quote:Resterend programma Feyenoord
Datum Wedstrijd
17 maart Feyenoord - FC Utrecht
30 maart SC Heerenveen - Feyenoord
5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda
Resterend programma PSV
Datum Wedstrijd
16 maart PSV - RKC Waalwijk
31 maart Roda JC Kerkrade - PSV
6 april Willem II - PSV
14 april PSV - Ajax
20 april AZ - PSV
27 april PSV - FC Groningen
5 mei PSV - NEC
12 mei FC Twente - PSV
Resterend programma Ajax
Datum Wedstrijd
17 maart AZ - Ajax
31 maart Ajax - NEC
7 april Ajax - Heracles Almelo
14 april PSV - Ajax
19 april Ajax - SC Heerenveen
27 april NAC Breda - Ajax
5 mei Ajax - Willem II
12 mei FC Groningen - Ajax
Resterend programma Vitesse
ADO Den Haag - Vitesse
Vitesse - PEC Zwolle
Vitesse - NAC Breda
Roda JC - Vitesse
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Willem II
RKC Waalwijk - Vitesse
Vitesse - VVV Venlo
Echt he, heb af en toe het idee dat hij té goed is voor Feyenoord en het Eredivisie niveau.quote:
Gelukkig ligt hij tot fucking 2017 vastquote:Op zondag 10 maart 2013 22:53 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Echt he, heb af en toe het idee dat hij té goed is voor Feyenoord en het Eredivisie niveau.
Ik niet. Bij vrijwel elke andere club zal hij weinig presteren.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:53 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Echt he, heb af en toe het idee dat hij té goed is voor Feyenoord en het Eredivisie niveau.
Straks blijkt het allemaal een droom en worden we wakker op de dag na de 0-10 nederlaag.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:54 schreef PIETR het volgende:
Voelt een beetje als een natte droom dit. Iedereen positief. 7 man bij oranje, kampioenskadidaat, kapitaal op het veld, wereldcoach / td. Voelt onwerkelijk.
Of kopen we Bob Peeters voor 28 miljoen.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Straks blijkt het allemaal een droom en worden we wakker op de dag na de 0-10 nederlaag.
De Graafschap thuis, daar was ik pas echt doodziek van.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Straks blijkt het allemaal een droom en worden we wakker op de dag na de 0-10 nederlaag.
Lijkt alweer eeuwen geleden die vernederingquote:Op zondag 10 maart 2013 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Straks eindigen we vierde en volgend seizoen ouderwets in de kwalificatie weer uit Europa.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:54 schreef PIETR het volgende:
Voelt een beetje als een natte droom dit. Iedereen positief. 7 man bij oranje, kampioenskadidaat, kapitaal op het veld, wereldcoach / td. Voelt onwerkelijk.
Ik herinner me eerder deze wedstrijd.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:57 schreef PIETR het volgende:
[..]
Lijkt alweer eeuwen geleden die vernedering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee man, probleem is dat je in de Eredivisie mietjes op kunt stellen in de verdediging. Als je als spits dan een klein beetje body hebt forceer je zoveel kansen puur op fysiek. Kijk naar Bony, kijk naar Pelle.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:53 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Oh oh oh.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik herinner me eerder deze wedstrijd.
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik herinner me eerder deze wedstrijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik herinner me eerder deze wedstrijd.Daar hadden we Bruins nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had ik het toevallig gister met paar kameraden nog over, zelden in m'n leven zo verdrietig/teleurgesteld geweest over een voetbalwedstrijd. Die vernedering tegen PSV was eigenlijk vooral surrealistisch.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
De Graafschap thuis, daar was ik pas echt doodziek van.
De hype erna was groter dan het moment zelf.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh oh oh.
Kippenvel die dag. Bahia die doet alsof hij net de winnende heeft gemaakt op het WK.
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:03 schreef PIETR het volgende:
Nog meer goed nieuws. Mats van der weel komt op proef!!
Veelzeggend dat een achterneef van Dennis Bergkamp niet per definitie bij Ajax terechtkomt, maar bij Feyenoord terecht lijkt te komen (indien hij talentvol genoeg is).quote:Feyenoord krijgt binnenkort Mats van der Weel op proef. De 15-jarige speler komt uit voor Rosenborg, hij woont met zijn familie in Noorwegen. Hij is een achterneef van Dennis Bergkamp. Onlangs speelde de 15-jarige nog met Rosenborg onder 19 in de NextGen Series tegen Juventus. De Telegraaf bracht dit nieuws vanavond naar buiten via Eredivisie Live. Via twitter bevestigt de jonge speler zelf het nieuws. Zijn vader is een goede bekende van Stanley Brard.
Dat was de enige keer dat ik echt totaal geen uitweg meer zag.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had ik het toevallig gister met paar kameraden nog over, zelden in m'n leven zo verdrietig/teleurgesteld geweest over een voetbalwedstrijd. Die vernedering tegen PSV was eigenlijk vooral surrealistisch.
Psv was vaag (en duur, omdat ik familie in buitenland op de hoogte moest houden), De Graafschap was inderdaad ongelofelijk kut, zelden zo vol ongeloof teruggereisdquote:Op zondag 10 maart 2013 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had ik het toevallig gister met paar kameraden nog over, zelden in m'n leven zo verdrietig/teleurgesteld geweest over een voetbalwedstrijd. Die vernedering tegen PSV was eigenlijk vooral surrealistisch.
Enige keer dat ik echt een kater had na een wedstrijd. En dan die maandag van die piepels die normaliter niks over voetbal te zeggen hebben maar dan ineens een mening erover hebbenquote:Op zondag 10 maart 2013 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Woon redelijk vlakbij amsterdam, al die mensen die 'grappig' waren toen ik kaarten ging halen voor VVV. Nog nooit zoveel zin gehad om een klap te geven aan een winkelbediendequote:Op zondag 10 maart 2013 23:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Enige keer dat ik echt een kater had na een wedstrijd. En dan die maandag van die piepels die normaliter niks over voetbal te zeggen hebben maar dan ineens een mening erover hebben
Ik weet nog dat ik zat te kijken. M'n vader had net een iPhone en zo'n appje geinstalleerd die een ping-toon gaf elke keer als er gescoord werd. Extreem pijnlijk om dat ding 10x achter elkaar af te horen gaan in 1 wedstrijd.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was ook in Capelle zo hoor. Toen meteen na m'n toenmalige stage kaart gehaald voor VVV.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Woon redelijk vlakbij amsterdam, al die mensen die 'grappig' waren toen ik kaarten ging halen voor VVV. Nog nooit zoveel zin gehad om een klap te geven aan een winkelbediende
En al die lijers met hun PSV-shirt op maandag lopen provoceren. Ik wil niet vaak mensen een stamp op hun bek geven, maar toen had ik wel jeukende vuistjes.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Enige keer dat ik echt een kater had na een wedstrijd. En dan die maandag van die piepels die normaliter niks over voetbal te zeggen hebben maar dan ineens een mening erover hebben
Vreemdgenoeg was ik dat seizoen wel trotser dan ooit om Feyenoordsupporter te zijn... alleen al hoe we onze ploeg steunden, dat zie je nergens anders hier in NL
Ik reageerde volgens mij iets in de trant 'dat we het woensdag wel zouden zien en dat het iig voller zou zitten dan in die frituurpan waar zij speelden'quote:Op zondag 10 maart 2013 23:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Was ook in Capelle zo hoor. Toen meteen na m'n toenmalige stage kaart gehaald voor VVV.
'Weet je het zeker?'
- 'Nu staan de echte supporters op he'
'Da's waar'
Uitvaart van Coen Moulijn dat seizoen was misschien wel het 'mooiste' wat ik heb meegemaakt met Feyenoord. Zo indrukwekkend. Leek wel een staatbegravenis.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:09 schreef Dekatria het volgende:
Vreemdgenoeg was ik dat seizoen wel trotser dan ooit om Feyenoordsupporter te zijn... alleen al hoe we onze ploeg steunden, dat zie je nergens anders hier in NL
Ik heb daar echt helemaal niets mee.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Uitvaart van Coen Moulijn dat seizoen was misschien wel het 'mooiste' wat ik heb meegemaakt met Feyenoord. Zo indrukwekkend. Leek wel een staatbegravenis.
Ik heb die hele wedstrijd gemist en kreeg 'savonds een smsje van een collega uit Spanje: Wow, hope you still can sleep tonight. Heb daarna even nu.nl gekeken en geen enkele vorm van media meer bekeken/beluisterd die dag...quote:Op zondag 10 maart 2013 23:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik zat te kijken. M'n vader had net een iPhone en zo'n appje geinstalleerd die een ping-toon gaf elke keer als er gescoord werd. Extreem pijnlijk om dat ding 10x achter elkaar af te horen gaan in 1 wedstrijd.Zal 't nooit meer vergeten.
Mooi was dat ja. Weggewaaid op de Erasmusbrug, maar was dermate indrukwekkend dat ik het zo weer zou doen.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Uitvaart van Coen Moulijn dat seizoen was misschien wel het 'mooiste' wat ik heb meegemaakt met Feyenoord. Zo indrukwekkend. Leek wel een staatbegravenis.
Klopt, al vreesde ik er even voor dat hij het als gimmick ging gebruiken bij BMI.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ergste was ook nog dat Been ze constant in bescherming nam met "Ze zijn nog jong en wisselvallig" dat doet Koeman niet, die is gewoon keihard en eerlijk ongeacht leeftijd
En de ploeg was toen op trainingskamp naar Oman, weet ik nogquote:Op zondag 10 maart 2013 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik heb die stoet bij de Kuip en op de Coolsingel voorbij zien komen. Mooi geregeld allemaal.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mooi was dat ja. Weggewaaid op de Erasmusbrug, maar was dermate indrukwekkend dat ik het zo weer zou doen.
Oja.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En de ploeg was toen op trainingskamp naar Oman, weet ik nog
Ik vind 't een beetje valse sympathie eerlijk gezegd. Meer dan de helft van die mensen heeft die man nooit bewust meegemaakt en het is volgens mij ook niet zo dat het buiten het veld een enorm spraakmakend persoon was zoals een van Hanegem. Maargoed, ieder z'n ding natuurlijk.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
En Babovic natuurlijkquote:Op zondag 10 maart 2013 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik heb die stoet bij de Kuip en op de Coolsingel voorbij zien komen. Mooi geregeld allemaal.
[..]
Oja.Dat paste er wel bij dat seizoen.
Mats van der Weel, onze nieuwe topper uit Noorwegen die komt via connectie van Brardquote:
Het was een ontzettend sympathiek persoon en maakte zonder twijfel deel uit van de glorierijke historie van Feyenoord. Elke Feyenoorder die hem niet kent, zou zich moeten schamen.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind 't een beetje valse sympathie eerlijk gezegd. Meer dan de helft van die mensen heeft die man nooit bewust meegemaakt en het is volgens mij ook niet zo dat het buiten het veld een enorm spraakmakend persoon was zoals een van Hanegem. Maargoed, ieder z'n ding natuurlijk.
Ah, nice. Is daar een nieuwsberichtje van?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mats van der Weel, onze nieuwe topper uit Noorwegen die komt via connectie van Brard
Grootste Feyenoorder ooit. Voor mij had het ook nog een persoonlijk randje. Maar ik vond het juist wel mooi jong en oud aanwezig.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind 't een beetje valse sympathie eerlijk gezegd. Meer dan de helft van die mensen heeft die man nooit bewust meegemaakt en het is volgens mij ook niet zo dat het buiten het veld een enorm spraakmakend persoon was zoals een van Hanegem. Maargoed, ieder z'n ding natuurlijk.
Ook wel 'De Noorse Messi' genoemdquote:Op zondag 10 maart 2013 23:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mats van der Weel, onze nieuwe topper uit Noorwegen die komt via connectie van Brard
Roland Bergkamp heeft ook geen contact met Dennis. Zegt niet zoveelquote:Op zondag 10 maart 2013 23:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
[..]
Veelzeggend dat een achterneef van Dennis Bergkamp niet per definitie bij Ajax terechtkomt, maar bij Feyenoord terecht lijkt te komen (indien hij talentvol genoeg is).
Link, schijnt dus uit de Telegraaf te komen via EL, maar op EL kan ik zelf niks vindenquote:Op zondag 10 maart 2013 23:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, nice. Is daar een nieuwsberichtje van?
Ach, dat valt in het niet bij de eerdere seizoenen. Uiteindelijk maakte het toch allemaal niet uit (6 punten achterstand op Ajax) en werden we dikverdiend 2e.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:21 schreef StraatSoldaat het volgende:
Dit vind ik trouwens het pijnlijkste moment van vorig seizoen
Vervolgens hadden we psv uit met 3-2 veloren toen scoorde KO Fernandez nog twee keer
En Clasie is de Nederlandse Xaviquote:Op zondag 10 maart 2013 23:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Cool, we hebben met Singh toch ook al de Noorse Iniesta
Dat sowieso, verkopen we over 7 jaar voor 175 miljoen aan Bayernquote:
Ja haha dat bedoelde ik dus, weet ik veel wat zijn bijnaam isquote:Op zondag 10 maart 2013 23:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Cool, we hebben met Singh toch ook al de Noorse Iniesta
Respect voor het verleden heet zoiets.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:21 schreef kapiteintje het volgende:
Nog 1 jaartje en dan hebben ze het in Spanje bij clubs over de Spaanse Clasie of de Spaanse De Vrij.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:25 schreef Caland het volgende:
Lex Immers wordt ook wel de Nederlandse Lex Immers genoemd.
Maar dat snap ik, niemand die Immers kan evenarenquote:Op zondag 10 maart 2013 23:25 schreef Caland het volgende:
Lex Immers wordt ook wel de Nederlandse Lex Immers genoemd.
Ben ik met je eens, uit respect voor wat hij voor Feyenoord betekent heeft kan ik 't prima begrijpen. Heb soms alleen 't idee dat er wat mensen tussen lopen die bij dat soort gebeurtenissen wat geforceerd hun Feyenoord-liefde aan 't tonen zijn aan de buitenwereld.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was een ontzettend sympathiek persoon en maakte zonder twijfel deel uit van de glorierijke historie van Feyenoord. Elke Feyenoorder die hem niet kent, zou zich moeten schamen.
Vond dat ook zo'n bazenfoto. Pelle als de Don tussen al die gastjesquote:Op zondag 10 maart 2013 23:27 schreef Merkie het volgende:
Kan deze foto niet in de OP? Vind ik eigenlijk veel mooier dan dat gare spandoek wat er nu in staat (leuk bedacht hoor, maar lijkt meer een groep 2 muurschilderij)??
[ afbeelding ]
Ik hou niet zo van watermerken op foto's.. En ik blijf denken dat Boëtius gepakt wordt door Joris van achterquote:Op zondag 10 maart 2013 23:27 schreef Merkie het volgende:
Kan deze foto niet in de OP? Vind ik eigenlijk veel mooier dan dat gare spandoek wat er nu in staat (leuk bedacht hoor, maar lijkt meer een groep 2 muurschilderij)??
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, uit respect voor wat hij voor Feyenoord betekent heeft kan ik 't prima begrijpen. Heb soms alleen 't idee dat er wat mensen tussen lopen die bij dat soort gebeurtenissen wat geforceerd hun Feyenoord-liefde aan 't tonen zijn aan de buitenwereld.
(Inb4 shitload aan verwijtende reacties.)
Dat spandoek is geniaal man. Dit plaatje gewoon onder het resterende programmaquote:Op zondag 10 maart 2013 23:27 schreef Merkie het volgende:
Kan deze foto niet in de OP? Vind ik eigenlijk veel mooier dan dat gare spandoek wat er nu in staat (leuk bedacht hoor, maar lijkt meer een groep 2 muurschilderij)?
[ afbeelding ]
Ik heb er ook echt niks mee, net als dat geneuzel ''wij zijn de eerste die de Europa Cup wonnen'''. Ja en?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, uit respect voor wat hij voor Feyenoord betekent heeft kan ik 't prima begrijpen. Heb soms alleen 't idee dat er wat mensen tussen lopen die bij dat soort gebeurtenissen wat geforceerd hun Feyenoord-liefde aan 't tonen zijn aan de buitenwereld.
Boeitius kijkt alsof hij door Mathijssen in zijn kont genomen wordtquote:Op zondag 10 maart 2013 23:27 schreef Merkie het volgende:
Kan deze foto niet in de OP? Vind ik eigenlijk veel mooier dan dat gare spandoek wat er nu in staat (leuk bedacht hoor, maar lijkt meer een groep 2 muurschilderij)?
[ afbeelding ]
Donequote:Op zondag 10 maart 2013 23:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat spandoek is geniaal man. Dit plaatje gewoon onder het resterende programma
Mwoah, sommige mensen zijn imo drukker bezig met het laten zien dat ze zo enorm betrokken zijn met Feyenoord dan het feit dat het Coen Moulijn is.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Respect voor het verleden heet zoiets.
Je waardeert het heden pas als je eerbied hebt voor het verleden.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb er ook echt niks mee, net als dat geneuzel ''wij zijn de eerste die de Europa Cup wonnen'''. Ja en?
Klopt, een beetje jammer is dat. Dat je een Feyenoorder bent hoef je niet 24 uur per dag overal kenbaar te maken.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mwoah, sommige mensen zijn imo drukker bezig met het laten zien dat ze zo enorm betrokken zijn met Feyenoord dan het feit dat het Coen Moulijn is.
Daar heb je wel gelijk in, maar iemand als Moulijn verdiende echt een dergelijk groots afscheid.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Want?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je waardeert het heden pas als je eerbied hebt voor het verleden.
Sommigen hebben gewoon wat meer met Feijenoord dan anderen.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat was m'n punt niet Don. Het gaat om de intentie waarmee je daar staat.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je waardeert het heden pas als je eerbied hebt voor het verleden.
Oh, maar dat ontken ik niet. Had 't meer over die mensen die zich daar via zo'n gebeuren geforceerd aan 't profileren zijn als Feyenoord-fanatiekeling.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, maar iemand als Moulijn verdiende echt een dergelijk groots afscheid.
Intentie waarmee je daar staat staat daar imo redelijk los van.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Sommigen hebben gewoon wat meer met Feijenoord dan anderen.
Ach laat mensen lekker. Het was een waardig afscheid.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:32 schreef kapiteintje het volgende:
Oh, maar dat ontken ik niet. Had 't meer over die mensen die zich daar via zo'n gebeuren geforceerd aan 't profileren zijn als Feyenoord-fanatiekeling.
20 miljoen en Guidetti als ze hem in de zomer willen.quote:'Koeman mogelijke opvolger Mancini bij Manchester City'
Feyenoord eindigde vorig seizoen als tweede in de Eredivisie en doet ook dit seizoen bovenin de ranglijst mee. De Rotterdammers hebben op het moment maar een punt minder dan koploper Ajax en de supporters dromen van het eerste kampioenschap sinds 1999. Ronald Koeman verricht geweldig werk in De Kuip en dat blijft ook in het buitenland niet onopgemerkt.
Manchester City staat weliswaar in de halve finale van de FA Cup, maar is al uitgeschakeld in Europa en lijkt het prolongeren van de landstitel wel te kunnen vergeten. Roberto Mancini moet vrezen voor het verliezen van zijn baan en volgens de Daily Mail is Koeman een kandidaat om de Italiaan na dit seizoen op te volgen. Txiki Begiristain is technisch directeur bij City en speelde bij Barcelona nog samen met de Zaankanter. Hij is een grote fan van de werkwijze van Koeman.
Ook algemeen directeur Ferran Soriano zou wel wat voelen voor de komst van Koeman, die onlangs nog zijn contract bij Feyenoord verlengde tot de zomer van 2014. De voormalig verdediger is bezig aan zijn tweede jaar in Rotterdam en werkte eerder als trainer bij AZ, Valencia, PSV, Benfica, Ajax en Vitesse. Andere kandidaten die worden genoemd zijn Manuel Pellegrini, Jürgen Klopp en José Mourinho.
De grootsheid van Feyenoord is niet enkel het stadion, het shirt of het legioen. Het is de hele club, het is de historie en het zijn de helden van vroeger en nu die het imago en de grootsheid en het roemrijke verleden dat Feyenoord maakt tot wat het is. Een club, groter dan het leven voor een aantal mensen. Voor mij persoonlijk ben je zonder het kennen en eerbiedigen van dit verleden niet meer dan een passant.quote:
Dat heb ik zelf meegemaakt, is een andere situatie.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De viering van de 2e plek is een voorbeeld. Zonder dat rampseizoen was dat er niet geweest.
Zou ook geen echte opvolger wetenquote:
Huub Stevens... ril, krijg flashbacks naar Arie Haan...quote:Op zondag 10 maart 2013 23:37 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zou ook geen echte opvolger weten
Misschien Huub Stevens of Co Adriaanse. Denk nog niet dat Gio of Van Gastel al klaar zijn voor hoofdtrainerschap
Die gast die dat invult hoeven we nooit meer serieus te nemen. Notoire domoor die niet weet of er lucht of zand in een bal zit. Een echte personality voelt de wedstrijd aan.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Welke neus vult deze shit in dan?![]()
![]()
http://www.nusport.nl/cij(...)jc-feyenoord-97.html
Echt he.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:37 schreef Dekatria het volgende:
Het gaat zeker goed met Feyenoord dat we lopen te zeuren over de oprechtheid van mensen die langs de rouwstoet van Moulijn stonden.
Zelfoverschatting.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vraag me af hoe hij zo slecht is geworden
Vrij simpel, geen fysiek en geen mentaliteit.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
In de zomer een paar jaar geleden kwam hij wel eens voetballen bij zuidplein voetballen was een hele nuchtere jongen die vrij bescheiden was ondanks dat hij iedereen helemaal zoek speelde. Zag hem wel erg vaak rokenquote:
Zo'n filmpje kan ik ook van de Cler makenquote:Op zondag 10 maart 2013 23:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
In de zomer een paar jaar geleden kwam hij wel eens voetballen bij zuidplein voetballen was een hele nuchtere jongen die vrij bescheiden was ondanks dat hij iedereen helemaal zoek speelde. Zag hem wel erg vaak roken
Maar talent had hij zeker
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:51 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Zo'n filmpje kan ik ook van de Cler maken
Duitsland doet vreemde dingen met mensen.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:48 schreef Caland het volgende:
Oh wacht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet goed genoeg voor Feyenoord. 90% van die beelden komt uit wedstrijden tegen Roda, De Graafschap en VVV, zegt genoeg.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
In de zomer een paar jaar geleden kwam hij wel eens voetballen bij zuidplein voetballen was een hele nuchtere jongen die vrij bescheiden was ondanks dat hij iedereen helemaal zoek speelde. Zag hem wel erg vaak roken
Sympathiek ventje vooral, maar dat zijn die Aziaten al snel.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:08 schreef Merkie het volgende:
Was toch een leuke speler. Erg gehypet, maar hij presteerde imho vrij constant. Sowieso beter dan Sisse.
Ik denk dat hij Ruud van Os bedoelt.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:09 schreef Merkie het volgende:
Etiënne Verhoeff bedoel je? Kan niks over een carriere vinden op Google.
Ok, dan was het toen cynisch van de Kromme.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Ruud van Os bedoelt.
Maar ook hij heeft geen noemenswaardige voetbal-carriere achter de rug.
Stiekem hoopte iedereen dat hij de nieuwe Ono zou worden.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Sympathiek ventje vooral, maar dat zijn die Aziaten al snel.
Zag hem laatst nog 90 minuten tegen Jong Ajax, kan geen enkele goeie actie van hem herinneren. Hij viel niet op iig.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik heb hem ook niet bewust meegemaakt maar moet dat per se dan? Ik zie het maar zo, je wordt niet zomaar een clublegende, dan dien je daar respect voor te hebben. En daarbij zijn er een hoop Feyenoord-supporters die eerder zijn gestorven en Moulijn bewust meegemaakt hebben. Die hadden hem ook willen eren. Wat dat betreft zijn we het aan de vorige generaties verschuldigt om hun helden te blijven eren. Als wij er niet meer zijn, hopen wij dat onze helden ook op deze manier herinnerd worden.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eens, die 10-0 kon mij eigenlijk totaal niet boeien. Was eigenlijk het slechtste wat PSV kon behalen bij Feyenoord, gevalletje onervaren ploeg/coach. Kijk maar naar de absolute top, die zullen nooit zo ver gaan tot het vernederen van de tegenstander want dat kan je keihard terugpakken.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was de enige keer dat ik echt totaal geen uitweg meer zag.
Deed mij veel meer pijn dan die 10-0.
Nou ik vond beide maar mooi kut, zat bij beide in het stadion en waren 2 hele wazige gevoelens.quote:Op maandag 11 maart 2013 02:46 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Eens, die 10-0 kon mij eigenlijk totaal niet boeien. Was eigenlijk het slechtste wat PSV kon behalen bij Feyenoord, gevalletje onervaren ploeg/coach. Kijk maar naar de absolute top, die zullen nooit zo ver gaan tot het vernederen van de tegenstander want dat kan je keihard terugpakken.
Wat we dus zagen in de thuiswedstrijd tegen PSVDat we daarmee Ajax in het kampioenzadel hielpen interesseerde me geen zier. Als PSV het maar niet werd
![]()
Van die 10-0 overwinning blijven ze de komende 10 jaar last van ondervinden.
Ja de dag zelf zat ik ook met een enorm kutgevoel, maar na een nachtje slapen kwam al snel naar boven dat het eigenlijk tactisch gezien een enorme faal van PSV was geweest. Iets wat werd bevestigd in de thuis wedstrijd. Ze hebben met dat stuntje 3 punten gepakt, maar tegelijkertijd ook minimaal 30 tegenpunten in de komende jaren.quote:Op maandag 11 maart 2013 03:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nou ik vond beide maar mooi kut, zat bij beide in het stadion en waren 2 hele wazige gevoelens.
Denk eerder het volgende scenario:quote:Op maandag 11 maart 2013 01:56 schreef F.M.D. het volgende:
Dit scenario moet je echt voor vrezen
PSV: 53 pt. +22 = 75 (7x winst, gelijk bij Roda)
Ajax: 54 pt. +21 = 75 (7x winst, verlies bij PSV)
Feyenoord: 53 pt. +22 = 75 (7x winst, gelijk bij Hveen)
Daarom, PSV had net zo goed kunnen winnen zaterdag en Feyenoord net zo goed kunnen verliezen zondag, man man man wat zat ik te stressen op 't eindquote:Op maandag 11 maart 2013 08:12 schreef PIETR het volgende:
Allemaal leuk die voorspellingen maar ik denk dat alle drie de clubs nog een keer gaan verliezen door een off-day / rode kaart / onterechte penalty tegen. Gezien het eerdere verloop van de competitie.
Kan je nagaan dat er nog 8 wedstrijden zijn.. Statistisch gezien is dat inderdaad onmogelijk, maar ja, statistiek telt niet. Wij moeten ons gewoon met Feyenoord bezig houden, de rest heb je toch geen invloed opquote:Op maandag 11 maart 2013 09:57 schreef Fargo het volgende:
Ik verwacht inderdaad ook niet dat de drie topclubs allemaal 7 keer winnen.
Ik doelde op het scenario dat iemand aanhaalde hierboven dat elke club 7 keer won en nog maar 1 keer een misstap zou begaan. Dat zie ik niet gebeuren. Ik denk dat ze allemaal nog wel een keer of twee tegen de lamp lopen en dat Vitesse juist daardoor een bijzonder gevaarlijke outsider is geworden.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:59 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kan je nagaan dat er nog 8 wedstrijden zijn.. Statistisch gezien is dat inderdaad onmogelijk, maar ja, statistiek telt niet. Wij moeten ons gewoon met Feyenoord bezig houden, de rest heb je toch geen invloed op
Maar ook Vitesse zal dan overal moeten winnen en dat zie ik eerlijk gezegd ook niet gebeuren. Ze zijn natuurlijk wel outsider ja, dat ben ik met je eens. Er is gewoon geen pijl op te trekken, behalve dat er 4 kandidaten zijn voor de titelquote:Op maandag 11 maart 2013 10:00 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik doelde op het scenario dat iemand aanhaalde hierboven dat elke club 7 keer won en nog maar 1 keer een misstap zou begaan. Dat zie ik niet gebeuren. Ik denk dat ze allemaal nog wel een keer of twee tegen de lamp lopen en dat Vitesse juist daardoor een bijzonder gevaarlijke outsider is geworden.
Dan heb je PSV nooit gezien dit seizoenquote:Op maandag 11 maart 2013 10:39 schreef WethouderHekking het volgende:
Feyenoord en Vitesse allebei nog naar het Mandemakers Stadion, en daar kan het gemeen spoken .
Makkelijke wedstrijden zijn er gewoon niet, voor niemand.
Er zijn dit seizoen ook nog maar nauwelijks grote overwinngen geweest.
Het is hier al vaak gezegd, gewoon geen peil op te trekken. Afwachten en duimen maar.
Ze hadden ook van PSV en Ajax, vanuit een achterstand, moeten verliezen, maar toch doen ze dat niet. Zegt toch ook wel wat...quote:Op maandag 11 maart 2013 10:27 schreef Cara het volgende:
Vitesse was weg geweest als ze gewoon terecht hadden verloren van twente. Ze speelden daar ook onthutsend zwak en dat is het enige dat me er van weerhoudt ze met dit belachelijk makkelijke programma kandidaat te noemen
Cijfers kloppen wel aardig, maar dat commentaar eronder bij sommigequote:Op zondag 10 maart 2013 23:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Welke neus vult deze shit in dan?![]()
![]()
http://www.nusport.nl/cij(...)jc-feyenoord-97.html
Ook van Feyenoord wonnen ze onterecht. Een gelijkspel had toen meer recht aan de spelverhoudingen gedaan.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:47 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ze hadden ook van PSV en Ajax, vanuit een achterstand, moeten verliezen, maar toch doen ze dat niet. Zegt toch ook wel wat...
Immers had wel hoger moeten krijgen tbhquote:Op maandag 11 maart 2013 10:52 schreef Luni het volgende:
[..]
Cijfers kloppen wel aardig, maar dat commentaar eronder bij sommige
Ik denk ook niet dat Vitesse nog onderschat wordt door wie dan ook.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:47 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ze hadden ook van PSV en Ajax, vanuit een achterstand, moeten verliezen, maar toch doen ze dat niet. Zegt toch ook wel wat...
Dat is ook wel zo, maar Ajax thuis hadden ze ook moeten verliezen. Maar toch lukt het ze nog gewoon om, een kwartier voor tijd bij 0-2, niet op te geven en nog drie keer te scoren. En da's niet de enige keer dat ze dit doen. Ook afgelopen weekend is daar min of meer een voorbeeld van.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Vitesse nog onderschat wordt door wie dan ook.
Maar toch, gisteren... dat had weinig met eigen kracht van Vitesse te maken. Als het 3 of 4-1 voor Twente was geworden had dat de krachtsverhoudingen reëel weergegeven.
Dan is ajax echt een veel grotere titelkandidaat. Die krijgen al tijdenlang elke wedstrijd 10 grote uitgespeelde kansen, en nu beginnnen ze er ook een paar van in te schoppen.
Bony is echter wel een groot gevaar. Gisteren nauwelijks gezien, alleen bij zijn goal.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Vitesse nog onderschat wordt door wie dan ook.
Maar toch, gisteren... dat had weinig meer met eigen kracht of slimheid van Vitesse te maken. Als het 3 of 4-1 voor Twente was geworden had Vitesse niet mogen klagen.
Dan is ajax echt een veel grotere titelkandidaat. Die krijgen al tijdenlang elke wedstrijd 10 grote uitgespeelde kansen, en nu beginnnen ze er ook een paar van in te schoppen.
True. Vitesse uit besliste hij ook uit het niets. Verdomme.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bony is echter wel een groot gevaar. Gisteren nauwelijks gezien, alleen bij zijn goal.
Wat dat aan gaat is het echt een bazen spits.
Dit.quote:Op maandag 11 maart 2013 01:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb hem ook niet bewust meegemaakt maar moet dat per se dan? Ik zie het maar zo, je wordt niet zomaar een clublegende, dan dien je daar respect voor te hebben. En daarbij zijn er een hoop Feyenoord-supporters die eerder zijn gestorven en Moulijn bewust meegemaakt hebben. Die hadden hem ook willen eren. Wat dat betreft zijn we het aan de vorige generaties verschuldigt om hun helden te blijven eren. Als wij er niet meer zijn, hopen wij dat onze helden ook op deze manier herinnerd worden.
Was thuis tegen Feyenoord ook zo.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bony is echter wel een groot gevaar. Gisteren nauwelijks gezien, alleen bij zijn goal.
Daar kan ik wel in meegaan inderdaad.quote:Op maandag 11 maart 2013 01:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb hem ook niet bewust meegemaakt maar moet dat per se dan? Ik zie het maar zo, je wordt niet zomaar een clublegende, dan dien je daar respect voor te hebben. En daarbij zijn er een hoop Feyenoord-supporters die eerder zijn gestorven en Moulijn bewust meegemaakt hebben. Die hadden hem ook willen eren. Wat dat betreft zijn we het aan de vorige generaties verschuldigt om hun helden te blijven eren. Als wij er niet meer zijn, hopen wij dat onze helden ook op deze manier herinnerd worden.
Goed initiatief.quote:Gratis reizen met toegangskaart Feyenoord
Bezoekers van de thuiswedstrijden van Feyenoord kunnen voortaan gratis met het Rotterdams openbaar vervoer naar de Kuip. Openbaar vervoersbedrijf RET en Feyenoord hebben vandaag een overeenkomst gesloten.
Het gratis reizen geldt drie uur voor aanvang van en drie uur na afloop van thuiswedstrijden. Om gratis te kunnen reizen moeten de supporters hun wedstrijdkaart of seizoenkaart bij controles tonen. Zondag aanstaande tegen FC Utrecht is de eerste gelegenheid voor Feyenoord-fans om van de overeenkomst te profiteren.
De kosten voor het gratis reizen zijn opgenomen in de overeenkomst die Feyenoord en de RET al hadden.
Zwartrijden
De nieuwe regeling komt na verhalen over massaal zwartrijden door Feyenoordsupporters. Ook zou het moeilijk zijn om in de overvolle trams controles uit te voeren. De RET zegt dat controles waar nodig worden uitgevoerd.
Bron: Rijnmond nieuws
Tofquote:Op maandag 11 maart 2013 13:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Goed initiatief.
Ik ga ondertussen toch eens rekenen of reizen met het OV vanuit West-Brabant goedkoper wordt dan met de auto.
Wij gaan ook altijd met de auto vanuit West-Brabant, met OV ben je toch veel langer onderweg joh?quote:Op maandag 11 maart 2013 13:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Goed initiatief.
Ik ga ondertussen toch eens rekenen of reizen met het OV vanuit West-Brabant goedkoper wordt dan met de auto.
Vanuit Breda naar Dord en vanuit daar naar het stadion ben ik heen en terug rond de 30 euro kwijtquote:Op maandag 11 maart 2013 13:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Goed initiatief.
En dan maar hopen dat er geen blessures vallen.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:35 schreef DonRaja het volgende:
Ik baal nu best wel van die interlandonderbreking straks... We zijn wel het grootste deel van het team een week kwijt.
Aan de andere kant blijft het grootste deel van het team wel samen.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:35 schreef DonRaja het volgende:
Ik baal nu best wel van die interlandonderbreking straks... We zijn wel het grootste deel van het team een week kwijt.
Dat is zeker goed nieuws. Wellicht parkeer ik mijn auto dan wat verder weg van de Kuip zodat ik na de wedstrijd geen uur vast sta op de Olympiawegquote:Op maandag 11 maart 2013 13:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Goed initiatief.
Misschien valt dat wel mee, je moet eerst naar het stadion lopen, dan nog filerijden om weg te komen etc.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:41 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Wij gaan ook altijd met de auto vanuit West-Brabant, met OV ben je toch veel langer onderweg joh?
Dat is ook weer wel zo, al zullen er nog wel een paar afvallen uit de voorselectie. Dus zal het iets minder dramatisch zijn.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:46 schreef DSL het volgende:
[..]
Aan de andere kant blijft het grootste deel van het team wel samen.
Dat is wel erg veel. Ik had dit dan ook in gedachten, op de trein stappen in Breda (of Dordt). Maar voor 30 euro kan ik meerdere keren op en neer rijden. Al vallen de kosten voor de tram voortaan weg.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:42 schreef PIETR het volgende:
[..]
Vanuit Breda naar Dord en vanuit daar naar het stadion ben ik heen en terug rond de 30 euro kwijt
Ah ja dat is ook zo natuurlijk. Wij gaan bij Dinteloord de snelweg op en dan parkeren we altijd in die woonwijk + lopen naar het stadion is heen 1 uur in totaal. Terug 1,5 uur ongeveer.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Misschien valt dat wel mee, je moet eerst naar het stadion lopen, dan nog filerijden om weg te komen etc.
Voorheen was het makkelijker, toen parkeerde ik altijd op die parkeerplaatsen bij de MacDonalds, al kostte me dat wel meer dan 150 euro per seizoen. Maar ik reed wel zo weg, binnen 30 minuten was ik dan thuis.
Daar zocht ik naar. Want die klote rotonde leidt je naar Barendrecht omdat hij is afgesloten idd.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik parkeer sinds kort bij die flats langs de Adriaan Volkerlaan (begin van de Olympiaweg). Daar rij je zo weg (want na de wedstrijd kan je vanaf de Olympiaweg niet de AV-laan op, die rotonde is afgesloten. En jij rijdt dus wél via de AV-laan naar de A16) en het is gratis.
Ja daar maak ik ook vaak gebruik van. Probleem is altijd dat het daar verderop ook stokt omdat er teveel verkeer door te kleine straatjes wilquote:Op maandag 11 maart 2013 14:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is een minuut of 20 idd. Maar de tijd die je wint omdat je niet over de Olynpiaweg hoeft is mij dat wel waard
Dat ziekenhuis heb ik nooit geprobeerd, maar als ik er langs loop ziet het er behoorlijk dramatisch uit. Hoewel ik ook wel eens mensen hoor die naar links over dat dijkje rijden, maar officieel is dat eenrichtingverkeer
quote:Grensrechter stopt per direct na zwakke beurt bij Roda JC-Feyenoord
Assistent-scheidrechter Adriaan Inia stopt per direct met het (mede) leidinggeven aan betaald voetbal-wedstrijden. Zondagavond besloot de 49-jarige Fries daartoe naar aanleiding van stevige kritiek op zijn keuzes tijdens de wedstrijd Roda JC-Feyenoord. Zo beoordeelde hij onder meer een overtreding op Sanharib Malki in het strafschopgebied verkeerd.
Na afloop van de wedstrijd bekritiseerden de technische staf en de spelers van Roda JC de arbitrage in gesprek met de media. Inia ging naar het lijkt bij zichzelf te rade en besloot per direct zijn vlag op te bergen. Hij was achttien jaar actief in het betaald voetbal en was onder meer aanwezig op het EK in 2008, in Zwitserland en Oostenrijk.
Eerder besloot Inia al te stoppen op internationaal niveau. De wedstrijd RBC-Excelsior in 1996 was zijn debuut; die van zondag in het Parkstad Limburg Stadion was zijn allerlaatste in het profvoetbal. Omrop Fryslân en L1 bevestigen dat Inia ermee ophoudt.
Scheids kan de grens vragen wat hij gezien heeft, als die dan zegt dat hij geen overtreding gezien heeft kan dat doorslaggevend zijn.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar even serieus, de scheids is er toch om die strafschop te beoordelen? En die bal op de lijn zag ik ook na 737494 herhalingen niet, dus daar heeft ie ook goed gehandeld
Inderdaad, dit dus.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar even serieus, de scheids is er toch om die strafschop te beoordelen? En die bal op de lijn zag ik ook na 737494 herhalingen niet, dus daar heeft ie ook goed gehandeld
Ik formuleerde 't stukje ook niet goed. Ging me over mensen die daar over de rug van zo'n herdenking zichzelf geforceerd lopen te profileren als hardcore supporter. Dat vind ik valse sympathie.quote:Op maandag 11 maart 2013 01:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar de scheidsrechter blijft eindverantwoordelijke. Maar dan nog, volgens mij heeft de beste man verder weinig fout gedaan met vlaggen. Op wellicht die situatie op de lijn, maar nogmaals, ik zag na tig herhalingen nog niet of ie nou zat of niet en dan dien je gewoon de verdedigende partij hrt voordeel can de twijfel te geven.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Scheids kan de grens vragen wat hij gezien heeft, als die dan zegt dat hij geen overtreding gezien heeft kan dat doorslaggevend zijn.
Ken gelukkig dat soort mensen niet maar er zullen er vast wel bij zijn die dat doen. Zo heb je ook nepsupporters die alleen maar naar wedstrijden gaan omdat de kans aanwezig is dat ze kunnen knokken na afloop.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik formuleerde 't stukje ook niet goed. Ging me over mensen die daar over de rug van zo'n herdenking zichzelf geforceerd lopen te profileren als hardcore supporter. Dat vind ik valse sympathie.
Er zitten 50.000 mensen in het stadion. Het is onze maatschappij in het klein. Je komt er inderdaad alle soorten mensen tegen. Helaas ook de randdebielen.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ken gelukkig dat soort mensen niet maar er zullen er vast wel bij zijn die dat doen. Zo heb je ook nepsupporters die alleen maar naar wedstrijden gaan omdat de kans aanwezig is dat ze kunnen knokken na afloop.
Precies, en natuurlijk verschilt de tendens per club ook wel maar zelfs bij een AGOVV heb je absolute randdebielen rondlopen. Hier zijn het er alleen 100x zoveel omdat we ook 100x zoveel mensen in 't stadion hebben. Bovendien is Feyenoord een club die toch iets dieper zit bij veel Feyenoorders. Komt natuurlijk ook wel door magere tijden waardoor je juist meer verbroedert en met de club meeleeft. Als alles vanzelf gaat, heb je dat automatisch minder. Vandaar dat je bij PSV bijvoorbeeld geen supporters hebt maar publiek.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:34 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Er zitten 50.000 mensen in het stadion. Het is onze maatschappij in het klein. Je komt er inderdaad alle soorten mensen tegen. Helaas ook de randdebielen.
quote:Het ware verhaal achter het terugsturen van supportersbus
Vrijdagnacht maakten we nog even een wavedoek voor het uitvak om een oproep kracht bij te zetten. Daarnaast werden tijdens de museumnacht alvast honderden vlaggen en tientallen strandballen klaargelegd.
Zoals wel vaker reisden we af met een partybus. Het was één groot feest in de bus met supporters die zin hadden in de wedstrijd Roda JC – Feyenoord. Onderweg merkten we dat we aan de late kant waren vertrokken en inderdaad, bij het meldpunt in Born waren wij 5 minuten te laat waarop we besloten door te rijden om in ieder geval de wedstrijd te kunnen bezoeken. In Heerlen is de bus bij een café gestopt voor een korte sanitaire stop aangezien er geen sanitaire voorzieningen waren in de bus. Eenmaal terug bij de bus was er een politiebusje gearriveerd en stonden er agenten uit undercover auto’s. Na overleg met de agenten zouden wij met de bus onder begeleiding naar het stadion gebracht worden. Hiervoor moesten we alleen even wachten tot ook de ME aanwezig was. Uiteindelijk kwam er een politiecommissaris die helemaal niks wilde weten van een begeleiding naar het stadion, hij bood ons een retourtje Rotterdam..
Er was geen enkel begrip voor de supporters in de bus die hier toch vrij weinig aan konden doen, dit leidde tot wat commotie en woordenwisselingen. Op dat moment werd de hele bus omsingeld door de ME en zijn hier en daar wat tikken uitgedeeld aan de supporters die buiten de bus stonden.
Wat volgde was een bus vol geïrriteerde supporters die graag naar de wedstrijd wilden gaan. Iedereen had immers een geldig kaartje voor de wedstrijd. Na zo’n 3 kwartier ellende is toch besloten om onder ME begeleiding te gaan rijden. De buschauffeur sloeg op een rotonde alsnog rechtsaf richting stadion. Van enige bedreiging van de chauffeur die gesuggureerd werd in de media was uiteraard geen sprake. Hij reed gewoon netjes naar de plek toe die ons beloofd was. Eenmaal op de snelweg richting Kerkrade werd de bus klemgereden en met uitzicht op het stadion van Roda JC kwamen we tot stilstand. De bus werd wederom omsingeld door een behoorlijke hoeveelheid ME. De snelweg werd afgesloten en we konden geen kant op, inmiddels was de wedstrijd begonnen. Na een uur vol ellende, van een ME’er die haar magazijn kwijt was op de snelweg tot politieagenten die ook geen idee hadden wat de bedoeling was, konden we gaan rijden. Retourtje Rotterdam onder ME begeleiding dus.
In de bus was inmiddels wel geaccepteerd dat we geen seconde van de wedstrijd zouden zien, er heerste vooral teleurstelling. Met de radio aan hoorde we ter hoogte van Eindhoven dat Pellè de 0-1 had binnengekopt, de vrolijkheid kwam langzaam terug. Ter hoogte van Breda vierden we in de bus de overwinning. Werd het toch nog een beetje een leuke dag, dachten we. Ondertussen reed de ME van Limburg nog steeds voor ons en bij elke op- en afrit ook naast ons zodat we nergens van de snelweg konden, ook niet voor een sanitaire stop. Bij Ridderkerk, toen iedereen dacht dat we bijna terug waren en rustig naar huis konden, trapte de ME bus voor ons ineens hard op de rem, de ME van Limburg werd hier vervangen door nog veel meer ME van Rotterdam. Dit leidde tot een uiterst gevaarlijke situatie op de snelweg met bijna een kettingbotsing tot gevolg. Eenmaal bij de Kuip aangekomen gingen we bij de stoplichten rechtsaf in plaats van rechtdoor naar de parkeerplaats. Bij de tramhalte kwamen we tot stilstand en gingen de deuren open, hierop ging iedereen de bus uit totdat de ME vol gas op de bus en supporters in reed, een aantal zetten het op een lopen aangezien niemand graag door een hond wordt gebeten of door een ME’er wordt geslagen om niks.
Iedereen die buiten de bus was, werd gearresteerd en meegenomen, de overgebleven mensen in de bus kregen gezelschap van 6 ME’ers. Ook nu weer hadden ze geen idee wat de bedoeling was en na een half uurtje stonden we met de bus tussen de hekken bij het spoor (van het uitvak van de Kuip). Ook daar duurde alles weer lang en de ME’ers in de bus wisten ook niet wat er ging gebeuren.
Een inzittende die ondertussen bijna onwel werd, is met heel veel moeite na een kwartier de bus uit gelaten en verzorgd, er mocht niemand van ons bij hem blijven. Uiteindelijk moesten we 1 voor 1 de bus uit en wat volgde was: een drugscontrole, een zeer grondige fouillering, een id controle, een check of je nog lopende zaken had openstaan en een foto met jou en je id kaart in je handen. Communicatie met de eenheden was totaal onmogelijk. Het enige wat die te melden hadden was: muil houden of je krijgt een klap. Als alles in orde was, werd je de hekken uit begeleid en kon je eindelijk vertrekken.
En de buschauffeur? die had maar één klacht na afloop. Een ME busje was tegen zijn ‘voordeur’ gereden met schade tot gevolg.
Verder is van enige hulp van de Rotterdamse VBE, fancoaches en/of supporterscoördinator de hele dag geen sprake geweest. Waar zijn zij als je ze echt nodig hebt?!
Een totaal onbegrijpelijke dag, hoe kan je zo met mensen omgaan? SCHAAM JE DIEP!
Tekst: http://www.frl1908.nl/
samenvatting ?quote:
Te laat vertrekken, dus te laat bij meldpunt, desondanks tijd om bij een café te stoppen om te pissen, politie, ME, onduidelijkheid, boos en verder niks.quote:
al gedaan, maar een samenvatting vragen is altijd goedquote:
Sta altijd in Sportdorp, ben je zo weg.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is zeker goed nieuws. Wellicht parkeer ik mijn auto dan wat verder weg van de Kuip zodat ik na de wedstrijd geen uur vast sta op de Olympiaweg
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:04 schreef elCholo het volgende:
[ http://imageshack.us/photo/my-images/707/schermafbeelding2013031a.png/ (copy/paste deze link) ]
quote:Op maandag 11 maart 2013 18:00 schreef PIETR het volgende:
[ afbeelding ]
Hier moest ik stiekem best om glimlachen
Dat was me in eerste instantie nog niet eens opgevallen, hahahaquote:Op maandag 11 maart 2013 18:07 schreef elCholo het volgende:
[..]
Had hetzelfde toen ik die naam hoorde idd.
Heel fout, maar ergens ook welquote:Op maandag 11 maart 2013 18:00 schreef PIETR het volgende:
[ afbeelding ]
Hier moest ik stiekem best om glimlachen
Geen verrassing. Denk dat de politie niet zo blij is met die bus, terwijl ze in principe weinig fout doen. De organisatoren erachter, FRL, zijn ook stuk voor stuk goede jongens en zeer fanatiek in het supporten van de club.quote:
Zeker. Gang van zaken is raar. Maar als het allemaal gewoon via de regels was gegaan, was het geen probleem geweest natuurlijk.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen verrassing. Denk dat de politie niet zo blij is met die bus, terwijl ze in principe weinig fout doen. De organisatoren erachter, FRL, zijn ook stuk voor stuk goede jongens en zeer fanatiek in het supporten van de club.
Clasie, de Vrij, BMI, Boetius, Vilhena, Pelle en Malki uiteraard.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:17 schreef PIETR het volgende:
Voor welke spelers zou Barcelona kaarten hebben gereserveerd bij Roda?
De Noorse Iniestaquote:Op maandag 11 maart 2013 21:17 schreef PIETR het volgende:
Voor welke speler zou Barcelona kaarten hebben gereserveerd bij Roda?
Owja, die loopt hier ook nog ergens rond. Gevalletje Manteiga. Betaalbare wereldspeler is spe. Onze scoutingquote:
Ik denk voor Vilhena en Boetius. Die 2 kunnen de echte top bereiken. De rest is subtop Europa (lees BMI, Clasie en de Vrij).quote:Op maandag 11 maart 2013 21:17 schreef PIETR het volgende:
Koeman.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:17 schreef PIETR het volgende:
Voor welke speler trainer zou Barcelona kaarten hebben gereserveerd bij Roda?
Janmaat, Bruno, Stefan, Clasie en Pellèquote:Op maandag 11 maart 2013 21:17 schreef PIETR het volgende:
Ronald zegt wel meerquote:Op maandag 11 maart 2013 22:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ronald Koeman zou zeggen: "Koolsingel"
JP zou zeggen "en wie niet springt die is een jood"quote:Op maandag 11 maart 2013 22:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gio Zou zeggen: "Niet alleen de beste van Rotterdam...."quote:Op maandag 11 maart 2013 22:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vergeet De Hoek niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
Janmaat, Bruno, Stefan, Clasie en Pellè
Fernandez zou zeggen: "GTA FTW"quote:Op maandag 11 maart 2013 22:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Foppe de Haan zou zeggen: "Choolsingel"quote:Op maandag 11 maart 2013 22:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tegen ADO wil ik wel weer graag heen, hoop met silvercard, en anders maar gewoon los proberen. Die lui moeten niet allemaal zo zeiken, al die stadions zitten het hele jaar half leeg, ga nou gewoon is een keer naar dat Engels model toe om een hele zijde aan ons toe te staan. Roda de centjes, wij genoeg supporters, prima.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:23 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Druktemakerij.
En bij RKC natuurlijk weer volop mensen op losse kaart.
Niemand die zich kan bedenken dat mensen gewoon niet naar die pauperclubs willen en er dus veel kaarten in omloop zijn voor degene die dat wel willen.
Ach die gek wilde in z'n eentje het halve stadion verbouwen naar zijn eisen, en last but not least wilde hij club-icoon Gerard Meijer ontslaan die toen nog bij Feyenoord werkte.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:55 schreef Aldo-MC het volgende:
Toch een geweldige kerel die Verbeek.
Vraag me af of de veranderingen waar hij op doelde inmiddels wel zijn doorgezet.
FLKG?quote:Op maandag 11 maart 2013 22:56 schreef Benigoi het volgende:
Tis toch schitterend dat we in 1 seizoen zoveel clubs op de kast krijgen met de FLKG.
Worden er iedere uitwedstrijd meer.
Ze zullen weten wie de grootste is.
You can´t ban a Feyenoordfan.
Maar die is een jaartje later zelf ook gestopt dus misschien had hij wel een punt.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ach die gek wilde in z'n eentje het halve stadion verbouwen naar zijn eisen, en last but not least wilde hij club-icoon Gerard Meijer ontslaan die toen nog bij Feyenoord werkte.
Gerard Meijer kwam 's ochtends op de club en zag al het spul uit zijn masseerkamertje (een mini-museum) in een container liggen. Daarmee heeft die mafklapper zijn doodsvonnis getekend, domme boer dat 'ie isquote:Op maandag 11 maart 2013 23:08 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Maar die is een jaartje later zelf ook gestopt dus misschien had hij wel een punt.
En hij uiteindelijk wilde hij toch alleen zijn kantoortje moderniseren?
Teveel organisatorische problemen.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:07 schreef Haringkop het volgende:
Clubs als roda moeten toch veel wijzer zijn. De keer zit daar nooit vol, als Feyenoord dan op bezoek komt maak je dat uitvak toch gewoon twee keer zo groot..
Jij kan dus kaarten voor RKC regelen.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Die controle op Clubkaarten is ook niet waterdicht. Ik heb een seizoenskaart van Feyenoord en op mijn eigen naam gewoon nog een 2 tal clubkaarten voor clubs hier in de regio.
Nee, niet eens op een fictieve naam.
Echtquote:Op maandag 11 maart 2013 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Gerard Meijer kwam 's ochtends op de club en zag al het spul uit zijn masseerkamertje (een mini-museum) in een container liggen. Daarmee heeft die mafklapper zijn doodsvonnis getekend, domme boer dat 'ie is
Dat werd allemaal pas later bekend.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:13 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Echtwat een idioot dan
![]()
Wel bizar dat supporters met die wetenschap nog zo stonden te klappen en zingen voor hem.
Omdat Verbeek niet eens het grootste probleem was toentertijd.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:13 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Echtwat een idioot dan
![]()
Wel bizar dat supporters met die wetenschap nog zo stonden te klappen en zingen voor hem.
Daarom, lompe boer is het. Enige kwaliteit is dat hij z'n teams zo geweldig fysiek sterk krijgt.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:13 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Echtwat een idioot dan
![]()
Dat dan ook weer niet. Maar ja, ze verwachten geloof ik niet zoveel mongolen van ons daar. Domme zet, al jaren.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:14 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Weet niet of het nu veel beter is geregeld op dat vlak
Laat zijn clubs meestal ook wel aardig spelen. Verder zou ik die man niet meer bij Feyenoord hoeven, want hij bemoeid zich met het werk van Martin van Geel tot en met het nichtje van charmed_angel die sjaaltjes verkoopt.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daarom, lompe boer is het. Enige kwaliteit is dat hij z'n teams zo geweldig fysiek sterk krijgt.
Toen hij wegging bij Feyenoord was al die informatie geloof ik nog niet allemaal bekend bij de supporters.
Je kan ook niet ontkennen dat een groot deel van die losse kaarten groep net doen alsof ze in de Kuip zijn.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat dan ook weer niet. Maar ja, ze verwachten geloof ik niet zoveel mongolen van ons daar. Domme zet, al jaren.
Nee joh, gewoon iedereen voor kankerjood uitmaken en dan in het supporterscafe gaan zitten hehequote:Op maandag 11 maart 2013 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan ook niet ontkennen dat een groot deel van die losse kaarten groep net doen alsof ze in de Kuip zijn.![]()
Ik vind dan altijd, afhankelijk van waar je zit, dat enige teurghoudendheid wel op zijn plaats is.
Het was een hoax he, ze appte heul niet met een FOK!'er. In de rust broodje lauwe kroket halen bij haar dus.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Laat zijn clubs meestal ook wel aardig spelen. Verder zou ik die man niet meer bij Feyenoord hoeven, want hij bemoeid zich met het werk van Martin van Geel tot en met het nichtje van charmed_angel die sjaaltjes verkoopt.
Ze heeft een vriend he?quote:Op maandag 11 maart 2013 23:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het was een hoax he, ze appte heul niet met een FOK!'er. In de rust broodje lauwe kroket halen bij haar dus.
Is die hetero dan?quote:Op maandag 11 maart 2013 23:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh echt.Dat kan hmf verder niks schelen trouwens, dus anaal zit er nog wel in voor hem.
Kongolo staat klaar om de plek van Bruno over te nemenquote:Op maandag 11 maart 2013 23:29 schreef Mercan het volgende:
[..]
Volgend seizoen een nieuwe avatar.
(als ik vi moet geloven)
Mwoah, ik denk dat het aantal dat rustig de wedstrijd kijkt vrij groot, dan wel groter, is.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan ook niet ontkennen dat een groot deel van die losse kaarten groep net doen alsof ze in de Kuip zijn.![]()
Ik vind dan altijd, afhankelijk van waar je zit, dat enige teurghoudendheid wel op zijn plaats is.
Linksback ja?quote:Op maandag 11 maart 2013 23:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kongolo staat klaar om de plek van Bruno over te nemen
In het Roda-topic beweerden ze anders.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk dat het aantal dat rustig de wedstrijd kijkt vrij groot, dan wel groter, is.
Dat zeker.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk dat het aantal dat rustig de wedstrijd kijkt vrij groot, dan wel groter, is.
Hij was weer een keer ontzettend boos en toen kreeg ik tussen de kanker door via direct message allemaal inside info over parkeerplaatsen bij het Kralingse Bos dus dacht echt dat hij op kerels viel. Wat verder ook niets uitmaaktquote:
Ok.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:32 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hij was weer een keer ontzettend boos en toen kreeg ik tussen de kanker door via direct message allemaal inside info over parkeerplaatsen bij het Kralingse Bos dus dacht echt dat hij op kerels viel. Wat verder ook niets uitmaakt
Neem gewoon De Schaak dan man, gehaald omdat hij gratis was en helemaal niks kon behalve hard rennen. Gaat nu ineens ook nog voorzetten afleveren.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Neen, als mijn usericon. Er moet gewoon een bazenneger staan namelijk.
Volgend jaar Maicon als UI, ruilen we met City voor Janmaat en Koeman deze zomer.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee joh. Of Kongolo of Manutelli.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Neem gewoon De Schaak dan man, gehaald omdat hij gratis was en helemaal niks kon behalve hard rennen. Gaat nu ineens ook nog voorzetten afleveren.
Ohja, die hebben we ook nog lopen. Hoe doet hij het bij Excelsior?quote:Op maandag 11 maart 2013 23:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee joh. Of Kongolo of Manutelli.
Tussen de schorsingen door scoort hij weleens.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ohja, die hebben we ook nog lopen. Hoe doet hij het bij Excelsior?
In die paar wedstrijden die ik van Excelsior heb gezien vond ik Manu weinig indruk maken. Een beetje als Cabral, maar dan op Jupiler-niveau.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ohja, die hebben we ook nog lopen. Hoe doet hij het bij Excelsior?
Hij heeft wel recent verlengd tot '15 dus dan moet die maar gewoon bij Exelsior blijven matige spelert.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In die paar wedstrijden die ik van Excelsior heb gezien vond ik Manu weinig indruk maken. Een beetje als Cabral, maar dan op Jupiler-niveau.
Dit dusquote:Op maandag 11 maart 2013 23:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
muntenman wil hem vast kopenquote:Op maandag 11 maart 2013 23:38 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hij heeft wel recent verlengd tot '15 dus dan moet die maar gewoon bij Exelsior blijven matige spelert.
En met rendement, fysiek, snelheid.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In die paar wedstrijden die ik van Excelsior heb gezien vond ik Manu weinig indruk maken. Een beetje als Cabral, maar dan op Jupiler-niveau.
Zonder rendement en fysiek bedoel je?quote:Op maandag 11 maart 2013 23:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
En met rendement, fysiek, snelheid.
De Vrij. Of Vilhena en Boëtius, zo jong al bij Oranje willen ze misschien wel even checken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 01:00 schreef Cara het volgende:
Nee maar echt, ik kom er niet over uit. Wie de fuck wilde Barcelona voor op de tribune gaan zitten ?
Vilhenaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 01:00 schreef Cara het volgende:
Nee maar echt, ik kom er niet over uit. Wie de fuck wilde Barcelona voor op de tribune gaan zitten ?
Immers.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 01:00 schreef Cara het volgende:
Koemanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 01:00 schreef Cara het volgende:
Ik hoorde zoiets, ja. Deelden de eerste klappen uit of zo?quote:Op maandag 11 maart 2013 23:31 schreef Caland het volgende:
Zelfde als die mafklappers die vorige week op dat harde kern vak zaten, die zijn lachend het stadion uitgelopen met de hele kop onder het bloed.
Clasiequote:Op dinsdag 12 maart 2013 01:00 schreef Cara het volgende:
Ik zat van de week ook al te denken. Als Koeman kampioen wordt en die Vilenova krijgt een terugval in zijn herstel zal Koeman echt wel kandidaat zijn daar denk ik.quote:
Koeman ligt helemaal niet zo heel lekker in Barcelona. Johan is ook niet zo gek op hem.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:44 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik zat van de week ook al te denken. Als Koeman kampioen wordt en die Vilenova krijgt een terugval in zijn herstel zal Koeman echt wel kandidaat zijn daar denk ik.
Cissequote:Op dinsdag 12 maart 2013 01:00 schreef Cara het volgende:
Koeman speelde met Zubizarreta, dat zijn maatjes. Zeker dat het eerder Koeman wordt dan de Boer.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Koeman ligt helemaal niet zo heel lekker in Barcelona. Johan is ook niet zo gek op hem.
Dat zou nog eerder F de Boer worden.
Het heeft meer de lijntjes van de voorzitter te maken, volgens mij zit Koeman wat teveel in het kamp Cruijff om kandidaat te zijn, zelfde geldt voor De Boer.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Koeman speelde met Zubizarreta, dat zijn maatjes. Zeker dat het eerder Koeman wordt dan de Boer.
Denk dat Rosell zeker het advies opvolgt van zijn technisch directeur.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het heeft meer de lijntjes van de voorzitter te maken, volgens mij zit Koeman wat teveel in het kamp Cruijff om kandidaat te zijn, zelfde geldt voor De Boer.
Ja hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat Rosell zeker het advies opvolgt van zijn technisch directeur.
Je weet toch wel dat er daar niet altijd rationeel gedacht wordt, politiek is het belangrijkstquote:
Politiek is belangrijk ja. Maar bij Barcelona, waar ze het meest technische voetbal ter wereld spelen, geniet de TD daar extreem hoog aanzien. En aangezien dat een oud maatje is van Koeman, en hem in het verleden al eens heb horen spreken over Koeman, zou het mij niets verbazen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat er daar niet altijd rationeel gedacht wordt, politiek is het belangrijkst
Wat een gejank om niksquote:Op maandag 11 maart 2013 22:23 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Druktemakerij.
En bij RKC natuurlijk weer volop mensen op losse kaart.
Gek genoeg denk ik dat de waarheid wat genuanceerder zal liggen.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Gerard Meijer kwam 's ochtends op de club en zag al het spul uit zijn masseerkamertje (een mini-museum) in een container liggen. Daarmee heeft die mafklapper zijn doodsvonnis getekend, domme boer dat 'ie is
Kongolo vind ik wel een baas maar die Manu heb ik echt 0,0 vertrouwen inquote:Op maandag 11 maart 2013 23:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee joh. Of Kongolo of Manutelli.
Ik heb alle vertrouwen in van Gastel. Enige waar ik me druk om zou maken is Janmaat en Clasie. Als die weggaan hebben we geen waardige vervangers.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:08 schreef De_Pel het volgende:
Ik hoop dat de Koe hier voorlopig blijft zitten, maar als hij ons kampioen maakt heeft hij z'n transfer wel verdiend.
No way Joséquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Gek genoeg denk ik dat de waarheid wat genuanceerder zal liggen.
Voor Janmaat niet inderdaad, maar mocht Clasie vertrekken dan kan Vormer toch wel op zijn plek spelen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:12 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen in van Gastel. Enige waar ik me druk om zou maken is Janmaat en Clasie. Als die weggaan hebben we geen waardige vervangers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |