lag die er ook al vier dagen?quote:Op maandag 11 maart 2013 23:21 schreef Barretje80 het volgende:
ik vond dat ik vanavond na een volley training en 1.9 km zwemmen wel een stukje chocolade taart verdient had![]()
ik had er namelijk al 4 dagen zin in en vandaag mocht het!![]()
zo.. op naar morgen!
Is dat in of ex de saus? En is dat in plaats van je lunch of extra?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:01 schreef marcie216 het volgende:
Vanmiddag met vrienden een Lahmacun eten (366kcal).
Maar daarvoor fiets ik wel 15 min langer. Normaal pak ik de scooter, maar door dat domme sneeuw ookal 20 min heen en 20 min terug naar school.
2x 20 min fietsen + omrijden voor Lahmacun. Zeker 50 min fietsen in totaal.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:05 schreef Stormqueen het volgende:
twintig minuten fietsen is natuurlijk niks
Woon je ook in zuidoost brabant?
[ afbeelding ]
ik werk wel thuis
Ik doe altijd weinig knoflook. Bij die kcal zat de saus er al bij ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is dat in of ex de saus? En is dat in plaats van je lunch of extra?
Welkom trouwens!
Hier ook eindhovenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:21 schreef marcie216 het volgende:
[..]
2x 20 min fietsen + omrijden voor Lahmacun. Zeker 50 min fietsen in totaal.
Ja Eindhoven hier. Mijn voordeur gaat niet open, wind staat daar orecies op, dus ligt een pak van 30-40cm tegenaan. Achterdeur dan maar
Dan is het goedquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:23 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik doe altijd weinig knoflook. Bij die kcal zat de saus er al bij ja.
En het is mijn lunch, zit goed vol na zo'n ding. Is rijkgevuld (sla,tomaat,komkommer etc)
't is goed met je, kom het maar halen, je mag het allemaal hebben van me.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wil ook sneeuw![]()
Ondanks al mijn wc-acties van gisteren en het vele sporten ben ik vandaag geen gram lichter. Maar goed, dat zal morgen wel anders zijn.
Vandaag:
O: Smoothie van kwark, drinkyoghurt, banaan, bosvruchten, lijnzaad en havermout
S: vitrinekast schuren
T: Ontbijtkoek
S: half uur wandelen
L: 3 Bruin met St Moret, tomatensap
T: paprika, komkommer, 2 wasa met St Moret
A: Caribische bonenschotel
S: 2 x 45 minuten aquafit/swimba, 30 minuten baantjes trekken
T: Schaaltje yoghurt
Heb een scooter normaal, maar is inderdaad niet veel. Maar normaal zou ik vanavond ook nog 1.5 uur voetbaltraining hebben, gaat nu niet door. Iemand heeft 2 gezinspasjes bij een fitness (wel 25 min fietsen..) en vroeg of ik meeging, dus fiets ik weer 50 min + roeien + krachttraining hahaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hier ook eindhoven
vijftig minuten fietsen op een dag is natuurlijk ook niet wereldschokkend als dat je beweging is, al kan ik me voorstellen dat dat nogal tegenvalt met dit weer (daarom ben ik ook thuis gebleven)
Heb die eigenaar gevraagd wat er nou allemaal in zit, haalde hij het recept van zijn computer en stonden voedingswaarde etc bij, en kwam daarop uit. Maar met minder knoflook ook minder kcalquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
hoe bereken je trouwens de calorieen van zo'n lahmacun als je 'm niet zelf maakt?
oh serieus?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Heb die eigenaar gevraagd wat er nou allemaal in zit, haalde hij het recept van zijn computer en stonden voedingswaarde etc bij, en kwam daarop uit. Maar met minder knoflook ook minder kcal
daar heb je niks aan als het geen diepvriesding is natuurlijkquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat is echt dedication Marcie!
Maar volgens mij staat dat ook gewoon in voedingswaardetabellen on the interwebz.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
Voor je geruststelling BE, ik heb net twee sneetjes Fries Rogge met smeerkaas op. Lekker ende gezond!
ik denk dat dat nog vies tegen kan vallenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nah, zoveel zal dat niet schelen denk ik
Ik niet. Het is gewoon deeg, beetje gehakt en kruiden. Ze zijn overal zo'n beetje hetzelfde formaat en worden zonder olie of boter gebakken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat dat nog vies tegen kan vallen
Lijkt inderdaad niet veel maar je zult ook niet verhongeren.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ga zo aan de yoghurt. Zondagavond en gisteren in Lyon en hoewel ik vnml vis op heb was het toch niet helemaal binnen de lijntjes.
*mompelt iets over XL macarons...
Vandaag:
O: Yoghurt met muesli/cruesli
T: kiwi
L: 3 boterhammen, 2 m ossenworst en 1 m pindakaas
T: sultana (jaja, I know, er was in de haast vamorgen even niks anders)
D: Broccoli stamppot (vegetarisch)
T: Yoghurt
En ja, dat is allemaal wat weinig geloof ik, iig de T's moeten anders, daar ga ik vanavond even goed over nadenken en terugkijken in mijn schriftje voor wat alternatieven.
Beck's is weer uit het stof getrokken, dat leek me ook wel handig.
mja, ik weet het ook niet, ik eet die dingen sowieso niet en ben altijd een beetje huiverig voor "fastfood" omdat ik dan niet weet wat er in gaatquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik niet. Het is gewoon deeg, beetje gehakt en kruiden. Ze zijn overal zo'n beetje hetzelfde formaat en worden zonder olie of boter gebakken.
Zo weinig vind ik het niet hoor, lijkt me een net lijstje.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ga zo aan de yoghurt. Zondagavond en gisteren in Lyon en hoewel ik vnml vis op heb was het toch niet helemaal binnen de lijntjes.
*mompelt iets over XL macarons...
Vandaag:
O: Yoghurt met muesli/cruesli
T: kiwi
L: 3 boterhammen, 2 m ossenworst en 1 m pindakaas
T: sultana (jaja, I know, er was in de haast vamorgen even niks anders)
D: Broccoli stamppot (vegetarisch)
T: Yoghurt
En ja, dat is allemaal wat weinig geloof ik, iig de T's moeten anders, daar ga ik vanavond even goed over nadenken en terugkijken in mijn schriftje voor wat alternatieven.
Beck's is weer uit het stof getrokken, dat leek me ook wel handig.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:42 schreef douche-eendje het volgende:
Hahaha ik mocht een tijd terug door mn antihistamine geen citrusvruchten en ik had de dag ervoor 2 kilo sinaasappels gekocht. Die had ik aan een collega gegeven. Kom ik vandaag op werk, ligt er een tas met "iets dat eens sinaasappels waren" op mn bureau
Nou ja, mn la ziet er nu dus zo uit:
[ afbeelding ]
Peer, kleine appel en bakje mango had ik al meegenomen.
eh. Waar hebben we het over?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:02 schreef Cuppiecake het volgende:
Even offtopic (Of nouwja, ook wel weer ontopic want de aanleiding tot heeft ervoor gezorgd dat ik veel te veel paaseitjes gegeten heb >.<)
Hoe vinden jullie Fripsel klinken?
Nouwja het gaat me vooral over je eerste reactie op het woord, dus je interpretatie dus waarvoor het is is niet heel belangrijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:05 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Nouwja het gaat me vooral over je eerste reactie op het woord, dus je interpretatie dus waarvoor het is is niet heel belangrijk.
Maar:En daardoor ga je al chocola in je hoofd stoppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het klinkt een beetje als een kinderfantasiewoord. Which is fine als je een blog over kinderfantasieen schrijft. Maar ik kan moeilijk een oordeel vellen over een merknaam als ik het product niet ken
disclaimer
Nouja, ik wil al heel lang aan mijn blog beginnen, en toen had ik eindelijk de moed bij elkaar geraapt om echt te gaan beginnen, en toen liep ik dus meteen vast.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En daardoor ga je al chocola in je hoofd stoppen?
Maar het klinkt een beetje als een kinderfantasiewoord. Which is fine als je een blog over kinderfantasieen schrijft. Maar ik kan moeilijk een oordeel vellen over een merknaam als ik het product niet ken
Dat is een goed antwoord.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind fripsel ook wel klinken als zo'n creabea haakfiguur
Ieorg IduRquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
het klinkt als een instrument van de GVRmaar dat kan ook aan mijn brein liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |