Met 5 mijnschachten inclusief alle uitbreidingen en alle vrachtwagens op max (ook bij de tradedepot) heb ik daar genoeg aan. Krijg geen meldingen dat ze niet meer erts naar boven kunnen halen omdat de depots vol zittenquote:Op maandag 11 maart 2013 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
2? Ik heb in mijn oliestad 6 trade depots staan.
Je moet ze helaas per server unlocken. Op West1 heb ik nu lizard, aardbeving en meteor. Op West5 alleen aardbeving. Die is trouwens heel makkelijk te bereiken, gewoon een kolenstad beginnen.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:05 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ik kan hem wel plaatsen ja. De enige unlocked disaster tot nu toe.
Mwah ok, maar kan best dat als je er nog één bij zet, ze alsnog genoeg binnen krijgen om nog meer weg te zetten.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:07 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Met 5 mijnschachten inclusief alle uitbreidingen en alle vrachtwagens op max (ook bij de tradedepot) heb ik daar genoeg aan. Krijg geen meldingen dat ze niet meer erts naar boven kunnen halen omdat de depots vol zitten
Die zorgen er toch voor dat de voorraad geëxporteerd / vervoerd wordt naar de regio? Als ik die niet allemaal inzet krijg ik de melding dat mijn depot vol zit.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:08 schreef stbabylon het volgende:
Die vrachtwagens van het depot doen trouwens niks voor je mijnen.
Ik dacht dat die alleen Freight deden. Dus van en naar fabrieken.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:10 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Die zorgen er toch voor dat de voorraad geëxporteerd / vervoerd wordt naar de regio? Als ik die niet allemaal inzet krijg ik de melding dat mijn depot vol zit.
Hmz, vanavond eens nakijken dan in de strategy guidequote:Op maandag 11 maart 2013 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik dacht dat die alleen Freight deden. Dus van en naar fabrieken.
Inderdaadquote:Op maandag 11 maart 2013 09:58 schreef stbabylon het volgende:
Hetgeen wat ik het aller- aller- aller- allermeest mis, wat wel in de vorige versie zat, is het saven op het eind van de dag, en dan je stad helemaal platbombarderen met rampen. Daarna de volgende dag gewoon verder met de save-game.
Ik zie geen enkel nut meer in de rampen op dit moment. Waarom zou je dit nog los laten op je stad?
Heb gelezen dat als je de waterzuivering naast je waterpompen zet het water kan blijven hergebruiken. Zelf nog niet getest alleen of dat ook echt zo werkt. Ook zou regen het water weer wat bijvullen maar heb nog geen regen gehad in mijn eigen steden.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:13 schreef STING het volgende:
Wat betreft dat water inderdaad, raakt dat nou gewoon op net zoals coal/iron/oil, dat je dus op een gegeven moment het uit een andere stad moet gaan importeren?
Op een gegeven moet dan toch het water in de hele regio op zijn?
Ik meen ergens gelezen te hebben dat wanneer je een water tower plopt op een donkerblauw gebied, het niet opgaat, maar op elk ander gebied wel.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:13 schreef STING het volgende:
Wat betreft dat water inderdaad, raakt dat nou gewoon op net zoals coal/iron/oil, dat je dus op een gegeven moment het uit een andere stad moet gaan importeren?
Regen, maa rik heb ergens gelezen dat dat gebugged is.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:13 schreef STING het volgende:
Water filtration maakt helaas niets uit.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:15 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Heb gelezen dat als je de waterzuivering naast je waterpompen zet het water kan blijven hergebruiken. Zelf nog niet getest alleen of dat ook echt zo werkt. Ook zou regen het water weer wat bijvullen maar heb nog geen regen gehad in mijn eigen steden.
regen heb ik wel eens gehad, maar kan niet zeggen dat het wat aanvuldequote:Op maandag 11 maart 2013 10:15 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Heb gelezen dat als je de waterzuivering naast je waterpompen zet het water kan blijven hergebruiken. Zelf nog niet getest alleen of dat ook echt zo werkt. Ook zou regen het water weer wat bijvullen maar heb nog geen regen gehad in mijn eigen steden.
Dat kan ik ontkrachtenquote:Op maandag 11 maart 2013 10:15 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ik meen ergens gelezen te hebben dat wanneer je een water tower plopt op een donkerblauw gebied, het niet opgaat, maar op elk ander gebied wel.
Cool thanksquote:Op maandag 11 maart 2013 10:19 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
Dat kan ik ontkrachtenik heb het in sandbox voor elkaar gekregen mn plot compleet droog te leggen. Regen of donkerblauwe voorraden deden hier helaas niks aan
Niemand?quote:Op maandag 11 maart 2013 10:14 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik wil meedoen met een spel, maar elke spel wat ik zie in simcity zit vol. Weet iemand hoe je makkelijk meedoet aan een ander spel ?
Waar is dat vinkje te zien?quote:Op maandag 11 maart 2013 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gewoon vinkje aan dat hij alleen steden toont met ruimte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |