Dan zou ik dan eerder wijten aan die tradities die zo zijn, dan aan de vrouwen die ze willen volgenquote:Op maandag 11 maart 2013 09:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat hebben vrouwen wel vaker, als het hen uitkomt...
Zo traditioneel lijk je me anders niet...quote:Op maandag 11 maart 2013 09:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan zou ik dan eerder wijten aan die tradities die zo zijn, dan aan de vrouwen die ze willen volgen
Over het algemeen valt het inderdaad wel mee, maar trouwen vind ik bijzonder genoeg dat ik dat zo wil en niet anders. En dat betekend dus dat ik gevraagd wordt en niet zelf de vraag stelquote:Op maandag 11 maart 2013 09:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo traditioneel lijk je me anders niet...
Onze ouders wisten van niets, wij zijn uiteindelijk tijdens een vakantie in Las Vegas getrouwd, zonder bekenden er bij. Was in een vloek en een zucht gebeurd, ideaal, geen geleuter met jurken, uitnodigingen e.d.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:13 schreef iamredleader het volgende:
Bij ons bijna cheezy-corny-traditioneel: naar Parijs, op de Arc de Triomphe. Heb wel eerst tinu gevraagd, en daarna haar ouders verteld. Nog net niet eerst schoonpapa om toestemming gevraagd
Dus zelfs zonder poespas was het lastigquote:Op maandag 11 maart 2013 09:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onze ouders wisten van niets, wij zijn uiteindelijk tijdens een vakantie in Las Vegas getrouwd, zonder bekenden er bij. Was in een vloek en een zucht gebeurd, ideaal, geen geleuter met jurken, uitnodigingen e.d.![]()
We hebben nog wel gekekekn of we bij zo'n Wedding Chapel terecht konden, maar die stelde voor dat we dan eerst terug gingen naar ons hotel om ons om te kleden, waarna we met de limo weer opgehaald zouden worden.
'Now or never' heb ik toen gezegd en het werd daar dus 'never', ze verdiende niet genoeg aan ons...![]()
Toen maar bij de burgerlijke stand getrouwd, waarbij we wel bewijs wilde hebben en dus, met pijn en moeite, de klerk met onze eigen camera de boel hebben laten filmen.
Bleek die muts de opname-knop niet ingedrukt te hebben, waardoor ik halverwege de 'in richness ans poorness, sickness and health, blablabla...' en zo de boel onderbroken heb om de camera aan te zetten. Heb toen gevraagd of de ambtenaar het nog een keer wilde overdoen...![]()
Leuk man, dat trouwen...
quote:Op maandag 11 maart 2013 09:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dus zelfs zonder poespas was het lastigik wil het met poespas
Het hele gebeuren heeft uiteindelijk slechts een uurtje geduurd.quote:Was in een vloek en een zucht gebeurd, ideaal, geen geleuter met jurken, uitnodigingen e.d.
quote:
Gedoe genoegquote:Op maandag 11 maart 2013 09:20 schreef MadMaster het volgende:
met pijn en moeite, de klerk met onze eigen camera de boel hebben laten filmen.
Bleek die muts de opname-knop niet ingedrukt te hebben, waardoor ik halverwege de 'in richness ans poorness, sickness and health, blablabla...' en zo de boel onderbroken heb om de camera aan te zetten. Heb toen gevraagd of de ambtenaar het nog een keer wilde overdoen...
quote:
Ik zal de klacht doorgeven...quote:Op maandag 11 maart 2013 11:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
![]()
sorry namens alle Boschenaren
wel sneu, de foto op de website van die meuk verkopers in niet eens in Den Bosch genomen![]()
Maar ja, wat wil je met een Amsterdams bedrijf, daar houdt Nederland voor op na de Utrechtse brug
Thanksquote:Op maandag 11 maart 2013 11:33 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Meurning
Gefeliciteerd ER met uw trouwplannen!
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mijn trein is makkelijk te herkennen, hij is geel
Vrachtwagen van de zaak dan...quote:Op maandag 11 maart 2013 15:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Met mijn koffertje handbagage zeker
2rollen pepermunt en een reep chocolade per keer
hah, beiden heb ik voor je. Krijg ik dan een van je baksels?quote:Op maandag 11 maart 2013 15:50 schreef wyccie het volgende:
Rommel... dat is ook een mooie.
Vanochtend boodschappen gedaan; roomkaas, Mon Chou, mascarpone, kwark, kokosrasp en amandelen ingeslagen. Lijkt me voldoende voor elk willekeurig recept.
Nee hoor, nu wil ik weer iets maken waarbij ik vanille-extract nodig heb. En gemalen gember.
Ik blijf maar even lui en bak helemaal niks.
ga ik niet redden, moet woensdagquote:
De supermarkt is net iets dichterbij.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:56 schreef B.ertha het volgende:
hah, beiden heb ik voor je. Krijg ik dan een van je baksels?
Je hoeft ook pas per 1 april te beginnen...quote:Op maandag 11 maart 2013 15:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ga ik niet redden, moet woensdag
weer om 09:00 in NL zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |