En dat gaat nooit en te nimmer gebeurenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:51 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Goed nieuws. Na hun taakstrafje van 20 uur graag z.s.m. deporteren naar land van herkomst.
Oke.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:48 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Het multiculturele sprookje is ons de afgelopen 40 jaar door de strot geduwd door een klein groepje mensen. Kritiek werd afgedaan als "racisme". Nu, anno 2013, zitten we opgescheept met volk dat hier helemaal niet thuishoort en totaal geen bijdrage levert aan de samenleving. Gratis geld, een dak boven hoofd en dan nóg afgeven op de autochtone bevolking, dat is de dank.
De cijfers en statistieken bewijzen dat criminaliteit onder vooral Marokkanen, Antilianen en Surinamers schrikbarend hoog is. De grenzen moeten echt dicht, dit land is het zat en overvol.
Er komt ooit een volksopstand, mind my words.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:53 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Dat zijn ze al jaren, maar verandert er iets?
Ja, dat is ook wel een stelling die ik aan durf. Er komt ooit ook een natuurramp, mark my words.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:53 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Er komt ooit een volksopstand, mind my words.
Is dat hele gedoe in de jaren '40 toch nog ergens goed voor geweest.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dat gaat nooit en te nimmer gebeuren
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:53 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Er komt ooit een volksopstand, mind my words.
Ja, dat hoor ik ook al tien jaar.quote:
Typisch zo'n trucje van een linkse bomenknuffelaar om 40-45 erbij te halen. Heeft niets met de discussie te maken. Een Godwin noemen ze zoiets geloof ik.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Is dat hele gedoe in de jaren '40 toch nog ergens goed voor geweest.
De EVRM heeft hier wel degelijk mee te maken als je het hebt over deporteren.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:01 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Typisch zo'n trucje van een linkse bomenknuffelaar om 40-45 erbij te halen. Heeft niets met de discussie te maken. Een Godwin noemen ze zoiets geloof ik.
Naar het land van herkomst, ja. Niet naar een concentratiekamp.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:02 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De EVRM heeft hier wel degelijk mee te maken als je het hebt over deporteren.
Mens, je krijgt je zin toch niet. Niemand wordt gedeporteerd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:03 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Naar het land van herkomst, ja. Niet naar een concentratiekamp.
Zoek eens op wat deporteren betekent.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:03 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Naar het land van herkomst, ja. Niet naar een concentratiekamp.
Ik weet wat het is hoor. Doen ze in de US al jaren.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:10 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zoek eens op wat deporteren betekent.
Is goed joh.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:11 schreef Chahna het volgende:
laten we het bij het onderwerp houden namelijk drie rovende baba's.
denk je dit echt?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:07 schreef BaajGuardian het volgende:
Zelfs in de crimi wereld is er een code dat je geen vrouwen kinderen en ouderen pakt, dus dat soort tuig gaat boeten.
zo ziet men maar, het loont om beelden online te zetten, ongeacht wat sommige droeftoeters roepen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:18 schreef Lavenderr het volgende:
Goed zo. Nu die laatste nog.
Wel vreemd dat ze die beelden niet eerder hebben vrijgegeven.
Gewoon lekker om jezelf af en toe te quoten ....quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:20 schreef Jian het volgende:
Gelukkig staan ze nu eindelijk op GeenStijl en zal het een kwestie van dagen zijn voor ze gepakt worden .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |