vu tower zeker te wetenquote:Op maandag 11 maart 2013 00:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
HOly shit hoe krijg je die laatste voor elkaar.![]()
![]()
De VU Tower neerpoten en de weg naar de stad afsluiten, en enkel de toegangsweg aansluiten?quote:
Alleen als daar vraag naar is; kan zelfs tegenwerken als je gebieden er nog niet klaar voor zijn.quote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 00:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Snap ook niet waarom ze nu de servers updaten in plaats van om 4:00 's nachts of zo.
omdat ze nu kut zijnquote:Op maandag 11 maart 2013 00:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Snap ook niet waarom ze nu de servers updaten in plaats van om 4:00 's nachts of zo.
Wat is er kut aan dan? Ik kon de hele avond spelen. Die paar uur gaat echt geen significant verschil geven, al helemaal omdat de meeste nu al slapen.quote:
Ik zag zelfs een testserverquote:Op maandag 11 maart 2013 00:19 schreef Adolecens het volgende:
Antarctica heeft ook al een eigen server gekregen ja?!![]()
ja maar er is een bug waardoor sommige steden niet meer speelbaar zijn... ik heb er 3 van en ik ben het zatquote:Op maandag 11 maart 2013 00:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat is er kut aan dan? Ik kon de hele avond spelen. Die paar uur gaat echt geen significant verschil geven, al helemaal omdat de meeste nu al slapen.
Ik ook, daar log ik maar niet op inquote:
Waar dient die voor?quote:
Ah, zo.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ja maar er is een bug waardoor sommige steden niet meer speelbaar zijn... ik heb er 3 van en ik ben het zat
quote:Op maandag 11 maart 2013 00:22 schreef Jump het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zitten ze ook aan hun grens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |