Ik heb het niet alleen over schoonmakers en over mensen die geen ander werk kunnen vinden, ik ken genoeg voorbeelden van mensen die echt geen enkele vorm van ambitie hebben.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:38 schreef padlarf het volgende:
Want schoonmakers zijn per definitie allochtoon of gehandicapt? Wat een smerige misselijkmakende schurftige teringhond ben jij zeg
En dan een switch naar hbo communicatie, want hij wilde een opleiding die zijn ambitie onderschreef.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:44 schreef Jahr00n het volgende:
Ts voelt zich heel wat nu ie eindelijk een cursus hbo vrijetijdsmanagement doet.
Het gaat mij niet eens om wat je verdient. Het gaat mij om wat je met je leven doet. Wat voor werk je ook kiest, je bent er 40 jaar lang, 5 dagen per week, 9 uur per dag aan kwijt! Dan kies je toch wel iets wat je leuk vind en waar je voldoening uit haalt?!quote:Op maandag 11 maart 2013 12:43 schreef trigt013 het volgende:
Sommige mensen vinden mentale ontwikkeling belangrijker dan geld. Niet voor iedereen draait alles om geld.
Ik heb persoonlijk helemaal geen zin in de ratrace en constant moeten jagen op banen voor meer geld, hielen likken anderen wegduwen en zelf dwars gezeten worden. Als ik 1800 euro verdien is het genoeg om mijn koophuis te betalen en alles wat ik nodig heb voor mezelf en mijn gezin. Ik vind thuis zijn bij mijn kinderen ook heel belangrijk.
Ja dat zeker, als je je werk niet leuk vind gaat het aan je vreten. Misschien is het probleem dat pubers en jongeren nog geen lange termijn visie het probleem waardoor men niet te ver vooruit kan denken.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:48 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Het gaat mij niet eens om wat je verdient. Het gaat mij om wat je met je leven doet. Wat voor werk je ook kiest, je bent er 40 jaar lang, 5 dagen per week, 9 uur per dag aan kwijt! Dan kies je toch wel iets wat je leuk vind en waar je voldoening uit haalt?!
Misschien werken ze parttime om hun studie te kunnen betalen?quote:Op maandag 11 maart 2013 12:48 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Het gaat mij niet eens om wat je verdient. Het gaat mij om wat je met je leven doet. Wat voor werk je ook kiest, je bent er 40 jaar lang, 5 dagen per week, 9 uur per dag aan kwijt! Dan kies je toch wel iets wat je leuk vind en waar je voldoening uit haalt?!
Doe er wat aan zou ik zeggenquote:Op maandag 11 maart 2013 12:59 schreef DroogDok het volgende:
Zag er van de week nog wat over op het nieuws, baantjes worden voor de neuzen van hardwerkende MBO'ers weggekaapt door HBO'ers en WO'ers. Het is een grof schandaal.
Als je eenmaal begint bij een werkgever dan moet je daar blijven werken tot je pensioen?quote:Op maandag 11 maart 2013 12:48 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Misschien zijn die gemotiveerder of assertiever?quote:Op maandag 11 maart 2013 12:59 schreef DroogDok het volgende:
Zag er van de week nog wat over op het nieuws, baantjes worden voor de neuzen van hardwerkende MBO'ers weggekaapt door HBO'ers en WO'ers. Het is een grof schandaal.
Ja, zoek gewoon een baan op je eigen niveau.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Misschien zijn die gemotiveerder of assertiever?
Nou nou wat een grof schandaal dat een werkgever de in zijn ogen beste kandidaat aanneemt.
Waarom zou je 40 jaar lang dezelfde baan hebben. Dan pas heb je geen ambitie meer, hoeveel je er ook mee verdient.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:48 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Ga dan maar op je kop in het riool zitten voor 1000 euro per maand.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:36 schreef SaxoPower het volgende:
Man ik zou wel stront willen scheppen hor. als ik maar werk heb
quote:Op maandag 11 maart 2013 12:34 schreef Jahr00n het volgende:
Ben jij echt zo dom of leef je onder een steen? Zelfs met hbo diploma kom je nu moeilijk aan het werk.
Ik denk dat jij heel blij moet zijn als iemand je aan neemt met de naam Stephano.
Omdat als je nu op jonge leeftijd de arbeidsmarkt betreed zonder diploma, het een stuk moeilijker gaat worden om ooit nog een ander vak te leren.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:33 schreef wazmetjouwG het volgende:
[..]
Waarom zou je 40 jaar lang dezelfde baan hebben. Dan pas heb je geen ambitie meer, hoeveel je er ook mee verdient.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |