lag die er ook al vier dagen?quote:Op maandag 11 maart 2013 23:21 schreef Barretje80 het volgende:
ik vond dat ik vanavond na een volley training en 1.9 km zwemmen wel een stukje chocolade taart verdient had![]()
ik had er namelijk al 4 dagen zin in en vandaag mocht het!![]()
zo.. op naar morgen!
Is dat in of ex de saus? En is dat in plaats van je lunch of extra?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:01 schreef marcie216 het volgende:
Vanmiddag met vrienden een Lahmacun eten (366kcal).
Maar daarvoor fiets ik wel 15 min langer. Normaal pak ik de scooter, maar door dat domme sneeuw ookal 20 min heen en 20 min terug naar school.
2x 20 min fietsen + omrijden voor Lahmacun. Zeker 50 min fietsen in totaal.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:05 schreef Stormqueen het volgende:
twintig minuten fietsen is natuurlijk niks
Woon je ook in zuidoost brabant?
[ afbeelding ]
ik werk wel thuis
Ik doe altijd weinig knoflook. Bij die kcal zat de saus er al bij ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is dat in of ex de saus? En is dat in plaats van je lunch of extra?
Welkom trouwens!
Hier ook eindhovenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:21 schreef marcie216 het volgende:
[..]
2x 20 min fietsen + omrijden voor Lahmacun. Zeker 50 min fietsen in totaal.
Ja Eindhoven hier. Mijn voordeur gaat niet open, wind staat daar orecies op, dus ligt een pak van 30-40cm tegenaan. Achterdeur dan maar
Dan is het goedquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:23 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik doe altijd weinig knoflook. Bij die kcal zat de saus er al bij ja.
En het is mijn lunch, zit goed vol na zo'n ding. Is rijkgevuld (sla,tomaat,komkommer etc)
't is goed met je, kom het maar halen, je mag het allemaal hebben van me.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wil ook sneeuw![]()
Ondanks al mijn wc-acties van gisteren en het vele sporten ben ik vandaag geen gram lichter. Maar goed, dat zal morgen wel anders zijn.
Vandaag:
O: Smoothie van kwark, drinkyoghurt, banaan, bosvruchten, lijnzaad en havermout
S: vitrinekast schuren
T: Ontbijtkoek
S: half uur wandelen
L: 3 Bruin met St Moret, tomatensap
T: paprika, komkommer, 2 wasa met St Moret
A: Caribische bonenschotel
S: 2 x 45 minuten aquafit/swimba, 30 minuten baantjes trekken
T: Schaaltje yoghurt
Heb een scooter normaal, maar is inderdaad niet veel. Maar normaal zou ik vanavond ook nog 1.5 uur voetbaltraining hebben, gaat nu niet door. Iemand heeft 2 gezinspasjes bij een fitness (wel 25 min fietsen..) en vroeg of ik meeging, dus fiets ik weer 50 min + roeien + krachttraining hahaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hier ook eindhoven
vijftig minuten fietsen op een dag is natuurlijk ook niet wereldschokkend als dat je beweging is, al kan ik me voorstellen dat dat nogal tegenvalt met dit weer (daarom ben ik ook thuis gebleven)
Heb die eigenaar gevraagd wat er nou allemaal in zit, haalde hij het recept van zijn computer en stonden voedingswaarde etc bij, en kwam daarop uit. Maar met minder knoflook ook minder kcalquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
hoe bereken je trouwens de calorieen van zo'n lahmacun als je 'm niet zelf maakt?
oh serieus?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Heb die eigenaar gevraagd wat er nou allemaal in zit, haalde hij het recept van zijn computer en stonden voedingswaarde etc bij, en kwam daarop uit. Maar met minder knoflook ook minder kcal
daar heb je niks aan als het geen diepvriesding is natuurlijkquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat is echt dedication Marcie!
Maar volgens mij staat dat ook gewoon in voedingswaardetabellen on the interwebz.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
Voor je geruststelling BE, ik heb net twee sneetjes Fries Rogge met smeerkaas op. Lekker ende gezond!
ik denk dat dat nog vies tegen kan vallenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nah, zoveel zal dat niet schelen denk ik
Ik niet. Het is gewoon deeg, beetje gehakt en kruiden. Ze zijn overal zo'n beetje hetzelfde formaat en worden zonder olie of boter gebakken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat dat nog vies tegen kan vallen
Lijkt inderdaad niet veel maar je zult ook niet verhongeren.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ga zo aan de yoghurt. Zondagavond en gisteren in Lyon en hoewel ik vnml vis op heb was het toch niet helemaal binnen de lijntjes.
*mompelt iets over XL macarons...
Vandaag:
O: Yoghurt met muesli/cruesli
T: kiwi
L: 3 boterhammen, 2 m ossenworst en 1 m pindakaas
T: sultana (jaja, I know, er was in de haast vamorgen even niks anders)
D: Broccoli stamppot (vegetarisch)
T: Yoghurt
En ja, dat is allemaal wat weinig geloof ik, iig de T's moeten anders, daar ga ik vanavond even goed over nadenken en terugkijken in mijn schriftje voor wat alternatieven.
Beck's is weer uit het stof getrokken, dat leek me ook wel handig.
mja, ik weet het ook niet, ik eet die dingen sowieso niet en ben altijd een beetje huiverig voor "fastfood" omdat ik dan niet weet wat er in gaatquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik niet. Het is gewoon deeg, beetje gehakt en kruiden. Ze zijn overal zo'n beetje hetzelfde formaat en worden zonder olie of boter gebakken.
Zo weinig vind ik het niet hoor, lijkt me een net lijstje.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ga zo aan de yoghurt. Zondagavond en gisteren in Lyon en hoewel ik vnml vis op heb was het toch niet helemaal binnen de lijntjes.
*mompelt iets over XL macarons...
Vandaag:
O: Yoghurt met muesli/cruesli
T: kiwi
L: 3 boterhammen, 2 m ossenworst en 1 m pindakaas
T: sultana (jaja, I know, er was in de haast vamorgen even niks anders)
D: Broccoli stamppot (vegetarisch)
T: Yoghurt
En ja, dat is allemaal wat weinig geloof ik, iig de T's moeten anders, daar ga ik vanavond even goed over nadenken en terugkijken in mijn schriftje voor wat alternatieven.
Beck's is weer uit het stof getrokken, dat leek me ook wel handig.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:42 schreef douche-eendje het volgende:
Hahaha ik mocht een tijd terug door mn antihistamine geen citrusvruchten en ik had de dag ervoor 2 kilo sinaasappels gekocht. Die had ik aan een collega gegeven. Kom ik vandaag op werk, ligt er een tas met "iets dat eens sinaasappels waren" op mn bureau
Nou ja, mn la ziet er nu dus zo uit:
[ afbeelding ]
Peer, kleine appel en bakje mango had ik al meegenomen.
eh. Waar hebben we het over?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:02 schreef Cuppiecake het volgende:
Even offtopic (Of nouwja, ook wel weer ontopic want de aanleiding tot heeft ervoor gezorgd dat ik veel te veel paaseitjes gegeten heb >.<)
Hoe vinden jullie Fripsel klinken?
Nouwja het gaat me vooral over je eerste reactie op het woord, dus je interpretatie dus waarvoor het is is niet heel belangrijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:05 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Nouwja het gaat me vooral over je eerste reactie op het woord, dus je interpretatie dus waarvoor het is is niet heel belangrijk.
Maar:En daardoor ga je al chocola in je hoofd stoppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het klinkt een beetje als een kinderfantasiewoord. Which is fine als je een blog over kinderfantasieen schrijft. Maar ik kan moeilijk een oordeel vellen over een merknaam als ik het product niet ken
disclaimer
Nouja, ik wil al heel lang aan mijn blog beginnen, en toen had ik eindelijk de moed bij elkaar geraapt om echt te gaan beginnen, en toen liep ik dus meteen vast.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En daardoor ga je al chocola in je hoofd stoppen?
Maar het klinkt een beetje als een kinderfantasiewoord. Which is fine als je een blog over kinderfantasieen schrijft. Maar ik kan moeilijk een oordeel vellen over een merknaam als ik het product niet ken
Dat is een goed antwoord.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind fripsel ook wel klinken als zo'n creabea haakfiguur
Ieorg IduRquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
het klinkt als een instrument van de GVRmaar dat kan ook aan mijn brein liggen.
Daarom ben ik ook nog niet begonnen. Ik wil er echt goed over na gaan denken en er een 'persoonlijk succesje' van maken voor op mijn CV over een paar jaar.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
true, ik ben persoonlijk nooit verder gekomen dan zie-ik-je-nog-een-keer.blogger.nl etc
Maar mijn blogs stierven ook allemaal een zeer premature dood
Dat heb ik ook wel eens met drinken, dan wil ik mijn glas pakken en kom ik erachter dat ik het al op heb.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Shoot, ik heb blijkbaar mijn tussendoortje op zonder het in de gaten te hebben. Nou heb ik het gevoel dat ik iets mis![]()
Hadden meer mensen dat het quickreplyveld net even 10 minuten kwijt was?
Jup, danny moest even deze zeer belangrijke en volwassen disclaimer onderaan plakken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Shoot, ik heb blijkbaar mijn tussendoortje op zonder het in de gaten te hebben. Nou heb ik het gevoel dat ik iets mis![]()
Hadden meer mensen dat het quickreplyveld net even 10 minuten kwijt was?
Ik dacht dat ik gek geworden wasquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jup, danny moest even deze zeer belangrijke en volwassen disclaimer onderaan plakken.
Jup, same here. Een blog over toen ik zwanger probeerde te raken. Een blog over toen ik ging Helleren. Een blog omdat ik een plek wilde waar ik kon bitchen zonder anderen daar steeds lastig mee te vallen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
true, ik ben persoonlijk nooit verder gekomen dan zie-ik-je-nog-een-keer.blogger.nl etc
Maar mijn blogs stierven ook allemaal een zeer premature dood
ik vind het al heel knap van mezelf dat ik soms drie weken onafgebroken mijn weegschaal app invulquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jup, same here. Een blog over toen ik zwanger probeerde te raken. Een blog over toen ik ging Helleren. Een blog omdat ik een plek wilde waar ik kon bitchen zonder anderen daar steeds lastig mee te vallen.
Maar geen van allen hebben ze het lang uitgehouden. Deel van het internetzwerfafval.![]()
Ik ben ook niet het type voor een dagboek.
ik houd het allemaal bij, tot ik een keer een zondigdag heb. Eigenlijk zonde, want die zijn het interessantst om te noteren. Weet alleen niet of mijn hart dat aan kanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:13 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is het enige dat ik echt trouw wel doe als ik in the zone zit, mijn gewicht twee keer per dag opschrijven. Maar dan wel in het schriftje op mijn nachtkastje, niet in een app, dat vergeet ik altijd weer.
En ik heb vorig jaar echt heel lang trouw eetlijstjes in een schriftje gezet.
tehehe.quote:DIT TOPIC WERD NEERGEPOOT DOOR LUCKY_STRIKE, STORMQUEEN, CUPPIECAKE, BRIGHTEYES. - ZIE DE ALGEMENE VOORWAARDEN VOOR ONZE ALGEMENE VOORWAARDEN - ZIJN WE JE VERGETEN? MAIL OF MELD HET EVEN IN FB!
Het was wel voor de schermen, maar volgens mij nu niet meer?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
is dat verhaal ergens terug te lezen, of is dat weer zo'n backstage drama?
Fripsel klinkt als een clown. Fripsel de Clown!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik denk dat een domeinnaam eigenlijk alleen belangrijk is als je commercieel bezig gaat zijn.
Fripsel is wel een dermate fascinerend woord waarop ik zou klikken als het in iemands sig zou staan.
Mis je niks aan.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fripsel klinkt als een clown. Fripsel de Clown!
En ik heb een hekel aan clowns.
jij ookquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fripsel klinkt als een clown. Fripsel de Clown!
En ik heb een hekel aan clowns.
mijn vriend moet er van kotsen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:45 schreef Tink89 het volgende:
Zeven jaar? Ik eet dat zeker zeven keer per jaar
Zoek btw een puddingvorm, maar op mp vind ik niks leuks. Alleen maar tupperware of brocant. Miss ben ik te kritisch...ga iig de Charlotte uit 't Jumboblaadje maken met Pasen. Nu alleen nog een hoofdgerecht bedenken dat een beetje matcht. Suggesties?
Ik scrollde snel voorbij, dacht !!XTC!!! and went all "omnomnomnom"quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
even tussendoortjes gemaakt voor de komende dagen
[ afbeelding ]
Japan
dafuqquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik scrollde snel voorbij, dacht !!XTC!!! and went all "omnomnomnom"
Oi Stuk beter voor de lijn dan alcohol jaquote:
krijg je veel eters? Ik vier geen Pasen dus geen idee wat gebruikelijk isquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:08 schreef Tink89 het volgende:
Aardbeimaar from scratch, dus twijfel of ik frambozen zou doen. Moet er twee maken, dus miss wel allebei.
Hoofdgerecht denk ik aan pasta met zalm en asperges, maar da's misschien wat simpel...
Iets met eieren zoeken, schilderen en opeten. Zoiets. Voor de rest heb ik nog nooit 'aan Pasen' gedaan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
krijg je veel eters? Ik vier geen Pasen dus geen idee wat gebruikelijk is
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:20 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon weer zo'n gehypte onzindag waar men zogenaamd culinair moet zijn. Wees gewoon lekker culinair op 13 mei ofzo, en op 7 april en op 22 maart, stuk minder 'gedwongen', productprijzen zijn niet absurd hoog en m.i. is de gezellheid dan een stuk echter.
Enige wat ik vanuit ouderlijk huis had was een paasontbijt. Meer nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:20 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon weer zo'n gehypte onzindag waar men zogenaamd culinair moet zijn. Wees gewoon lekker culinair op 13 mei ofzo, en op 7 april en op 22 maart, stuk minder 'gedwongen', productprijzen zijn niet absurd hoog en m.i. is de gezellheid dan een stuk echter.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:20 schreef motorbloempje het volgende:
Het commerciele 'we moeten samen eten'-pasen dan hè? Dat er mensen zijn die geloven dat de heer toen is opgestaan, allemaal prima, maar dat wordt vast niet traditiegetrouw met een 8-gangen diner gevierd?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
Pasen is wel een hele belangrijke christelijke feestdag dus om het als gehypt af te doen gaat me wat ver. Maar veel waarde heeft het niet voor me nee.
Gehyped door de supermarkten en de Blokker en zo hoor! De kerk doet al vele eeuwen aan Pasen. En die mogen datquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
Pasen is wel een hele belangrijke christelijke feestdag dus om het als gehypt af te doen gaat me wat ver. Maar veel waarde heeft het niet voor me nee.
Carnaval komt ook vanuit geloof, nou... Daar zie je ook nog weinig vanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
in Griekenland welquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het commerciele 'we moeten samen eten'-pasen dan hè? Dat er mensen zijn die geloven dat de heer toen is opgestaan, allemaal prima, maar dat wordt vast niet traditiegetrouw met een 8-gangen diner gevierd?
in Engeland zijn ze daar ook zeer fanatique mee jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:29 schreef motorbloempje het volgende:
Ik dacht dat dat Nederlands was, maar dat hebben ze hier dus ook, blijkbaar
Ik zie het pas de laatste jaren. Verder kende ik alleen het Paasontbijt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik snap het punt hoor, maar het is niet nieuw dat mensen wat specialer koken met Pasen
Ja... volgens de AH is dat omdat de "consument er behoefte aan heeft". Nou, mijn reet nog altijd niet hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
Die achterlijke chocolade eieren die al vanaf half januari overal liggen, now that is a whole different story
Diezelfde consument heeft behoefte aan pepernoten in augustusquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:30 schreef douche-eendje het volgende:
Ja... volgens de AH is dat omdat de "consument er behoefte aan heeft". Nou, mijn reet nog altijd niet hoor
Yeah right. In augustus plan ik altijd lekker mijn najaarstripje naar een warm land voor een langere zomerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Diezelfde consument heeft behoefte aan pepernoten in augustus
Dit dus.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie het pas de laatste jaren. Verder kende ik alleen het Paasontbijt.
wij ook niet verder, maar wij waren dan ook vuile ketters.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit dus.
Dat was bij ons gewoon altijd een Engels ontbijt, maar dat hadden we altijd op zondag.. dus dat was ook al niet speciaal...
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:42 schreef Brighteyes het volgende:
Ik doe dus niet aan speciaal paas-eten.
Maar we gaan deze keer wel gourvetten bij mijn schoonouders omdat de kinderen daar van za op zo slapen.
Ik heb er nu al zin in.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:43 schreef Zeester het volgende:
Ik werkte altijd bewust met pasen, want dubbel betaald. Hopelijk heb ik tegen die tijd weer werk want ik haat geforceerd gezellig langs mn ouders voor een feestdag die we toch niet vieren (weet vrij zeker dat m'n moeder niet eens weet waar pasen voor staat)
'Mijn' feestdagen zijn O&N en koninginnedag, dat zijn feestdagen waar ik wat mee heb en leuk vind. Ik vind het echt een supergoed idee als er minstens 2 van die idiote lente-feestdagen afgeschaft worden, wat mij betreft goede vrijdag en 2e pinksterdag. Het schijnt dat 1 feestdag afschaffen 0,3% groei in de economie bewerkstelligd.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]herkenbaar! Ik vind met Pasen werken geweldig
Net zoveel betaald als Kerst en het zegt me eigenlijk verder niets.
nee, gewoon met zelfgeverfde eieren (verstoppen en) zoeken en een lekker ontbijtje...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het commerciele 'we moeten samen eten'-pasen dan hè? Dat er mensen zijn die geloven dat de heer toen is opgestaan, allemaal prima, maar dat wordt vast niet traditiegetrouw met een 8-gangen diner gevierd?
met gourmet bepaal je helemaal zelf wat je in je hoofd steekt. Niks mis mee!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:42 schreef Brighteyes het volgende:
Ik doe dus niet aan speciaal paas-eten.
Maar we gaan deze keer wel gourvetten bij mijn schoonouders omdat de kinderen daar van za op zo slapen.
Ik heb er nu al zin in.
Dan moet het aanbod wel ok zijn natuurlijk. Als dat niet verder komt dan vlees, stokbrood en een huzarensalade wordt het toch wat karig.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met gourmet bepaal je helemaal zelf wat je in je hoofd steekt. Niks mis mee!
daar zou ik ook bang voor zijn... Ambtenarenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga in ondertrouw op goede vrijdag. Ben nog steeds bang dat ik voor een dicht gemeentehuis sta straks
vlees is met mate geen drama en brood ook niet. En anders vragen om groente!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan moet het aanbod wel ok zijn natuurlijk. Als dat niet verder komt dan vlees, stokbrood en een huzarensalade wordt het toch wat karig.
of aanbieden om de salade te maken ( of gewoon meenemen en zeggen dat je als bijdrage de salade hbt gemaaktquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vlees is met mate geen drama en brood ook niet. En anders vragen om groente!
zouden ze dat niet zeggen, als je een afspraak maakt? Ik bel morgen wel evenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:04 schreef Sjeen het volgende:
[..]
daar zou ik ook bang voor zijn... Ambtenaren
Even verbeterdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:08 schreef Brighteyes het volgende:
F. en ik gaan dat weekend samen 1 nachtje weg en rijden van daaruit door naar mijn schoonouders. Ik heb dus geen tijd/zin om zelf iets te maken en erom vragen doe ik niet. Daar zou ik me heel ongemakkelijk bij voelen.
Het is niet anders. En het is ook niet supererg. Ik ben er alleen geen fan van en ik vind het stom om te gourmetten omdat het pasen is.
Mompelt iets over bij een gemeente werken en niet happen, want de meeste mensen weten heus dat daar keihard gewerkt wordt...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:04 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En terecht. Als ik op goede vrijdag wil werken, moet het thuis. Al onze gebouwen zijn dicht.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:04 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat komt door Limburg.quote:
... De meeste mensen weten ook dat het gros van de ambtenaren niet werkt op goede vrijdag...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:16 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Mompelt iets over bij een gemeente werken en niet happen, want de meeste mensen weten heus dat daar keihard gewerkt wordt...
Over Pasen: ik doe wat uitgebreider, omdat ik dat leuk vind en graag een keer Charlotte wil maken. Die maandag vrij betekent op zondag lekker natafelen
Ja, ik ben het eigenlijk wel met je eens. Ik heb er niks mee en zou het zelf niet snel kiezen.quote:
Ik vond het als kind ook al stomquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik ben het eigenlijk wel met je eens. Ik heb er niks mee en zou het zelf niet snel kiezen.
En dan zegt men 'de kinderen vinden het zo leuk', die vond ons vinden er iig voorlopig nog geen pest aan en zijn na twee slavinkjes ook klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |