quote:Op maandag 11 maart 2013 22:23 schreef GluonC het volgende:
Ik heb een aantal verlaten gebouwen, worden die vanzelf weer opgevuld of moet ik die slopen?:$
bulldozen anders brandquote:Op maandag 11 maart 2013 22:24 schreef Breaker.Faker het volgende:
Wat kan je beter doen puin laten verwijderen of niets aan laten doen.
Ik heb nu veel puin in stad wegens hoge belasting dat is nu 12% met 2300 inwoners.
valt mee; heb je ong. nog 20k winst als je processoren maakt.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:26 schreef Gezicht het volgende:
Miljaar hoe tyfusduur is het dan wel niet om legeringen te importeren.
Je kan ook een of twee smelterijen neerknallen, volledig uitbouwen met smeltovens, en erts en kolen importeren, om zodoende legeringen te maken.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:26 schreef Gezicht het volgende:
Heb erts en kolen allebei nog in m'n stad, dat maar even doen dan inderdaad, dat importeren maak ik geen winst mee.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:29 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Je kan ook een of twee smelterijen neerknallen, volledig uitbouwen met smeltovens, en erts en kolen importeren, om zodoende legeringen te maken.
alloy? gewoon binnenharken met recycle dingquote:Op maandag 11 maart 2013 22:26 schreef Gezicht het volgende:
Dan is het een koopjequote:Op maandag 11 maart 2013 22:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik was ¤4,50 kwijt(en zo te zien kan ik hem ook giften voor 4,50 dit heb ik echter niet geprobeerd
die grond vervuiling rechtsquote:Op maandag 11 maart 2013 22:40 schreef lordteddybeer het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn stad begint er alweer wat beter uit te zien, alleen die smog
Ja die tv/pc fabrieken zijn echt dodelijk. Mega grond en lucht vervuiling. Gelukkig wel mega cashquote:
pro tip: doe het in beetjes, anders loop je het risico in 1x een heleboel geld te verliezenquote:Op maandag 11 maart 2013 23:09 schreef over_hedge het volgende:
Ik denk dat ik mijn pc wat uurtjes aan laat. dan al het geld naar een andere stad verstuur en daar opnieuw beginIk kan echt vrij wel niks meer in mijn stad.
ja tnxs. was ik ook vanplan. Al te veel verhalen over gehoord dat het niet goed gaat. Zou zonden zijn. heb 2miljoen. Toch leuk bedrag om een nieuwe stad mee te beginnen.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:11 schreef mschol het volgende:
[..]
pro tip: doe het in beetjes, anders loop je het risico in 1x een heleboel geld te verliezen
dus:
versturen, wachten op bericht dat het is aangekomen, dan die stad laden en wachten tot het er in en dat herhalen..
zeker..quote:Op maandag 11 maart 2013 23:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja tnxs. was ik ook vanplan. Al te veel verhalen over gehoord dat het niet goed gaat. Zou zonden zijn. heb 2miljoen. Toch leuk bedrag om een nieuwe stad mee te beginnen.
aaah... Ben jij dat.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:15 schreef Aleoni het volgende:
Ook ik zou graag mee willen spelen in een (fok)regio. Mijn username is Ymntle-Aleoni!
Waar kan je XL Platinum dan kopen voor ¤4,50?quote:Op maandag 11 maart 2013 22:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik was ¤4,50 kwijt(en zo te zien kan ik hem ook giften voor 4,50 dit heb ik echter niet geprobeerd
[..]
true
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |