RIP, dat heb ik ook gehad, dat was een paar dagen geleden en doet het nog steeds nietquote:Op maandag 11 maart 2013 16:49 schreef mar456 het volgende:
WTF is dit. Ik krijg bij een stad de melding dat ze mijn stad aan het repareren zijn en ik later terug moet komen. Al 2 uur lang
Leaderboards, gezamenlijk achievements, chat, global market, onder andere.quote:
Kutspelquote:Op maandag 11 maart 2013 16:49 schreef Jorwol het volgende:
[..]
RIP, dat heb ik ook gehad, dat was een paar dagen geleden en doet het nog steeds niet
Neem maar afscheid.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:49 schreef mar456 het volgende:
WTF is dit. Ik krijg bij een stad de melding dat ze mijn stad aan het repareren zijn en ik later terug moet komen. Al 2 uur lang
Ah ja. die chat is wel irritant. leaderboards enzo maakt me niet echt uit.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Leaderboards, gezamenlijk achievements, chat, global market, onder andere.
Nee, maar je kan hem wel upgraden/downgraden zonder de weg te hoeven verwijderen.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:52 schreef jackson het volgende:
Kan ik een stuk weg weghalen om te vernieuwen zonder dat de aangrenzende bebouwing er last van heeft? Even kort dus zeg maar
Door de bevolkingsdichtheid hoger te maken. Bijvoorbeeld door parken te plaatsen, politie / brandweer / etc. binnen bereik. Simpelweg: happiness verhogen. Dan komen die wolkenkrabbers vanzelf.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:48 schreef prefix1 het volgende:
nogmaals mijn vraag
Hoe bouw ik wolkenkrabbers
en welke regio en server zitten FOK regio's?!
Dan geeft hij vaak aan... "hoek te groot". Vandaar mijn vraag, beetje vreemde melding gezien de situatie.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:53 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Nee, maar je kan hem wel upgraden/downgraden zonder de weg te hoeven verwijderen.
Ik vind die van financien bv ruk, die gebruik ik niet. Transport wel.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:55 schreef DjinN het volgende:
Welke modules gebruiken jullie het liefste voor jullie stadhuis?
VU Tower?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:56 schreef _Twinkle het volgende:
Techniveau van mijn fabrieken staan op hoog zeg maar, maar hoe kom ik hieraan?
VU Tower of Universiteit.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:56 schreef _Twinkle het volgende:
Techniveau van mijn fabrieken staan op hoog zeg maar, maar hoe kom ik hieraan?
In-game op C duwen en dan staan ze in een map bij je SimCity files.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:59 schreef _NZT_ het volgende:
Hoe kan ik beste screens uploaden?? heb een paar mooie plaatjes van mn stad
Wat is je origin?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:00 schreef Gezicht het volgende:
Zo, net even liggen aankloten met een klein stadje in een gesloten server om even de smaak te pakken te krijgen. Als iemand uit regio 8 me wil uitnodigen (weet niet hoe ik erin kan komen) kan ik daar een stuk land claimen.
Je kan wegen in de upgrade modus zetten he.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:02 schreef DjinN het volgende:
Wat een klotezooi met die wegen zeg. Ik wil een oude weg verwijderen om een nieuwe en betere te maken, moet ik heel mijn windmolenpark en watervoorziening ook afbreken gvdHebben ze mooi kut gedaan
Ja, maar je kan niet opeens een avenue aanleggen helaasquote:Op maandag 11 maart 2013 17:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je kan wegen in de upgrade modus zetten he.
De drukke weg kan je niet upgraden helaas.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je kan wegen in de upgrade modus zetten he.
c en en uploaden bij tinypic of imgurquote:Op maandag 11 maart 2013 16:59 schreef _NZT_ het volgende:
Hoe kan ik beste screens uploaden?? heb een paar mooie plaatjes van mn stad
Zie mijn bericht een paar reacties terugquote:Op maandag 11 maart 2013 17:05 schreef Black-Hole het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat als je een stuk weg verwijderd het aangrenzende gebouw ook gesloopt wordt? Zonder dat je deze selecteert/geel is? Echt heel vervelend af en toe.
Thnx, screens maken wist ik al... alleen het uploaden nietquote:Op maandag 11 maart 2013 17:05 schreef mschol het volgende:
[..]
c en en uploaden bij tinypic of imgur
riool zuivering naast een pomp zettenquote:Op maandag 11 maart 2013 17:05 schreef antraxius het volgende:
ik heb een probleem,
ik heb een stad die geen grond water meer heeft, wat moet ik nu doen???
reageer plzz
Ja, ik zag die ook pas later. Heel herkenbaar wat je postte...quote:Op maandag 11 maart 2013 17:05 schreef DjinN het volgende:
[..]
Zie mijn bericht een paar reacties terug
Zit je in server EU Oost 4?, want ik zie je niet staan.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:00 schreef Gezicht het volgende:
Zo, net even liggen aankloten met een klein stadje in een gesloten server om even de smaak te pakken te krijgen. Als iemand uit regio 8 me wil uitnodigen (weet niet hoe ik erin kan komen) kan ik daar een stuk land claimen.
Kan je daar eens een screen van posten?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:06 schreef mschol het volgende:
[..]
riool zuivering naast een pomp zetten
Oneindig water!quote:Op maandag 11 maart 2013 17:05 schreef antraxius het volgende:
ik heb een probleem,
ik heb een stad die geen grond water meer heeft, wat moet ik nu doen???
reageer plzz
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:08 schreef Vinno het volgende:
[..]
Kan je daar eens een screen van posten?
Gewoon naast elkaar, of op een speciale positie?
Oke, dus jouw "blauw" blijft nu continu zoals het is?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:09 schreef mschol het volgende:
[..]
[ afbeelding ] zo heb ik hem momenteel in mijn sandbox regio, of dat efficient genoeg is weet ik nog niet
als het goed is wel jaquote:Op maandag 11 maart 2013 17:11 schreef Vinno het volgende:
[..]
Oke, dus jouw "blauw" blijft nu continu zoals het is?
Positie maakt niet uit.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:11 schreef DeeCruise het volgende:
Mensen hier al gewerkt met het recycling center? Is mij onduidelijk wat nodig is (high education had ik gelezen) en of deze naast je garbage fill moet?
hij hoeft niet naast je garbage fill:quote:Op maandag 11 maart 2013 17:11 schreef DeeCruise het volgende:
Mensen hier al gewerkt met het recycling center? Is mij onduidelijk wat nodig is (high education had ik gelezen) en of deze naast je garbage fill moet?
Nu wel ja.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:07 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Zit je in server EU Oost 4?, want ik zie je niet staan.
verzonden, mocht je uitnodiging niet zien dan moet je gewoon even op mijn naam klikken en in regio 8 een stad claimen.quote:
Bij mij is het een cirkel geworden die blauw blijft.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:11 schreef Vinno het volgende:
[..]
Oke, dus jouw "blauw" blijft nu continu zoals het is?
Nope, heb mijn eerste stad helemaal omgezet van residential, industrie en handel naar alleen residential en handel en dat gaat prima.quote:
Nice thnx!quote:Op maandag 11 maart 2013 17:18 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
verzonden, mocht je uitnodiging niet zien dan moet je gewoon even op mijn naam klikken en in regio 8 een stad claimen.
[..]
Bij mij is het een cirkel geworden die blauw blijft.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:59 schreef over_hedge het volgende:
Weer een noob vraag|: Wat heb je aan die inc gebouwen?? want die doe niet zoveel toch
Busjes niet vast in het verkeer?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:26 schreef DeeCruise het volgende:
Recycling plant staat: production stopped, no recyclables.... Komt dit wellicht door de aanwezigheid van de garbagedump? Heb de trucks al rijden en alloy gedeelte aangebouwd.. Wat doe ik verkeerd?
ah oke. Heb ik voorlopig nog niet nodig danquote:Op maandag 11 maart 2013 17:27 schreef Vinno het volgende:
[..]
Die hebben upgrades om nieuwe gebouwen te unlocken!
nee hoor. je kunt je inwoners laten werken bij je buurstad. ik bouw zelf bijna nooit industrie.quote:
Nope..zie ze nergens rijden maar dat ligt aan de tijd (avond nu)...heb voor de zekerheid 6 trucks naar andere stad gestuurd, kijken of dat wel wat oplevert..quote:
Die worden vanzelf gebouwd als je sims daar behoefte aan hebben. Je hebt wel een 4 baans weg nodig volgens mij om de echt hoge gebouwen te kunnen krijgen.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:48 schreef prefix1 het volgende:
nogmaals mijn vraag
Hoe bouw ik wolkenkrabbers
en welke regio en server zitten FOK regio's?!
Ik heb deze middag geld aangekregen dat ik zaterdag middag verstuurd hebquote:Op maandag 11 maart 2013 17:39 schreef STING het volgende:
Hmm, het geld dat ik gisteren over heb gemaakt van m'n ene stad naar de andere (100K + 390K) is zo te zien gewoon echt weg.
Balen.
Ok, dan is er nog hoopquote:Op maandag 11 maart 2013 17:47 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik heb deze middag geld aangekregen dat ik zaterdag middag verstuurd heb
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:58 schreef AppleMartini het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ele_dag_rondjes.html
Zelfde vraagquote:Op maandag 11 maart 2013 18:14 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Nog een leuke regio waar ik kan joinen? En op welke server?
Nlscorpiequote:Op maandag 11 maart 2013 17:29 schreef antraxius het volgende:
Wilt er nog iemand in mijn regio?
13 mensen kunnen er nog in
als je wilt zet je naam dan even neer dan stuur ik je een uitnodiging
Toegevoegd. Maak jij een regio? En welke server?quote:Op maandag 11 maart 2013 18:16 schreef Punkerdude het volgende:
same here
voeg me maar toe: origin: KelvinatorNL
EU west 1 doet het volgens mij gewoon.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:22 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
[..]
Toegevoegd. Maak jij een regio? En welke server?
Ik voeg je toe!quote:Op maandag 11 maart 2013 18:25 schreef Duuc-nl het volgende:
Eu west 4 is ook nog een FOK! regio, add Relderson
Volgens het nieuws en twitter zijn ze bezig met server upgrades, hopelijk + cheetah speedquote:Op maandag 11 maart 2013 18:31 schreef Cowamundo het volgende:
"Het lijkt stiekem te werken"![]()
- Nou ik krijg nog constant meldingen dat de servers down zijn, trying to reconnect meldingen!
- Steden duren soms eeuwen om te laden.
- Regional Commuting werkt voor geen bal!
met andere woorden, "Het werkt stiekem nog steeds niet" zul je bedoelen!
quote:Op maandag 11 maart 2013 18:35 schreef Thieske het volgende:
Oh, kom er nu achter dat ik ondertussen gewoon door kan met m'n stad,
usa oost 3. voeg relderson maar toe dan nodig ik je uitquote:Op maandag 11 maart 2013 18:37 schreef dockx het volgende:
Hey, welke server moet ik zijn voor nog een FOK!-regio waar ik bij kan?
Europe West 1, voeg mij maar even toe: Catch22_NLquote:Op maandag 11 maart 2013 18:37 schreef dockx het volgende:
Hey, welke server moet ik zijn voor nog een FOK!-regio waar ik bij kan?
Alt w ontdekt in sandbox?quote:Op maandag 11 maart 2013 18:02 schreef lordteddybeer het volgende:
100 miljoenmet mijn schitterend vervuilde stad
[ afbeelding ]
Wat stom trouwens dat je niet aan iedereen in je regio een gift kan geven
Zit ook vol..quote:Op maandag 11 maart 2013 18:38 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
[..]
Europe West 1, voeg mij maar even toe: Catch22_NL
We zijn dan nog maar met 3, ieder ander die dit leest mag me ook toevoegen. Er is in totaal plek voor 7
usa oost 3 dan? chille van onze regio is dat je meteen alles kan bouwenquote:
reldersonquote:Op maandag 11 maart 2013 18:40 schreef Florissant het volgende:
[..]
Die kan ik wel joinen, wat is je naam?
invite gestuurdquote:
Waar is dat voor?quote:
Hard blazenquote:Op maandag 11 maart 2013 18:49 schreef Blistering het volgende:
Wind gedraaidGevolg is dat alle vervuiling van m'n industrie nu over m'n woonwijken heen gaat. Godverdomme, wat kan ik daaraan doen?
rustigaan alles verhuizen..quote:Op maandag 11 maart 2013 18:49 schreef Blistering het volgende:
Wind gedraaidGevolg is dat alle vervuiling van m'n industrie nu over m'n woonwijken heen gaat. Godverdomme, wat kan ik daaraan doen?
Ah, het lag dus niet aan mijquote:
Detective module op zo een groot politie bureau plaatsen, sim politie is een soort van minority reportquote:Op maandag 11 maart 2013 17:56 schreef Cowamundo het volgende:
Is er iemand die ook een probleem met criminelen heeft in zijn/haar stad?
Ik heb:
0 Crimes per day.
27 Arrests per day.
Maar het aantal criminelen per dag blijft omhoog gaan!teller staat nu al op 190
Import of lokaal, export juist nietquote:Op maandag 11 maart 2013 18:24 schreef Troel het volgende:
Hoe moet je je handelsopslagplaatsen instellen zodat de goederen naar de great works gaan? Sinds ik de laatste keer ingelogd ben geweest, is het minder geworden wat ik geleverd heb?
Moet ik juist wel op export zetten of valt great works onder plaatselijk?
hoge tech level fabrieken maken toch bijna geen vervuilingquote:Op maandag 11 maart 2013 18:49 schreef Blistering het volgende:
het maakt nog steeds geen kut uit of ik het spel vorige week koop of volgende maandquote:Op maandag 11 maart 2013 18:52 schreef davedavy het volgende:
Wauww, vandaag nog geen één keer geen verbinding gehad![]()
Oei, ik wilde net al mijn tv fabrieken verplaatsen. Maar nu ik dit lees ga ik eerst wel ff kijken hoe vaak die wind draait.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:49 schreef Blistering het volgende:
Dan heb ik het toch echt goed staan, maar desondanks zijn bijvoorbeeld de legeringen al van 250 naar 150 naar 355 en nu weer naar 200 gegaanquote:Op maandag 11 maart 2013 18:54 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Import of lokaal, export juist niet
Heeft dat er niet mee te maken dat de auto's die de goederen naar je great work site moeten brengen er soms langer over doen, vanwege, bijvoorbeeld files en dergelijke?quote:Op maandag 11 maart 2013 18:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan heb ik het toch echt goed staan, maar desondanks zijn bijvoorbeeld de legeringen al van 250 naar 150 naar 355 en nu weer naar 200 gegaan
waarom nodig je ze niet uit voor west 4?quote:Op maandag 11 maart 2013 18:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
usa oost 3. voeg relderson maar toe dan nodig ik je uit
Omdat ik in west 3 zit?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:05 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
waarom nodig je ze niet uit voor west 4?
Ja, maar dan is het raar dat het in aantal terug gaat toch? Neem aan dat het of geteld wordt als het daar aankomt, of als het bij mij weggaat, maar zo fluctuerend is raarquote:Op maandag 11 maart 2013 19:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft dat er niet mee te maken dat de auto's die de goederen naar je great work site moeten brengen er soms langer over doen, vanwege, bijvoorbeeld files en dergelijke?
Ik noem maar wat nu hoor, maar dat zou ik me zo kunnen indenken.
sandbox? if not, hoe kom je aan 123 miljoen met een verlies van 65k per uurquote:Op maandag 11 maart 2013 19:06 schreef lordteddybeer het volgende:
Mijn vliegveld is ieder geval klaar:
[ afbeelding ]
oh dat is het aantal dat geleverd wordt? Dat je bedoelt? Dan snap ik het ook niet. Is een vraag voor EA.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het raar dat het in aantal terug gaat toch? Neem aan dat het of geteld wordt als het daar aankomt, of als het bij mij weggaat, maar zo fluctuerend is raar
Huh?quote:Op maandag 11 maart 2013 18:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
het maakt nog steeds geen kut uit of ik het spel vorige week koop of volgende maand
Stom
Hoe krijg jij zo'n bruggen?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:06 schreef lordteddybeer het volgende:
Mijn vliegveld is ieder geval klaar:
[ afbeelding ]
Best ik join wel hoorquote:Op maandag 11 maart 2013 19:17 schreef Melleyn het volgende:
We hebben nog wel plek op Antarctica hoor
Hoeveel startgeld?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:17 schreef Melleyn het volgende:
Kan je mij daar ook inviten?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:17 schreef Melleyn het volgende:
quote:Op maandag 11 maart 2013 19:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Best ik join wel hoornlscorpie is mijn account
Invite gestuurdquote:Op maandag 11 maart 2013 19:18 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Kan je mij daar ook inviten?
origin: viwq
Euh, startgeld?quote:
Ja snapte het niet helemaal, bij een region krijg ik 50.000 om mee te beginnen, en bij een ander 500.000?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:19 schreef Melleyn het volgende:
[..]
[..]
Invite gestuurd
[..]
Euh, startgeld?
|Ik begin nu te twijfelen welke server het nou isquote:Op maandag 11 maart 2013 19:10 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Kan je mij uitnodigen op die in oost 3?
Sandbox of niet.. Cheats of niet.. 50k is normaal.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:20 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ja snapte het niet helemaal, bij een region krijg ik 50.000 om mee te beginnen, en bij een ander 500.000?
Je staat heet Rotterdam in deze regio en je speelt er nu inquote:Op maandag 11 maart 2013 19:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
|Ik begin nu te twijfelen welke server het nou is
edit: het is wel oost 3 (usa) Als je in de server bent kan ik je uitnoidigen
ja dat is hemquote:Op maandag 11 maart 2013 19:21 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Je staat heet Rotterdam in deze regio en je speelt er nu in
Kan je mij inviten? En wat gebeurt er als ik een abandon city claim? Krijg je dan nog steeds 550k op het begin met een pauperdorp?quote:
Een invite graag.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
|Ik begin nu te twijfelen welke server het nou is
edit: het is wel oost 3 (usa) Als je in de server bent kan ik je uitnoidigen
Je kan gewoon zelf joinenquote:Op maandag 11 maart 2013 19:23 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Kan je mij inviten? En wat gebeurt er als ik een abandon city claim? Krijg je dan nog steeds 550k op het begin met een pauperdorp?
oh w8 ff danquote:
Ze 'snappen' met de lange zijde aan de weg helaas, is volgens mij niet aanpasbaarquote:Op maandag 11 maart 2013 19:30 schreef DjinN het volgende:
Hoe kan ik in vredensnaam objecten draaienIk wil zo'n langwerpig parkje plaatsen, maar krijg het niet voorelkaar om het zo te plaatsen zoals ik wil
je ziet blauw stipjes daar kan je ze op plaatsen, erg makelijk is het niet maar werkt welquote:Op maandag 11 maart 2013 19:30 schreef DjinN het volgende:
Hoe kan ik in vredensnaam objecten draaienIk wil zo'n langwerpig parkje plaatsen, maar krijg het niet voorelkaar om het zo te plaatsen zoals ik wil
Niet teveel te snel bouwen, brandweer/politie/klinieken zo laat mogelijk enz.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:36 schreef prefix1 het volgende:
iemand enig idee hoe ik snel geld kan make zodat ik per dag int groen blijf?
en hoe kank wolkenkrabbers make
ennnn waar kan ik terecht in een fok regio die nog open is:)?!
Daar kan je op en worden nieuwe features getest. Dus dan test je het, en kan je feedback geven.quote:
Connect die wegen in het midden en sloop overbodige busstopsquote:Op maandag 11 maart 2013 19:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[ afbeelding ]
Die schoolbussen fucken alles op bij mij...
Zorgen hier voor... Geen medium skilled workers..
[ afbeelding ]
En veel low class workers die geen baan kunnen vinden...![]()
[ afbeelding ]
klinieken plaatsen, denk ik.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Mensen demonstreren omdat er teveel bacteriën zijn. Wat doe ik daar aan dan?
ja. je registreert per account. je kan gewoon overal inloggen downloaden en spelen.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:04 schreef samNL09 het volgende:
hey.
kan ik simcity 2x installeren? heb een simcity limited edition gekocht (cd-rom). op mijn account en pc is hij geinstalleerd. maar kan ik het op het zelfde moment ook installeren en registreren op een andere pc/account?
Ik heb een ziekenhuis wat nog lang niet aan z'n max zit.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
klinieken plaatsen, denk ik.
Genoeg sewage capaciteit?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik heb een ziekenhuis wat nog lang niet aan z'n max zit.
Genoeg ambulances? Pompt je waterpomp vervuild water op?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik heb een ziekenhuis wat nog lang niet aan z'n max zit.
Wachtenquote:
ben al 20 min aan het slope elke 5 min is het weer raakquote:Op maandag 11 maart 2013 20:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
WachtenHad ze net ook. 150 huizen kapot.
Nope gewoon game in fok regio 8, al vaker uitgelegd maar opbrengsten van verkoop van tvs worden niet bij die 65k opgeteld.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:09 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
sandbox? if not, hoe kom je aan 123 miljoen met een verlies van 65k per uur
Als je weg over de brug upgrade staat er een optie hangbrug.quote:
Die staat er al van gisteren. Er nu pas een Zuid Amerika server bijgekomen.quote:
In feite onnozel die namen, want ze draaien allemaal in Ierland bij Amazontwitter:simcity twitterde op maandag 11-03-2013 om 19:51:45#SimCity Server Update: We've added the new server South America. Happy building, Mayors! reageer retweet
Verzonden.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:44 schreef GluonC het volgende:
Ik zoek ook nog een regio
Dus als je een plekje vrij hebt mijn origin naam is Gluon18
Volgens mij gebruikt die de power die over is van de 4 aangesloten steden.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:43 schreef Devvie het volgende:
Hoe krijg je power naar een international airport?
quote:Op maandag 11 maart 2013 20:51 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt die de power die over is van de 4 aangesloten steden.
Ik heb er trouwens voorlopig echt niks aan:
[ afbeelding ]
Nee hoor, zo ziet het er steeds bij mij uit als ik het spel wil opstarten. Ook na 4 keer opnieuw installeren. Morgen gaat hij terug naar de winkel. Ik koop nooit meer iets van Origin/EA.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hey, volgens mij heb je het verkeerde plaatje geüpload want ik zie alleen een foutmelding.
kan niet de key is gekoppeld aan je origin accountquote:Op maandag 11 maart 2013 21:17 schreef Auti het volgende:
[..]
Nee hoor, zo ziet het er steeds bij mij uit als ik het spel wil opstarten. Ook na 4 keer opnieuw installeren. Morgen gaat hij terug naar de winkel. Ik koop nooit meer iets van Origin/EA.
Kan zonder. maar ligt aan je regioquote:Op maandag 11 maart 2013 21:20 schreef GluonC het volgende:
Moet je trouwens een industriële zone maken of is dat niet nodig? :$
Wil een toerisme/gokstad maken, of gaat dat niet goed samen?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kan zonder. maar ligt aan je regio
Dan sturen ze hem maar lekker terug naar Origin. Ik koop iets en het werkt niet, dan kan ik dat gewoon retour brengen.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:17 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
kan niet de key is gekoppeld aan je origin account
Groot gelijkquote:Op maandag 11 maart 2013 21:23 schreef Auti het volgende:
[..]
Dan sturen ze hem maar lekker terug naar Origin. Ik koop iets en het werkt niet, dan kan ik dat gewoon retour brengen.
Ja, alleen ligt het waarschijnlijk aan jou. Aangezien die het bij miljoenen andere wel doet.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:23 schreef Auti het volgende:
[..]
Dan sturen ze hem maar lekker terug naar Origin. Ik koop iets en het werkt niet, dan kan ik dat gewoon retour brengen.
Mijn PC kan het spel makkelijk aan, ik installeer het spel (kan je weinig fout aan doen) en als ik het spel wil opstarten krijg ik keer op keer die foutmelding. Leg mij maar eens uit wat ik fout doe. En houd daarbij ook even rekening dat Origin altijd al buggy is geweest.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, alleen ligt het waarschijnlijk aan jou. Aangezien die het bij miljoenen andere wel doet.
Zie GAM / SimCity regio FOK! Topiaquote:Op maandag 11 maart 2013 21:27 schreef NextTVH het volgende:
Is er nog een Regio vrij? Origin naam: TVH1994
Misschien voor de hand liggend, maar zijn je video en audio drivers up-to-date?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:28 schreef Auti het volgende:
[..]
Mijn PC kan het spel makkelijk aan, ik installeer het spel (kan je weinig fout aan doen) en als ik het spel wil opstarten krijg ik keer op keer die foutmelding. Leg mij maar eens uit wat ik fout doe. En houd daarbij ook even rekening dat Origin altijd al buggy is geweest.
Ja.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:30 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien voor de hand liggend, maar zijn je video en audio drivers up-to-date?
Oh zou je me kunnen helpen?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:30 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Nope gewoon game in fok regio 8, al vaker uitgelegd maar opbrengsten van verkoop van tvs worden niet bij die 65k opgeteld.
[..]
Als je weg over de brug upgrade staat er een optie hangbrug.
greenmangaming geloof ikquote:Op maandag 11 maart 2013 21:44 schreef MrManuel het volgende:
Waar kan je hem op dit moment het goedkoopst kopen het spel?
greenmangaming is op het moment de goedkoopste en meest betrouwbarequote:Op maandag 11 maart 2013 21:44 schreef MrManuel het volgende:
dat eerste denk ik..quote:Op maandag 11 maart 2013 21:46 schreef KaasManiak het volgende:
Als ik een stad binnen een actieve region opnieuw wil opstarten zal het volgende dan het beste werken?
- Bulldoze alles in de stad
- Abandon de stad
- Claim de stad opnieuw
Bij mij geeft ie aan dat hij dan nog ¤51,66 kost. M'n broer heeft hem voor ¤50 gekocht voor mij in de winkelquote:Op maandag 11 maart 2013 21:54 schreef mschol het volgende:
[..]
greenmangaming is op het moment de goedkoopste en meest betrouwbare
je hoeft de capusle software niet te installeren
(de key kan je in origin redeemen)
http://www.wowhd.nl/games/simcity-pc/dp/32600181quote:Op maandag 11 maart 2013 21:44 schreef MrManuel het volgende:
Die is al bezig.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:37 schreef s0ul1991 het volgende:
Doen we nog iets met Regio 4? Nog geen invite gekregen voor een regio
ook als je GMG20-P4DLK-FKYRS die code gebruikt voor 20% korting?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:56 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Bij mij geeft ie aan dat hij dan nog ¤51,66 kost. M'n broer heeft hem voor ¤50 gekocht voor mij in de winkel![]()
Ik kom nog steeds niet uit het verlies. Hoe doen jullie dat?
het abandonen en opnieuw claimen raak je wel al je cash kwijt... of dat nou handig is...quote:Op maandag 11 maart 2013 21:55 schreef KaasManiak het volgende:
[..]
Ik bedoelde alles en dan in die volgorde
goed bezig m schol.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ook als je GMG20-P4DLK-FKYRS die code gebruikt voor 20% korting?
Nope, dan ¤41,33. Scheelt alweer iets meer dan 8,50 met de winkel in Nederlandquote:Op maandag 11 maart 2013 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ook als je GMG20-P4DLK-FKYRS die code gebruikt voor 20% korting?
Settlers 3 complete edition op Gog.com voor $9.99quote:Op maandag 11 maart 2013 22:03 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
goed bezig m schol.
nog nieuws over leuke games met drm?
great work bouwen..quote:Op maandag 11 maart 2013 22:05 schreef over_hedge het volgende:
Mijn stad staat helemaal vol. Heb meer dan een miljoen. Kan vrij wel niks meer doenBest saai
doe mij settlers 7 maar, dem graphicsquote:Op maandag 11 maart 2013 22:05 schreef mschol het volgende:
[..]
Settlers 3 complete edition op Gog.com voor $9.99
Ja ook al gekocht. ben nu bezig met die grondstoffen. Maar die komen niet aan of zo.quote:
mwah.. S3 of 4 vind ik leukerquote:Op maandag 11 maart 2013 22:05 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
doe mij settlers 7 maar, dem graphics
Cities XL? Is dat de moeite waard in feite.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
mwah.. S3 of 4 vind ik leuker(7 heb ik overigens ook hoor)
ach was wel een relaxed game; vooral in multiplayer met een paar vriendenquote:Op maandag 11 maart 2013 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
mwah.. S3 of 4 vind ik leuker(7 heb ik overigens ook hoor)
ik heb cities XL, 2011, 2012 en de platinum, elke keer hoopte ik op verbetering maar het speelt gewoon echt kut, vermoedelijk heeft dat o.a. te maken met het ploppen van vaste plots voor gebouwen, en de manier van onderverdeling van inwoners in klassen.. maar of dat het precies is? dunno, ik kan niet helemaal mijn vinger erop leggen.. (en dan heb ik het nog niet over de traagheid van het spel..)quote:Op maandag 11 maart 2013 22:07 schreef Jump het volgende:
[..]
Cities XL? Is dat de moeite waard in feite.
Ja mij lukt het vaak niet om genoeg middle naar mijn stad te trekken om die 2e casino winstegevend te krijgen. Die eerste shabby casino draait dan aanvankelijk 20k winst en dan zet ik die ander neer die maar verlies blijft draaien.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:07 schreef Me_Wesley het volgende:
Die touristflows zijn wel dramatisch zeg.
Heb tijdland steady +- 1500 low wealth en +- 2000 medium wealth tourist, goed draaiende gokhallen volle expo elke avond etc.
Opeens +- 1000 low wealth, 0 medium wealth (maar dan ook echt exact 0), en 500 high wealth ofzo.
Gokhallen draaien allemaal verlies, en mijn expo zit elke avond nog maar halfvol.
Ik heb lokaalvliegveld, haven, treinstation, bussen, tramlijnen, etc. Snap er niks meer van
Ik kwam dit weekend terug gameplay filmpjes tegen, en ook dat er een platinum versie uitgekomen was. Maar overal lees is niet zo denderende commentaren. Zeker sinds Monte Cristo failliet gegaan is. Als ik die game play filmpjes bekijk ziet het er best nog wel tof uit, en is het ook een echte city-builder (meer als simcity lijkt me).quote:Op maandag 11 maart 2013 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb cities XL, 2011, 2012 en de platinum, elke keer hoopte ik op verbetering maar het speelt gewoon echt kut, vermoedelijk heeft dat o.a. te maken met het ploppen van vaste plots voor gebouwen, en de manier van onderverdeling van inwoners in klassen.. maar of dat het precies is? dunno, ik kan niet helemaal mijn vinger erop leggen.. (en dan heb ik het nog niet over de traagheid van het spel..)
Inderdaad, servernamen betekenen toch niks want ze staan allemaal samenquote:ik zie trouwens dat ze nu een azie en zuid Amerika server hebben?
zet je casino naast een station neer en zorg dat andere steden ook een station hebbenquote:Op maandag 11 maart 2013 22:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja mij lukt het vaak niet om genoeg middle naar mijn stad te trekken om die 2e casino winstegevend te krijgen. Die eerste shabby casino draait dan aanvankelijk 20k winst en dan zet ik die ander neer die maar verlies blijft draaien.
Helpt dat echt? Want dan ga ik (voor de zoveelste keer) de layout weer omgooien.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:18 schreef hiddit het volgende:
[..]
zet je casino naast een station neer en zorg dat andere steden ook een station hebben
ik was ¤4,50 kwijtquote:Op maandag 11 maart 2013 22:16 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik kwam dit weekend terug gameplay filmpjes tegen, en ook dat er een platinum versie uitgekomen was. Maar overal lees is niet zo denderende commentaren. Zeker sinds Monte Cristo failliet gegaan is. Als ik die game play filmpjes bekijk ziet het er best nog wel tof uit, en is het ook een echte city-builder (meer als simcity lijkt me).
Maar de platinum versie kost op Steam 40 euro, en dat is wat veel aangezien alle commentaren eronder. Dus eens alternatieve manieren zoeken
truequote:[..]
Inderdaad, servernamen betekenen toch niks want ze staan allemaal samen
quote:Op maandag 11 maart 2013 22:23 schreef GluonC het volgende:
Ik heb een aantal verlaten gebouwen, worden die vanzelf weer opgevuld of moet ik die slopen?:$
bulldozen anders brandquote:Op maandag 11 maart 2013 22:24 schreef Breaker.Faker het volgende:
Wat kan je beter doen puin laten verwijderen of niets aan laten doen.
Ik heb nu veel puin in stad wegens hoge belasting dat is nu 12% met 2300 inwoners.
valt mee; heb je ong. nog 20k winst als je processoren maakt.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:26 schreef Gezicht het volgende:
Miljaar hoe tyfusduur is het dan wel niet om legeringen te importeren.
Je kan ook een of twee smelterijen neerknallen, volledig uitbouwen met smeltovens, en erts en kolen importeren, om zodoende legeringen te maken.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:26 schreef Gezicht het volgende:
Heb erts en kolen allebei nog in m'n stad, dat maar even doen dan inderdaad, dat importeren maak ik geen winst mee.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:29 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Je kan ook een of twee smelterijen neerknallen, volledig uitbouwen met smeltovens, en erts en kolen importeren, om zodoende legeringen te maken.
alloy? gewoon binnenharken met recycle dingquote:Op maandag 11 maart 2013 22:26 schreef Gezicht het volgende:
Dan is het een koopjequote:Op maandag 11 maart 2013 22:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik was ¤4,50 kwijt(en zo te zien kan ik hem ook giften voor 4,50 dit heb ik echter niet geprobeerd
die grond vervuiling rechtsquote:Op maandag 11 maart 2013 22:40 schreef lordteddybeer het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn stad begint er alweer wat beter uit te zien, alleen die smog
Ja die tv/pc fabrieken zijn echt dodelijk. Mega grond en lucht vervuiling. Gelukkig wel mega cashquote:
pro tip: doe het in beetjes, anders loop je het risico in 1x een heleboel geld te verliezenquote:Op maandag 11 maart 2013 23:09 schreef over_hedge het volgende:
Ik denk dat ik mijn pc wat uurtjes aan laat. dan al het geld naar een andere stad verstuur en daar opnieuw beginIk kan echt vrij wel niks meer in mijn stad.
ja tnxs. was ik ook vanplan. Al te veel verhalen over gehoord dat het niet goed gaat. Zou zonden zijn. heb 2miljoen. Toch leuk bedrag om een nieuwe stad mee te beginnen.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:11 schreef mschol het volgende:
[..]
pro tip: doe het in beetjes, anders loop je het risico in 1x een heleboel geld te verliezen
dus:
versturen, wachten op bericht dat het is aangekomen, dan die stad laden en wachten tot het er in en dat herhalen..
zeker..quote:Op maandag 11 maart 2013 23:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja tnxs. was ik ook vanplan. Al te veel verhalen over gehoord dat het niet goed gaat. Zou zonden zijn. heb 2miljoen. Toch leuk bedrag om een nieuwe stad mee te beginnen.
aaah... Ben jij dat.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:15 schreef Aleoni het volgende:
Ook ik zou graag mee willen spelen in een (fok)regio. Mijn username is Ymntle-Aleoni!
Waar kan je XL Platinum dan kopen voor ¤4,50?quote:Op maandag 11 maart 2013 22:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik was ¤4,50 kwijt(en zo te zien kan ik hem ook giften voor 4,50 dit heb ik echter niet geprobeerd
[..]
true
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |