Een zelfbenoemde journalist die lekker de waterstanden in de Rijn noteren en die getallen publicerenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor welke schoolkrant schrijf jij eigenlijk?
Als je echt niet kan lezen is het ernstig, als het trollen is bijzonder matig.quote:
En nog maar een keer.quote:En dat vanuit een stad waar er dagelijks meer moorden worden gepleegd dan hier in een jaar. Maar die cijfers tellen niet natuurlijk... We leven in een oorlogsgebied, ja dat zal het zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wat een klootzakken.zijn het wel marocs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga jij ze zoeken jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:15 schreef BaajGuardian het volgende:
als ze die 3 vinden helemaal de tering inslaan dat hun gebit tegen hun voorhoofd plakt.
Hoe was de dansles?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:36 schreef El_Matador het volgende:
Ik woon 'toevallig' in een bananenrepubliek die qua cijfers veul onveiliger is dan Nederland
este jueves.quote:
quote:• Geweld neemt momenteel toe
• Toename geweld over de hele linie
• Algemene verruwing van de samenleving
ze staan toch duidelijk met hun volle gezicht op de camera dus mensen herkennen ze wel, en dan zijn ze vogelvrij.quote:
Hoe definieer je schering en inslag in deze?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik overdrijf helemaal niet. Dit soort overvallen zijn schering en inslag.
Dat het hier in het dorp elke week raak is? Dat mag je toch wel schering en inslag noemen lijkt mij.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoe definieer je schering en inslag in deze?
Die Turkse breiclubjes en kledingmakers nemen inderdaad wanstaltige vormen aan.quote:schering en inslag
Weeftechniek waarbij een patroon wordt gevormd of de ondergrond wordt verrijkt door gebruik van meer dan een serie scheringeinden; het patroon wordt aangebracht met extra of aanvullende inslag.
Categorie: Procédés en Technieken > weeftechnieken: patroonvorming (textiel).
ah leuk, trolmod in dit topicquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoe definieer je schering en inslag in deze?
Elke week?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat het hier in het dorp elke week raak is? Dat mag je toch wel schering en inslag noemen lijkt mij.
Dat staat onder de kop 'beeldvorming', lees nu eens iets verder door.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:53 schreef Chahna het volgende:
afname van kleine criminaliteit (toevallig die dingen waarvoor ze je voor wegsturen.
maar nu de mishandelingen en andere geweldszaken, een rapport:
http://www.bureaudriessen(...)eweld%20Nunspeet.pdf
[..]
Goed, als jij je onveilig voelt, dan kunnen onze woorden daar weinig aan veranderen. Kan alleen als tip meegeven dat je leven niet moeten leiden door wat je in de media leest of ziet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat het hier in het dorp elke week raak is? Dat mag je toch wel schering en inslag noemen lijkt mij.
Dit soort overvallen? Elke week wordt in jouw dorp een bejaarde overvallen bij het pinnen? Dan zou dat toch wel iets meer het nieuws halen denk ik? Of staat het ergens waar ik dat gemist heb?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Yep. Elke week. En ik heb het dan over criminaliteit als inbraken, overvallen, mishandeling en vernieling.quote:
Maar is dat altijd door onze lieve medemensen met zongebruinde huid, of doelde je gewoon op z'n algemeenheid? Tenminste, ik zie door de negatieve tendensen hier het negatieve bos niet meer, om 't zo te noemen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Yep. Elke week. En ik heb het dan over criminaliteit als inbraken, overvallen, mishandeling en vernieling.
Dit is de laatste:
http://www.haarlemsdagbla(...)n-Hoofddorp?lref=sll
Ik neem aan dat jij in Drenthe het Hoofddorpse krantje niet leest?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit soort overvallen? Elke week wordt in jouw dorp een bejaarde overvallen bij het pinnen? Dan zou dat toch wel iets meer het nieuws halen denk ik? Of staat het ergens waar ik dat gemist heb?
Algemeen. Weet niet welke kleur ze allemaal hebben. Weet alleen dát het gebeurt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar is dat altijd door onze lieve medemensen met zongebruinde huid, of doelde je gewoon op z'n algemeenheid? Tenminste, ik zie door de negatieve tendensen hier het negatieve bos niet meer, om 't zo te noemen.
we weten allemaal dat Marokkaanse jongeren veel troep gevenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar is dat altijd door onze lieve medemensen met zongebruinde huid, of doelde je gewoon op z'n algemeenheid? Tenminste, ik zie door de negatieve tendensen hier het negatieve bos niet meer, om 't zo te noemen.
Ok.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Algemeen. Weet niet welke kleur ze allemaal hebben. Weet alleen dát het gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |