ok is om iemand om te leggen omdat hij op iemand lijktquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jouw seriously-fucked-up-geknuffel is alom bekend.
Je punt?
Mja, die fout maak je vaker.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:09 schreef Re het volgende:
[..]
oh, vertel... jij zegt hier expliciet dat het wel ok is om iemand om te leggen omdat hij op iemand lijkt
ik zeg ook dat ik er een gemengd gevoel bij heb...en een preventieve werking van uit zou kunnen gaanquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, dat moet je zien als (zeer) betreurenswaardig, maar ja ook in het onderhavige geval heeft e.e.a. al in november plaatsgevonden en nu staat het filmpje online en binnen 2 dagen hebben ze er al 2. Ik bedoel het is tot op heden wel erg succesvol.....
awwww gossie toch, je voelt jezelf wel oppermachtig zo he, zo op het interwebzzquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mja, die fout maak je vaker.
Lees gewoon nog eens een keer dan. Ik wacht wel net zo lang tot je het goed hebt.
Slaat weer nergens op dit.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:11 schreef Re het volgende:
[..]
awwww gossie toch, je voelt jezelf wel oppermachtig zo he, zo op het interwebzz
ok joh gozer...jij je zinquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Slaat weer nergens op dit.
Maar goed. Je zat goed fout. Doe nog eens een poging. Kan het je wel elke keer uitleggen maar dat geneuzel teer je op.
hopen dat het op camera staat, kunnen we achter de daders aanquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:59 schreef Re het volgende:
[..]
Bwoah... als het risico er is dat de oorzaak grotere gevolgen heeft dan jouw CD, weet ik wel wat ik moet kiezen. Maar ik ben dan ook een nuchtere Hollander die niet continue bezig is met het beste jongetje van de klas uit te hangen voor mijn imago.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:21 schreef Re het volgende:
[..]
ok joh gozer...jij je zincollateral damage bij dit soort dingen is ondergeschikt aan het resultaat, correct me if I am wrong
Chahna is er nog niet aan toe.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:36 schreef sp3c het volgende:
topic is bijna vol maar kunnen we weer ontopic pls?
als jullie elkaar willen versieren kan dat ook via DM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |