quote:Resterend programma Feyenoord
Datum Wedstrijd
17 maart Feyenoord - FC Utrecht
30 maart SC Heerenveen - Feyenoord
5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda
Resterend programma PSV
Datum Wedstrijd
16 maart PSV - RKC Waalwijk
31 maart Roda JC Kerkrade - PSV
6 april Willem II - PSV
14 april PSV - Ajax
20 april AZ - PSV
27 april PSV - FC Groningen
5 mei PSV - NEC
12 mei FC Twente - PSV
Resterend programma Ajax
Datum Wedstrijd
17 maart AZ - Ajax
31 maart Ajax - NEC
7 april Ajax - Heracles Almelo
14 april PSV - Ajax
19 april Ajax - SC Heerenveen
27 april NAC Breda - Ajax
5 mei Ajax - Willem II
12 mei FC Groningen - Ajax
Resterend programma Vitesse
ADO Den Haag - Vitesse
Vitesse - PEC Zwolle
Vitesse - NAC Breda
Roda JC - Vitesse
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Willem II
RKC Waalwijk - Vitesse
Vitesse - VVV Venlo
Echt he, heb af en toe het idee dat hij té goed is voor Feyenoord en het Eredivisie niveau.quote:
Gelukkig ligt hij tot fucking 2017 vastquote:Op zondag 10 maart 2013 22:53 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Echt he, heb af en toe het idee dat hij té goed is voor Feyenoord en het Eredivisie niveau.
Ik niet. Bij vrijwel elke andere club zal hij weinig presteren.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:53 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Echt he, heb af en toe het idee dat hij té goed is voor Feyenoord en het Eredivisie niveau.
Straks blijkt het allemaal een droom en worden we wakker op de dag na de 0-10 nederlaag.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:54 schreef PIETR het volgende:
Voelt een beetje als een natte droom dit. Iedereen positief. 7 man bij oranje, kampioenskadidaat, kapitaal op het veld, wereldcoach / td. Voelt onwerkelijk.
Of kopen we Bob Peeters voor 28 miljoen.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Straks blijkt het allemaal een droom en worden we wakker op de dag na de 0-10 nederlaag.
De Graafschap thuis, daar was ik pas echt doodziek van.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Straks blijkt het allemaal een droom en worden we wakker op de dag na de 0-10 nederlaag.
Lijkt alweer eeuwen geleden die vernederingquote:Op zondag 10 maart 2013 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Straks eindigen we vierde en volgend seizoen ouderwets in de kwalificatie weer uit Europa.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:54 schreef PIETR het volgende:
Voelt een beetje als een natte droom dit. Iedereen positief. 7 man bij oranje, kampioenskadidaat, kapitaal op het veld, wereldcoach / td. Voelt onwerkelijk.
Ik herinner me eerder deze wedstrijd.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:57 schreef PIETR het volgende:
[..]
Lijkt alweer eeuwen geleden die vernedering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee man, probleem is dat je in de Eredivisie mietjes op kunt stellen in de verdediging. Als je als spits dan een klein beetje body hebt forceer je zoveel kansen puur op fysiek. Kijk naar Bony, kijk naar Pelle.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:53 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Oh oh oh.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik herinner me eerder deze wedstrijd.
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik herinner me eerder deze wedstrijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik herinner me eerder deze wedstrijd.Daar hadden we Bruins nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had ik het toevallig gister met paar kameraden nog over, zelden in m'n leven zo verdrietig/teleurgesteld geweest over een voetbalwedstrijd. Die vernedering tegen PSV was eigenlijk vooral surrealistisch.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
De Graafschap thuis, daar was ik pas echt doodziek van.
De hype erna was groter dan het moment zelf.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh oh oh.
Kippenvel die dag. Bahia die doet alsof hij net de winnende heeft gemaakt op het WK.
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:03 schreef PIETR het volgende:
Nog meer goed nieuws. Mats van der weel komt op proef!!
Veelzeggend dat een achterneef van Dennis Bergkamp niet per definitie bij Ajax terechtkomt, maar bij Feyenoord terecht lijkt te komen (indien hij talentvol genoeg is).quote:Feyenoord krijgt binnenkort Mats van der Weel op proef. De 15-jarige speler komt uit voor Rosenborg, hij woont met zijn familie in Noorwegen. Hij is een achterneef van Dennis Bergkamp. Onlangs speelde de 15-jarige nog met Rosenborg onder 19 in de NextGen Series tegen Juventus. De Telegraaf bracht dit nieuws vanavond naar buiten via Eredivisie Live. Via twitter bevestigt de jonge speler zelf het nieuws. Zijn vader is een goede bekende van Stanley Brard.
Dat was de enige keer dat ik echt totaal geen uitweg meer zag.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had ik het toevallig gister met paar kameraden nog over, zelden in m'n leven zo verdrietig/teleurgesteld geweest over een voetbalwedstrijd. Die vernedering tegen PSV was eigenlijk vooral surrealistisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |