Die staat er bij mij niet bij. Geen enkele server doet het raar genoeg bij mijquote:
Moet je eens doorstomen naar tv'squote:Op maandag 11 maart 2013 00:50 schreef mschol het volgende:
processoren exporteren is een leuke bezigheid
Wacht maar tot je tv's in elkaar kan zettenquote:Op maandag 11 maart 2013 00:50 schreef mschol het volgende:
processoren exporteren is een leuke bezigheid
Al 27 jaarquote:Op maandag 11 maart 2013 00:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Meer mensen die problemen hebben met vrienden vinden?
quote:
Of importeren van alloy en plastic.. dan verdubbel je de waarde alsnog..quote:Op maandag 11 maart 2013 00:58 schreef mschol het volgende:
[..]
mooie van processoren is wel dat je ze oneindig kan produceren: plastic en alloy haal je met je recycle gebeuren op...
maar als je global market aangaat gaat dat vast niet zo makkelijk meerquote:Op maandag 11 maart 2013 01:02 schreef Devvie het volgende:
[..]
Of importeren van alloy en plastic.. dan verdubbel je de waarde alsnog..
Dus nu stockpilenquote:Op maandag 11 maart 2013 01:04 schreef mschol het volgende:
[..]
maar als je global market aangaat gaat dat vast niet zo makkelijk meer
het zou vraag en aanbod moeten worden met een min en max prijs die door maxis bepaald is..quote:Op maandag 11 maart 2013 01:06 schreef Jump het volgende:
Zijn de prijzen op de global market trouwens zelf te bepalen of worden ze automatisch bepaald door vraag en aanbod? En niet zoals in D3 waar je absurde prijzen kan vragen?
nog geld kunnen verdienen met olie?quote:Op maandag 11 maart 2013 01:12 schreef Khaelos het volgende:
ik heb net een paar uurtjes gespeeld als oliesheik maar ik moet zeggen ik vind de maps toch wel te klein hoor al mijn balkjes van winkels huizen en industrie waren vol en ik wou nog veel meer bouwen zoals een vliegveld enzo maar ik had gewoon geen vierkante meter meer over om te bouwen..
Hangt van de server af heaquote:Op maandag 11 maart 2013 01:20 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
nog geld kunnen verdienen met olie?
kreeg niet genoeg om bij de brandstof fase te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |