depriquote:Op zondag 10 maart 2013 21:07 schreef fratsman het volgende:
Ik was afwassen. Watskeburt? Vent er vandoor?
Oma uit ziekenhuis en nu vent weer in de put...benieuwd wat er zo gaat gebeuren...ouders/schoonouders of kind kunnen nog wat krijgen?quote:
Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat ze vooral even met zichzelf bezig was.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat je zoiets niet doorhebt van je partner. Okè, dat je niet direct doorhebt dat iemand in een (zware) depressie zit, maar als je een beetje aandacht voor elkaar hebt en ook ècht naar elkaar luistert.. dan heb je toch wel door dat er iets niet goed zit? En dat een jaar lang.
nee, ze was zo erg met obese bezigquote:Op zondag 10 maart 2013 21:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat je zoiets niet doorhebt van je partner. Okè, dat je niet direct doorhebt dat iemand in een (zware) depressie zit, maar als je een beetje aandacht voor elkaar hebt en ook ècht naar elkaar luistert.. dan heb je toch wel door dat er iets niet goed zit? En dat een jaar lang.
Hij mag haar niet meer feedenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat je zoiets niet doorhebt van je partner. Okè, dat je niet direct doorhebt dat iemand in een (zware) depressie zit, maar als je een beetje aandacht voor elkaar hebt en ook ècht naar elkaar luistert.. dan heb je toch wel door dat er iets niet goed zit?
En dat is dan Radmilo's favoriet? Hij is ook al besmet met het Arnie Oelewapper-kijkcijfer-virusquote:
Uhm, maar het speelde al ruim een jaar.. dus ook al voor Obese.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat ze vooral even met zichzelf bezig was.
In de therapie.quote:
De enige vrouw met 2 setjes schaamlippen... die vent ziet er nog steeds ruk uit trouwens...quote:
gast kan wel een strippenkaart zonnebank gebruikenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:10 schreef Samson het volgende:
[..]
De enige vrouw met 2 setjes schaamlippen... die vent ziet er nog steeds ruk uit trouwens...
Je moet je helemaal inleven in de kandidaat...oh wacht, spriet Wendy versus dame van 161 kilo.....laat maar.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:09 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik blijf wendt een hysterische presentatrice vinden. Met d,r wijffie en gilletjes
2 setjes is normaal hequote:Op zondag 10 maart 2013 21:10 schreef Samson het volgende:
[..]
De enige vrouw met 2 setjes schaamlippen... die vent ziet er nog steeds ruk uit trouwens...
Moet van de sponsor van de oogdruppels.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:11 schreef Cynix ® het volgende:
Krijgen ze een bonus per jankmomentje of zo?
Klopt. En dan ook nog eens flink in de schijnwerpers en complimentjes krijgen doet de rest.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Nu weet ik natuurlijk niet waarom die vent een depressie had/heeft, maar ik heb het idee dat je dat vaker ziet bij (dunnere) partners van obese mensen. Volgens mij is het ook verschrikkelijk leven met zo iemand. Vaak lui, niks doen/kunnen/willen, weinig ruggengraat, sociaal isolement en volgens mij ook een hele hoop gemanipuleer en gezeur. Volgens mij slepen ze je heel erg mee.
Ik heb nog nooit zoveel drama gezien...of ze maakt er drama van, dat kan ook.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:12 schreef Cynix ® het volgende:
En het wekelijkse noodlot slaat ook hier weer toe!
Het bier is op?quote:Op zondag 10 maart 2013 21:12 schreef Cynix ® het volgende:
En het wekelijkse noodlot slaat ook hier weer toe!
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:13 schreef xFriendx het volgende:
Oma zit wel bij het einde. Of ze moeten er stokjes en touwtjes aan gebonden hebben a la Thunderbirds om te klappen.
Bij PCOS kan je een te hoog testosteron-gehalte hebben of insulineresistentie waardoor afvallen nog lastiger gaat.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:13 schreef xFriendx het volgende:
Oma zit wel bij het einde. Of ze moeten er stokjes en touwtjes aan gebonden hebben a la Thunderbirds om te klappen.
Oehhh, 2e deel van special of zit er een normale aflevering tussen?quote:
Laatste idd.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:14 schreef Wrijfhout het volgende:
Dit is ook de laatste aflevering zeker? Of is er volgende week nog 1?
Hormonenen kunnen wel een stoorzender zijn op een bepaalde leeftijd maar dan nog kun je afvallen ook al gaat het retetraag.quote:
Ah, dankje.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Bij PCOS kan je een te hoog testosteron-gehalte hebben of insulineresistentie waardoor afvallen nog lastiger gaat.
Deel 2 van de special in Afrika.....ik zit er nog op te wachten dat de keukenauto gaat afbranden.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Oehhh, 2e deel van special of zit er een normale aflevering tussen?
Kijk ik vannacht wel terug.
Ze ziet er niet uit of ze die 'bepaalde leeftijd' al heeft? Ze wil zelfs nog een kind.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Hormonenen kunnen wel een stoorzender zijn op een bepaalde leeftijd maar dan nog kun je afvallen ook al gaat het retetraag.![]()
Nee, zij niet maar je weet natuurlijk niet wat er allemaal heeft meegespeelt om dat kind te krijgen. Vrouwen die extreem zwaar zijn worden meestal niet spontaan zwanger en hebben vaak hulp nodig van extra hormonen.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze ziet er niet uit of ze die 'bepaalde leeftijd' al heeft? Ze wil zelfs nog een kind.
Ze was binnen 3 maanden relatie per ongeluk zwanger geraaktquote:Op zondag 10 maart 2013 21:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, zij niet maar je weet natuurlijk niet wat er allemaal heeft meegespeelt om dat kind te krijgen. Vrouwen die extreem zwaar zijn worden meestal niet spontaan zwanger en hebben vaak hulp nodig van extra hormonen.
Ik snap het.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, zij niet maar je weet natuurlijk niet wat er allemaal heeft meegespeelt om dat kind te krijgen. Vrouwen die extreem zwaar zijn worden meestal niet spontaan zwanger en hebben vaak hulp nodig van extra hormonen.
Er heeft niet veel meegespeeld , want het was een per ongelukjequote:Op zondag 10 maart 2013 21:18 schreef trovey het volgende:
[..]
RTL4 grossiert in jankprogramma's.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:21 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, Angela gaat ook weer mensen 'helpen'.
Iddquote:Op zondag 10 maart 2013 21:22 schreef Deisyy het volgende:
Het is wel duidelijk in haar gezicht te zien dat ze afgevallen is.
Maar doel niet gehaald neem ik aan.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:22 schreef Deisyy het volgende:
Het is wel duidelijk in haar gezicht te zien dat ze afgevallen is.
Waaaarom is dit dan Radmilo's favorietje? Omdat ze een mannenberoep heeft?quote:Op zondag 10 maart 2013 21:23 schreef Cynix ® het volgende:
Afijn, doel nog niet voor de helft gehaald. Dat is wel een reisje waard.
idd, lekker eerlijk voor diegene die wel het doel haaldequote:Op zondag 10 maart 2013 21:23 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, maar het is natuurlijk wel heul erg zielig want ze heeft wel heur best gedaan.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:23 schreef Cynix ® het volgende:
Wel goede inzet, niet aangekomen, maar hormonen gooiden roet in het etenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:23 schreef Cynix ® het volgende:
en ook veel dramaquote:Op zondag 10 maart 2013 21:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, maar het is natuurlijk wel heul erg zielig want ze heeft wel heur best gedaan.
Ze had heus wel meer haar best kunnen doen hoor....quote:Op zondag 10 maart 2013 21:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, maar het is natuurlijk wel heul erg zielig want ze heeft wel heur best gedaan.
om 161 kilo te wegen, moet je meer je best doenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch,quote:Op zondag 10 maart 2013 21:25 schreef Samson het volgende:
[..]
Ze had heus wel meer haar best kunnen doen hoor....
Mwah, dat heeft ze volgens mij ook wel gedaan.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:25 schreef Samson het volgende:
[..]
Ze had heus wel meer haar best kunnen doen hoor....
die hormonuuuuuuuhquote:Op zondag 10 maart 2013 21:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik snap de koppeling cystes op eierstokken --> niet kunnen afvallen niet helemaal. Anyone?
dadelijk gaat iedere dikkerd dat excuus gebruiken, hebben ze nu gezien op tv.....quote:Op zondag 10 maart 2013 21:25 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Wel goede inzet, niet aangekomen, maar hormonen gooiden roet in het eten
en van alle hormonen word je dus dik?quote:
Ohja, daarvan blijf je op 132 hangen.quote:
Dan krijgen de overleden ouders tenminste niet meer de schuld.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dadelijk gaat iedere dikkerd dat excuus gebruiken, hebben ze nu gezien op tv.....
weet ik veelquote:Op zondag 10 maart 2013 21:26 schreef Samson het volgende:
[..]
en van alle hormonen wordt je dus dik?
schildklier problemen ookquote:Op zondag 10 maart 2013 21:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dadelijk gaat iedere dikkerd dat excuus gebruiken, hebben ze nu gezien op tv.....
Niks ervan, jij vond d'r een lekkerwijf dus jij mag haar hebben, maar wel met die brilquote:Op zondag 10 maart 2013 21:27 schreef THEFXR het volgende:
die bril moet weg, ze lijkt gelijk 10 jaar ouder
Jij vroeg wat het met die cystes te doen had daar geef ik alleen antw opquote:Op zondag 10 maart 2013 21:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ohja, daarvan blijf je op 132 hangen.
WTF??? OPLICHTINGquote:Op zondag 10 maart 2013 21:28 schreef Samson het volgende:
We gaan je niet wegen?????WAAR ZIT IK NU DE HELE TIJD OP TE WACHTEN
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:28 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Niks ervan, jij vond d'r een lekkerwijf dus jij mag haar hebben, maar wel met die bril
nee, ik zei knap, niet lekkerquote:Op zondag 10 maart 2013 21:28 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Niks ervan, jij vond d'r een lekkerwijf dus jij mag haar hebben, maar wel met die bril
ziet er wel beter uit jaquote:Op zondag 10 maart 2013 21:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Wel mooi kapsel. En ook wel een leuk hoofdje zo.
Het kan van invloed zijn op afvallen ja, tot 161 kilo dikworden heeft ze gedaan met emotie-eten.quote:
Ze gunt haar kleindochter geen excuus om er nog 50 kilo bij te vreten.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:31 schreef Samson het volgende:
Oma ziet er nog op sterven na dood uit....
je kijkt toch voor de tranen?quote:Op zondag 10 maart 2013 21:32 schreef Samson het volgende:
Pfff, al die tijd kijken voor deze desillusie....
Wat jij zegt idd.....quote:Op zondag 10 maart 2013 21:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dit is godverdorie al de derde dit seizoen die het streefgewicht niet heeft gehaald!!! De personen die verantwoordelijk zijn voor de selectie moeten bij seizoen 3 echt vervangen worden want wat is nou 30 kilo in een jaar tijd??
die trainers doen het goed op tvquote:Op zondag 10 maart 2013 21:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dit is godverdorie al de derde dit seizoen die het streefgewicht niet heeft gehaald!!! De personen die verantwoordelijk zijn voor de selectie moeten bij seizoen 3 echt vervangen worden want wat is nou 30 kilo in een jaar tijd??
Raar dat ze eerst oma bedankt. Maar ze neemt natuurlijk geen risico dat ze daar nét te laat voor is.quote:
En die vrouw van vorige week. Die vond ik tofquote:Op zondag 10 maart 2013 21:36 schreef THEFXR het volgende:
de mannen hebben tenminste de doelen gehaald
Stanley??quote:Op zondag 10 maart 2013 21:36 schreef THEFXR het volgende:
de mannen hebben tenminste de doelen gehaald
Ook al heb je een relatie, dan heb je toch ook nog wel je eigen leven lijkt me. Hij zag eruit alsof ie niets had om voor te leven.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:38 schreef Moogwai10 het volgende:
Der hele leven staat in het van kind, oma, overleden ma ...geen wonder dat die vent depri is ....heeft alleen even zijn zaad mogen doneren.
Terugblik, hoogtepunten, samenvatting, één jaar later, hoe is het nu met, 2 jaar Obese jubileum...quote:
Mee eens, 90% gesprekken over emoties en gejank maar weinig afzien gezien..... sporadische beelden op een hometrainer en wat dingen met gewichten en zo.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:40 schreef xFriendx het volgende:
Wel een hoop focus op het emotionele dit seizoen. Zal vast bij anderen ook meespelen maar als kijker heb ik meer aan wat meer focus op het praktische gedeelte. Info over beweging, uitleg over voedsel, waar een ieder wat aan heeft. Ik heb het niet nodig met mijn figuur, maar desondanks vind ik dat als kijker nog wel interessant. Al die emo-zooi is zo specifiek per geval dat ik daar als kijker weinig mee kan.
Dit ja. Misschien is dat afzien juist wel een schrik voor dikke kijkers thuis, maar nu krijgen ze ook echt niets mee aan informatie. Al was het maar dat ze laten zien dat een korte wandeling zorgt voor een betere doorbloeding en je met x minuten x calorieën verbrand. Dat je moet gaan bewegen is voor een ieder wel duidelijk, maar vaak weet men dan niet waar ze moeten beginnen.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:42 schreef Samson het volgende:
[..]
Mee eens, 90% gesprekken over emoties en gejank maar weinig afzien gezien..... sporadische beelden op een hometrainer en wat dingen met gewichten en zo.
Klopt, zelf beleef ik altijd ontzettend veel plezier aan mijn sporten, echter zie je de deelnemers het sporten nooit gaan waarderen. Als ze dat nu eens meer zouden belichten had het programma nog een beetje een doel. Zelfde met de voeding. Toch de 2 belangrijkste fundamenten van een goed lichaam. Toch zal ik zoiets als obese zijn nooit begrijpen. Zoals al meer wordt gezegd zitten een paar extra kilo's al snel in de weg, en stoor je je eraan. Als ik zo dik zou zijn zou ik echt van mezelf walgen. En dan nog het feit dat het nooit meer mooi wordt ook al ga je erin snijden als je afgevallen bent, net als met een uitgelubberde ballon die eerst opgeblazen was.... En echt lekkere seks heb je toch nooit meer? Je hebt dan toch een lichaam dat 0,0 seksueel aantrekkelijk is? Seks is voor mij best belangrijk in mn leven, alleen daarom al zou ik nooit zo dik willen worden.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dit ja. Misschien is dat afzien juist wel een schrik voor dikke kijkers thuis, maar nu krijgen ze ook echt niets mee aan informatie. Al was het maar dat ze laten zien dat een korte wandeling zorgt voor een betere doorbloeding en je met x minuten x calorieën verbrand. Dat je moet gaan bewegen is voor een ieder wel duidelijk, maar vaak weet men dan niet waar ze moeten beginnen.
Kan je nu uitleggen dat met een blokje om van 20 minuten je die en die winst boekt dan zal iemand thuis misschien wel besluiten om dat een kans te geven.
Natuurlijk, iemand die al flink dik is heeft blijkbaar al niet echt zin om te bewegen, maar zodoende bereik je misschien nog een enkel iemand die het wel doet. Met dit emo-gehuil heb ik meer het idee dat het enige wat je de dikke mensen thuis geeft, het zoveelste excuus wat ze kunnen aandragen als het gaat over waarom zij dik zijn (en het hoogstwaarschijnlijk dus niet hun eigen schuld is blabla boehoe)
Niet iedereen vindt sex en uiterlijk even belangrijk.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:53 schreef Samson het volgende:
[..]
Klopt, zelf beleef ik altijd ontzettend veel plezier aan mijn sporten, echter zie je de deelnemers het sporten nooit gaan waarderen. Als ze dat nu eens meer zouden belichten had het programma nog een beetje een doel. Zelfde met de voeding. Toch de 2 belangrijkste fundamenten van een goed lichaam. Toch zal ik zoiets als obese zijn nooit begrijpen. Zoals al meer wordt gezegd zitten een paar extra kilo's al snel in de weg, en stoor je je eraan. Als ik zo dik zou zijn zou ik echt van mezelf walgen. En dan nog het feit dat het nooit meer mooi wordt ook al ga je erin snijden als je afgevallen bent, net als met een uitgelubberde ballon die eerst opgeblazen was.... En echt lekkere seks heb je toch nooit meer? Je hebt dan toch een lichaam dat 0,0 seksueel aantrekkelijk is? Seks is voor mij best belangrijk in mn leven, alleen daarom al zou ik nooit zo dik willen worden.
Bij de meeste mensen zit er meer achter dan gewoon teveel eten hè (zoals de emotie-eter van vandaag), ze hebben andere dingen in hun hoofd als ze het op het eten zetten dan de dingen die jij noemt.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:53 schreef Samson het volgende:
[..]
Klopt, zelf beleef ik altijd ontzettend veel plezier aan mijn sporten, echter zie je de deelnemers het sporten nooit gaan waarderen. Als ze dat nu eens meer zouden belichten had het programma nog een beetje een doel. Zelfde met de voeding. Toch de 2 belangrijkste fundamenten van een goed lichaam. Toch zal ik zoiets als obese zijn nooit begrijpen. Zoals al meer wordt gezegd zitten een paar extra kilo's al snel in de weg, en stoor je je eraan. Als ik zo dik zou zijn zou ik echt van mezelf walgen. En dan nog het feit dat het nooit meer mooi wordt ook al ga je erin snijden als je afgevallen bent, net als met een uitgelubberde ballon die eerst opgeblazen was.... En echt lekkere seks heb je toch nooit meer? Je hebt dan toch een lichaam dat 0,0 seksueel aantrekkelijk is? Seks is voor mij best belangrijk in mn leven, alleen daarom al zou ik nooit zo dik willen worden.
Dat zal idd waar zijn, daardoor zullen anderen er idd anders tegen aan kijken, maar het is dus als ik het op mij persoonlijk betrekquote:Op zondag 10 maart 2013 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet iedereen vindt sex en uiterlijk even belangrijk.
Ik snap het ook niet, maar er lopen er genoeg rond
Ik ben in mijn hoofd bijna altijd wel met seks bezig, maar daar zijn weer andere programma's voorquote:Op zondag 10 maart 2013 21:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Bij de meeste mensen zit er meer achter dan gewoon teveel eten hè (zoals de emotie-eter van vandaag), ze hebben andere dingen in hun hoofd als ze het op het eten zetten dan de dingen die jij noemt.Op dat moment denken ze daar echt niet aan.
Klopt.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:00 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik ben in mijn hoofd bijna altijd wel met seks bezig, maar daar zijn weer andere programma's voor
Zal best maar dan zit je in het verkeerde forum.quote:
Inderdaad, en dan kan ze nu ineens wel afvallen, en krijgt hij natuurlijk te horen of hij het niet erg vond, waarom hij er niets aan gedaan had, en zal hij zich natuurlijk ook nog eens zwaar hebben moeten aanpassen aan haar nieuwe leefpatroon. Dat zal misschien wel de druppel zijn geweest.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Nu weet ik natuurlijk niet waarom die vent een depressie had/heeft, maar ik heb het idee dat je dat vaker ziet bij (dunnere) partners van obese mensen. Volgens mij is het ook verschrikkelijk leven met zo iemand. Vaak lui, niks doen/kunnen/willen, weinig ruggengraat, sociaal isolement en volgens mij ook een hele hoop gemanipuleer en gezeur. Volgens mij slepen ze je heel erg mee.
Tenminste, dat idee heb ik altijd. Waarmee ik niet wil zeggen dat hij daarom in een depressie zat/zit en/of dat dat de enige reden zou zijn.
Dat snap ik dus ook niet. Ze at waarschijnlijk gewoon te veel, anders val je met of zonder hormonen echt wel af.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik snap de koppeling cystes op eierstokken --> niet kunnen afvallen niet helemaal. Anyone?
Hoe verklaar je het bootcampgedoe dan? Want daar was zelfs Radmilo ondersteboven van...quote:Op maandag 11 maart 2013 16:22 schreef Soldier2000 het volgende:
Dat snap ik dus ook niet. Ze at waarschijnlijk gewoon te veel, anders val je met of zonder hormonen echt wel af.
Meer testosteron waardoor ze meer spieropbouw heeft gekregen. Gewicht= Spieren > Vetquote:Op maandag 11 maart 2013 16:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoe verklaar je het bootcampgedoe dan? Want daar was zelfs Radmilo ondersteboven van...
Gewoon stiekem roze koeken gegeten denk ikquote:Op maandag 11 maart 2013 16:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoe verklaar je het bootcampgedoe dan? Want daar was zelfs Radmilo ondersteboven van...
Maar dat ontkracht dan toch het 'teveel gegeten'-verhaal?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:31 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Meer testosteron waardoor ze meer spieropbouw heeft gekregen. Gewicht= Spieren > Vet
Ik denk dat ze door haar ontstoken eierstokken minder oestrogeen heeft geproduceerd en meer testosteron, maar dat is ook maar een wilde aanname.
Je weet gewoon niet wat ze precies gegeten heeft, misschien heeft ze gecheat maar heeft ze dat gewoon niet verteld. Je hebt in de intro toch zelf gezien wat voor enorme pieken en dalen ze had. Ze zat in de auto te jammeren dat ze niet van het ongezonde eten af kon blijven terwijl ze ondertussen zat te snacken.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dat ontkracht dan toch het 'teveel gegeten'-verhaal?
Emotie tv, na praten ..quote:Op maandag 11 maart 2013 18:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap niet waarom ze haar als laatste uitzending gekozen hebben
Tja, maar dat is het eigenlijk met alle verslavingen. Het is altijd de schuld van externe factoren en het wordt nooit bij hen zelf gezocht. Op een of andere manier hebben dit soort mensen slechte karaktervorming gehad in hun jeugd. Wel weer handig om wat zitvlees te hebben natuurlijk...quote:Op maandag 11 maart 2013 19:16 schreef Cynix ® het volgende:
Bij mij blijft vooral hangen dat al die dikkerdjes wel een grootvader of moeder of buurvrouw zijn verloren en dat het zeker niet hún schuld is dat ze zijn gaan vreten zonder te stoppen.
Fuck, ik wil mijn piemel er keihard in persen.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:20 schreef Samson het volgende:
[..]
Tja, maar dat is het eigenlijk met alle verslavingen. Het is altijd de schuld van externe factoren en het wordt nooit bij hen zelf gezocht. Op een of andere manier hebben dit soort mensen slechte karaktervorming gehad in hun jeugd. Wel weer handig om wat zitvlees te hebben natuurlijk...
[ afbeelding ]
Tja, dat willen we allemaal wel natuurlijkquote:Op maandag 11 maart 2013 19:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Fuck, ik wil mijn piemel er keihard in persen.
volgend seizoen gewoon kandidaten die niemand verloren hebben.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:16 schreef Cynix ® het volgende:
Bij mij blijft vooral hangen dat al die dikkerdjes wel een grootvader of moeder of buurvrouw zijn verloren en dat het zeker niet hún schuld is dat ze zijn gaan vreten zonder te stoppen.
Damnz. Die zou ik likken.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:20 schreef Samson het volgende:
[..]
Tja, maar dat is het eigenlijk met alle verslavingen. Het is altijd de schuld van externe factoren en het wordt nooit bij hen zelf gezocht. Op een of andere manier hebben dit soort mensen slechte karaktervorming gehad in hun jeugd. Wel weer handig om wat zitvlees te hebben natuurlijk...
[ afbeelding ]
das echt goor....quote:Op maandag 11 maart 2013 19:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Gewoon liggen en beentjes wijd.
dat is wat ik al verwachtte, die mensen hebben wekelijkse ondersteuning nodig, nazorg, maar het gaat alleen om de kijkcijfers!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:52 schreef deadly_kiss het volgende:
Pff, ik zag Danny uit seizoen 1 vanmiddag bij de Ikea barendrecht... die is me toch weer DIK geworden :/ nog net niet zo dik als hij was maar misschien wel dikker dan de meeste deelnemers waren voor het afvallen!
En ging na het afrekenen ook gewoon doodleuk bij die snack corner in de rij staan om zijn tas te vullen met vreten...
Zo ontzettend zonde
Ah, wat leuk! Ik ga kijken!quote:Op zondag 17 maart 2013 12:31 schreef MissJ het volgende:
Vanavond om 20:00 een aflevering van de Amerikaanse versie van Obese!
Dat betekent dus veel duurdere kadootjes en gelijk een operatie na het afvallen
Cool! Zetten we de conversaties hier voort?quote:Op zondag 17 maart 2013 12:31 schreef MissJ het volgende:
wat mij betreft welquote:Op zondag 17 maart 2013 14:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Cool! Zetten we de conversaties hier voort?
volgens mij is dat pas over een paar maanden? Tenminste, dat was bij het vorige seizoen wel zo geloof ik?quote:
Vorig seizoen hadden ze ook een 7e aflevering die was opgenomen in de studio, lieten ze ook nog zien dat Danny lezingen hield over gezond en verantwoord afvallen. Die aflevering is nog wel terug te zien via rtlgemist.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:14 schreef MissJ het volgende:
[..]
volgens mij is dat pas over een paar maanden? Tenminste, dat was bij het vorige seizoen wel zo geloof ik?
Bedoel je niet Michel, die zijn vriendin op vakantie in Turkije besloot bij hem weg te gaan. Toen ze nog samen waren deed zij alles voor hem, als die dorst had wachtte die gewoon lui op de bank tot zij drinken voor hem ging pakken.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
En die jankbal die zo afhankelijk was, Ruben toch?
Die bedoelde ik ja..quote:Op zondag 17 maart 2013 18:00 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Bedoel je niet Michel, die zijn vriendin op vakantie in Turkije besloot bij hem weg te gaan. Toen ze nog samen waren deed zij alles voor hem, als die dorst had wachtte die gewoon lui op de bank tot zij drinken voor hem ging pakken.
Ik dacht dat ie vorig jaar eerder was..quote:Op zondag 17 maart 2013 14:14 schreef MissJ het volgende:
[..]
volgens mij is dat pas over een paar maanden? Tenminste, dat was bij het vorige seizoen wel zo geloof ik?
http://www.tvgids.nl/programma/14210917/Obese/quote:Tony heeft zolang als hij zich kan herinneren last van overgewicht, wat volgens hem is veroorzaakt door een ongelukkige jeugd. Nu, op 49-jarige leeftijd, weegt hij rond de 180 kilo. Dit heeft ertoe geleid dat hij werkeloos is en het bedreigt ook de relatie met zijn verloofde. Zonder hulp komt hij er niet meer uit.
180kg, wij hadden lekker veel dikkerder dikkerdjesquote:Op zondag 17 maart 2013 18:42 schreef jcdragon het volgende:
Vanavond komt zeker de amerikaanse variant
[..]
http://www.tvgids.nl/programma/14210917/Obese/
Ik denk dat ik oversla. Amerikaanse TV is altijd zo overdreven.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Cool! Zetten we de conversaties hier voort?
Waaruit maak je op dat het de USA versie is?quote:Op zondag 17 maart 2013 12:31 schreef MissJ het volgende:
De week nadat de 6e deelnemer was geweest was er inderdaad aflevering 7 opgenomen in de studio. Die andere 2 terugblik uitzendingen waren 9 maanden later en lieten ze zien of de deelnemers wel of niet op gewicht waren gebleven.quote:
Hier maken ze meteen wel alles af, inclusief operatie, niet dat politiek verantwoorde geneuzel zoals bij ons....quote:Op zondag 17 maart 2013 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik denk dat ik oversla. Amerikaanse TV is altijd zo overdreven.
staat in mijn tv gidsquote:Op zondag 17 maart 2013 19:49 schreef D. het volgende:
[..]
Waaruit maak je op dat het de USA versie is?
Kan het nergens terugvinden
Ja, maar stel je voor dat ze weer dik gaan wordenquote:Op zondag 17 maart 2013 20:06 schreef Samson het volgende:
[..]
Hier maken ze meteen wel alles af, inclusief operatie, niet dat politiek verantwoorde geneuzel zoals bij ons....
Pech gehad, maar wie is die Chris homoquote:Op zondag 17 maart 2013 20:10 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ja, maar stel je voor dat ze weer dik gaan worden![]()
Moet eigenlijk wel.. zij kan niet zo blijven eten met hem erbij die afgekickt is en beter wil leven dan valt hij binnen 3 dagen terugquote:
dus datquote:
hoop dat zij met zijn nieuwe eetstijl mee gaat doen ja..quote:Op zondag 17 maart 2013 20:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet eigenlijk wel.. zij kan niet zo blijven eten met hem erbij die afgekickt is en beter wil leven dan valt hij binnen 3 dagen terug
van de NL versie ja. Nu de USA versiequote:
Volgens mij heb je nog geen 5kg gemistquote:Op zondag 17 maart 2013 20:22 schreef Deisyy het volgende:
Pfff gelukkig ik dacht al dat ik de helft gemist had.
O mijn haren gaan er echt van overeindquote:
Klopt, ze gaan er hier gewoon voor, aan de andere kant is dit nog 10x meer gescript dan de NL versiequote:Op zondag 17 maart 2013 20:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O mijn haren gaan er echt van overeind
Maar goed het is niet dat hij een pionnetje moet oprapen en dan een kwartier orgasmerend op zn rug mag liggen om bij te komen...
10 x meer dramaquote:Op zondag 17 maart 2013 20:26 schreef Samson het volgende:
[..]
Klopt, ze gaan er hier gewoon voor, aan de andere kant is dit nog 10x meer gescript dan de NL versie
Je moet niet alleen dik zijn maar ook acteur in de dop....quote:
Inderdaad,quote:
Dat zie je Radmillo of Wendy niet doenquote:
je was me voorquote:Op zondag 17 maart 2013 20:30 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Dat zie je Radmillo of Wendy niet doen
gevoelloze fuckers zijn dat, all for the moneyquote:Op zondag 17 maart 2013 20:30 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Dat zie je Radmillo of Wendy niet doen
zijn dochter.quote:
Hot damnquote:Op zondag 17 maart 2013 20:33 schreef MissJ het volgende:
[..]
zijn dochter.
Wel vreemd, je ziet niks negroïdes aan haar
Haar dochterquote:Op zondag 17 maart 2013 20:33 schreef MissJ het volgende:
[..]
zijn dochter.
volgens mij kan dat idd echt nietquote:Op zondag 17 maart 2013 20:33 schreef MissJ het volgende:
[..]
zijn dochter.
ahaaa ok danquote:
En, ook niet verwaarloosbaar: geen Wendy.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:43 schreef Samson het volgende:
Ik vind dit wel leuker dan de NL versie omdat het veel meer over de trainingen gaat en niet al dat gepraat en gejank eromheen
Tired of the bullshit. Do work son.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:43 schreef Samson het volgende:
Ik vind dit wel leuker dan de NL versie omdat het veel meer over de trainingen gaat en niet al dat gepraat en gejank eromheen
Ik wil cola, pizza is net op.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:46 schreef Samson het volgende:
Komt er nog reclame? Wanneer moet ik nu chips pakken?
Ze zeggen altijd dat je naar de moeder moet kijken om te zien hoe de dochter er straks uit ziet.. dus dit is niet misquote:Op zondag 17 maart 2013 20:47 schreef Samson het volgende:
Jammer dat die vrouw niet afvalt want lelijk is ze niet
Je zou ze toch een keer willen doenquote:Op zondag 17 maart 2013 20:49 schreef THEFXR het volgende:
weten we ook hoe die dochters zijn, kutwijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |