depriquote:Op zondag 10 maart 2013 21:07 schreef fratsman het volgende:
Ik was afwassen. Watskeburt? Vent er vandoor?
Oma uit ziekenhuis en nu vent weer in de put...benieuwd wat er zo gaat gebeuren...ouders/schoonouders of kind kunnen nog wat krijgen?quote:
Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat ze vooral even met zichzelf bezig was.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat je zoiets niet doorhebt van je partner. Okè, dat je niet direct doorhebt dat iemand in een (zware) depressie zit, maar als je een beetje aandacht voor elkaar hebt en ook ècht naar elkaar luistert.. dan heb je toch wel door dat er iets niet goed zit? En dat een jaar lang.
nee, ze was zo erg met obese bezigquote:Op zondag 10 maart 2013 21:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat je zoiets niet doorhebt van je partner. Okè, dat je niet direct doorhebt dat iemand in een (zware) depressie zit, maar als je een beetje aandacht voor elkaar hebt en ook ècht naar elkaar luistert.. dan heb je toch wel door dat er iets niet goed zit? En dat een jaar lang.
Hij mag haar niet meer feedenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat je zoiets niet doorhebt van je partner. Okè, dat je niet direct doorhebt dat iemand in een (zware) depressie zit, maar als je een beetje aandacht voor elkaar hebt en ook ècht naar elkaar luistert.. dan heb je toch wel door dat er iets niet goed zit?
En dat is dan Radmilo's favoriet? Hij is ook al besmet met het Arnie Oelewapper-kijkcijfer-virusquote:
Uhm, maar het speelde al ruim een jaar.. dus ook al voor Obese.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat ze vooral even met zichzelf bezig was.
In de therapie.quote:
De enige vrouw met 2 setjes schaamlippen... die vent ziet er nog steeds ruk uit trouwens...quote:
gast kan wel een strippenkaart zonnebank gebruikenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:10 schreef Samson het volgende:
[..]
De enige vrouw met 2 setjes schaamlippen... die vent ziet er nog steeds ruk uit trouwens...
Je moet je helemaal inleven in de kandidaat...oh wacht, spriet Wendy versus dame van 161 kilo.....laat maar.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:09 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik blijf wendt een hysterische presentatrice vinden. Met d,r wijffie en gilletjes
2 setjes is normaal hequote:Op zondag 10 maart 2013 21:10 schreef Samson het volgende:
[..]
De enige vrouw met 2 setjes schaamlippen... die vent ziet er nog steeds ruk uit trouwens...
Moet van de sponsor van de oogdruppels.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:11 schreef Cynix ® het volgende:
Krijgen ze een bonus per jankmomentje of zo?
Klopt. En dan ook nog eens flink in de schijnwerpers en complimentjes krijgen doet de rest.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Nu weet ik natuurlijk niet waarom die vent een depressie had/heeft, maar ik heb het idee dat je dat vaker ziet bij (dunnere) partners van obese mensen. Volgens mij is het ook verschrikkelijk leven met zo iemand. Vaak lui, niks doen/kunnen/willen, weinig ruggengraat, sociaal isolement en volgens mij ook een hele hoop gemanipuleer en gezeur. Volgens mij slepen ze je heel erg mee.
Ik heb nog nooit zoveel drama gezien...of ze maakt er drama van, dat kan ook.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:12 schreef Cynix ® het volgende:
En het wekelijkse noodlot slaat ook hier weer toe!
Het bier is op?quote:Op zondag 10 maart 2013 21:12 schreef Cynix ® het volgende:
En het wekelijkse noodlot slaat ook hier weer toe!
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:13 schreef xFriendx het volgende:
Oma zit wel bij het einde. Of ze moeten er stokjes en touwtjes aan gebonden hebben a la Thunderbirds om te klappen.
Bij PCOS kan je een te hoog testosteron-gehalte hebben of insulineresistentie waardoor afvallen nog lastiger gaat.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:13 schreef xFriendx het volgende:
Oma zit wel bij het einde. Of ze moeten er stokjes en touwtjes aan gebonden hebben a la Thunderbirds om te klappen.
Oehhh, 2e deel van special of zit er een normale aflevering tussen?quote:
Laatste idd.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:14 schreef Wrijfhout het volgende:
Dit is ook de laatste aflevering zeker? Of is er volgende week nog 1?
Hormonenen kunnen wel een stoorzender zijn op een bepaalde leeftijd maar dan nog kun je afvallen ook al gaat het retetraag.quote:
Ah, dankje.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Bij PCOS kan je een te hoog testosteron-gehalte hebben of insulineresistentie waardoor afvallen nog lastiger gaat.
Deel 2 van de special in Afrika.....ik zit er nog op te wachten dat de keukenauto gaat afbranden.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Oehhh, 2e deel van special of zit er een normale aflevering tussen?
Kijk ik vannacht wel terug.
Ze ziet er niet uit of ze die 'bepaalde leeftijd' al heeft? Ze wil zelfs nog een kind.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Hormonenen kunnen wel een stoorzender zijn op een bepaalde leeftijd maar dan nog kun je afvallen ook al gaat het retetraag.![]()
Nee, zij niet maar je weet natuurlijk niet wat er allemaal heeft meegespeelt om dat kind te krijgen. Vrouwen die extreem zwaar zijn worden meestal niet spontaan zwanger en hebben vaak hulp nodig van extra hormonen.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze ziet er niet uit of ze die 'bepaalde leeftijd' al heeft? Ze wil zelfs nog een kind.
Ze was binnen 3 maanden relatie per ongeluk zwanger geraaktquote:Op zondag 10 maart 2013 21:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, zij niet maar je weet natuurlijk niet wat er allemaal heeft meegespeelt om dat kind te krijgen. Vrouwen die extreem zwaar zijn worden meestal niet spontaan zwanger en hebben vaak hulp nodig van extra hormonen.
Ik snap het.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, zij niet maar je weet natuurlijk niet wat er allemaal heeft meegespeelt om dat kind te krijgen. Vrouwen die extreem zwaar zijn worden meestal niet spontaan zwanger en hebben vaak hulp nodig van extra hormonen.
Er heeft niet veel meegespeeld , want het was een per ongelukjequote:Op zondag 10 maart 2013 21:18 schreef trovey het volgende:
[..]
RTL4 grossiert in jankprogramma's.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:21 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, Angela gaat ook weer mensen 'helpen'.
Iddquote:Op zondag 10 maart 2013 21:22 schreef Deisyy het volgende:
Het is wel duidelijk in haar gezicht te zien dat ze afgevallen is.
Maar doel niet gehaald neem ik aan.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:22 schreef Deisyy het volgende:
Het is wel duidelijk in haar gezicht te zien dat ze afgevallen is.
Waaaarom is dit dan Radmilo's favorietje? Omdat ze een mannenberoep heeft?quote:Op zondag 10 maart 2013 21:23 schreef Cynix ® het volgende:
Afijn, doel nog niet voor de helft gehaald. Dat is wel een reisje waard.
idd, lekker eerlijk voor diegene die wel het doel haaldequote:Op zondag 10 maart 2013 21:23 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, maar het is natuurlijk wel heul erg zielig want ze heeft wel heur best gedaan.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:23 schreef Cynix ® het volgende:
Wel goede inzet, niet aangekomen, maar hormonen gooiden roet in het etenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:23 schreef Cynix ® het volgende:
en ook veel dramaquote:Op zondag 10 maart 2013 21:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, maar het is natuurlijk wel heul erg zielig want ze heeft wel heur best gedaan.
Ze had heus wel meer haar best kunnen doen hoor....quote:Op zondag 10 maart 2013 21:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, maar het is natuurlijk wel heul erg zielig want ze heeft wel heur best gedaan.
om 161 kilo te wegen, moet je meer je best doenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch,quote:Op zondag 10 maart 2013 21:25 schreef Samson het volgende:
[..]
Ze had heus wel meer haar best kunnen doen hoor....
Mwah, dat heeft ze volgens mij ook wel gedaan.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:25 schreef Samson het volgende:
[..]
Ze had heus wel meer haar best kunnen doen hoor....
die hormonuuuuuuuhquote:Op zondag 10 maart 2013 21:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik snap de koppeling cystes op eierstokken --> niet kunnen afvallen niet helemaal. Anyone?
dadelijk gaat iedere dikkerd dat excuus gebruiken, hebben ze nu gezien op tv.....quote:Op zondag 10 maart 2013 21:25 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Wel goede inzet, niet aangekomen, maar hormonen gooiden roet in het eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |