Ze hebben vorige episode een kruisboog gevonden hé...quote:Op maandag 11 maart 2013 20:04 schreef stinkie het volgende:
Di kruisboog is ook elke week anders hè.
Van normaal, naar gepimpt met aimsight naar camouflage met god weet wat er nu bovenop zat
Net zo bijzonder als die Magnum van Rick waar ie 9mm inpropt
Dat sloeg nergens op idd, wat was de boodschap erachter?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:07 schreef Merkie het volgende:
Die acteur die The Governor speelt is echt heel matig zeg. Die random anekdote over z'n vrouw:. Tenenkrommend.
Dat ligt aan de scriptschrijvers, niet de acteur.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:07 schreef Merkie het volgende:
Die acteur die The Governor speelt is echt heel matig zeg. Die random anekdote over z'n vrouw:. Tenenkrommend.
Ditquote:Op maandag 11 maart 2013 20:28 schreef tralalala het volgende:
In welke ep hadden ze trouwens die meeting van deze ep gepland? 2 afleveringen terug?
Dacht eerst dat ik de ep van vorige week nog niet gezien had maar blijkbaar niet opgelet.
Wtf, Rick vindt het prima als ze elkaar gewoon met rust laten. Dat hij op het eind de boel een beetje misleid wil nog niet zeggen dat hij net als de Governor een geheime agenda voor oorlog heeft.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:04 schreef Lyzio het volgende:
[..]
For the time being, ja. Op de lange termijn verspil je alleen maar ammo en zet je nog meer kwaad bloed. Het moet in één keer gebeuren. Dat is ook waar Rick op uit is, en ook zeker Philip. One showdown, see who comes out on top. Wat hij precies met Michonne wilt snap ik niet, maar goed. Het zal er mee te maken hebben dat hij geen voorbeeld heeft kunnen zetten voor zijn volk en dat alsnog wilt doen met Michonne. Rick gaat daar nooit aan toegeven ben ik bang.
Ik vond de nieuwe vriendschappen wel erg mooi om te zien tussen Hershel en Milton en tussen Daryl en Martinez. Het zit wel goed tussen de rest. Het is alleen Rick vs Philip. Allebei leiders die hun waardigheid terug willen krijgen. Egoïstisch, uiteraard.. maar wel begrijpelijk van beide kanten. Ik krijg toch steeds wat meer compassie voor Philip.
Ook al is ie aan het einde van dit seizoen zo dood als een pier. Zelfde geldt voor Andrea, die zie ik haarzelf nog wel heroïsch opofferen voor Rick en zijn crew.
Ik had hetzelfde, ik heb zelfs de synopsis van de vorige aflevering nog even gewiki'd,quote:Op maandag 11 maart 2013 20:28 schreef tralalala het volgende:
In welke ep hadden ze trouwens die meeting van deze ep gepland? 2 afleveringen terug?
Dacht eerst dat ik de ep van vorige week nog niet gezien had maar blijkbaar niet opgelet.
Ik had ook een WTF momentje, dacht ook dat ik per ongeluk een aflevering had overgeslagen.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:32 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde, ik heb zelfs de synopsis van de vorige aflevering nog even gewiki'd,
No way, Beth en Hershel gaan keihard dood. Het was even leuk voor de scriptschrijvers om dat gedoe rondom zijn been te schrijven en om duidelijk te maken dat een beet soms te overleven is, maar dat is na een seizoen ook wel klaar. Maggie is de enige van de familie die over mag blijven, dan kan ze begin volgend seizoen lekker dramatisch gaan doen.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:29 schreef karton2 het volgende:
Goed.
Duidelijk wat dé clash van dit seizoen gaat worden.
Wie gaan er dood en wie blijft er leven:
Rick: leeft omdat hij de hoofdpersoon is.
Carl: leeft omdat hij zoon van hoofdpersoon is.
Glenn: leeft, omdat romance met Maggie moet doorgaan.
Maggie: leeft, omdat lekker wijf. en zie: Glenn
Beth: leeft, omdat Carl (in de toekomst)
Carol: dood.
Hershel: leeft, omdat hij al eens zwaar gewond is geraakt.
Merle: leeft. Pas weer bij de groep gekomen.
Daryl: leeft, cult personage.
Michonne: lastig.. dood/levend/dood.. dood dus
Andrea: MORSDOOD
Governor: dood, al zou wegvluchten na verlies toffe anticlimax zijn.
Die nerd: dood.
Aan de ene kant denk ik: "Ze hebben verdomme een hele aflevering verspild aan een piemelvergelijking".quote:Op maandag 11 maart 2013 20:35 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik had ook een WTF momentje, dacht ook dat ik per ongeluk een aflevering had overgeslagen.
Vond hem ook maar matig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |