Dan zou ik dan eerder wijten aan die tradities die zo zijn, dan aan de vrouwen die ze willen volgenquote:Op maandag 11 maart 2013 09:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat hebben vrouwen wel vaker, als het hen uitkomt...
Zo traditioneel lijk je me anders niet...quote:Op maandag 11 maart 2013 09:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan zou ik dan eerder wijten aan die tradities die zo zijn, dan aan de vrouwen die ze willen volgen
Over het algemeen valt het inderdaad wel mee, maar trouwen vind ik bijzonder genoeg dat ik dat zo wil en niet anders. En dat betekend dus dat ik gevraagd wordt en niet zelf de vraag stelquote:Op maandag 11 maart 2013 09:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo traditioneel lijk je me anders niet...
Onze ouders wisten van niets, wij zijn uiteindelijk tijdens een vakantie in Las Vegas getrouwd, zonder bekenden er bij. Was in een vloek en een zucht gebeurd, ideaal, geen geleuter met jurken, uitnodigingen e.d.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:13 schreef iamredleader het volgende:
Bij ons bijna cheezy-corny-traditioneel: naar Parijs, op de Arc de Triomphe. Heb wel eerst tinu gevraagd, en daarna haar ouders verteld. Nog net niet eerst schoonpapa om toestemming gevraagd
Dus zelfs zonder poespas was het lastigquote:Op maandag 11 maart 2013 09:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onze ouders wisten van niets, wij zijn uiteindelijk tijdens een vakantie in Las Vegas getrouwd, zonder bekenden er bij. Was in een vloek en een zucht gebeurd, ideaal, geen geleuter met jurken, uitnodigingen e.d.![]()
We hebben nog wel gekekekn of we bij zo'n Wedding Chapel terecht konden, maar die stelde voor dat we dan eerst terug gingen naar ons hotel om ons om te kleden, waarna we met de limo weer opgehaald zouden worden.
'Now or never' heb ik toen gezegd en het werd daar dus 'never', ze verdiende niet genoeg aan ons...![]()
Toen maar bij de burgerlijke stand getrouwd, waarbij we wel bewijs wilde hebben en dus, met pijn en moeite, de klerk met onze eigen camera de boel hebben laten filmen.
Bleek die muts de opname-knop niet ingedrukt te hebben, waardoor ik halverwege de 'in richness ans poorness, sickness and health, blablabla...' en zo de boel onderbroken heb om de camera aan te zetten. Heb toen gevraagd of de ambtenaar het nog een keer wilde overdoen...![]()
Leuk man, dat trouwen...
quote:Op maandag 11 maart 2013 09:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dus zelfs zonder poespas was het lastigik wil het met poespas
Het hele gebeuren heeft uiteindelijk slechts een uurtje geduurd.quote:Was in een vloek en een zucht gebeurd, ideaal, geen geleuter met jurken, uitnodigingen e.d.
quote:
Gedoe genoegquote:Op maandag 11 maart 2013 09:20 schreef MadMaster het volgende:
met pijn en moeite, de klerk met onze eigen camera de boel hebben laten filmen.
Bleek die muts de opname-knop niet ingedrukt te hebben, waardoor ik halverwege de 'in richness ans poorness, sickness and health, blablabla...' en zo de boel onderbroken heb om de camera aan te zetten. Heb toen gevraagd of de ambtenaar het nog een keer wilde overdoen...
quote:
Ik zal de klacht doorgeven...quote:Op maandag 11 maart 2013 11:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
![]()
sorry namens alle Boschenaren
wel sneu, de foto op de website van die meuk verkopers in niet eens in Den Bosch genomen![]()
Maar ja, wat wil je met een Amsterdams bedrijf, daar houdt Nederland voor op na de Utrechtse brug
Thanksquote:Op maandag 11 maart 2013 11:33 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Meurning
Gefeliciteerd ER met uw trouwplannen!
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mijn trein is makkelijk te herkennen, hij is geel
Vrachtwagen van de zaak dan...quote:Op maandag 11 maart 2013 15:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Met mijn koffertje handbagage zeker
2rollen pepermunt en een reep chocolade per keer
hah, beiden heb ik voor je. Krijg ik dan een van je baksels?quote:Op maandag 11 maart 2013 15:50 schreef wyccie het volgende:
Rommel... dat is ook een mooie.
Vanochtend boodschappen gedaan; roomkaas, Mon Chou, mascarpone, kwark, kokosrasp en amandelen ingeslagen. Lijkt me voldoende voor elk willekeurig recept.
Nee hoor, nu wil ik weer iets maken waarbij ik vanille-extract nodig heb. En gemalen gember.
Ik blijf maar even lui en bak helemaal niks.
ga ik niet redden, moet woensdagquote:
De supermarkt is net iets dichterbij.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:56 schreef B.ertha het volgende:
hah, beiden heb ik voor je. Krijg ik dan een van je baksels?
Je hoeft ook pas per 1 april te beginnen...quote:Op maandag 11 maart 2013 15:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ga ik niet redden, moet woensdag
weer om 09:00 in NL zijn
Ik ben hier!!!quote:
ah Frankske is gevallenquote:Op maandag 11 maart 2013 16:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben hier!!!![]()
Resumé Overflakkee dan maar:
Je hoeft pas per 1 april voor Rommel en Lotusss te beginnen, krijgt dan een vrachtwagen van hun zaak, tenzij je andere instructies van hen hebt gekregen...
Neem wat Black Pudding...quote:Op maandag 11 maart 2013 16:11 schreef ErwinRommel het volgende:
Lotusss vanavond pas rond 1900 thuis, denk dat ik zelf haar groentensoep maar ga maken, eet ik wel wat we nog in de provisiekast hebben (Spam burgers oid's)
Pffff ja, en bedanktquote:
Daarom, ik doneer 'm weer wegens overcompleetheid...quote:Op maandag 11 maart 2013 16:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Pffff ja, en bedankt
Hebben hier anderhalve kilo liggen, voor jou gekocht
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom, ik doneer 'm weer wegens overcompleetheid...
[ afbeelding ]
Ohhh ja, kut, moet ik ook nog doenquote:Op maandag 11 maart 2013 17:54 schreef iamredleader het volgende:
Vanavond de aangifte afmaken. Tinu moest nog 2 blaadjes zoeken
Pgb-werk?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet dit jaar ook nog bijbetalen (over mn pgb-werk), maar dat zou wel eens het laatste jaar kunnen zijn![]()
Fijn idee
Ik werkte in de thuiszorg, en werd betaald uit een persoonsgebonden budget. Als hulpverlener ben je dan zzp'er en moet je je eigen loonbelasting enzo nog afdragen bij de aangifte.quote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:59 schreef iamredleader het volgende:
Ik was bang dat wij ook wat zouden moeten bij/terugbetalen. Maar de voorlopige prognose is dat we heel dichtbij de nul, maar wel positief eindigen
Nu nog het gevecht aangaan over de kinderopvangtoeslag...
pffff, lijkt me klote dan.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik werkte in de thuiszorg, en werd betaald uit een persoonsgebonden budget. Als hulpverlener ben je dan zzp'er en moet je je eigen loonbelasting enzo nog afdragen bij de aangifte.
Daar kwam ik vorig jaar achter toen ik weer Nederlands belastingplichtig wasquote:Op maandag 11 maart 2013 18:03 schreef iamredleader het volgende:
Heel simpel: je betaalt altijd meer belasting dan je wil
Plus zeker je eigen premies betalen? En als je arbeidsongeschikt raakt en geen verzekering hebt ben je de pineut?quote:Op maandag 11 maart 2013 18:05 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, da's dan opzich wel weer een voordeel van zzp'er zijn; je betaalt best weinig belasting over je loon
Maargoed, ik verdiende bijna niks, dus het maakt niet zoveel uit onder de streep
Yup...quote:Op maandag 11 maart 2013 18:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Plus zeker je eigen premies betalen? En als je arbeidsongeschikt raakt en geen verzekering hebt ben je de pineut?
Klinkt best aantrekkelijk!quote:Op maandag 11 maart 2013 18:07 schreef MaJo het volgende:
Hier een verslagje van mijn weekendMUZ / Where the wild things are festival
Leukquote:Op maandag 11 maart 2013 18:07 schreef MaJo het volgende:
Ik neem aan wel een aantalquote:Op maandag 11 maart 2013 18:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Klinkt best aantrekkelijk!
Ben benieuwd hoeveel andere fok!kers er nog zijn geweest
Wil dat een beetje lukken?quote:Op maandag 11 maart 2013 18:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, en nu zit ik dus ook betaald mijn kind uit te broeden
Ze hoort vanzelf wel *ping*.quote:
Tot nu toe welquote:
quote:
Oh. Dan ben ik ook iets aan het uitbroeden.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:18 schreef LadyBlack het volgende:
Tot nu toe welik neem het er lekker van, doe 's middags een dutje en lummel wat rond.
Nee, jij bent afgestudeerd, daar mag je ook wel even van uitrusten!quote:Op maandag 11 maart 2013 18:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh. Dan ben ik ook iets aan het uitbroeden.
Eigenlijk wel ideaal om in een huisje met bed te kunnen slapen ipv zo'n vervelende tent (zou ook veel te koud zijn geweest).quote:Op maandag 11 maart 2013 18:07 schreef MaJo het volgende:
Ik was van tevoren ook erg benieuwd hoe het zou zijn maar het is helemaal niet druk! De grote tent stond naast het parkeerterrein en de rest van de optredens waren gewoon binnen in de centre parcs gebouwen. Er waren ook maar 3800 bezoekers, vergeleken met Lowlands zijn dat er bijzonder weinig (daar komen 55000 mensen op af). Het kaartje was 200 euro, geen idee wat je normaal kwijt bent voor een huisje maar ik vond het een goede dealquote:Op maandag 11 maart 2013 18:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ideaal om in een huisje met bed te kunnen slapen ipv zo'n vervelende tent (zou ook veel te koud zijn geweest).
Ik vraag me af hoe het eruit ziet, op zo'n Center Parcs terrein, om daar een festival te organiseren. Lijkt me veel te klein en druk. En was je nou nog wel iets extra kwijt voor het festival of betaalde je echt alleen voor het huisje?
Ik zie dat Skip&Die ook heeft opgetreden. Vorig jaar bij de Vierdaagsefeesten gezien: leuk, apart bandje!
Als je bedenkt dat Lowlands 185 euro kost dan vind ik 200 euro met een huisje erbij best een koopjequote:Op maandag 11 maart 2013 18:54 schreef wyccie het volgende:
Tweehonderd is wel meer dan je normaal voor een huisje zou betalen, maar al met al niet heel slecht.
Zit nu te kijken voor Werchter, maar ik heb geen zin in dat gekampeer.
Er zijn best een aantal mensen die in een hostel of hotel in Leuven gaan zitten dus het kan bestquote:Op maandag 11 maart 2013 18:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat Lowlands 185 euro kost dan vind ik 200 euro met een huisje erbij best een koopje
Werchter is wel een aanrader! Maar als je niet van kamperen houdt is het wel lastig
Ik weet beiden...quote:Op maandag 11 maart 2013 18:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Ik heb er de ballen verstand van, ik zal Lotusss wel weer de oren van haar hoofd vragen![]()
Vraag mij hoe een wapen werkt, dat weet ik, maar vraag me aub niks over het NL belastingstelsel
Mooiquote:Op maandag 11 maart 2013 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Mw. MM vindt dit wel wat, ik ben niet overtuigd nog...
Lowlands is ook wel even een slag groter.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:59 schreef MaJo het volgende:
Als je bedenkt dat Lowlands 185 euro kost dan vind ik 200 euro met een huisje erbij best een koopje
Ik ben ook niet overtuigd.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
hebbie grote tv voor nodigquote:Op maandag 11 maart 2013 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat niet wat ver van het terrein?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:13 schreef Nembrionic het volgende:
Er zijn best een aantal mensen die in een hostel of hotel in Leuven gaan zitten dus het kan best
Half uurtje met de bus ofzo geloof ik. Er zijn er genoeg die het doenquote:Op maandag 11 maart 2013 19:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat niet wat ver van het terrein?
Eerst even kijken wat de anderen doen, ervan uitgaande dat ik tegen die tijd werk heb en vakantie kan krijgen, maar dat wordt lastig. Wil ook de vierdaagse lopen en eind mei nog een paar dagen weg.
De toekomstplannen van een werkloze miep.
Ik snap het niet zo goed. Zij hebben daar toch ook maatschappelijke werkers en advocaten die kinderen helpen?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga child's advocate worden, hier in de count(eindelijk)
Betekent dat ik kinderen toegewezen krijg in mishandelings- en verwaarlozings zaken en er voor moet zorgen dat ze 1. een zo goed mogelijk proces krijgen; dwz dat ik met mensen moet praten en uitzoeken wat er egbeurt (is) en moet gebeuren, ik de tussenpersoon wordt voor het legale systeem en de kinderen, en met ze mee de rechtzaal in zal gaan, zodat zij met zo min mogelijk personen te maken hoeven hebben. Training begint binnenkort
Er is ook een Rockvillage zag ik, compleet met zwembad/jaccuzi, fitness en een kapper.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:25 schreef Nembrionic het volgende:
Half uurtje met de bus ofzo geloof ik. Er zijn er genoeg die het doen
Tuurlijk maar voor drie dagen festival ben je sowieso wel iets van 100 euro kwijt dus de andere 100 voor het huisje vind ik dan wel te doen.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Lowlands is ook wel even een slag groter.
[..]
Ik ben ook niet overtuigd.
Dat deel van die ervaring heb ik nou juist een hekel aan.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:28 schreef MaJo het volgende:
Ik zou trouwens niet in Leuven gaan zitten, juist een camping maakt ook deel uit van de festivalervaring
Niet genoegquote:Op maandag 11 maart 2013 19:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik snap het niet zo goed. Zij hebben daar toch ook maatschappelijke werkers en advocaten die kinderen helpen?
Idem, ik hou ook niet van dat kamperen...quote:Op maandag 11 maart 2013 19:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat deel van die ervaring heb ik nou juist een hekel aan.
Dat weet ik, jij wordt meer een maatschappelijk werker, maar het onder 1. genoemde (je hebt geen 2.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Niet genoegEn advocaat is niet hetzelfde als advocate
Nee is vrijwilligers werkquote:Op maandag 11 maart 2013 19:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat weet ik, jij wordt meer een maatschappelijk werker, maar het onder 1. genoemde (je hebt geen 2.) is wel een taak die aan een advocaat toebehoort.
Maar wordt dat dan een echte baan? Lijkt me wel een erg mooie en leuke taak.
Tof dat je dat gaat organiseren.quote:Op maandag 11 maart 2013 06:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik reserveer alvast een plekje op het vrijgezellenfeest
Heftige taak voor die resterende paar maanden?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga child's advocate worden, hier in de count(eindelijk)
Betekent dat ik kinderen toegewezen krijg in mishandelings- en verwaarlozings zaken en er voor moet zorgen dat ze 1. een zo goed mogelijk proces krijgen; dwz dat ik met mensen moet praten en uitzoeken wat er egbeurt (is) en moet gebeuren, ik de tussenpersoon wordt voor het legale systeem en de kinderen, en met ze mee de rechtzaal in zal gaan, zodat zij met zo min mogelijk personen te maken hoeven hebben. Training begint binnenkort
Is meehelpen op de Henry Dunant niks voor jou dan?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:45 schreef wyccie het volgende:
Ah, dus meer een begeleider voor het kind tijdens de processen.
Gaaf. Ik zou ook wel wat vrijwilligerswerk willen doen.
Voor de kast?quote:
Maar goed werkquote:Op maandag 11 maart 2013 19:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heftige taak voor die resterende paar maanden?
Stop me in de debielste attracties in een pretpark, laat me ranzige wonden hechten, maar zet me niet op een schip.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:50 schreef MadMaster het volgende:
Is meehelpen op de Henry Dunant niks voor jou dan?
Ook gedaan tijdens mijn diensttijd en dat was altijd wel grappig en dankbaar...
Je hoeft de Noordzee niet op...quote:Op maandag 11 maart 2013 19:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Stop me in de debielste attracties in een pretpark, laat me ranzige wonden hechten, maar zet me niet op een schip.
Op Werchter valt het erg mee, 's nachts heb je erg weinig overlast. Overdag is het vaak wel gezellig.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat deel van die ervaring heb ik nou juist een hekel aan.
Opleiding is een pre, maar geen must. We krijgen training, sowieso, en ik studeer psychology als mijn minor.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op Werchter valt het erg mee, 's nachts heb je erg weinig overlast. Overdag is het vaak wel gezellig.
En tof PS! Maar moet je daar niet een opleiding voor hebben in die richting? Is nogal heftig werk. En wat bedoelde je nou met je broer die ergens moest optreden?
quote:Op maandag 11 maart 2013 19:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Maar goed werkEn teruggeven aan de community
Dit vraagt om een goed verhaalquote:Op maandag 11 maart 2013 19:56 schreef MadMaster het volgende:
Nou ben ik de laatste tijd toch redelijk rustig geworden, maar net haalt iemand me weer het bloed onder mijn nagels vandaan en ik moet die persoon maar even niet tegenkomen...
Geen probleem joh. Als jij die avond om 2130 uur gaat slapen gaan wij wel verder hoor.quote:
Ik heb het niet over overlast. Het is het kamperen zelf wat ik niet leuk vind. 's Nachts als je moe bent moeilijk in een tentje kruipen, zand in je 'bed', op een luchtbed slapen, 's ochtends met hoge nood uit je slaapzak en tent kruipen, met een wc-rol op zoek naar een vieze wc. Dat gedoe.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:55 schreef MaJo het volgende:
Op Werchter valt het erg mee, 's nachts heb je erg weinig overlast. Overdag is het vaak wel gezellig.
http://www.pitprorege.nl/pages/2013/87/Veteranencruise.htmlquote:Op maandag 11 maart 2013 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is meehelpen op de Henry Dunant niks voor jou dan?
Ook gedaan tijdens mijn diensttijd en dat was altijd wel grappig en dankbaar...
Ah wist niet dat je psychologie deedquote:Op maandag 11 maart 2013 19:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Opleiding is een pre, maar geen must. We krijgen training, sowieso, en ik studeer psychology als mijn minor.
En ik dacht dat hij optrad, maar hij werkte er gewoon, geloof ik,.
Okquote:Op maandag 11 maart 2013 20:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb het niet over overlast. Het is het kamperen zelf wat ik niet leuk vind. 's Nachts als je moe bent moeilijk in een tentje kruipen, zand in je 'bed', op een luchtbed slapen, 's ochtends met hoge nood uit je slaapzak en tent kruipen, met een wc-rol op zoek naar een vieze wc.
Zoiets ja, alleen hadden wij geen legerveteranen. We haalden mensen die zichzelf niet meer konden vervoeren de met onze ambulance van huis en brachten die naar Arnhem (of was het Nijmegen?). We bleven dan het hele weekend aan boord ter begeleiding en brachten ze na aankomst weer naar huis.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
http://www.pitprorege.nl/pages/2013/87/Veteranencruise.html
Dat is dan ook mijn grootste vrees voor tijdens onze campertrip door Canada.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Okik heb er zelf niet zo'n moeite mee, alleen 's nachts naar de wc moeten vind ik irritant. Vooral omdat ik er altijd wel een paar keer uit moet
's Nachts hoef ik juist nooit, dus in de ochtend moet ik dan ook echt direct.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:06 schreef MaJo het volgende:
Okik heb er zelf niet zo'n moeite mee, alleen 's nachts naar de wc moeten vind ik irritant. Vooral omdat ik er altijd wel een paar keer uit moet
nee niet per se, maar hij had best deel van een aankelding kunnen zijn ofzoquote:Op maandag 11 maart 2013 20:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah wist niet dat je psychologie deedkomt omdat je meer post over fotografie
Ah okmaar zit je broer ook in een band dan?
Met ladder.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:24 schreef wyccie het volgende:
Boekenkast voor mij:
http://www.otto.nl/Boekenkast-8-delig/article/61103593/
Die tweede is ook meer een boekenkast eigenlijk, dus die schuiven we door naar mij.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Wyccie, die eerste kast is wel aardig, maar is helaas te breed voor de muur waar 'ie tegenaan moet. De tweede vind ik niet zo...
Dat bedoel ik dus, kreperen.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:32 schreef Etcetera het volgende:
Wat betreft kamperen: Je hebt tegenwoordig hele handig zakjes om in te plassen als je niet bij een wc in de buurt bentVorig jaar besteld op Campzone
Het is even wennen maar het wil op zich wel.
Ik doe het vrijwillig, al sinds 2005quote:Op maandag 11 maart 2013 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, kreperen.
Dat wil je toch niet...?
Je mag 'm hebben...quote:Op maandag 11 maart 2013 20:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die tweede is ook meer een boekenkast eigenlijk, dus die schuiven we door naar mij.
Ik heb het onvrijwillig moeten doen, pure horror...quote:Op maandag 11 maart 2013 20:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik doe het vrijwillig, al sinds 2005
Bed is nog tot te doen, slapen doe ik wel, maar van gore toilet- en douchevoorzieningen gruwel ik...quote:Op maandag 11 maart 2013 20:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Brr kamperen
De enige uitzondering de afgelopen jaren was het NIVON pinksterkamp () en deze zomer met de parentes, maar toen had mijn moeder een bed geinstalleerd in mijn tent
Gelukkig is het dan fucking koud i.p.v. donders koud...quote:Op maandag 11 maart 2013 20:36 schreef Etcetera het volgende:
Het enige wat ik echt ruk vind aan kamperen: regen en kou. En het kan fucking koud zijn tijdens Nederlandse zomernachten
dat ookquote:Op maandag 11 maart 2013 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bed is nog tot te doen, slapen doe ik wel, maar van gore toilet- en douchevoorzieningen gruwel ik...
En dat is met Campzone, zeker de laatsten jaren, echt goed geregeld. De heren van het Wasibi schoonmaakbedrijf zien we graag komen!quote:Op maandag 11 maart 2013 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bed is nog tot te doen, slapen doe ik wel, maar van gore toilet- en douchevoorzieningen gruwel ik...
quote:Op maandag 11 maart 2013 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het TV vak is 1.30m breed, onze huidige TV slechts 68cm.
Ik voel me net Trademarkie...
Ik heb nu de laatste paar jaar in een soort van kamp geslapen, in stenen van gebouwen op stapelbedden, maar met gedeelde toiletten en douches die 3 keer per dag gecleaned worden. Piesen doe ik wel in de bosjes dan en douchen alleen vlak na de schoonmaakbeurt om 10.00 uur, als eerste...quote:Op maandag 11 maart 2013 20:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En dat is met Campzone, zeker de laatsten jaren, echt goed geregeld. De heren van het Wasibi schoonmaakbedrijf zien we graag komen!
ons een beetje nieuwsgierig makenquote:Op maandag 11 maart 2013 20:43 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb allemaal complimentjes gehad over m'n nieuwe kapselen nee ik heb nog geen foto's, komen nog wel een keertje
Ik zou bijna eens met je willen kamperen.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:40 schreef wyccie het volgende:
Kijk, als het nou in een vouwwagen is, kan het nog net. Als ik kan staan en me normaal kan aankleden zonder met mijn kont of mijn bagage tegen de tent aan te komen, dan gaat het al een stuk beter. Maar nog steeds kut dat je in je slaapkleding en wc-rol naar het toilet moet.
Met festivals sliep ik dan ook altijd in mijn eentje in een driepersoonstent, en dan ben ik niet eens zo groot. Ik snap niet wat anderen er leuk aan vinden om 'gezellig' in een tentje te slapen.
Nee nu moet ik morgen lopen, of als ik een beetje op tijd ben kan ik nog een bus pakkenquote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 20:45 schreef Etcetera het volgende:
Mijn stadsfiets overnacht vandaag bij de fietsenmaker: er zaten zoveel spaken los dat het bijna een wonder is dat m'n achterwiel nog niet dubbel is gegaan, komt een nieuw wiel onder
Ik vind het om te huilen.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:46 schreef MadMaster het volgende:
Ik zou bijna eens met je willen kamperen.
Denk dat we niet meer bijkomen van het lachen...
Ik heb 'm van m'n schoonbroertje gekregen en hij heeft er een keer een ongeluk mee gehad. Toen heeft die fiets heel lang ongebruikt ergens in Eindhoven achter in de tuin gestaan, tot hij het wiel eens recht heeft geschopt. Maar dat vinden spaken niet zo tofquote:
Dat bedoel ik, ik zou in m'n broek pissen van het lachen om de armoe die je dan hebt...quote:Op maandag 11 maart 2013 20:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind het om te huilen.![]()
Al vind ik het vieze gedeelte minder erg dan jij. Ik ga ook gewoon op een wc-bril zitten (na het te hebben schoongeveegd met papier), anders loopt alle pis langs mijn benen.
Die term past niet bij 'mquote:
quote:
zwagertje danquote:
die mis ik ff?quote:
zwagerin klinkt zo raarquote:Op maandag 11 maart 2013 20:51 schreef wyccie het volgende:
Waarom is er een apart woord voor schoonbroer, maar niet voor schoonzus?
Ik vond laatst dat bij een protest protestanten horen, in plaats van demonstrantenquote:
ah, op die fietsquote:Op maandag 11 maart 2013 20:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vond laatst dat bij een protest protestanten horen, in plaats van demonstranten
Soms zou ik best willen dat mijn schoonzus een zwijger zou zijn...quote:Op maandag 11 maart 2013 20:51 schreef wyccie het volgende:
Waarom is er een apart woord voor schoonbroer, maar niet voor schoonzus?
Liever dat dan een volle nicht...quote:Op maandag 11 maart 2013 21:03 schreef wyccie het volgende:
http://www.voorouders.net/help/verwantschappen/
Je achterneef....
Mazzel.quote:
Truste.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:35 schreef MaJo het volgende:
Ik ga ook mijn bed weer opzoeken, ben echt gebrokenTruste
Vrouwen zeggen zelden nee tegen een toetje.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Had geen zin een toetje, dit leek me wel een aardig alternatief
Nee joh. "Walk it off"quote:Op maandag 11 maart 2013 22:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wyccie, ik heb net een flinke schok van het stopcontact gehad. Voel me redelijk okay, maar moet ik me verder laten checken?
maar tyfus het was met een flits en een knal en nu doet mijn arm pijn en is mijn vinger zwartquote:Op maandag 11 maart 2013 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
USA heeft ook maar zwakstroom, slechts 110 volt...
Als je arm pijn doet, dan zal dat waarschijnlijk van het abrupte terugtrekken zijn. De rest is vervelend, maar niet dodelijk...quote:Op maandag 11 maart 2013 23:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
maar tyfus het was met een flits en een knal en nu doet mijn arm pijn en is mijn vinger zwart
Je hele vinger?quote:Op maandag 11 maart 2013 23:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
maar tyfus het was met een flits en een knal en nu doet mijn arm pijn en is mijn vinger zwart
Ja, zoek op hoofdpijn en het eerste wat je leest is dat je dood gaat.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Internet maakte me een beetje bang
quote:
ben een beetje gezond aan het doen de laatste tijd dus dat was ook een reden het te laten staanquote:Op maandag 11 maart 2013 22:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vrouwen zeggen zelden nee tegen een toetje.
Ah, dus jij bent er voor de schimmige zaakjes die het daglicht niet kunnen verdragenquote:Op maandag 11 maart 2013 19:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee is vrijwilligers werkDe kinderen zullen ook een advocaat hebben, maar die is vooral bezig met legale zaken etc.
Niet kunnen staan in een tent vind ik ook jammer, maar je went er wel aan om je liggend om te kledenquote:Op maandag 11 maart 2013 20:40 schreef wyccie het volgende:
Kijk, als het nou in een vouwwagen is, kan het nog net. Als ik kan staan en me normaal kan aankleden zonder met mijn kont of mijn bagage tegen de tent aan te komen, dan gaat het al een stuk beter.
Yup, en daar is ook niet zo heel veel aan te doen.quote:Maar nog steeds kut dat je in je slaapkleding en wc-rol naar het toilet moet.
Ik deed dat vooral uit praktisch oogpunt: ik had eerst zelf geen tent. Daarnaast scheelt het ook wat sjouwwerk. Het was best goed te doen, ook omdat ik vrij weinig tijd in de tent doorbreng. 's Nachts slaap ik er, maar als de zon schijnt zodra ik in de ochtend wakker word kruip ik er uit en voorlopig ook niet meer in. Meer dan 80% van de tijd die ik in de tent doorbreng slaap ik dus, en dan is het goed te doenquote:Met festivals sliep ik dan ook altijd in mijn eentje in een driepersoonstent, en dan ben ik niet eens zo groot. Ik snap niet wat anderen er leuk aan vinden om 'gezellig' in een tentje te slapen.
Hey, cool zeg!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:33 schreef ß het volgende:
Dat zit niet alleen in sigaretten. Donderdag is er een uitzending van de Keuringsdienst van Waarde aan gewijdt.
Oeh, dat is schrikken.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wyccie, ik heb net een flinke schok van het stopcontact gehad. Voel me redelijk okay, maar moet ik me verder laten checken?
quote:
Zo'n pasje is wel zo makkelijk, de papieren versie was bij mij binnen no time beschadigd...quote:Heb vandaag mn nieuwe rijbewijs aangevraagd, binnenkort ben ik dus écht mn oude papieren rijbewijs kwijt
Ik heb mijn oude paspoorten wel mogen behouden (met wat gaten er in), maar daar kijk je eigenlijk ook nooit meer naar om...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ah ik heb ook geen problemen met het pasje hoor, mooi makkelijk inderdaad!
Maar ik zou mn oude rijbewijs graag houden, en dat mag niet...
1 April grap?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nederland 1 gaat voortaan NPO 1 heten, om beter te kunnen concurreren met Apple en YouTube of zoiets onzinnigs. Het is nog niet doorgevoerd maar die grap heeft al meer dan 250.000 euro gekost
Dat doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb mijn oude paspoorten wel mogen behouden (met wat gaten er in), maar daar kijk je eigenlijk ook nooit meer naar om...
Herkenbaarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijddus had gehoopt op zo'n zelfde iets, paar gaten erin vind ik niet erg.
Ik ben nou eenmaal een sucker voor oude documenten enzo
Vies duur geintje dan. Er schijnen ook al aardig wat URLs gekocht te zijn die npo bevatten.quote:
Ik weet wel dat je oe kan gebruiken als alternatief voor ö, wanneer dat om een of andere reden niet gebruikt kan worden. In URLs bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:13 schreef LadyBlack het volgende:
Maar was dat ook iets met marketing of is het een duits merk, en zou je het eigenlijk gewoon als Utker uit moeten spreken? Dat het eigenlijk Dr. Ötker is zeg maar.
Ik snap sowieso niet wanneer je in het Duits de Umlaut precies weglaat
Als ze nou nog BBC of CNN noemdenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nederland 1 gaat voortaan NPO 1 heten, om beter te kunnen concurreren met Apple en YouTube of zoiets onzinnigs. Het is nog niet doorgevoerd maar die grap heeft al meer dan 250.000 euro gekost
Het zou best kunnen dat het een 1 april-grap is. De enige bron over de daadwerkelijke kosten komt ook bij de NPO vandaan namelijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vies duur geintje dan. Er schijnen ook al aardig wat URLs gekocht te zijn die npo bevatten.
Nou ze kunnen me watDr. Oetker is bij mij nog steeds Oetker en geen Utker.
Ik heb dat eigenwijze ook maar op een gegeven moment ga je toch wel een keer om. Zo weigerde ik de Postbank ING te noemen maar inmiddels heb ik het toch over de ING. Net als dat je op een gegeven moment niet meer omrekent naar guldens, langzaam slijt het er toch inquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vies duur geintje dan. Er schijnen ook al aardig wat URLs gekocht te zijn die npo bevatten.
Nou ze kunnen me watDr. Oetker is bij mij nog steeds Oetker en geen Utker.
Op sidn.nl is wel te vinden dat de laatste wijziging van de domeinnaam npo.nl in juli 2012 was. en npoveenendaal.nl (van de duiven) niet veel later werd gewijzigd.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Als ze nou nog BBC of CNN noemden
[..]
Het zou best kunnen dat het een 1 april-grap is. De enige bron over de daadwerkelijke kosten komt ook bij de NPO vandaan namelijk.
YouTube kan ik me nog vaag iets bij voorstellen, maar Apple? Ik vind het maar een onzalig plan om de namen van de zenders aan te passen. Dan zie ik meer heil in het op de schop nemen van het omroepbestel.quote:
Daar hoop ik op, maar dat zou ik ook stom vinden. Een 1 april-grap is prima, maar die dan ook op of vlak voor 1 april. Een marge van bijna drie weken vind ik wel erg veel.quote:[..]
Het zou best kunnen dat het een 1 april-grap is. De enige bron over de daadwerkelijke kosten komt ook bij de NPO vandaan namelijk.
Dat op de schop nemen is juist de laatste jaren gebeurd. Wat zou je nog meer veranderd willen zien dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
YouTube kan ik me nog vaag iets bij voorstellen, maar Apple? Ik vind het maar een onzalig plan om de namen van de zenders aan te passen. Dan zie ik meer heil in het op de schop nemen van het omroepbestel
De fusies zijn nog niet helemaal afgerond, dus het is nog niet helemaal gebeurdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat op de schop nemen is juist de laatste jaren gebeurd. Wat zou je nog meer veranderd willen zien dan?
Meer samenwerken lijkt me goed, nadeel is alleen dat er dan wel weer banen verdwijnen en het is al zo lastig om een baan te vinden bij de mediaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De fusies zijn nog niet helemaal afgerond, dus het is nog niet helemaal gebeurd. Je zou omroepen meer kunnen laten samenwerken door bijvoorbeeld de ledenadministratie te centraliseren of op andere manieren meer samen te gaan werken. Daarmee kan je zaken efficiėnter aanpakken, heb je minder overhead en kan je ook nog kosten besparen. Dat lijkt me zinvoller dan Nederland 1 NPO 1 te gaan noemen, zonder dat er verder iets aan de zender verandert.
Mensen aan het werk helpen/houden en efficiėntie staan soms lijnrecht tegenover elkaar. Het is wel weer zo dat als je werk zoekt je ook weinig hebt aan de mensen die al in de omroep werken, want die plaatsen zijn immers al bezetquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Meer samenwerken lijkt me goed, nadeel is alleen dat er dan wel weer banen verdwijnen en het is al zo lastig om een baan te vinden bij de mediaMaar qua efficiėntie kan er nog wel wat meer verbeterd worden. De naam veranderen snap ik sowieso niet echt. Gaat dat ook gebeuren dan met Nederland 2 en 3 of alleen 1? Dan is het helemaal lomp
Maar je barst wel van de kiespijn?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:51 schreef TradeMarkie het volgende:
de tandarts had niets op de staat van m'n gebit op of aan te merken vanochtend.
En de röntgenfoto's lieten ook geen achteruitgang zien
nee, halfjaarlijkse controlequote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar je barst wel van de kiespijn?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:04 schreef LadyBlack het volgende:
Netjes TM!
Ik was vorige week bij de tandarts, en mag donderdag terugkomen om 2 gaatjes te laten vullen... Altijd hetzelfde bij mij
Met custom CSS wel ja, maar daarvoor heb je een full of pimp abo nodig...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik wilde het net vragen.
Kan het ook weg?
Ah, nog niet zo lang, en ik vermoed dat ik daardoor eventjes geen reactieveld onderaan de pagina had.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:20 schreef TradeMarkie het volgende:
sinds wanneer staat er dat hele verhaal onder aan de pagina van het topic?
Heb je die colporteur weer...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Met custom CSS wel ja, maar daarvoor heb je een full of pimp abo nodig...
quote:
Scriptje dat alle users in een topic selecteert en toont...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
Euh, alleen snap ik niet dat mijn naam er ook in staat?![]()
Oh, ja ik zie het al, op volgorde van posten ook geloof ik.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Scriptje dat alle users in een topic selecteert en toont...
Dus behulpzaamheid is ongewenst hier?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat je vaak op de juiste momenten met de juiste boodschap komt binnenrollen...
Ben ik te lui voorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Met custom CSS wel ja, maar daarvoor heb je een full of pimp abo nodig...
En FOK! zou ook FOK! niet zijn als er geen users waren die nieuwe features aanvragenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ben ik te lui voor![]()
Maar geef toe. Fok zou Fok niet zijn zonder de users die bij elke nieuwe feature "vragen" of het ook weg kan.
Mee eensquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:36 schreef Etcetera het volgende:
Gaan we die discussie weer voerendan haak ik echt af hoor.
Uiteraardquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
Maar geef toe. Fok zou Fok niet zijn zonder de users die bij elke nieuwe feature "vragen" of het ook weg kan.
Ik vergat de smiley en Bart had al gereageerd voor ik het aan kon passen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En FOK! zou ook FOK! niet zijn als er geen users waren die nieuwe features aanvragen![]()
Bij Tweakers duurt het weken of maanden voor er een wijziging wordt doorgevoerd, bij FOK! fietsen ze dat er even doorheen in een vrij uurtje. Dat vind ik mooi
Oh okequote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik vergat de smiley en Bart had al gereageerd voor ik het aan kon passen.![]()
Van mij mag dat blok daar best staan hoor
quote:DIT TOPIC WERD NEERGEPOOT DOOR COBRA4, PUNTENSLIJPSEL, MADMASTER, ITS-JOJO-4YOU, MARK, HAWAII_TIM, ß, WYCCIE, IAMREDLEADER, ETCETERA, MAJO, LADYBLACK, B.ERTHA, TRADEMARKIE, _OPHELIA_, BART.
Ik zou dat niet doen. Maar ik kan ook heel makkelijk zeggen dat dit niet mag van mijn baasquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Rare situatie: twee maten van mij zijn gevraagd om komend weekend te figureren in een videoclip, opnames zijn in Amsterdam of daar in de buurt. Nu hebben zij allebei gevraagd of de vriendin van een van hen mijn auto mag lenen om ze daarheen te brengen (zij hebben allebei geen rijbewijs). Van haar heb ik echter nog niets gehoord, haar ouders wonen in dezelfde plaats als ik en beschikken over minstens 1 auto waar ze al eens in gereden heeft. Ik heb zelfs het vermoeden dat zij nog niet op de hoogte is van het hele plan. Ik vind het maar raar, en heb weinig zin om onder zulke omstandigheden een auto uit te lenen.
Zo lang je haar geen Acropolis noemt valt het nog wel mee...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:50 schreef Etcetera het volgende:
Wij hebben stagiaire, uit Griekenland. Ze heet Olympia, maar ik weet zeker dat ik haar een keer Ophelia ga noemen
Ja. Ik zie ze allemaal ongeveer even vaak, en zij is vorige week nog hier op bezoek gekomen. Ik kan geen goede reden bedenken waarom ze het niet zelf zou vragen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
En zij kent jou ook gewoon persoonlijk?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang je haar geen Acropolis noemt valt het nog wel mee...
Vaag verhaal, ik zou even passen als ik jou was...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Rare situatie: twee maten van mij zijn gevraagd om komend weekend te figureren in een videoclip, opnames zijn in Amsterdam of daar in de buurt. Nu hebben zij allebei gevraagd of de vriendin van een van hen mijn auto mag lenen om ze daarheen te brengen (zij hebben allebei geen rijbewijs). Van haar heb ik echter nog niets gehoord, haar ouders wonen in dezelfde plaats als ik en beschikken over minstens 1 auto waar ze al eens in gereden heeft. Ik heb zelfs het vermoeden dat zij nog niet op de hoogte is van het hele plan. Ik vind het maar raar, en heb weinig zin om onder zulke omstandigheden een auto uit te lenen.
Net gedaanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vaag verhaal, ik zou even passen als ik jou was...
quote:
Strikt genomen een goed ideequote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:15 schreef B.ertha het volgende:
Degenen die mijn naam kennen, weten het met één google search ook wel. Degenen die mij volgen op Twitter hoeven er zelfs niets voor te doen. Maar ik wil mijn olifantje niet verbinden aan mijn naam
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang je haar geen Acropolis noemt valt het nog wel mee...
hoe haal je dat weg dan Bart?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh oke. Nou ja ik snap het wel als je het weg zou willen, heb zelf een schurfthekel aan dat soort dingen
.
dat heb ik alquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem een pimp, gebuktvanachteren of VIP abo...
Je weet hoe je custom CSS moet gebruiken?quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Je weet hoe je custom CSS moet gebruiken?
Ga naar http://www.fok.nl/gm/usercsstool.phpquote:
1 | .footer {display:none;} |
Dank je, ga ik vannacht proberen denk ik, eerst ff werkenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Ga naar http://www.fok.nl/gm/usercsstool.php
Voer daar de volgende code in en druk op opslaan.
[ code verwijderd ]
Je krijgt dan een url, iets van http://i.fokzine.net/templates/forum2009/usercss/2/65252.css ofzo. Maar dan je eigen linkje. Dat linkje moet je vervolgens invoeren bij http://forum.fok.nl/user/edit_prefs tabblad Custom CSS. Daar ook nog Custom CSS-bestand activeren aanvinken. Vanaf dan heb je die tekst onderaan niet meer
.
Zie ander ook http://forum.fok.nl/topic/1901424
Welke smaken?quote:
ik durf het wel koud te noemen zelfsquote:
dat klinkt me een potje viesquote:
ja, beter.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:11 schreef wyccie het volgende:
Optimel peer-karamel dan? Die vind ik echt heerlijk.
Ik was blij toen na een kwartier wachten de bus kwam...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik durf het wel koud te noemen zelfs
Tot zoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik was blij toen na een kwartier wachten de bus kwam...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |