zal ik het dan maar over de youtubefilmpjes van SdVfan hebben?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:33 schreef minthy het volgende:
Zeg, het gaat van voetbal naar tieten hier...
Wie is dat?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zal ik het dan maar over de youtubefilmpjes van SdVfan hebben?
Daar is Pino ook fan van
Inderdaadquote:
Dewattes?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zal ik het dan maar over de youtubefilmpjes van SdVfan hebben?
Daar is Pino ook fan van
je kan het nooit iedereen naar de zin makenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Had gekund, was niet iedereen blij mee geweest denk ik.
Youtube account van J_v met voetbalfilmpjes.quote:
Ik ken J_v nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Youtube account van J_v met voetbalfilmpjes.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Youtube account van J_v met voetbalfilmpjes.
Pien wel.quote:
Zijn wel goede filmpjesquote:
quote:
Hier ook, en dan ook nog niet 100% nuchter. Love autocorrect.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:43 schreef minthy het volgende:
En dat allemaal maar zo foutloos, ondanks tablet
Za-lig!!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Hier ook, en dan ook nog niet 100% nuchter. Love autocorrect.
Vuilnisbak, hondenpoep, etensrestenquote:
Dat sla ik dan weer met liefde over, Nederlands is al lastig genoeg op dit dingquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Echt he
En ook nog makkelijk naar Engels of le Frans kunnen switchen als een baas
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vuilnisbak, hondenpoep, etensresten
Oeh...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vuilnisbak, hondenpoep, etensresten
Zo hossel je de vrouwtjesquote:
Ik vind het een matige 1 aprilgrap.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 07:56 schreef wolfrolf het volgende:
Wat zal de volgende megahit op NPO 3FM zijn?
Er wil er gewoon daar 1 zijn naam in de boekjes hebben als "de grote veranderaar"quote:Op dinsdag 12 maart 2013 07:24 schreef Evertjan het volgende:
http://www.radiofreak.nl/nieuws/12326/Radio-1-wordt-NPO-Radio-1/
publieke omroep en geld verspillen
Dat maakt het ook zo matig... DUHquote:
Als ze er de 28e mee aankomen valt het helemaal op.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat maakt het ook zo matig... DUH
Goed puntquote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als ze er de 28e mee aankomen valt het helemaal op.
Leer mij die truc, hou ik het misschien eens langer vol dan 5 minutenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hallo
Ik ga te laat komen. Kutsneeuw
Rustig zus, het is pas dinsdag!!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Leer mij die truc, hou ik het misschien eens langer vol dan 5 minuten
Ja niet normaalquote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Rustig zus, het is pas dinsdag!!is je huis lekker schoon trouw0ns?
En aankomende vrijdag staat Domien op het programmaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:47 schreef Pino112 het volgende:
Volgende week vrijdag Giel weer tussen 1 en 4.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 07:24 schreef Evertjan het volgende:
http://www.radiofreak.nl/nieuws/12326/Radio-1-wordt-NPO-Radio-1/
publieke omroep en geld verspillen
Gisteren wel in journaal op tv.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:51 schreef Lamabal het volgende:
Spijtig dat nederland gewoon hier niet in het nieuws komt met honkbal.
Mensen die niet 1 aprilgrapquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:10 schreef borisz het volgende:
[..]!.
De logo's van 1, 2 en 3 + omroep zouden gewoon uit beeld moeten. Net zoals bij de Beeb of Mof.
Bij een aantal BBC-kanalen staat d'r wel degelijk een logo in beeld hoor (BBC Three, BBC Four, BBC HD), alleen bij BBC One en BBC Two niet. In dat opzicht is het nog niet zo vreemd dus... vooral niet met al die verschillende omroepen die graag hun naam in beeld hebben.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:10 schreef borisz het volgende:
[..]!.
De logo's van 1, 2 en 3 + omroep zouden gewoon uit beeld moeten. Net zoals bij de Beeb of Mof.
Er rust een vloek opquote:Op maandag 11 maart 2013 22:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Is die knoepert op je neus al verdwenen?
Ik blijf erbij dat alles op een hoop geveegd moet worden. Dát is pas besparen. En ook dan is een gezonde mix van programma's en ideeën mogelijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij een aantal BBC-kanalen staat d'r wel degelijk een logo in beeld hoor (BBC Three, BBC Four, BBC HD), alleen bij BBC One en BBC Two niet. In dat opzicht is het nog niet zo vreemd dus... vooral niet met al die verschillende omroepen die graag hun naam in beeld hebben.
Karmaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Er rust een vloek op![]()
Nu zit ik zelf met een knoepert
Is een hele smerige teefquote:
Smerige teefjesquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Lach maar. Morgen zit je er zelf meequote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kolerig, ik ben nu ook weer 3 kilo lichterquote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja niet normaal
Alles opgeruimd, kleine klusjes afgemaaktWAT EEN WEEKEND
Trouwens, alles wat gister niet eruit is gekomen heb ik zojuist voor je op de post gedaan
Dan zegt ie het mooi fout.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:26 schreef themauster het volgende:
Haha Domien begint al met ''NPO Radio 3''
Klinkt beter dan NPO 3FM maar goed het is toch maar een 1 april grap.quote:
idd want de logica achter NPO is maar raarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Klinkt beter dan NPO 3FM maar goed het is toch maar een 1 april grap.
Dat laatste lijkt me vrij duidelijk. Niet voor iedereen want heel veel flippen er over en trappen erinquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Klinkt beter dan NPO 3FM maar goed het is toch maar een 1 april grap.
Mogguh!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:42 schreef minthy het volgende:
Goedemorgen![]()
Begint dat 1 april-gelazer nu al?!
Lame
Pas maar op!quote:
Matige gentlemanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Leer mij die truc, hou ik het misschien eens langer vol dan 5 minuten
ik heb mijn portie pukkels al gehad voor deze maandquote:
Tof voor ze, maar ik heb een gezonde argwaanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mogguh!
Ja, en iedereen trapt er in. Voor de NPO geslaagde actie dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |