lag die er ook al vier dagen?quote:Op maandag 11 maart 2013 23:21 schreef Barretje80 het volgende:
ik vond dat ik vanavond na een volley training en 1.9 km zwemmen wel een stukje chocolade taart verdient had![]()
ik had er namelijk al 4 dagen zin in en vandaag mocht het!![]()
zo.. op naar morgen!
Is dat in of ex de saus? En is dat in plaats van je lunch of extra?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:01 schreef marcie216 het volgende:
Vanmiddag met vrienden een Lahmacun eten (366kcal).
Maar daarvoor fiets ik wel 15 min langer. Normaal pak ik de scooter, maar door dat domme sneeuw ookal 20 min heen en 20 min terug naar school.
2x 20 min fietsen + omrijden voor Lahmacun. Zeker 50 min fietsen in totaal.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:05 schreef Stormqueen het volgende:
twintig minuten fietsen is natuurlijk niks
Woon je ook in zuidoost brabant?
[ afbeelding ]
ik werk wel thuis
Ik doe altijd weinig knoflook. Bij die kcal zat de saus er al bij ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is dat in of ex de saus? En is dat in plaats van je lunch of extra?
Welkom trouwens!
Hier ook eindhovenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:21 schreef marcie216 het volgende:
[..]
2x 20 min fietsen + omrijden voor Lahmacun. Zeker 50 min fietsen in totaal.
Ja Eindhoven hier. Mijn voordeur gaat niet open, wind staat daar orecies op, dus ligt een pak van 30-40cm tegenaan. Achterdeur dan maar
Dan is het goedquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:23 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik doe altijd weinig knoflook. Bij die kcal zat de saus er al bij ja.
En het is mijn lunch, zit goed vol na zo'n ding. Is rijkgevuld (sla,tomaat,komkommer etc)
't is goed met je, kom het maar halen, je mag het allemaal hebben van me.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wil ook sneeuw![]()
Ondanks al mijn wc-acties van gisteren en het vele sporten ben ik vandaag geen gram lichter. Maar goed, dat zal morgen wel anders zijn.
Vandaag:
O: Smoothie van kwark, drinkyoghurt, banaan, bosvruchten, lijnzaad en havermout
S: vitrinekast schuren
T: Ontbijtkoek
S: half uur wandelen
L: 3 Bruin met St Moret, tomatensap
T: paprika, komkommer, 2 wasa met St Moret
A: Caribische bonenschotel
S: 2 x 45 minuten aquafit/swimba, 30 minuten baantjes trekken
T: Schaaltje yoghurt
Forum Opties | |
---|---|