ben al 20 min aan het slope elke 5 min is het weer raakquote:Op maandag 11 maart 2013 20:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
WachtenHad ze net ook. 150 huizen kapot.
Nope gewoon game in fok regio 8, al vaker uitgelegd maar opbrengsten van verkoop van tvs worden niet bij die 65k opgeteld.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:09 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
sandbox? if not, hoe kom je aan 123 miljoen met een verlies van 65k per uur
Als je weg over de brug upgrade staat er een optie hangbrug.quote:
Die staat er al van gisteren. Er nu pas een Zuid Amerika server bijgekomen.quote:
In feite onnozel die namen, want ze draaien allemaal in Ierland bij Amazontwitter:simcity twitterde op maandag 11-03-2013 om 19:51:45#SimCity Server Update: We've added the new server South America. Happy building, Mayors! reageer retweet
Verzonden.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:44 schreef GluonC het volgende:
Ik zoek ook nog een regio
Dus als je een plekje vrij hebt mijn origin naam is Gluon18
Volgens mij gebruikt die de power die over is van de 4 aangesloten steden.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:43 schreef Devvie het volgende:
Hoe krijg je power naar een international airport?
quote:Op maandag 11 maart 2013 20:51 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt die de power die over is van de 4 aangesloten steden.
Ik heb er trouwens voorlopig echt niks aan:
[ afbeelding ]
Nee hoor, zo ziet het er steeds bij mij uit als ik het spel wil opstarten. Ook na 4 keer opnieuw installeren. Morgen gaat hij terug naar de winkel. Ik koop nooit meer iets van Origin/EA.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hey, volgens mij heb je het verkeerde plaatje geüpload want ik zie alleen een foutmelding.
kan niet de key is gekoppeld aan je origin accountquote:Op maandag 11 maart 2013 21:17 schreef Auti het volgende:
[..]
Nee hoor, zo ziet het er steeds bij mij uit als ik het spel wil opstarten. Ook na 4 keer opnieuw installeren. Morgen gaat hij terug naar de winkel. Ik koop nooit meer iets van Origin/EA.
Kan zonder. maar ligt aan je regioquote:Op maandag 11 maart 2013 21:20 schreef GluonC het volgende:
Moet je trouwens een industriële zone maken of is dat niet nodig? :$
Wil een toerisme/gokstad maken, of gaat dat niet goed samen?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kan zonder. maar ligt aan je regio
Dan sturen ze hem maar lekker terug naar Origin. Ik koop iets en het werkt niet, dan kan ik dat gewoon retour brengen.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:17 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
kan niet de key is gekoppeld aan je origin account
Groot gelijkquote:Op maandag 11 maart 2013 21:23 schreef Auti het volgende:
[..]
Dan sturen ze hem maar lekker terug naar Origin. Ik koop iets en het werkt niet, dan kan ik dat gewoon retour brengen.
Ja, alleen ligt het waarschijnlijk aan jou. Aangezien die het bij miljoenen andere wel doet.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:23 schreef Auti het volgende:
[..]
Dan sturen ze hem maar lekker terug naar Origin. Ik koop iets en het werkt niet, dan kan ik dat gewoon retour brengen.
Mijn PC kan het spel makkelijk aan, ik installeer het spel (kan je weinig fout aan doen) en als ik het spel wil opstarten krijg ik keer op keer die foutmelding. Leg mij maar eens uit wat ik fout doe. En houd daarbij ook even rekening dat Origin altijd al buggy is geweest.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, alleen ligt het waarschijnlijk aan jou. Aangezien die het bij miljoenen andere wel doet.
Zie GAM / SimCity regio FOK! Topiaquote:Op maandag 11 maart 2013 21:27 schreef NextTVH het volgende:
Is er nog een Regio vrij? Origin naam: TVH1994
Misschien voor de hand liggend, maar zijn je video en audio drivers up-to-date?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:28 schreef Auti het volgende:
[..]
Mijn PC kan het spel makkelijk aan, ik installeer het spel (kan je weinig fout aan doen) en als ik het spel wil opstarten krijg ik keer op keer die foutmelding. Leg mij maar eens uit wat ik fout doe. En houd daarbij ook even rekening dat Origin altijd al buggy is geweest.
Ja.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:30 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien voor de hand liggend, maar zijn je video en audio drivers up-to-date?
Oh zou je me kunnen helpen?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:30 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Nope gewoon game in fok regio 8, al vaker uitgelegd maar opbrengsten van verkoop van tvs worden niet bij die 65k opgeteld.
[..]
Als je weg over de brug upgrade staat er een optie hangbrug.
greenmangaming geloof ikquote:Op maandag 11 maart 2013 21:44 schreef MrManuel het volgende:
Waar kan je hem op dit moment het goedkoopst kopen het spel?
greenmangaming is op het moment de goedkoopste en meest betrouwbarequote:Op maandag 11 maart 2013 21:44 schreef MrManuel het volgende:
dat eerste denk ik..quote:Op maandag 11 maart 2013 21:46 schreef KaasManiak het volgende:
Als ik een stad binnen een actieve region opnieuw wil opstarten zal het volgende dan het beste werken?
- Bulldoze alles in de stad
- Abandon de stad
- Claim de stad opnieuw
Bij mij geeft ie aan dat hij dan nog ¤51,66 kost. M'n broer heeft hem voor ¤50 gekocht voor mij in de winkelquote:Op maandag 11 maart 2013 21:54 schreef mschol het volgende:
[..]
greenmangaming is op het moment de goedkoopste en meest betrouwbare
je hoeft de capusle software niet te installeren
(de key kan je in origin redeemen)
http://www.wowhd.nl/games/simcity-pc/dp/32600181quote:Op maandag 11 maart 2013 21:44 schreef MrManuel het volgende:
Die is al bezig.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:37 schreef s0ul1991 het volgende:
Doen we nog iets met Regio 4? Nog geen invite gekregen voor een regio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |