Zo ver mogelijk uitzoomen. Linksboven klikken met bulldozer, slepen naar rechtsonder en loslatenquote:Op zondag 10 maart 2013 23:09 schreef DaMart het volgende:
Is er een makkelijkere manier om van alle leegstaande gebouwen en puin af te komen dan elke locatie handmatig met de bulldozer bewerken?.
Nee, als je van een heel blok af wil geraken kun je de ctrl toets gebruiken, maar meer is er niet om snel alle leegstande shizzle op te ruimen.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:09 schreef DaMart het volgende:
Is er een makkelijkere manier om van alle leegstaande gebouwen en puin af te komen dan elke locatie handmatig met de bulldozer bewerken?.
ja FOK!ing irritant als bacterien te hoog zijnquote:Op zondag 10 maart 2013 23:09 schreef DaMart het volgende:
Dan laat ik het wel vanzelf wegrotten... ik ga niet 120 locaties handmatig aanklikkenquote:Op zondag 10 maart 2013 23:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, als je van een heel blok af wil geraken kun je de ctrl toets gebruiken, maar meer is er niet om snel alle leegstande shizzle op te ruimen.
Ik heb daar nog geen last van gehad. Wat doe ik blijkbaar goed?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:10 schreef BarbaClan het volgende:
[..]
ja FOK!ing irritant als bacterien te hoog zijn
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9354378.pagequote:New Test Server
We wanted to let you know about the new test server that we plan to put up today. It’s going to be called “Test”, so you'll know exactly which one it is.
[b]Q: What is it for?[/b]
A: This server is used by us the SimCity developers, and players to test changes and new features before they are released across all the other servers. This test server will improve our ability to deploy these updates as quickly and accurately as possible.
[b]Q: Can I play on that server?[/b]
A: You can and we would be very grateful if you did, as we need people to help test. But by it’s very nature it will not be as stable as our other live server environments.
Q: What does that mean for players?
A: You’ll have the sincere appreciation of the SimCity development team for helping us test the game, but your experience might be unstable. We also may take this test server down at any time, and you could lose progress in your saved cities. You should not lose your cities on this test server, but it is always a possibility.
We thank you in advance!
The Maxis Team
weinig vervuiling goede gezondheidszorgquote:Op zondag 10 maart 2013 23:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb daar nog geen last van gehad. Wat doe ik blijkbaar goed?
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan laat ik het wel vanzelf wegrotten... ik ga niet 120 locaties handmatig aanklikken.
Ik heb maar iets anders gedaanquote:Op zondag 10 maart 2013 23:11 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Kan een modje de TT nog veranderen in 'godverdomme hoerenspel'?
Gast, het gaat steeds beter werken en servers zijn over het algemeen al een stuk toegankelijker!quote:
Hopelijk heb je de sewage dan op orde.quote:
leuk ik komquote:Op zondag 10 maart 2013 23:17 schreef knappert_ het volgende:
Zijn er nog mensen die mee willen doen op antartica? Onze regio heet:' de ijsberen'.
Morgen toch een parttimedag, dus dan gewoon doorgaanquote:
Heb een lang weekend, morgen nog vrijquote:Op zondag 10 maart 2013 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Morgen toch een parttimedag, dus dan gewoon doorgaan
Je bedoeltquote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Boeeee flauw Pheno die TT was awesome
twitter:simcity twitterde op zondag 10-03-2013 om 23:23:21#SimCity Server Update: EU West 3 is back in business. We've also added a Test server. More here: http://t.co/Xkq7WYjlvW reageer retweet
ja, klopt. Heb je mijn vrienden verzoek al gehad? Volgens mij zit daar een vertraging in namelijk.quote:
Die reactie:quote:Op zondag 10 maart 2013 23:24 schreef Jump het volgende:
twitter:simcity twitterde op zondag 10-03-2013 om 23:23:21#SimCity Server Update: EU West 3 is back in business. We've also added a Test server. More here: http://t.co/Xkq7WYjlvW reageer retweet
Sarcasmequote:So that means we wont be able to connect to the test server either ?
Good Job
Time Well Spent.
Thanks.
Ach, welke idioot gaat mensen uitlachen om half twaalf op een forum?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Welke malloten gaan in godsnaam om half 12 's avonds nog SimCity spelen.
Hehe. [ afbeelding ]
Laat mij die server in!!
Je snapt m'n post niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, welke idioot gaat mensen uitlachen om half twaalf op een forum?
Dan moet je typen wat je bedoeltquote:
Kun je mij uitnodigen op Origin?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:31 schreef BarbaClan het volgende:
hey zeg tegen roel dat hij mij moet inviten in ijsberen
Ah, dat laatste zinnetje stond er niet, gevalletje ninja-edit.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dat laatste zinnetje stond er niet, gevalletje ninja-edit.
Die laatste is niet tof. Die rende naar mijn dumpplaats, die toevallig aan de andere kant van de stad stond. De hele weg er naar toe alles in puinquote:Op zondag 10 maart 2013 23:33 schreef DjinN het volgende:
Bwaaaaaahahahah bij mijn vriend in zijn stad zijn al zombies, tornado's, en zelfs een Godzilla voorbijgekomen![]()
oooh thanks, ik had em bijna los gelaten in m'n stad. Gewoon omdat 't kan. Maar niet doen dusquote:Op zondag 10 maart 2013 23:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die laatste is niet tof. Die rende naar mijn dumpplaats, die toevallig aan de andere kant van de stad stond. De hele weg er naar toe alles in puin
Waaaaaaaahahaha precies dat gebeurde bij mijn vriend ookquote:Op zondag 10 maart 2013 23:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die laatste is niet tof. Die rende naar mijn dumpplaats, die toevallig aan de andere kant van de stad stond. De hele weg er naar toe alles in puin
Origin-chat werkt primaquote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:38 schreef DjinN het volgende:
Vraag van mijn vriend: Hoe plaats ik een Expo center ???
Daarvoor heb je de tourisme-upgrade van je cityhall nodigquote:Op zondag 10 maart 2013 23:38 schreef DjinN het volgende:
Vraag van mijn vriend: Hoe plaats ik een Expo center ???
Super, thnx voor de informatiequote:Op zondag 10 maart 2013 23:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarvoor heb je de tourisme-upgrade van je cityhall nodig
Kan wel de chat openen, en berichten naar hem verzenden. weet niet of hij het ontvangt, nog geen reactie.quote:
lekker systeem ditquote:Op zondag 10 maart 2013 23:41 schreef knappert_ het volgende:
[..]
Kan wel de chat openen, en berichten naar hem verzenden. weet niet of hij het ontvangt, nog geen reactie.
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:42 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
Waarom staat dit spel niet op The Piratebay?
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:42 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
Geen idee, hoop dat het spel lang wegblijft van Piratebay :p Al is het maar om mensen zoals jij van de servers weg te houdenquote:Op zondag 10 maart 2013 23:42 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
Je maakt een account aan om dit te vragen samen met dat andere pareltje van je? Enkeltje kliko?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:42 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
Volgens mij sta je standaard op offline, tenzij je het zelf aanpast dat je online bent.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:42 schreef DjinN het volgende:
Ik merk bij Origin chat vaak dat de mensen uit mijn vriendenlijst op offline staan, terwijl ze wel degelijk online zijnAndersom ook zo.
Jij bent de reden waarom dit er niet opstaatquote:Op zondag 10 maart 2013 23:42 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
Jep dat is het fopje nou juist. Kan mezelf tig x op online zetten, voor de anderen ben ik nog steeds offlinequote:Op zondag 10 maart 2013 23:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij sta je standaard op offline, tenzij je het zelf aanpast dat je online bent.
Dat je als eens ingelogd bent geweest op die servers.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat betekenen die gebouwtjes achter het woordje beschikbaar bij de servers?
Dat je er ooit op hebt ingelogd.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat betekenen die gebouwtjes achter het woordje beschikbaar bij de servers?
Je hebt genoeg kansen gehad om de beta te spelenquote:Op zondag 10 maart 2013 23:45 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
Ik ga geen 40 euro betalen voor een spel wat ik misschien wel helemaal niet leuk vind.
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:45 schreef Jump het volgende:
[..]
Dat je als eens ingelogd bent geweest op die servers.
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:45 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
[..]
Dat je er ooit op hebt ingelogd.
Kan dat nu nog?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:45 schreef DjinN het volgende:
[..]
Je hebt genoeg kansen gehad om de beta te spelen
Nee vriend, het spel is sinds 7 maar officieel gereleased. Ben je nogal laat meequote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je maakt een account aan om dit te vragen samen met dat andere pareltje van je? Enkeltje kliko?
Ze hebben 3 gedaan, en dan 2, dus nu ?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zijn ze met West 1 bezig of zo? "Inloggen is momenteel niet mogelijk".
Ik kan je alvast vertellen dat warez-requests niet mogen op dit forum. Doe het dan ook gewoon niet. Wacht op een beta, wacht op de budgetbak, een crack is wat lastiger om te maken, gezien er van alles online gedaan moet worden. En we zien zeker de eerste dagen wat er gebeurt als de servers niet gesimuleerd worden dat het spel niet speelbaar isquote:Op zondag 10 maart 2013 23:45 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
Ik ga geen 40 euro betalen voor een spel wat ik misschien wel helemaal niet leuk vind.
gast stop trollinquote:Op zondag 10 maart 2013 23:48 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
Als ik dit spel koop heeft het dan nog waarde of kan je hem maar 1x activeren?
Speel Simcity 4, is beter, 10 euro.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:49 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
[..]
Ik wil geen 40E wegsmijten.
Dude srsly... ?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:48 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
Als ik dit spel koop heeft het dan nog waarde of kan je hem maar 1x activeren?
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9337881.page#27456857quote:Op zondag 10 maart 2013 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah, dus toch. Wat hebben ze gedaan?
Negen uur bijtellen voor lokale tijd.quote:Update: 3:11pm PST: EU West 3 has successfully been upgraded and is available for play. Happy building!
Update: 3:01pm PST: We are temporarily taking down EU West 1 for a hardware upgrade. Again, no saves or data will be lost. EU West 3 and EU West 2 are still undergoing maintenance. Thanks again for your patience.
Als je er al zo over denkt, is het spel niets voor je.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:49 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
[..]
Ik wil geen 40E wegsmijten.
Oke ty, BO en MW voor de PS3 kan je verkopen als het verveelt dus hoe moet ik dat weten?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:50 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dude srsly... ?
Kan me niet voorstellen dat je deze vragen echt serieus stelt maar nee, je kan em maar 1x activeren.
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:53 schreef AppleMartini het volgende:
Is zo'n park and ride nou een veredelde bushalte?
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:53 schreef AppleMartini het volgende:
Ja, maar met een grotere influence cirkel denk ik?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:53 schreef AppleMartini het volgende:
Geen idee, ik had een park and ride naast mijn busstation geplaatstquote:Op zondag 10 maart 2013 23:53 schreef AppleMartini het volgende:
zolang de servers werken en blijven werken kan iedereen het gewoon spelen hoorquote:Op zondag 10 maart 2013 23:56 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
Valt dit spel snel te leren en is het een beetje fijn in gebruik of kunnen alleen autisten dit spel spelen?
Als ik dit spel online koop en installeer en mijn pc crasht, kan ik hem dan opnieuw downloaden op een andere pc? Is dit anders wanneer ik het fysieke spel koop?
Het spel is gekoppeld aan je Origin account. Dus op elke pc dat je inlogt net je Origin account kan je het spelen. Je kan wel maar op een plaats ingelogd zijn.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:56 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
Valt dit spel snel te leren en is het een beetje fijn in gebruik of kunnen alleen autisten dit spel spelen?
Als ik dit spel online koop en installeer en mijn pc crasht, kan ik hem dan opnieuw downloaden op een andere pc? Is dit anders wanneer ik het fysieke spel koop?
Zie mijn post hierboven ergens. Server upgrade aan het doen op west 1quote:Op zondag 10 maart 2013 23:57 schreef lipjes het volgende:
ot zover mijn idee om weer verder te gaan op de FOK! r
Thanks!quote:Op zondag 10 maart 2013 23:57 schreef Jump het volgende:
[..]
Het spel is gekoppeld aan je Origin account. Dus op elke pc dat je inlogt net je Origin account kan je het spelen. Je kan wel maar op een plaats ingelogd zijn.
Alleen hyperintelligente mensen en autisten kunnen dit spelen.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:56 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
jij bent een autist?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:58 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Alleen hyperintelligente mensen en autisten kunnen dit spelen.
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jij bent een autist?
sorry al 30 uur geen simcity kunnen spelen![]()
Ik ben niet echt een autist hequote:Op maandag 11 maart 2013 00:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
autisten zijn wel cool(die slimme dan)
Tis zeker wel aan te raden. Als het allemaal goed werkt is het een erg verslavend spelquote:Op maandag 11 maart 2013 00:00 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
Morgen maar eens downloaden dan! (Voor ¤40,-) Leuk vlak voor de proefwerkweek
Heb ooit eens Transport Tycoon gedownload en daar snapte ik dus werkelijk waar geen reedt van. Ben beetje bang dat SimCity van hetzelfde kaliber is en ik dadelijk met een Gigabyte aan data zit waar ik geen reet aan heb maar wel dik voor heb kunnen betalen.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:01 schreef DjinN het volgende:
[..]
Tis zeker wel aan te raden. Als het allemaal goed werkt is het een erg verslavend spel
Nice.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:03 schreef Romanus het volgende:
Ik ben er stiekem best trots op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen zorgen, je krijgt in het begin een tutorial. Voor de rest is het gewoon vaak opnieuw beginnen en leren van de fouten die je maaktquote:Op maandag 11 maart 2013 00:03 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
[..]
Heb ooit eens Transport Tycoon gedownload en daar snapte ik dus werkelijk waar geen reedt van. Ben beetje bang dat SimCity van hetzelfde kaliber is en ik dadelijk met een Gigabyte aan data zit waar ik geen reet aan heb maar wel dik voor heb kunnen betalen.
Wow ziet er supervet uit!quote:Op maandag 11 maart 2013 00:03 schreef Romanus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nice; beetje geduld en dan springen die flats vanzelf de grond uitquote:Op maandag 11 maart 2013 00:03 schreef Romanus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb daar best veel moeite meequote:Op maandag 11 maart 2013 00:07 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
nice; beetje geduld en dan springen die flats vanzelf de grond uit
Jaquote:Op maandag 11 maart 2013 00:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:
MOet je op dezelfde server zitten voor friend invites?
SC4 is anders, niet perse beter..quote:
HOly shit hoe krijg je die laatste voor elkaar.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:12 schreef Jump het volgende:
Eentje van mij deze middag, stomme brandweer:
[ afbeelding ]
En deze zojuist tegengekomen:
[ afbeelding ]
heb ze alleen in mijn eerste stad gezien je toen nog cheetah snelheid hadquote:
SC5 is SC4 maar dan met minder opties. Treinen die geen nut hebben bijvoorbeeld, geen ondergrond, geen terraforming, enorm kleine maps. Wat doet SC5 bijvoorbeeld beter dan SC4?quote:
Die 2e foto wtf ???quote:Op maandag 11 maart 2013 00:12 schreef Jump het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Das voor wealth, niet voor density.quote:
Over stomme brandweer gesproken:quote:Op maandag 11 maart 2013 00:12 schreef Jump het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vu tower zeker te wetenquote:Op maandag 11 maart 2013 00:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
HOly shit hoe krijg je die laatste voor elkaar.![]()
![]()
De VU Tower neerpoten en de weg naar de stad afsluiten, en enkel de toegangsweg aansluiten?quote:
Alleen als daar vraag naar is; kan zelfs tegenwerken als je gebieden er nog niet klaar voor zijn.quote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 00:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Snap ook niet waarom ze nu de servers updaten in plaats van om 4:00 's nachts of zo.
omdat ze nu kut zijnquote:Op maandag 11 maart 2013 00:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Snap ook niet waarom ze nu de servers updaten in plaats van om 4:00 's nachts of zo.
Wat is er kut aan dan? Ik kon de hele avond spelen. Die paar uur gaat echt geen significant verschil geven, al helemaal omdat de meeste nu al slapen.quote:
Ik zag zelfs een testserverquote:Op maandag 11 maart 2013 00:19 schreef Adolecens het volgende:
Antarctica heeft ook al een eigen server gekregen ja?!![]()
ja maar er is een bug waardoor sommige steden niet meer speelbaar zijn... ik heb er 3 van en ik ben het zatquote:Op maandag 11 maart 2013 00:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat is er kut aan dan? Ik kon de hele avond spelen. Die paar uur gaat echt geen significant verschil geven, al helemaal omdat de meeste nu al slapen.
Ik ook, daar log ik maar niet op inquote:
Waar dient die voor?quote:
Ah, zo.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ja maar er is een bug waardoor sommige steden niet meer speelbaar zijn... ik heb er 3 van en ik ben het zat
quote:Op maandag 11 maart 2013 00:22 schreef Jump het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zitten ze ook aan hun grens
Jouw graphics zijn wel erg goed zeg.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:22 schreef Jump het volgende:
[ afbeelding ]
4 uur 's nachts betekent in US of A tussen 7 uur en 10 uur 's avonds, een tijd waarin meeste mensen gaan gamen... en USA customers gaan in dit plaatje toch echt wel voor.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
quote:Op maandag 11 maart 2013 00:22 schreef Jump het volgende:
[ afbeelding ]
SC5 doet je fatsoenlijk nadenken over je steden en het inkomsten vergaren, niet klakkeloos wat RCI neerpleuren (wat bij SC4 echt het geval was..)quote:Op maandag 11 maart 2013 00:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
SC5 is SC4 maar dan met minder opties. Treinen die geen nut hebben bijvoorbeeld, geen ondergrond, geen terraforming, enorm kleine maps. Wat doet SC5 bijvoorbeeld beter dan SC4?
waar je een stad heb moet dat voorstellenquote:Op maandag 11 maart 2013 00:26 schreef Adolecens het volgende:
Wat betekenen die icoontjes nu ineens achter de servers?
Niet alle beschikbare hebben die.
Ah, handigquote:Op maandag 11 maart 2013 00:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
waar je een stad heb moet dat voorstellen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het terraforming ook mis bij SC5 hoor. En de maps zijn idd veelste klein.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:25 schreef mschol het volgende:
[..]
SC5 doet je fatsoenlijk nadenken over je steden en het inkomsten vergaren, niet klakkeloos wat RCI neerpleuren (wat bij SC4 echt het geval was..)
omdat je moet specialiseren om echt geld te verdienen ben je gedwongen na te denken over een efficiënte indeling v/d stad, tevens is regionplay, great works een grote verbetering t.o.v. SC4 (het regio gebeuren in SC4 was grappig, maar afgezien van een buurstad kon je er niet echt veel mee..
treinen zijn overigens niet nutteloos, waar je dat idee vandaan haalt is mij een raadsel.., ze zorgen voor toeristen en vervoer van forenzen tussen en in steden (indien gewenst)
uiteraard zijn zaken als de tussentijdse challenges een grappige aanvulling (al zou ik ze niet missen, maar ze zijn volgens mij wel uit te zetten)
het upgraden van gebouwen is ook een pluspunt t.o.v. SC4
Het 'voordeel' wat SC4 had was dat 1 maatje grotere map hadden en dat je niet online hoefde te zijn.
http://simcityfind.eu01.aws.af.cm/quote:
Server heeft niks te maken of er content word vrij gegevenquote:
die afbquote:Op maandag 11 maart 2013 00:30 schreef Jump het volgende:
[..]
http://simcityfind.eu01.aws.af.cm/
Hier zal je er meer info over vinden. Origin id ingeven en je ziet er zelf datums en namen van je regios bij. Zo goed beveiligd zijn hun servers![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat hebben ze inderdaad heerlijk geïmplementeerd... stelletje rukbavianen.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als ik met West 1 wil verbinden wordt ik automatisch met West 4 verbonden. Sneaky ratten.
nu nog de steden syncen en er valt niks te klagen..quote:Op maandag 11 maart 2013 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als ik met West 1 wil verbinden wordt ik automatisch met West 4 verbonden. Sneaky ratten.
Hij zegt bij mij dat ik op geen enkele server ooit ben ingelogd andersquote:Op maandag 11 maart 2013 00:30 schreef Jump het volgende:
[..]
Hier zal je er meer info over vinden. Origin id ingeven en je ziet er zelf datums en namen van je regios bij. Zo goed beveiligd zijn hun servers![]()
[ afbeelding ]
Dit ja. Cross-server zou heerlijk zijn.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:36 schreef mschol het volgende:
[..]
nu nog de steden syncen en er valt niks te klagen..
nee?quote:Op maandag 11 maart 2013 00:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit ja. Cross-server zou heerlijk zijn.
Edit: volgens mij bedoel jij iets anders.
Als ik de update pagina lees heeft upgrade van West @ en # ook enkele uren geduurd. Ik zou dus gaan slapen als je wacht op West !.quote:
http://www.reddit.com/r/S(...)ers_you_have/c8swvtlquote:Op maandag 11 maart 2013 00:36 schreef mschol het volgende:
[..]
nu nog de steden syncen en er valt niks te klagen..
tldr;quote:Op maandag 11 maart 2013 00:43 schreef Jump het volgende:
[..]
Als ik de update pagina lees heeft upgrade van West @ en # ook enkele uren geduurd. Ik zou dus gaan slapen als je wacht op West !.
[..]
http://www.reddit.com/r/S(...)ers_you_have/c8swvtl
Zal niet direct gebeuren denk ik.
Die staat er bij mij niet bij. Geen enkele server doet het raar genoeg bij mijquote:
Moet je eens doorstomen naar tv'squote:Op maandag 11 maart 2013 00:50 schreef mschol het volgende:
processoren exporteren is een leuke bezigheid
Wacht maar tot je tv's in elkaar kan zettenquote:Op maandag 11 maart 2013 00:50 schreef mschol het volgende:
processoren exporteren is een leuke bezigheid
Al 27 jaarquote:Op maandag 11 maart 2013 00:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Meer mensen die problemen hebben met vrienden vinden?
quote:
Of importeren van alloy en plastic.. dan verdubbel je de waarde alsnog..quote:Op maandag 11 maart 2013 00:58 schreef mschol het volgende:
[..]
mooie van processoren is wel dat je ze oneindig kan produceren: plastic en alloy haal je met je recycle gebeuren op...
maar als je global market aangaat gaat dat vast niet zo makkelijk meerquote:Op maandag 11 maart 2013 01:02 schreef Devvie het volgende:
[..]
Of importeren van alloy en plastic.. dan verdubbel je de waarde alsnog..
Dus nu stockpilenquote:Op maandag 11 maart 2013 01:04 schreef mschol het volgende:
[..]
maar als je global market aangaat gaat dat vast niet zo makkelijk meer
het zou vraag en aanbod moeten worden met een min en max prijs die door maxis bepaald is..quote:Op maandag 11 maart 2013 01:06 schreef Jump het volgende:
Zijn de prijzen op de global market trouwens zelf te bepalen of worden ze automatisch bepaald door vraag en aanbod? En niet zoals in D3 waar je absurde prijzen kan vragen?
nog geld kunnen verdienen met olie?quote:Op maandag 11 maart 2013 01:12 schreef Khaelos het volgende:
ik heb net een paar uurtjes gespeeld als oliesheik maar ik moet zeggen ik vind de maps toch wel te klein hoor al mijn balkjes van winkels huizen en industrie waren vol en ik wou nog veel meer bouwen zoals een vliegveld enzo maar ik had gewoon geen vierkante meter meer over om te bouwen..
Hangt van de server af heaquote:Op maandag 11 maart 2013 01:20 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
nog geld kunnen verdienen met olie?
kreeg niet genoeg om bij de brandstof fase te komen
-92k?quote:Op maandag 11 maart 2013 02:18 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Stad van een maatje van mij.
mooiequote:Op maandag 11 maart 2013 01:55 schreef Adolecens het volgende:
Brandweer heeft verkeerde adres doorgekregen
[ afbeelding ]
Sandboxmode gok ik?quote:
Heb ik ook last van die doet het gewoon niet meer.quote:Op maandag 11 maart 2013 08:11 schreef Jorwol het volgende:
Werkt Fok Region Seven bij jullie wel? Kan gvd er niet in omdat 'the region and city could not be loaded 'oid..
Dat is alleen nu handig omdat servers nu zo instabiel zijn. Normaal zie ik geen reden om te wisselen van server, als ie altijd online zou zijn, stabiel en welquote:Op maandag 11 maart 2013 00:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit ja. Cross-server zou heerlijk zijn.
Edit: volgens mij bedoel jij iets anders.
Ze werken steeds beter ja.quote:Op maandag 11 maart 2013 08:39 schreef davedavy het volgende:
De server werken goed atmNet even gespeeld.
quote:Op maandag 11 maart 2013 01:48 schreef Adolecens het volgende:
![]()
Is deze al voorbij gekomen hier?
Het vat het echt perfect samen gewoon
Wat heeft dat met beveiliging te maken?quote:Op maandag 11 maart 2013 00:30 schreef Jump het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even? Ik heb gemerkt dat "even" vaak een uur of drie is bij mijquote:Op maandag 11 maart 2013 08:39 schreef davedavy het volgende:
De server werken goed atmNet even gespeeld.
En iets sneller updaten van de regio. Vaak bouwt een maat van me extra water ofzo; maar duurt het gewoon een kwartier voordat ik het kan importeren. Waardoor ik dus zonder water zitquote:Op maandag 11 maart 2013 08:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze werken steeds beter ja.Nu nog graag de volledige functionaliteit.
Dat was in de beta ook al.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:10 schreef LeaderRoel het volgende:
Casino's zijn trouwens bugged op dit moment. Bij je eerste casino krijg je veel toeristen maar bij een tweede veel minder. Maxis zei dat ze er druk mee bezig zijn
Oh vandaar! Ik heb in een Casino stad maar een 140k casino met uitbreidingen gesloopt omdat hij -25k winst maakte, terwijl het gambling house wat daar stond +25k winst maakte.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:10 schreef LeaderRoel het volgende:
Casino's zijn trouwens bugged op dit moment. Bij je eerste casino krijg je veel toeristen maar bij een tweede veel minder. Maxis zei dat ze er druk mee bezig zijn
Bij de volgende patch zal het wel in orde komenquote:Op maandag 11 maart 2013 09:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh vandaar! Ik heb in een Casino stad maar een 140k casino met uitbreidingen gesloopt omdat hij -25k winst maakte, terwijl het gambling house wat daar stond +25k winst maakte.
Tuurlijk komen die er.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:41 schreef egelhond het volgende:
Hoop dat er dalijk updates komen met veel grotere maps.
Via het regioscherm vanuit de stad die water nodig heeft. Als je op het water icoontje klikt kan je zien dat de aangrenzende stad water over heeft en dit aanbiedt. Deze aanbieding accepteren en je ontvangt het water van je buurman.quote:
Ah oke, want ik had een overschot, mijn buurman had tekort maar kon het op geen enkele wijze aanbieden.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:44 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Via het regioscherm vanuit de stad die water nodig heeft. Als je op het water icoontje klikt kan je zien dat de aangrenzende stad water over heeft en dit aanbiedt. Deze aanbieding accepteren en je ontvangt het water van je buurman.
Ja ik vind het ook een beetje verwarrend werken, verwacht eerder dat het andersom werkte.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah oke, want ik had een overschot, mijn buurman had tekort maar kon het op geen enkele wijze aanbieden.
Dit inderdaad..quote:Op maandag 11 maart 2013 09:48 schreef stbabylon het volgende:
Elke stad die elektra, water of strontverwerking over heeft, biedt dat automagisch aan.
De rest moet aangeboden worden en wordt automagisch geaccepteerd (vuilnis, pliesie, brandweer, ambulance, etc.)
Je hebt altijd voorrang, dus als jij het nodig hebt wordt je buurman gewoon afgesloten.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:53 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Dit inderdaad..
Wel krom, ik zou verwachten dat als mijn buurman zegt, hier heb je een paar pliesie wagens. dat ik dan kan zeggen, laat maar die heb ik zelf wel.
Ook dat als ik een extra waterpomp bouw omdat ik een paar mijnen neerzet wil ik niet dat mijn buurman zomaar kan denken, hee. Water, dat kan ik mooi gebruiken!
Jammer...
Dat hoop ik ookquote:Op maandag 11 maart 2013 09:41 schreef egelhond het volgende:
Hoop dat er dalijk updates komen met veel grotere maps.
Inderdaad.. Kon de stad wel verlaten, maar even simpel verwijderen en opnieuw beginnen.. ho maar.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:51 schreef xienix2501 het volgende:
Ze mogen met de eerst volgende update wel een delete city knop toevoegen, nu kan je geen steden verwijderenik had namelijk geen water meer in mijn stad en kreeg ook niks aangeboden en zo doende is mijn stad van 190k inwoners naar 0 gegaan en in paniek al mijn geld er door heen gejaagd
Pas op met teveel geld doneren, dat kan op dit moment uren duren voordat het aangekomen isquote:Op maandag 11 maart 2013 09:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad.. Kon de stad wel verlaten, maar even simpel verwijderen en opnieuw beginnen.. ho maar.
Beetje jammer, zo'n mislukte stad in mijn regio. En ik ga ook geen nieuwe regio beginnen, want ik heb er al een paar leuke steden in staan.
Misschien wat geld aan mezelf doneren, platgooien en opnieuw bouwen
een stukje uitdaging?quote:Op maandag 11 maart 2013 09:58 schreef stbabylon het volgende:
Hetgeen wat ik het aller- aller- aller- allermeest mis, wat wel in de vorige versie zat, is het saven op het eind van de dag, en dan je stad helemaal platbombarderen met rampen. Daarna de volgende dag gewoon verder met de save-game.
Ik zie geen enkel nut meer in de rampen op dit moment. Waarom zou je dit nog los laten op je stad?
De lizard in elk geval om m'n afval op te etenquote:Op maandag 11 maart 2013 09:58 schreef stbabylon het volgende:
Hetgeen wat ik het aller- aller- aller- allermeest mis, wat wel in de vorige versie zat, is het saven op het eind van de dag, en dan je stad helemaal platbombarderen met rampen. Daarna de volgende dag gewoon verder met de save-game.
Ik zie geen enkel nut meer in de rampen op dit moment. Waarom zou je dit nog los laten op je stad?
Kun je die eigenlijk plaatsen, want dan is het wel makkelijk. Vuilnis ergens afgelegen, Lizard er op, tadaaquote:Op maandag 11 maart 2013 10:01 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
De lizard in elk geval om m'n afval op te eten
2? Ik heb in mijn oliestad 6 trade depots staan.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:01 schreef Black-Hole het volgende:
Grotere maps zou heel fijn zijn ja. Met twee trade depots, een groot recycle centre, watervoorzieing en reiniging en wat scholen / universiteiten inclusief specialisatie is je map best al redelijk gevuld.
Ik kan hem wel plaatsen ja. De enige unlocked disaster tot nu toe.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kun je die eigenlijk plaatsen, want dan is het wel makkelijk. Vuilnis ergens afgelegen, Lizard er op, tadaa
Feels like cheatingquote:Op maandag 11 maart 2013 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kun je die eigenlijk plaatsen, want dan is het wel makkelijk. Vuilnis ergens afgelegen, Lizard er op, tadaa
Met 5 mijnschachten inclusief alle uitbreidingen en alle vrachtwagens op max (ook bij de tradedepot) heb ik daar genoeg aan. Krijg geen meldingen dat ze niet meer erts naar boven kunnen halen omdat de depots vol zittenquote:Op maandag 11 maart 2013 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
2? Ik heb in mijn oliestad 6 trade depots staan.
Je moet ze helaas per server unlocken. Op West1 heb ik nu lizard, aardbeving en meteor. Op West5 alleen aardbeving. Die is trouwens heel makkelijk te bereiken, gewoon een kolenstad beginnen.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:05 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ik kan hem wel plaatsen ja. De enige unlocked disaster tot nu toe.
Mwah ok, maar kan best dat als je er nog één bij zet, ze alsnog genoeg binnen krijgen om nog meer weg te zetten.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:07 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Met 5 mijnschachten inclusief alle uitbreidingen en alle vrachtwagens op max (ook bij de tradedepot) heb ik daar genoeg aan. Krijg geen meldingen dat ze niet meer erts naar boven kunnen halen omdat de depots vol zitten
Die zorgen er toch voor dat de voorraad geëxporteerd / vervoerd wordt naar de regio? Als ik die niet allemaal inzet krijg ik de melding dat mijn depot vol zit.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:08 schreef stbabylon het volgende:
Die vrachtwagens van het depot doen trouwens niks voor je mijnen.
Ik dacht dat die alleen Freight deden. Dus van en naar fabrieken.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:10 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Die zorgen er toch voor dat de voorraad geëxporteerd / vervoerd wordt naar de regio? Als ik die niet allemaal inzet krijg ik de melding dat mijn depot vol zit.
Hmz, vanavond eens nakijken dan in de strategy guidequote:Op maandag 11 maart 2013 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik dacht dat die alleen Freight deden. Dus van en naar fabrieken.
Inderdaadquote:Op maandag 11 maart 2013 09:58 schreef stbabylon het volgende:
Heb gelezen dat als je de waterzuivering naast je waterpompen zet het water kan blijven hergebruiken. Zelf nog niet getest alleen of dat ook echt zo werkt. Ook zou regen het water weer wat bijvullen maar heb nog geen regen gehad in mijn eigen steden.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:13 schreef STING het volgende:
Wat betreft dat water inderdaad, raakt dat nou gewoon op net zoals coal/iron/oil, dat je dus op een gegeven moment het uit een andere stad moet gaan importeren?
Op een gegeven moet dan toch het water in de hele regio op zijn?
Ik meen ergens gelezen te hebben dat wanneer je een water tower plopt op een donkerblauw gebied, het niet opgaat, maar op elk ander gebied wel.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:13 schreef STING het volgende:
Wat betreft dat water inderdaad, raakt dat nou gewoon op net zoals coal/iron/oil, dat je dus op een gegeven moment het uit een andere stad moet gaan importeren?
Regen, maa rik heb ergens gelezen dat dat gebugged is.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:13 schreef STING het volgende:
Water filtration maakt helaas niets uit.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:15 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Heb gelezen dat als je de waterzuivering naast je waterpompen zet het water kan blijven hergebruiken. Zelf nog niet getest alleen of dat ook echt zo werkt. Ook zou regen het water weer wat bijvullen maar heb nog geen regen gehad in mijn eigen steden.
regen heb ik wel eens gehad, maar kan niet zeggen dat het wat aanvuldequote:Op maandag 11 maart 2013 10:15 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Heb gelezen dat als je de waterzuivering naast je waterpompen zet het water kan blijven hergebruiken. Zelf nog niet getest alleen of dat ook echt zo werkt. Ook zou regen het water weer wat bijvullen maar heb nog geen regen gehad in mijn eigen steden.
Dat kan ik ontkrachtenquote:Op maandag 11 maart 2013 10:15 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ik meen ergens gelezen te hebben dat wanneer je een water tower plopt op een donkerblauw gebied, het niet opgaat, maar op elk ander gebied wel.
Cool thanksquote:Op maandag 11 maart 2013 10:19 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
Dat kan ik ontkrachtenik heb het in sandbox voor elkaar gekregen mn plot compleet droog te leggen. Regen of donkerblauwe voorraden deden hier helaas niks aan
Niemand?quote:Op maandag 11 maart 2013 10:14 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik wil meedoen met een spel, maar elke spel wat ik zie in simcity zit vol. Weet iemand hoe je makkelijk meedoet aan een ander spel ?
Waar is dat vinkje te zien?quote:Op maandag 11 maart 2013 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gewoon vinkje aan dat hij alleen steden toont met ruimte.
Bij het tabblad waar je kunt meespelen met andere steden.quote:
Vinkje is weggehaald om database performance te verbeteren..quote:Op maandag 11 maart 2013 10:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij het tabblad waar je kunt meespelen met andere steden.
Heb je uberhaupt het spel? Je start het op, hebt 2 knoppen, zelf starten, of joinen. Hoe kun je die niet vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |