je zou kunnen zeggen dat de zombies ook de dieren opeten, maar eigenlijk kan dat niet, zo'n slome zombie krijgt natuurlijk nooit een kat, vogel of hert te pakken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:24 schreef Rossdale het volgende:
Al vraag ik me wel af, of ze ooit nog iets met dieren gaan doen. Darryll joeg nog wel eens voor eten, maar je zou toch ook denken dat er op veel plekken wilde katten, vogels of honden rondlopen?
Inderdaad, al had die zombie die verantwoordelijk was voor Dale zijn dood volgens mij een koe te pakken genomen. Maar de meeste dieren zouden vlot weg zijn bij die walkers.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:51 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
je zou kunnen zeggen dat de zombies ook de dieren opeten, maar eigenlijk kan dat niet, zo'n slome zombie krijgt natuurlijk nooit een kat, vogel of hert te pakken.
Eigenlijk zou je verwachten dat er nu vaker wilde dieren zouden rondlopen. Misschien dat daarom die wolf voorbij kwam
quote:Op maandag 11 maart 2013 19:29 schreef karton2 het volgende:
Goed.
Duidelijk wat dé clash van dit seizoen gaat worden.
Wie gaan er dood en wie blijft er leven:
Rick: leeft omdat hij de hoofdpersoon is.
Carl: leeft omdat hij zoon van hoofdpersoon is.
Glenn: leeft, omdat romance met Maggie moet doorgaan.
Maggie: leeft, omdat lekker wijf. en zie: Glenn
Beth: leeft, omdat Carl (in de toekomst)
Carol: dood. leeft , aanhangsel van Darryl
Hershel: leeft, omdat hij al eens zwaar gewond is geraakt. dood, een slachtpartij met 1 been overleef je niet
Merle: leeft. Pas weer bij de groep gekomen.
Daryl: leeft, cult personage.
Michonne: lastig.. dood/levend/dood.. dood dus![]()
Andrea: MORSDOOD
Governor: dood, al zou wegvluchten na verlies toffe anticlimax zijn.
Die nerd: dood.
hopelijk krijgt ze volgende week de kans om los te gaan op die andere oogquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Prominente rol voor Michonne straks?
is eigelijk geen goed tekenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze praat de laatste afleveringen wel meer dan alle daarvoor bij elkaar opgeteld.
Ja en gelet op de kijkcijfers is het eerder een wonder dat ze er momenteel maar één seizoen hebben bijgekregen en niet twee.quote:Op woensdag 13 maart 2013 02:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Is Walking Dead al vernieuwd voor het nieuwe seizoen?
Wonder of raadsel? Ik ken de kijkcijfers niet btwquote:Op woensdag 13 maart 2013 02:36 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ja en gelet op de kijkcijfers is het eerder een wonder dat ze er momenteel maar één seizoen hebben bijgekregen en niet twee.
Iets teveel Harry Potter gezien?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:39 schreef Gorzalka het volgende:
De wolf zie je alleen als je immuun bent voor het zombievirus, de rest is besmet.
Automaat?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:07 schreef Nagil het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe je zo chill kan rijden met alleen een linkerbeen?
Ja, Alessandro Zanardi. Nou ja, deels.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:07 schreef Nagil het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe je zo chill kan rijden met alleen een linkerbeen?
Dit ja, aangezien 95% van alle Amerikaanse auto's automaten zijn is dit behoorlijk aannemelijkquote:
Nee, heb het speciaal daarom opnieuw gedownload en heb geen wolf gezienquote:
Dat paard waar Rick in afl. 1 op reed, aten ze anders smakelijk op.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:51 schreef Dawnbreaker het volgende:
je zou kunnen zeggen dat de zombies ook de dieren opeten, maar eigenlijk kan dat niet, zo'n slome zombie krijgt natuurlijk nooit een kat, vogel of hert te pakken.
Die werd ingeslotenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat paard waar Rick in afl. 1 op reed, aten ze anders smakelijk op.
Oh ja, dit.quote:
Iets dergelijks met Maggie is niet overbodig. Punt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ja, dit.
Toen ze hun broek dicht knopend uit een wachttoren kwamen toen een keer dat was beter, ik dacht dat er nu iets ging gebeuren omdat hij op wacht stond en toen besloot om het maar ergens achteraf te gaan doen maar het was gewoon een overbodig vul momentje.
aangezien die poort een stukje open stond had ik wel verwacht dat er door dat kiertje opeens een hand van een zombie zou komen, maar helaas.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ja, dit.
Toen ze hun broek dicht knopend uit een wachttoren kwamen toen een keer dat was beter, ik dacht dat er nu iets ging gebeuren omdat hij op wacht stond en toen besloot om het maar ergens achteraf te gaan doen maar het was gewoon een overbodig vul momentje.
Gewoon om te laten zien dat het weer goed zit tussen die twee en dat ze geen trauma heeft opgelopen van die aanranding, me dunkt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Iets dergelijks met Maggie is niet overbodig. Punt.
Nee dat zou dan wel gebeurd zijn op een moment dat het nog niet goed zat tussen zequote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:03 schreef planethugo het volgende:
[..]
aangezien die poort een stukje open stond had ik wel verwacht dat er door dat kiertje opeens een hand van een zombie zou komen, maar helaas.
Ik vermoed dat een van beide in de komende aflevering(en) dood gaat en ze zo nog even het drama dat daarmee gepaard gaat willen opkloppen
Die was mooi jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:08 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Gewoon om te laten zien dat het weer goed zit tussen die twee en dat ze geen trauma heeft opgelopen van die aanranding, me dunkt.
Ik vond de laatste ep niet heel denderend, waar ik wel van genoot was die korte scene van daryl en die vent met die knuppel
ohja ze hadden een tijdje ruzie, ook zo een niet uit de verf komende verhaallijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee dat zou dan wel gebeurd zijn op een moment dat het nog niet goed zat tussen ze
Ja maar je moet wel een flinke zware knuppel hebben wil je zo'n hoofd helemaal plat slaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die was mooi ja
Als de pleuris uitbreekt denk ik dat ik gelijk even naar de lokale sportwinkel ga om het een en ander in te slaan
Ik kwam pas van die gewichten tegen, en de stang waar je die op kunt draaien is denk ik een centimeter of 40 lang en gemaakt van flink zwaar staal/metaal, geen twijfel over mogelijk dat je daar wel een dood hoofd mee in elkaar kunt meppenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:15 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ja maar je moet wel een flinke zware knuppel hebben wil je zo'n hoofd helemaal plat slaan.
Als pleuris hier in nederland uitbreekt moeten we creatief zijn, niet zoveel wapens als in de VS, ik heb al wat winkels opgezocht in de buurt waar ze zwaarden en zo verkopen, dan weet ik gelijk waar ik heen moet
Mijnquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:21 schreef robuust89 het volgende:
Zeer amusant, die uiteenlopende meningen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |